Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

In principiu asa cum spune Bogdan, vstromul de 1000 este singurel odata cu disparitia lui 990, insa speram cu totii la un Africa Twin in 2015. Sunt foarte curios ce diferente vom avea intre cele doua, daca.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu nu am dat o definiție a offroad-ului.

Nu sunt nici pe departe cel mai în masură.

Între cele 2 filme e diferența cam ca între o trotinetă și un motocicletă.

Tu ori nu ai nici cea mai vagă idee ce inseamnă offroad ori ți-au dat aia de la Zuzuki de-o ciorbă.

 

Altfel nu prea văd de unde atâtea elogii pt o mobră în cel mai bun caz mediocră.


» Post actualizat in 13 Jul 2014 21:05

In principiu asa cum spune Bogdan, vstromul de 1000 este singurel odata cu disparitia lui 990, insa speram cu totii la un Africa Twin in 2015. Sunt foarte curios ce diferente vom avea intre cele doua, daca.....

 

Mobra asta e singură ( deși ultima dată când am căutat 990 încă se mai vindea) pt că toți ceilalți producatori au definit niște clase.

 

Clasa mare 1200.

Clasa medie 800.

 

Aparent cei de la Suzuki nu sunt în stare să scoată ceva capabil la clasa mare, unde lucrurile ar fi și foarte ușor de comparat, sau poate le este frică să nu aibă parte de un fiasco cum a fost XTZ1200, și s-au gândit că fac ei o schemă si nu sunt mainstream, în realitate sunt doar varză, și tot ceea ce au reușit, a fost să scoată o mobră inferioara KTM-ului 9x0 din toate punctele de vedere, 11 ani mai târziu, ca o coincidență, după ce KTM a anunțat că nu va mai produce 9x0, pt ca s- au aliniat deja la 1200 ( și nu oricum, ci cu cea mai tare mobra din categorie) și au anunțat deja un propulsor de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERUditu tot erudit, le stie pe toate, dar da cu mucii in fasole cu talent. Nu a vazut DL-ul, nu s-a urcat pe el, da stie tot, ca d'aia e erudit. Nu ma asteptam la alt raspuns.

In filmul tau cumva nu vezi drumul, chiar daca este plouat, alege trasa pe uscat. Nu l-am vazut printre copaci, bolovani, craci, traversari de paraie, adica off. Ca merge mai repede e optiunea lui, erau mai multi pe traseu in caz de buff. Celalat a plecat singur in zone pustii si se gandea sa ajunga si acasa, cat mai intreg, ma gandesc, calare pe 1000 nu pe piticanii KTM.

Legat de Suzuki ma bucur ca au ramas cu picioarele pe pamant si au ales sa nu treaca cu prea mult de 1000. Ceilalti au sarit calu, inutil pt 99% din utilizatori. Ce sa faci cu mai mult de 100 CP, pe drumuri proaste, sau off, ca pe drumurile publice,nici vorba! cu legislatie din ce in ce mai restrictiva, si radare peste tot, chiar si la noi. Poti face cel mult impresie pe Magheru sau miercuri la Arc. :) )))

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca m-ai intreba as spune ca aceasta clasa mare (1200) e o mega porcarie inventata de aia de la benve in lipsa de alte idei bune. La ce bun 1200cm pentru o mobra care se doreste a fi si pentru mers pe drumuri fara asfalt?

750-800cm si 2 cilindri sunt arhi-suficienti pentru o motocicleta cu pretentii adevarate enduro-touring. Chiar si 1000 mi se pare mult pentru asa ceva.

Cei care cumpara 1200, in marea lor majoritate, il iau sa se dea doar pe asfalt. Fie ca-i BMW, Yamaha, KTM sau alta firma, aia nu e o cilindree pentru drumuri fara asfalt. Nu se justifica puterea si nici greutatea.

Sper ca aia de la 'onda sa fie destepti si sa faca Africa aia de fix 750cm, usoara si manevrabila, ce de asta ai de fapt nevoie de la o mobra cu care vrei sa iesi de pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERUditu tot erudit, le stie pe toate, dar da cu mucii in fasole cu talent. Nu a vazut DL-ul, nu s-a urcat pe el, da stie tot, ca d'aia e erudit. Nu ma asteptam la alt raspuns.

In filmul tau cumva nu vezi drumul, chiar daca este plouat, alege trasa pe uscat. Nu l-am vazut printre copaci, bolovani, craci, traversari de paraie, adica off. Ca merge mai repede e optiunea lui, erau mai multi pe traseu in caz de buff. Celalat a plecat singur in zone pustii si se gandea sa ajunga si acasa, cat mai intreg, ma gandesc, calare pe 1000 nu pe piticanii KTM.

Legat de Suzuki ma bucur ca au ramas cu picioarele pe pamant si au ales sa nu treaca cu prea mult de 1000. Ceilalti au sarit calu, inutil pt 99% din utilizatori. Ce sa faci cu mai mult de 100 CP, pe drumuri proaste, sau off, ca pe drumurile publice,nici vorba! cu legislatie din ce in ce mai restrictiva, si radare peste tot, chiar si la noi. Poti face cel mult impresie pe Magheru sau miercuri la Arc. :) )))

 

Reactia ta de atac la persoana ma face sa-mi dau seama ca nu am gresit cand am zis ca ti-au dat aia de-o ciorba. Asarau au ajuns de nu mai au bani sa plateasca si ei pe cineva relevant in domeniul moto.

 

Pe lânga deformarea faptelor intentionat, realizez ca nu stii sa faci diferenta intre doua drumuri, asta probabil si pt ca atunci cand iesi de pe asflat intr-o parcare cu pietris ti se pare ca faci enduro.

 

Ala nu a fost un film de referinta, a fost doar primul care mi-a cazut in mana si care sa fie cu un om normal, nu cu vre-un campion la cross/enduro. Daca tii neaparat, iti mai pun niste filme cu acelasi motor. Ala din filmul tau merge pe asfalt si la inceput si la sfarsit si este imbracat cu echipament de asfalt, si se vede ca a iesit de pe asfalt doar ca sa dea bine in film, ceea ce si face, iar pe unde se da ala, poti trece si cu goldwingu cu un pic de talent.

 

Cu clasa mare se pot face multe dar trebuie sa stii, la fel si cu peste 100 de cai. Toate chestiile aste se fac pt ca le cere consumatorul. Nu uita ca intre dintre noi doi tu esti ala cu 1200, eu n-am fost niciodata la arc tu te duci frecvent (si) pe Magheru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CONSUMATORUL NU CERE NIMIC,i se baga pe gat! in orice domeniu!

 

 

Deci pe Harea l-au schingiuit nemernicii aia de la Yamaha sa-si ia 1200 sa inteleg, si acum ca a scapat cu viata in urma experientei traumatizante s-a revoltat impotriva clasei de 1200 dar este adeptul a 1000 cmc.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 07:09

Uite si un filmulet cu enduro daca tot ia harea cu litera de lege ce postez eu :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca m-ai intreba as spune ca aceasta clasa mare (1200) e o mega porcarie inventata de aia de la benve in lipsa de alte idei bune. La ce bun 1200cm pentru o mobra care se doreste a fi si pentru mers pe drumuri fara asfalt?

750-800cm si 2 cilindri sunt arhi-suficienti pentru o motocicleta cu pretentii adevarate enduro-touring. Chiar si 1000 mi se pare mult pentru asa ceva.

Cei care cumpara 1200, in marea lor majoritate, il iau sa se dea doar pe asfalt. Fie ca-i BMW, Yamaha, KTM sau alta firma, aia nu e o cilindree pentru drumuri fara asfalt. Nu se justifica puterea si nici greutatea.

Sper ca aia de la 'onda sa fie destepti si sa faca Africa aia de fix 750cm, usoara si manevrabila, ce de asta ai de fapt nevoie de la o mobra cu care vrei sa iesi de pe asfalt.

De cand am 1100-le am ajuns sa inteleg mai bine clasa 1200/SUV. Bag multi km pe zi cu el, sunt fresh la sfarsitul zilei, insa ma limiteaza drastic la o nisa ingusta de drumuri.

Un motor mare are cuplu fain, comfort, etc, etc si, in primul rand, este gandit pentru drumuri lungi si foarte lungi. Ce te faci insa cand vrei sa mergi si pe drumuri proaste?

Iei o mobra mare, care pastreaza toate plusurile unui grand turism rutier si ii pui suspensii mai lungi care sa faca fata si soselelor din Albania, Romania, Macedonia, macadamurilor din Grecia, etc.

So, makes sense.

 

Comparatia intre V-Strom, oricare ar fi el, si Ktm ma amuza pana la plans. Am scos V-stromul 20 de metri de pe macadam prin niste sleauri de tractor (uscate) si atunci s-a terminat totul. Punct. Capat. Nu are nici o treaba cu off-ul serios. Este greu si lung. Pe macadam ii vobla fata ca la RT-ul meu. Este o mobra geniala pentru sosea, raport pret/calitate/pachet oferit. Insa doar atat. Am un feeling ca si cea de 1000 este tot acolo. SUV, adica.

Si da, off sau enduro-turism serios este ce a pus Eru mai sus. Sau si mai greu, pana unde te tine motorul sau fizicul. As vrea sa vad un DL1000 in padurile innamolite din Caras, la EnduRoMania :crack: .

A pocnit ca rosia DL-ul din filmuletul australienilor, dar nu ma mira deloc.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai jos cateva exemple de trasee "out of asphalt" pe care le-am parcurs cu Buffalo [ :) ] , XT1200Z , incepand cu martie 2014 de cand l-am cumparat, fiind un "netitrat" intr-ale offroad-ului :

 

https://www.google.ro/maps/dir/Ditr%C4%83u+537090/Tulghe%C8%99/@46.9067326,25.2844992,10z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x474a8cfff1b65153:0x53221bd3f1aaed67!2m2!1d25.516667!2d46.816667!3m4!1m2!1d25.6117622!2d46.8663594!3s0x474a8e29119b18e7:0x302c181f6e7b9b14!1m5!1m1!1s0x474a9b9e5b5f6007:0x7a7fcf41d567b919!2m2!1d25.7568596!2d46.9502975!3e0?hl=ro

 

https://www.google.ro/maps/dir/45.6115086,23.9992068/P%C4%83ltini%C8%99/@45.5993071,23.9181735,14z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x474c4f837498974f:0xe86af4856019b0e8!2m2!1d23.933333!2d45.654167!3e0?hl=ro

 

https://www.google.ro/maps/dir/Comuna+Albac/Poiana+Horea/Beli%C8%99/@46.5506046,22.928941,13z/data=!4m20!4m19!1m5!1m1!1s0x4748d61fe1ae1de3:0x18b0a3a22f347c8b!2m2!1d22.9749717!2d46.4728069!1m5!1m1!1s0x4748da2ccfe8b0dd:0xe108180c3d790b91!2m2!1d22.9128978!2d46.5905646!1m5!1m1!1s0x4748de489a73c5f9:0xd085c8bd850b06e7!2m2!1d23.029167!2d46.684444!3e0?hl=ro

 

https://www.google.ro/maps/dir/Clopotiva/Lacul+Bucura/@45.3103141,22.8321423,13z/data=!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x474e6dc7d4bc88c3:0xa2386cc67d484400!2m2!1d22.823889!2d45.491944!1m5!1m1!1s0x474e0bf56cf466cd:0x387147c553111f42!2m2!1d22.8749783!2d45.3599188!3e0?hl=ro

 

Concluziile mele :

 

a) experienta conteaza cel mai mult [ mie imi lipseste deocamdata dar nu ma las :) ]

B) tipul drumului, cararii, etc, (spuneti-i cum vreti ca aici nu vorbesc de "enduro" pur), sleauri/ogase sau nu , noroi sau nu, nisip sau nu......

c) tipul de gume care incalta mobra

d) tipul de mobra, unde garda la sol si greutatea sunt unele din elementele esentiale care in anumite cazuri pot face diferenta intre "ride it" sau "stop it".

 

Parerea mea vis a vis de subiectul in cauza si cu toata admiratia pentru V Strom (ca fost posesor de V Strom 650 K9) : 2014 DL 1000, cu o garda la sol (165mm) ,chiar mai mica cu 10mm decat actualul DL 650 (175mm) sau vechiul DL 1000, este clar mai orientat spre "on road" decat predecesorul sau si net mai orientat spre "on road" comparativ cu Adventure Touring-urile KTM,BMW,YAMAHA,altele.

 

Nu dati cu parul : e doar o opinie...................... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Concluziile mele :

 

a) experienta conteaza cel mai mult [ mie imi lipseste deocamdata dar nu ma las :) ]

b. tipul drumului, cararii, etc, (spuneti-i cum vreti ca aici nu vorbesc de "enduro" pur), sleauri/ogase sau nu , noroi sau nu, nisip sau nu......

c) tipul de gume care incalta mobra

d) tipul de mobra, unde garda la sol si greutatea sunt unele din elementele esentiale care in anumite cazuri pot face diferenta intre "ride it" sau "stop it".

 

e) Suspensiile

f) Tipul de roti. Raman pentru 21 pe fata in off.

 

Daca ai motor cu potential (greutate, garda ok), cu gume si suspensii potrivite, experienta vine (si) repetand. Eu as pune-o ultima pe lista conditiilor necesare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

e) Suspensiile

f) Tipul de roti. Raman pentru 21 pe fata in off.

 

Daca ai motor cu potential (greutate, garda ok), cu gume si suspensii potrivite, experienta vine (si) repetand. Eu as pune-o ultima pe lista conditiilor necesare.

 

Ai dreptate cu e) si f) insa eu ma refeream la mobra utilizabila on+off road "stoc" adica suspensiile reglabile atat cat le-a proiectat producatorul, fara modificari iar pe fata 19" sau 21", cum a iesit ea in piata. Clar ca 21" avantajeaza net latura de off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai s-a deviat mult pe subiectul asta. nu vreau sa fac pe desteptul, insa definitia unui dual sport este : A dual-sport, colloquially known as "dualie" or an "on-off road bike" is a type of street-legal motorcycle that is designed for both on and off-road use. The terms 'All-road' and 'Dual-purpose' are also used. Dual-sports are equipped with street-legal equipment such as lights, speedometer, mirrors, horn, license plate mounting, and muffler and can, therefore, be registered and licensed.

Daca discutam de mobre cu roata fata sub 21, nu cred sa se poata incadra la off-road. astea cu adventure sunt inventii ale producatorului pentru a mai gadila marea masa de amatori de aventura in ideea ca daca vrea si poate, vezi Doamne are cu ce, insa stim cu totii care ne/le sunt limitele....

nu vad de ce vstrom de 1000 nu ar intra in categoria touring & adventure. Am eliminat enduro deoarece enduro care sa poata fi si touring (sau invers) dupa mine e un nonsens, deci sectiunea este denumita incorect enduro touring bla bla.

eu am tot cautat struto-camila asta enduro-touring si de la 1200 am scazut la 800 unde probabil nu ma voi opri, deoarece am pierdut touringul deja, da nici off-road nu cred sa fac cine stie ce....tot grea in draci e si asta de 800

scuze de off-topic

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am tot cautat struto-camila asta enduro-touring si de la 1200 am scazut la 800 unde probabil nu ma voi opri, deoarece am pierdut touringul deja...

 

esti pe drumul cel bun

mai poti sa scazi, ai unde

si ceva mai repede deoarece tot ce e posibil ca in curand sa nu mai avem voie cu motoarele pe munti

iar atunci o sa incepem si noi sa ne uitam la mobre precum acest v-strom sau, si mai rau, la categoria 1200

le vom calari pe la cheia si vom visa ca suntem mari aventurieri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai s-a deviat mult pe subiectul asta. nu vreau sa fac pe desteptul, insa definitia unui dual sport este : A dual-sport, colloquially known as "dualie" or an "on-off road bike" is a type of street-legal motorcycle that is designed for both on and off-road use. The terms 'All-road' and 'Dual-purpose' are also used. Dual-sports are equipped with street-legal equipment such as lights, speedometer, mirrors, horn, license plate mounting, and muffler and can, therefore, be registered and licensed.

Daca discutam de mobre cu roata fata sub 21, nu cred sa se poata incadra la off-road. astea cu adventure sunt inventii ale producatorului pentru a mai gadila marea masa de amatori de aventura in ideea ca daca vrea si poate, vezi Doamne are cu ce, insa stim cu totii care ne/le sunt limitele....

nu vad de ce vstrom de 1000 nu ar intra in categoria touring & adventure. Am eliminat enduro deoarece enduro care sa poata fi si touring (sau invers) dupa mine e un nonsens, deci sectiunea este denumita incorect enduro touring bla bla.

eu am tot cautat struto-camila asta enduro-touring si de la 1200 am scazut la 800 unde probabil nu ma voi opri, deoarece am pierdut touringul deja, da nici off-road nu cred sa fac cine stie ce....tot grea in draci e si asta de 800

scuze de off-topic

 

Sunt de parere ca cel putin partial gresesti. Dai definitia corecta Dual-sport / All-road / Dual-purpose / Adventure-touring pentru ca ulterior sa afirmi ca ai cautat ceva ce de fapt (asa cum si afirmi) nu are legatura cu definitia initiala si anume Enduro-Touring.

 

Cert e un lucru : atat 19" cat si 21", atat 650cmc cat si 800cmc sau 1000cmc sau 1200cmc pot fi incadrate la Dual-sport / All-road / Dual-purpose / Adventure-touring cu proportii variabile ale capacitatii on/off road atata vreme cat nu discutam de Enduro si vorbim aceeasi limba in definirea off-ului. Bineinteles ca cele mai light, mai low cmc si mai inspre 21" sunt mai off si mai putin on iar vacile mai grele, mai up cmc si inspre 19" sunt mai on si mai putin off si bineinteles ca o mare greutate o are experienta riderului.

Cred ca mie degeaba imi pui in brate pe off-road un XT660, ca nu o sa fiu in stare sa-l calaresc precum ar fi in stare sa calareasca un XT1200Z un meserias.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sunt de parere ca cel putin partial gresesti. Dai definitia corecta Dual-sport / All-road / Dual-purpose / Adventure-touring pentru ca ulterior sa afirmi ca ai cautat ceva ce de fapt (asa cum si afirmi) nu are legatura cu definitia initiala si anume Enduro-Touring.

Pai asa am inteles ca nu exista....poti doar sa renunti la anumite lucruri in favoarea altora mai importante la un anumit moment dat. una sa le faca foarte bine pe amandoua nu exista. Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele dual-sport sunt drz400, ttr600, ktm 660/690, xr650r, xchallenge si altele ca ele

motoare enduro-touring sunt bmw gs650, xtz660, klr 650, dr650 etc + transalpurile si maaaaxim gs800

si-ar mai fi aceasta categorie de motoare mari care s-ar incadra la touring-adventure, iar adventure asa, mai mult de fatada, ca ele sunt sunt de fapt niste touringuri putin mai capabile pe drumuri fara asfalt comparativ cu o hayabusa, r1 si altele din categorie :grinbandit:


» Post actualizat in 14 Jul 2014 11:53

singurul touring adventure adevarat a fost ktm 960/990

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reactia ta de atac la persoana ma face sa-mi dau seama ca nu am gresit cand am zis ca ti-au dat aia de-o ciorba. Asarau au ajuns de nu mai au bani sa plateasca si ei pe cineva relevant in domeniul moto.

 

Pe lânga deformarea faptelor intentionat, realizez ca nu stii sa faci diferenta intre doua drumuri, asta probabil si pt ca atunci cand iesi de pe asflat intr-o parcare cu pietris ti se pare ca faci enduro.

 

Ala nu a fost un film de referinta, a fost doar primul care mi-a cazut in mana si care sa fie cu un om normal, nu cu vre-un campion la cross/enduro. Daca tii neaparat, iti mai pun niste filme cu acelasi motor. Ala din filmul tau merge pe asfalt si la inceput si la sfarsit si este imbracat cu echipament de asfalt, si se vede ca a iesit de pe asfalt doar ca sa dea bine in film, ceea ce si face, iar pe unde se da ala, poti trece si cu goldwingu cu un pic de talent.

 

Cu clasa mare se pot face multe dar trebuie sa stii, la fel si cu peste 100 de cai. Toate chestiile aste se fac pt ca le cere consumatorul. Nu uita ca intre dintre noi doi tu esti ala cu 1200, eu n-am fost niciodata la arc tu te duci frecvent (si) pe Magheru?

Citeste si ce spun altii putin mai sus in jurul cifrei 1200. Chiar tu prin ultimul film postat nu faci decat sa confirmi spusele noastre. Nici o mobra din acest film nu este de 1200, am impresia ca nici macar 1000.

 

APEL DE URGENTA cititorii acestei rubric cu intrebarea: Ce diferenta exista intre traseele parcurse in filmul postat de ERU (pg17) si cel postat de mine cu Vstromul de 1000 (pg 20)? Strict la felul drumului respectiv forestier, pamant batut, etc. Ambele au zone inundate, primul mai mult, dar la ambele exista zone uscate pe unde de altfel ambii motociclisti se deplaseaza. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele dual-sport sunt drz400, ttr600, ktm 660/690, xr650r, xchallenge si altele ca ele

motoare enduro-touring sunt bmw gs650, xtz660, klr 650, dr650 etc + transalpurile si maaaaxim gs800

si-ar mai fi aceasta categorie de motoare mari care s-ar incadra la touring-adventure, iar adventure asa, mai mult de fatada, ca ele sunt sunt de fapt niste touringuri putin mai capabile pe drumuri fara asfalt comparativ cu o hayabusa, r1 si altele din categorie :grinbandit:

» Post actualizat in 14 Jul 2014 11:53

singurul touring adventure adevarat a fost ktm 960/990

Ce vina majora ii poti baga la KTM 1190 R comparativ cu KTM 960/990 in ceea ce priveste capabilitatea touring adventure ?

 

http://www.ktm.com/travel/990adventureeu/highlights990adveu.html

 

http://www.ktm.com/travel/990-adventure-r-eu/highlights.html#.U8PNFYzfr5o

 

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.U8PNPIzfr5o

 

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-r-eu/highlights.html#.U8PNUYzfr5o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vina majora e mult spus

doar ca e o mobra inutila, facuta exclusiv ca sa muste din tortul gs1200

990-ul era oricum mai mult decat trebuie, dar hai sa zicem ca se incadra la limita

din punctul meu de vedere, pentru astfel de categorie, 750 maxim 800cm si 2 cilindri sunt ultra-suficienti

 

inteleg ca pentru firme e treaba de marketing

ce nu inteleg este aceasta categorie de cumparatori de 1200

 

sper sa iasa honda cu o Africa de maxim 800

poate in felul asta se mai trezeste populatia din somnul ratiunii si goana dupa putere/marime

dar tare mi-e ca si aia o sa tranteasca o vaca bolnava de 1200

 

cat despre astia de la yamaha, nu mai sunt sperante.

si-au batut deja joc de numele de legenda super-tenere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere pertinenta pe care o impartasesc 100%, cu un usor amendament in faptul ca prin introducerea generalizata a controlului tractiunii si a limitarilor din buton a motoarelor, la clasa 1200, macar nu sunt periculoase la folosinta obisnuita,.... excesive, grele, scumpe, dar nu periculoase.

ERU. "Ce semeni aia culegi".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vina majora e mult spus

doar ca e o mobra inutila, facuta exclusiv ca sa muste din tortul gs1200

990-ul era oricum mai mult decat trebuie, dar hai sa zicem ca se incadra la limita

din punctul meu de vedere, pentru astfel de categorie, 750 maxim 800cm si 2 cilindri sunt ultra-suficienti

 

inteleg ca pentru firme e treaba de marketing

ce nu inteleg este aceasta categorie de cumparatori de 1200

 

sper sa iasa honda cu o Africa de maxim 800

poate in felul asta se mai trezeste populatia din somnul ratiunii si goana dupa putere/marime

dar tare mi-e ca si aia o sa tranteasca o vaca bolnava de 1200

 

cat despre astia de la yamaha, nu mai sunt sperante.

si-au batut deja joc de numele de legenda super-tenere

 

Pai spune-mi si mie in cazul asta, dupa parerea ta, care producatori nu si-au batut joc, deci care mai au sperante, cu exceptia Suzuki 2014 DL 1000( greutate apropiata de KTM 1190 si garda la sol cu 8,5cm sub KTM 1190 R) ???

 

BMW ? = 1200 GS/GSA

KTM ? = 1990/ 1190 R

HONDA ? = Crosstourer 1200cmc

APRILIA ? = Caponord 1200cmc

TRIUMPH ? = Explorer 1200cmc

YAMAHA ? = Super tenere 1200cmc

etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste si ce spun altii putin mai sus in jurul cifrei 1200. Chiar tu prin ultimul film postat nu faci decat sa confirmi spusele noastre. Nici o mobra din acest film nu este de 1200, am impresia ca nici macar 1000.

 

APEL DE URGENTA cititorii acestei rubric cu intrebarea: Ce diferenta exista intre traseele parcurse in filmul postat de ERU (pg17) si cel postat de mine cu Vstromul de 1000 (pg 20)? Strict la felul drumului respectiv forestier, pamant batut, etc. Ambele au zone inundate, primul mai mult, dar la ambele exista zone uscate pe unde de altfel ambii motociclisti se deplaseaza. :)

 

 

Bogdane eu am impresia ca traiesti intr-o realitate paralela.

 

In minunatul tau film [care de altfel este un argument pt mine de fapt, mobra aia nu e adventure] este prezentat un rider cu echipament de strada cu anvelope de strada si cu motocicleta de strada care ruleaza pe un drum de tara uscat. Am numarat vre-o 7 balti prin care nu a fost nevoit sa treaca deci uscat. Daca ai fi facut vreodata in viata ta enduro ai fi stiut dc nu se duce nimeni cu echipament de strada la enduro.

 

Primul film pe care l-am postat eu e cu totul altceva. La prima vedere e tot un drum de tara dar e plin de noroi balti si denivelari. Aderenta variaza la fiecare metru.

 

Riderul din filmul tau se deplaseaza pe drumul lui uscat mai incet decat as merge eu cu autoturismul pe acelsi drum. Riderul din filmul meu se da, are momente in care trece de 80~90 de km/h.

 

Pentru ca am constatat ca ai standarde ridicate, m-am gandit sa mai postez un filmulet, in care acelasi rider dupa ce s-a plictisit de sarit cu mobra lui, care nu e de 1000 e de 990 s-a dus sa se alerge cu niste enduro/cross-uri.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 13:40

vina majora e mult spus

doar ca e o mobra inutila, facuta exclusiv ca sa muste din tortul gs1200

990-ul era oricum mai mult decat trebuie, dar hai sa zicem ca se incadra la limita

din punctul meu de vedere, pentru astfel de categorie, 750 maxim 800cm si 2 cilindri sunt ultra-suficienti

 

inteleg ca pentru firme e treaba de marketing

ce nu inteleg este aceasta categorie de cumparatori de 1200

 

sper sa iasa honda cu o Africa de maxim 800

poate in felul asta se mai trezeste populatia din somnul ratiunii si goana dupa putere/marime

dar tare mi-e ca si aia o sa tranteasca o vaca bolnava de 1200

 

cat despre astia de la yamaha, nu mai sunt sperante.

si-au batut deja joc de numele de legenda super-tenere

 

Africana nu cred sa fie de 1200 au deja crossdresserul la cilindreea aia. Alta mobra de strada marketata ca fiind de adventure.

Eu inca am o speranta cu KTM care a anuntat motoare bicilindre de 800 si 500 din pacate pt fanii V-ului vor fi paralel twin.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

990-ul era oricum mai mult decat trebuie, dar hai sa zicem ca se incadra la limita

din punctul meu de vedere, pentru astfel de categorie, 750 maxim 800cm si 2 cilindri sunt ultra-suficienti

 

inteleg ca pentru firme e treaba de marketing

ce nu inteleg este aceasta categorie de cumparatori de 1200

Mai mult decat trebuie si ultra suficient pt ce anume ?

 

Legat de cumparatorii de 1200, daca doar treci totul prin filtrul personal (cum fac majoritatea celor care se contreaza aici) si nu iei in calcul si faptul ca nevoile, doleantele si placerile difera mult de la un rider la altul, atunci e normal sa nu ii intelegi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...