Sari la conținut

Lupe bixenon CBR 1000RR SC 57


Bogdan_dbm
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am o Honda CBR 1000RR sc57. Ea normal in faruri are becuri H7 si ce ma deranjeaza mai mult (din punct de vedere estetic) e ca se aprinde un far pe lunga si unul pe scurta. Am vazut pe net pe niste site-uri straine faruri convertite din H7 in H4 bixenon si cu lupe...adica se aprindeau ambele faruri pe scurta si ambele faruri pe lunga.

Intrebarea mea este: Imi poate face cineva asa ceva? Adica sa-mi modifice farurile in asa fel incat sa imi puna lupe si sa se aprinda ambele faruri pe scurta si ambele pe lunga.

Multumesc anticipat pentru sfaturi si sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am cam aceeasi problema ca tine ... am un CBR 600 F4i. Dupa indelungi cautari am ajuns, zic eu, la cea mai buna solutie .... data tot de un utilizator de pe forum ..Mihai32.

El mi-a recomandat si am vazut la el cum arata urmatoarele produse : http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29846 si http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29965.

Un calcul simplu ma duce la rezultatul de 360 lei 2 lupe bixenon cu tot ce trebuie .. Mai adaugi la asta daca nu te pricepi manopera la montaj.

Este varianta pe care o voi alege si eu ...dar cred ca dupa sarbatori.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am permis sa-i "fur" o poza lui Marius. Sper sa nu se supere.

 

Aici sunt lupele din linkul pus de mine.

Voi decideti daca va sunt de ajuns sau nu ... eu zic ca sunt de ajuns. este strict parerea mea.

 

Bafta

 

post-81085-0-20995200-1386887724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma apucasem de un proiect asemanator, dar din cauza fondurilor am renuntat pana prin vara...

eu incerc sa fac o "clona" la astea

 

ca marime lupele morimoto sunt indentice cu cele folosite in kit-ul din video de mai sus

 

partea buna cu lupele e ca ai ambele becuri aprinse mereu, iar faza lunga e data de lupa(practic se ridica o bucata de tabla din lupa si permite sa lumineze mai mult).

totusi iti zic sa faci o masuratoare, poate intra in farul tau

 

post-50769-0-08178800-1386922180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta spun ca cea mai ieftina chestie poate fi cea mai scumpa,proasta calitate si se exfoliaza partea reflectoare din soclul lupei cum am patit cu unele lupe si dupa o perioada nu mai aveai lumina ca sa exfoliat oglinda...iti cumperi lupe care crezi ca incap in far dar defapt nu incap si nu ti le mai primeste nimeni inapoi....365 de lei plus transport ajungi undeva la 400 de lei,....plus manopera care include si riscul de spargere a sticlei si dupa stai si cumperi faruri.......fiecare e stapan pe ceea ce vrea sa faca.o seara placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Intr-un far de moto intra DOAR lupe de 100 mm, cele de 115 sunt pentru auto. Am facut modificare la un F4i si au iesit perfect, dar nimeni nu pomeneste cita munca este, sa nu mai spun de modificarile pe partea electrica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am pus si eu lupe bixenon pe f4i din 2002, fara prea mult chin. Am cumparat lupele recomandate de AndyCZR, si doua balast-uri slim premium la 49.9 lei bucata. Modificari la instalatia electrica : am scos firul care comanda faza lunga si l-am montat pe conectorul de H4 de la faza scurta, minusul a ramas de la faza scurta ca e comun. Minusul de la faza lunga l-am conectat cu masa de la balast-uri. Am tras fir separat pentru alimentarea controller-ului de la baterie. Angel Eye vine legat la becul de pozitie. Eu am optat sa-mi pun un releu suplimentar care sa inchida angel eye in momentul in care aprind faza scurta, ca oricum nu se mai vad si sa nu arda degeaba. In rest nu am intampinat dificultati. Si am economisit banii care ar fi trebuit sa-i dau cuiva pentru manopera. Puteti incerca! Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista bec h4 pe lupe,acolo e un electromagnet care misca o tablita si lasa lumina pt faza lunga,atata tot,sunt faruri care iti vine a f**e pana desprinzi sticla si mai este si riscul de a sparge sticla.si se mai da si garantie pe lucrare si pe xenonul aferent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici un caz nu am spus ca ar exista vreun bec H4 cosminel, nu citi printre randuri. Nu stii doar tu cum functioneaza un bixenon! Eu pe motor aveam becuri H7, insa mufa era si este, ca am pastrat-o, specifica H4, care daca nu stiai poate fi folosita si la becul H7, doar ca folosesti doar doi "pini". Sticla care spui ca se desprinde greu nu e valabil la toate farurile, depinde ce silicon a fost aplicat in fabrica. Stiu cum se desface si unul din ala greu. Nu prea se merita sa le desfaci ca ramane, de cele mai multe ori, margina cam ciuntita, distrusa, lucru care iti poate dauna in caz de o vizita la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai zis conector h4 si nu exista de la lupa mai iese o mufa neagra cu 2 fire,ti se pare a fi conector h4? da ai dreptate ca poate fi folosit h7 pe mufa h4,de obicei raman marginile nasoale dar nu se observa odata pusa carena,si nu cred ca ar avea vro obiectie astia de la rar ca ai modificat marurile....

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu, fara suparare, dar tu stii sa citesti? Mai sus vorbeam de ce modificari am fost nevoit sa fac la instalatia electrica a motocicletei si tu acum imi spui cum ca din bixenon iese H4. De la lupa ies 6 fire in total. Vrei sa-ti explic ce fac toate 6? Ai montat vreodata asa ceva? Stii cum arata? Sau doar faci reclama cuiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Tocmai mi-am pus si eu lupe bixenon pe f4i din 2002, fara prea mult chin. Am cumparat lupele recomandate de AndyCZR, si doua balast-uri slim premium la 49.9 lei bucata. Modificari la instalatia electrica : am scos firul care comanda faza lunga si l-am montat pe conectorul de H4 de la faza scurta, minusul a ramas de la faza scurta ca e comun. Minusul de la faza lunga l-am conectat cu masa de la balast-uri. Am tras fir separat pentru alimentarea controller-ului de la baterie. Angel Eye vine legat la becul de pozitie. Eu am optat sa-mi pun un releu suplimentar care sa inchida angel eye in momentul in care aprind faza scurta, ca oricum nu se mai vad si sa nu arda degeaba. In rest nu am intampinat dificultati. Si am economisit banii care ar fi trebuit sa-i dau cuiva pentru manopera. Puteti incerca! Spor la treaba

 

super! merci de info

» Post actualizat in 11 Mar 2015 10:35

Salut

Am cam aceeasi problema ca tine ... am un CBR 600 F4i. Dupa indelungi cautari am ajuns, zic eu, la cea mai buna solutie .... data tot de un utilizator de pe forum ..Mihai32.

El mi-a recomandat si am vazut la el cum arata urmatoarele produse : http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29846 si http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29965.

Un calcul simplu ma duce la rezultatul de 360 lei 2 lupe bixenon cu tot ce trebuie .. Mai adaugi la asta daca nu te pricepi manopera la montaj.

Este varianta pe care o voi alege si eu ...dar cred ca dupa sarbatori.

 

Spor la treaba.

 

Multumim de info

» Post actualizat in 11 Mar 2015 10:43

Cred ca in aceste 2 posturi scrie tot ce trebuie pentru achizitionare si montaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...