Sari la conținut

pornire grea la cald


lucian29
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai omul a spus in primul post ca a schimbat si bateria,asa ca, teoretic macar pentru o pornire la cald tot avea curent bateria schimbata(daca si aceea a fost ok).

Plecand de la premiza folosiri unei alte baterii bune,nu mai conteaza pe moment daca incarca sau nu .

Daca cu adevarat atunci cand nu i-a mai pornit,a pus alta baterie si tot nu a pornit tind sa cred ca este o problema mecanica de dilatare,(si nu ma refer la cuzineti) mai repede la starter clutch sau pinioanele reductoare.De ex daca nu are garnituri la acele capace prin dilatare se blokeaza pinioanele reductoare.

De aceea am sugerat sa se slabeasca cu jumatate de tura acele suruburi...

 

Ps.De verfificat totusi si masa motorului este intr-un surub de pe carter in burta motorului.Electromotorul nu-l mai suspectez pentru ca din cat am inteles a folosit si alt electromotor si tot nu a mers.



Scuze..poate acest topic a mai fost deschis de cineva,dar vroiam sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme ce imi da batai de cap,in prezent detin un suzuki gsxr 750 an 2000 , 34000km ,porneste usor la rece(probat acum in decembrie) dar dupa ce o opresc,temperatura ridicandu se,la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele,dupa cateva momente (cand se raceste zic eu) porneste iarasi la fel de usor. Mentionez ca s a inlocuit stator,electromotor,releu de incarcare,baterie....cam tot ,va rog sa ma ajutati cu o solutie definitiva :) pentru ca in sezonul urmator sa ne putem intalni ..prin tara :) va multumesc si va urez UN AN NOU FERICIT FARA EVENIMENTE ASFALT USCAT ,SANATATE SI SPOR LA BANI ! LA MULTI ANI !! :)

Intrebare: Capacul de la alternator a fost spart si lipit/sudat? are garnitura?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai omul a spus in primul post ca a schimbat si bateria,asa ca, teoretic macar pentru o pornire la cald tot avea curent bateria schimbata(daca si aceea a fost ok).

Plecand de la premiza folosiri unei alte baterii bune,nu mai conteaza pe moment daca incarca sau nu .

Daca cu adevarat atunci cand nu i-a mai pornit,a pus alta baterie si tot nu a pornit tind sa cred ca este o problema mecanica de dilatare,(si nu ma refer la cuzineti) mai repede la starter clutch sau pinioanele reductoare.De ex daca nu are garnituri la acele capace prin dilatare se blokeaza pinioanele reductoare.

De aceea am sugerat sa se slabeasca cu jumatate de tura acele suruburi...

si lipsa completa a incarcarii ar trebui ignorata si/sau considerata o coincidenta?

 

n-am zis ca ideea ta nu e ok, inteleg de ce i-ai zis si are logica si nici nu costa nimic s-o faca.

 

am sa verific si masa motorului cum spui si sa desfac capacul la starter clutch sa vedem ce este acolo,va tin la curent ,va multumesc si va doresc un an mai bun fara evenimente , sanatate si desigur LA MULTI ANI 2 0 1 4 !!!!!!!!!!!!!!!! ;)

man, e miine, sa n-ai cumva vreo nedumerire in noaptea asta :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic si eu o tampenie ca sa nu mai bajbai, poti monta un electromotor similar numai de proba pt o zi doua?

 

 

Sa nu fie altceva de natura mecanica prin motor

1. a facut-o deja, scrie in primul post...

2. care e logica in a incepe cu testele cele mai complexe si costisitoare si a le lasa pe cele simple si ieftine la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind pe fuga am avut impresia ca a epuizat cam tot scuze



"Piua ",l-a pus la un amic pe motor" ,era normal sa-l puna pe al amicului pe motorul lui.,si atunci vedea daca altceva freaca pe acolo si nu o lasa sa se invarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) am zis sa va urez din seara asta.... poate maine nu intru :) in fine am pus electromotorul pe a mea si invers si a mers ok acuma...dupa anul nou sa rezolv... oricum tinem legatura pe forum..

 

vroiam sa zic ca la fel face nu porneste ...

"in fine am pus electromotorul pe a mea si invers si a mers ok acuma"...ce-i asta?o propozitie sau ceva cugetare sau lozinca?si la sfarsit ...zice "vroiam sa zic ca la fel face nu porneste"..nu porneste=nu invarte?e foarte grea romana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic - bateria este buna? ,incarcarea este buna? electromotorul este bun?releul de pornire este bun?sarmele de alimentare sunt in regula?motorul se gripeaza cand este cald?(bendixul). daca toate astea sunt in regula si tot nu vrea, atunci ai nevoie de o bricheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"in fine am pus electromotorul pe a mea si invers si a mers ok acuma"...ce-i asta?o propozitie sau ceva cugetare sau lozinca?si la sfarsit ...zice "vroiam sa zic ca la fel face nu porneste"..nu porneste=nu invarte?e foarte grea romana...

auzi...acuma stam sa analizam greselile de ortografie si de punctuatie sau sa ajutam la rezolvarea problemei in sine... sa fim seriosi

 

Nu mai inteleg nimic - bateria este buna? ,incarcarea este buna? electromotorul este bun?releul de pornire este bun?sarmele de alimentare sunt in regula?motorul se gripeaza cand este cald?(bendixul). daca toate astea sunt in regula si tot nu vrea, atunci ai nevoie de o bricheta.

Virgil,bateria am pus-o de pe celalalt suzuki gsxr 750 e ok,electromotorul la fel ,CDI ul la fel, si tot asa face,si releul de pornire e ok,dupa ce se incalzeste nu porneste din buton,nici macar nu invarte deloc,se aude un tacanit,daca o imping porneste instant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti povestesc ce am facut eu ;cumparat un fiat cinquecento care nu pornea la cald,ieftin din germania.Am banuit ca este traductorul de la volanta.Decat sa dau 340 lei pe un traductor am mai cumparat un fiat intreg din austria 200eur.Schimbat traductorii intre ei,nimic acelasi simptom.Schimbat intre ele ; calculator ,pompa din rezervor,carburator cu tot cu injector,bobine,cip cheie contact,tot am facut praf al doilea fiat,nimic la fel ca inainte.Un prieten zice Mai schimba odata traductorii intre ei.Fac si asta.In graba mea am demontat ambii traductori ,i-am pus jos si i-am montat exact ca inainte,adica nu facusem de fapt nimic montandu-l tot pe cel defect pe post de trad bun,doar ca am distrus si a doua masina demontand tot de pe ea .Dupa ce l-am pus pe cel care era de la a doua masina cum ar fi trebuit de la inceput, s-a rezolvat problema .Acum am o masina buna si una facuta tandari din cauza ca nu am fost atent la un detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti povestesc ce am facut eu ;cumparat un fiat cinquecento care nu pornea la cald,ieftin din germania.Am banuit ca este traductorul de la volanta.Decat sa dau 340 lei pe un traductor am mai cumparat un fiat intreg din austria 200eur.Schimbat traductorii intre ei,nimic acelasi simptom.Schimbat intre ele ; calculator ,pompa din rezervor,carburator cu tot cu injector,bobine,cip cheie contact,tot am facut praf al doilea fiat,nimic la fel ca inainte.Un prieten zice Mai schimba odata traductorii intre ei.Fac si asta.In graba mea am demontat ambii traductori ,i-am pus jos si i-am montat exact ca inainte,adica nu facusem de fapt nimic montandu-l tot pe cel defect pe post de trad bun,doar ca am distrus si a doua masina demontand tot de pe ea .Dupa ce l-am pus pe cel care era de la a doua masina cum ar fi trebuit de la inceput, s-a rezolvat problema .Acum am o masina buna si una facuta tandari din cauza ca nu am fost atent la un detaliu.

ai dreptate.. o sa fim atenti dupa revelion ne apucam iar...mai exact sambata si vedem ce rezolvam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic - bateria este buna? ,incarcarea este buna? electromotorul este bun?releul de pornire este bun?sarmele de alimentare sunt in regula?motorul se gripeaza cand este cald?(bendixul). daca toate astea sunt in regula si tot nu vrea, atunci ai nevoie de o bricheta.

Nu exista bendix la motocicleta!

Hai sa-ti povestesc ce am facut eu ;cumparat un fiat cinquecento care nu pornea la cald,ieftin din germania.Am banuit ca este traductorul de la volanta.Decat sa dau 340 lei pe un traductor am mai cumparat un fiat intreg din austria 200eur.Schimbat traductorii intre ei,nimic acelasi simptom.Schimbat intre ele ; calculator ,pompa din rezervor,carburator cu tot cu injector,bobine,cip cheie contact,tot am facut praf al doilea fiat,nimic la fel ca inainte.Un prieten zice Mai schimba odata traductorii intre ei.Fac si asta.In graba mea am demontat ambii traductori ,i-am pus jos si i-am montat exact ca inainte,adica nu facusem de fapt nimic montandu-l tot pe cel defect pe post de trad bun,doar ca am distrus si a doua masina demontand tot de pe ea .Dupa ce l-am pus pe cel care era de la a doua masina cum ar fi trebuit de la inceput, s-a rezolvat problema .Acum am o masina buna si una facuta tandari din cauza ca nu am fost atent la un detaliu.

Asta dovedeste cat de bun este mecanicul.

un fir da la masa prin instalatie..cel mai probabil izolatia sa ciupit! cauta in locurile mai fierbinti pe unde sunt fire..succes!

Nu exista "dat la masa" intr-o instalatie electrica de masina sau motocicleta.

Ori ce "dat la masa" pe cele doua cabluri care vin de la baterie la electromotor inseamna SCURT si se lasa cu fum si scantei.

 

Pentru initiatorul topicului,cand poti incearca ce ti-am spus:

1.Slabeste acele suruburi la cald si vezi daca porneste motorul.

2.Te rog sa-mi raspunzi daca capacul de pe stanga de la la alternator a fost vre-o data sudat sau lipit si daca are garnitura la montare.

De verificat si pe partea dreapta la cele doua capace daca exsita garnitura si daca da de care originala sau manufacturata.

 

La multi ani si sa ne vedem sanatosi si fara probleme pe 2014! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asazisul bendix al motocicletei este un pinion maricel aflat in motor care angreneaza prin niste role doar cand electromotorul primeste tensiune,dintii acestora fiind angrenati permanent. permitand angrenarea doar in sensul de rotatie al motorului dinspre electromotor spre motor .Cand un electromotor se invarte in gol inseamna ca asazisul bendix nu mai angreneaza(role uzate,intepenite),dar nu este cazul in sit de fata.Cat despre cunostintele mele de mecanica ,sunt un biet amator.



La multi ani tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asazisul bendix al motocicletei este un pinion maricel aflat in motor care angreneaza prin niste role doar cand electromotorul primeste tensiune,dintii acestora fiind angrenati permanent. permitand angrenarea doar in sensul de rotatie al motorului dinspre electromotor spre motor .Cand un electromotor se invarte in gol inseamna ca asazisul bendix nu mai angreneaza(role uzate,intepenite),dar nu este cazul in sit de fata.Cat despre cunostintele mele de mecanica ,sunt un biet amator.

 

La multi ani tuturor

Asa zisul bendix este STARTER CLUTCH sau ambreiajul de pornire.

BENDIXUL este altceva,si nu se foloseste la motociclete.

 

 

Ce vreau sa subliniez este ca nu trebuie sa le incurci, fiecare dintre ele au un alt principiu de functionare.

post-15340-0-02984700-1388484280_thumb.jpg

post-15340-0-49755500-1388484288_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu v-ati prins ca toate semnele duc la ceva legat de modificari aduse de noua temperatura, primul lucru care-ti sare in minte este dilatare si ca TNG a mai intalnit situatia si ca are dreptate in privinta rezolvarii? cred ca se incadreaza la 'te costa 1 dolar reparatia si 999 dolari ca nu mai stia nimeni sa ti-o faca' ;)

incep sa cred ca este posibila si vindecarea de cancer doar daca se uita cine trebuie la poza ta :)) bravos...an nou bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa zisul bendix este STARTER CLUTCH sau ambreiajul de pornire.

BENDIXUL este altceva,si nu se foloseste la motociclete.

 

 

Ce vreau sa subliniez este ca nu trebuie sa le incurci, fiecare dintre ele au un alt principiu de functionare.

;) multumesc mult o sa incerc sambata exact cum mi ai recomandat va urez tuturor UN AN NOU FERICIT FARA EVENIMENTE NEPLACUTE SANATATE,NOROC SI MULTI BANI !! VA ASTEPTAM LA BRASOV LA PRIMAVARA/VARA !!!!!!

 

tin sa mentionez cand am desfacut capacul statorului pentru a l schimba am observat ca este putin julit rotorul pe dinauntru,si am considerat ca a fost zgariat de statorul ars,iar capacul nu a avut garnitura,i am pus eu silicon de etansare ,in capacul ambreiajului de pornire in partea de jos a blocului motor se vad urme de zimti sau probabil a incercat cineva sa l desfaca nu imi explic,din cate stiu ambreiajul de pornire se desface tinand contra de la rotorul statorului si invers,voi pune o poza detaliata cu capacul desfacut.zilele astea am sa fac o pornire la cald cu electromotorul legat direct pe baterie sa vad reactia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi,ani tuturor.motociclistilor..

 

Sal aceiasi prolema,am avuto si eu,cu k2 meu tot 750 am fost prin bucuresti pe la 1000 de garaje toti miai skimbat tot la pornire electromotor capace reductoare care vin capac si nimic tot la fel facea cred ca ma dus 200 de euro problema, si tot inpinsa o porneam.

Pana ce am,dat de un coleg de pe forum, care mia dat un, electromotor de k1 de 1000 lam dat,inpreuna jos de pe motoru lui,lam pus la,mine si surpriza,motoru pornea sfert, indiferent cate grade avea.

Acuma ce intrebare am,ce se poate intampla,de am fost nevoit sai pun, electromotor de 1000 ca am pornire,la cald

Acum am alta problema prin septembrie.am dat.tura pana la mare,mai exact Bucuresti ,Mangalia la intoarcere,pe la km 35 pe aut,soarelui aud ,o bataia o trag pe dreapta,si sun pe cineva sa vina sa ma ia.Iam desfacut motoru si cuzinetu de la biela 2, ajunsese,la cupru.

Acume este,posibil ca problema cu,pornitu sa aiba legatura,cu cuzinetii..????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi,ani tuturor.motociclistilor..

 

Sal aceiasi prolema,am avuto si eu,cu k2 meu tot 750 am fost prin bucuresti pe la 1000 de garaje toti miai skimbat tot la pornire electromotor capace reductoare care vin capac si nimic tot la fel facea cred ca ma dus 200 de euro problema, si tot inpinsa o porneam.

Pana ce am,dat de un coleg de pe forum, care mia dat un, electromotor de k1 de 1000 lam dat,inpreuna jos de pe motoru lui,lam pus la,mine si surpriza,motoru pornea sfert, indiferent cate grade avea.

Acuma ce intrebare am,ce se poate intampla,de am fost nevoit sai pun, electromotor de 1000 ca am pornire,la cald

Acum am alta problema prin septembrie.am dat.tura pana la mare,mai exact Bucuresti ,Mangalia la intoarcere,pe la km 35 pe aut,soarelui aud ,o bataia o trag pe dreapta,si sun pe cineva sa vina sa ma ia.Iam desfacut motoru si cuzinetu de la biela 2, ajunsese,la cupru.

Acume este,posibil ca problema cu,pornitu sa aiba legatura,cu cuzinetii..????

Nu.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...