Sari la conținut
bandit red

Sablari, acoperiri galvanice, restaurari

Postări Recomandate

Acum am luat in serios pasiunea mea, dupa cum se poate vedea si in semnatura.

Apelati cu incredere...

 

post-28174-0-55571600-1387222196_thumb.png

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Niste poze ... un portofoliu ?

 

Lucrari facute de tine ... ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Niste poze ... un portofoliu ?

 

Lucrari facute de tine ... ?

 

Cateva poze pot atasa la cererea d-voastra...

 

Polisare, lustruire ALUMINIU:

 

post-28174-0-91438800-1387229110_thumb.jpg post-28174-0-18257300-1387228223_thumb.jpg

 

Vopsire , lacuire :

 

post-28174-0-45478000-1387228296_thumb.jpg post-28174-0-86193500-1387228328_thumb.jpg

post-28174-0-50330700-1387228376_thumb.jpg post-28174-0-18099300-1387228407_thumb.jpg

 

Motociclete restaurate :

 

post-28174-0-27868400-1387228620_thumb.jpg post-28174-0-39725300-1387228666_thumb.jpg

post-28174-0-32648700-1387228591_thumb.jpg

post-28174-0-20922900-1387228519_thumb.jpg post-28174-0-72385000-1387228559_thumb.jpg

post-28174-0-32446700-1387228532_thumb.jpg

 

Despre preturi consider ca este mult mai potrivit sa discutam functie de lucrere, piese, etc.

Editat de red bandit

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

wow ...

 

Foarte bine le-ai lucrat.

 

Baga poze multe ... ca astea vand ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ti-au iesit frumos! bine lucrat! :)clienti cat mai multi,si nu porni la drum cu gandul c-a sa te umpli de bani din asta in Romania... :10:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca munca pe bani e moartea pasiunii :-)

 

Bafta!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mic, e pe locul doi. Se vede calitatea .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi fac probleme.

Totul a inceput de la necesitatea mea de a-mi continua si finaliza proiectele intr-un spatiu cat mai "prietenos".

Acum ca acest spatiu exista, se poate transforma incet, incet intr-un GARAJ CLASSIC RESTO care poate face fata mai multor proiecte.

In acest moment se lucreaza la :

- URAL M 63/ 1966

- MZ ES 175/ 1962

- JAWA 250/ 1961

- VW KAFER 1300/ 1975

 

post-28174-0-64759100-1387298597.png

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mic, e pe locul doi. Se vede calitatea .

Zise clientul. Asa il paste falimentul, ca pasiunea nu plateste nici curentul baii de cromare, nici vopseaua.

 

Corect este "Cand exista pasiune castigul, indiferent cat e de mare, e pe locul doi. Sa se vada calitatea." Adica pe romaneste, "de atatia bani, atata ceapa"

Banuiesc ca de 3 lei ne putem repara cu totii gioarsele, sa le mazgalim cu niste vopsea, dar aia nu e restaurare. Restaurarea e la alti bani.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si de la mine nota :10: pt lucrari.

spor .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pasiune este...se vede! CURAJ AI??? Am in cap un proiect rasarit de vreo 2 ani, am incercat sa iau legatura si cu alte ateliere...dar se pare ca nu prea au curaj.

Proiectul la care ma gandesc este urmatorul: Suzuki Intruder vs800 an 1992 cu atas Se pare ca mai exista unul in Bucuresti, din pacate pana acum nu am gasit pe nimeni suficient de curajos(sau de pasionat) sa se apuce de treaba sa-l pot monta pe motocicleta. Oare chiar nu se poate???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu montarea este problema. Problema este la acte, pt ca nu il poti inmatricula cu atas daca nu a fost facut din fabrica cu atas. Cel putin nu la noi in tara.Asta stiu eu. Poate ma contrazice cineva... :cheers: .

on topic, Mult succes in aceasta chestie. Pana acum au iesit numai bijuterii din mainile dumneavoastra.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e mai greu sa faci ceva sa functioneze corect, sa fie de calitate, sa fie de bun gust, s.a.m.d. Pot si eu sa iau atasu de pe Dnepr si sa-l montez direct pe Intruder, dar va functiona? va fi de bun gust? Si inca o chestie, v-ati gandit poate ca din cauza tuturor ciobanelilor tot refuza domnii de la RAR sa omologheze ciobaneli? Hai sa facem niste lucruri bune, de calitate, fiabile, functionale...si sa vedem ce argumente vor aduce cand vor refuza! (La Braila exista omolagata o Yamaha Virago XV750, La Bucuresti exista un Intruder VS800 omologat) Din ce-am vorbit cu oamenii care au omologat asemenea proiecte...singurele cerinte ale RAR-ului sunt ca lucrarea sa fie de CALITATE, efectuata CURAT (stiu meseriasii ce inseamna lucrare "CURATA") si sa fie FUNCTIONALA (lumini,semnalizari etc)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pasiune este...se vede! CURAJ AI??? Am in cap un proiect rasarit de vreo 2 ani, am incercat sa iau legatura si cu alte ateliere...dar se pare ca nu prea au curaj.

Proiectul la care ma gandesc este urmatorul: Suzuki Intruder vs800 an 1992 cu atas Se pare ca mai exista unul in Bucuresti, din pacate pana acum nu am gasit pe nimeni suficient de curajos(sau de pasionat) sa se apuce de treaba sa-l pot monta pe motocicleta. Oare chiar nu se poate???

 

In functie de greutatea atasului si a vitezei cu care vrei sa circuli vei fi nevoit sa cumperi furca basculabila pe fata ( pretul ei fiind destul de piperat ) pentru siguranta ta si a pasagerilor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Viteza nu cred ca va depasi vreodata valoarea de 110 (nici solo nu merg des cu viteza asta...poate doar la depasiri) si in nici un caz nu ma gandesc la furca basculabila ptr ca atunci nu mai fac proiectul, aceasta furca stricand toata linia motocicletei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pui design-ul pe primul loc, inaintea sigurantei tale si a pasagerilor ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta mea si a pasagerilor sta la mine in cap in maini si in picioare nu in design (Daca vreau sa-mi rup gatul, imi rup gatul si daca are roti ajutatoare in fata in spate si airbaguri si abs si asr si edp si ebs si ce mai vrei) Eu doresc un atas montat corect, un atas montat cu simt de raspundere, un atas montat cu simt estetic, Lasa-ma pe mine sa ma ingrijorez de siguranta mea si a pasagerilor mei okey?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca discutia ai luat-o ca pe un afront.

Doar incercam sa-ti explic cam cu ce se mananca montarea unui atas pe o motocicleta ce nu a fost prevazuta, din constructie, cu asa ceva.

Editat de Lolo_ID

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, se poate sa fi fost un pic iritat, nu am luat-o ca un afront ca nu e cazul, discutia este amicala, si din argumente pro si contra se nasc idei. Problema de fond este ca in 2 ani de cand tot caut pe cineva capabil sa execute proiectul asta m-am cam saturat de discutii legate de siguranta si nici macar o discutie legata de executare. Vezi tu, eu sunt de parere ca totul sta in executie nu in design. Pot enumera 1.000 de proiecte cu design axat pe siguranta...dar ce se face designul daca nu este executat cum trebuie????Revenind la oile noastre. Ce sa fac cu o furca basculabila daca nu este executata corect? e mai sigura decat furca mea care sta acolo de 20 de ani?? si poate o fi executata corect furca...dar cate alte modificari (care s-ar putea executa gresit) mai trebuie sa fac la motocicleta ca sa montez furca aia? Si atunci revin...nu e mai sigur sa lasam motocicleta in pace si sa ne concentram numai pe montarea cat mai corecta si eficienta a atasului la cadru deja existent? fara alte modificari? Montez furca basculabila...si RAR zice...ce dracu cata furca asta aci? ca nu e locul ei...RESPINS!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pasiune este...se vede! CURAJ AI??? Am in cap un proiect rasarit de vreo 2 ani, am incercat sa iau legatura si cu alte ateliere...dar se pare ca nu prea au curaj.

Proiectul la care ma gandesc este urmatorul: Suzuki Intruder vs800 an 1992 cu atas Se pare ca mai exista unul in Bucuresti, din pacate pana acum nu am gasit pe nimeni suficient de curajos(sau de pasionat) sa se apuce de treaba sa-l pot monta pe motocicleta. Oare chiar nu se poate???

Exista chiar un Intruder la Bucuresti cu atas de IJ .

 

post-28174-0-01364900-1387347935_thumb.jpg post-28174-0-51334300-1387347971_thumb.jpg

 

La ce atas te-ai gandit ?

Daca o luam ca la carte, (sistem de franare, unghi, pozitionare) inginereste, va iesi lucrare de calitate chiar daca vom da piept cu incapatanarea RAR-ului.

Totusi este un risc ce trebuie asumat de la bun inceput.

 

post-28174-0-32490500-1387348019_thumb.png

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sta treaba cu franarea...dar unghiul si pozitionarea trebuiesc facute ca la carte inginereste alfel, sigur atasu' o va lua razna prin paduri...si atunci chiar voi avea o problema cu siguranta. Nu sunt foarte familiarizat cu modelele de atas...Stiu doar ca barca trebuie sa se integreze frumos in linia generala a motocicletei...aici iti dau mana libera sa te exprimi artistic...de fapt din partea mea vei avea mana libera la tot proiectu.

Cerintele mele sunt

Calitate in executie

Functionare impecabila (instalatie electrica, suspensii etc)

0 modificari la cadrul motocicletei (asta e si ceea ce cer domnii de la RAR) deci atasul sa se poata demonta si monta fara utilizarea aparatului de sudura



cam asta ar fi pacientul

post-14549-0-52652800-1387366255_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, ce te faci ca aia de la RAR cer si o hartie oficiala de la importator suzuki din romania ca modelu de moto este compatibila cu respectivul atas asta mi au cerut mie la suzuki si ia hartia de unde nui ca importator suzuki oficial nu mai avem sau poate so fi facut dar in luna iulie nu aveam cand m am interesat si a doua hartie ca practic m ia cerut doua este de la un atelier autorizat RAR ca au executat legarea atasului de motor,asta va spun eu ce am intimpinat cand m am dus cu suzi la rar poate la anu so mai schimba ceva si reusesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inscrierea oficiala cu atas ramane in continuare o problema nerezolvata in Romania.

 

Uite o varianta "eleganta" si extrem de costisitoare :

 

post-28174-0-19653100-1387384125_thumb.jpg post-28174-0-68256900-1387384143_thumb.jpg

 

Parerea personala este ca s-ar potrivi perfect un atas VELOREX pe SUZUKI:

 

post-28174-0-97536300-1387384170_thumb.jpg

 

post-28174-0-62628800-1387384157_thumb.jpg post-28174-0-65010300-1387384180_thumb.jpg

 

Acum ramane sa te decizi...

 

 

post-28174-0-79607100-1387384073_thumb.png

Editat de red bandit

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un alt ataj, daca te intereseza, are si cadrul de ataj destul de solid cu suduri bine facute, suspensia si cum se leaga raman de confectionat. Alte infor 0744835877

post-16700-0-45636300-1387388989_thumb.jpg

post-16700-0-89871400-1387389050_thumb.jpg

post-16700-0-03197700-1387389090_thumb.jpg

post-16700-0-93559000-1387389131_thumb.jpg

post-16700-0-42714900-1387389174_thumb.jpg

post-16700-0-91144700-1387389208_thumb.jpg

post-16700-0-94688800-1387389248_thumb.jpg

post-16700-0-29092700-1387389315_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×