Jump to content

Recommended Posts

Ma tot uit de ceva timp dupa un tank bag, cum preturile la toate cutiile si toate draciile pentru moto sunt foarte mari aspectul asta m-a tinut l-a distanta, insa acum m-am hotarat sa incerc unul pentru ca atunci cand calatoresc cu pasager in ture mai lungi gasesc ca cele doua rucsacuri mici sau topcase + un rucsac nu sunt suficiente.

 

Din ce am gasit m-ar interesa unul dintre urmatoarele produse:


Louis 75 - http://www.louis.de/_50e50603acff962a9a495c5f23e1373ac9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027570


Moto-Detail - http://www.louis.de/_50e50603acff962a9a495c5f23e1373ac9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026202

 


Intrebarile ar fi:

Are cineva vre-unul dintre aceste doua tank bag-uri?

Puteti sa-mi dati niste pareri cu privire la manevrabilitate/stabilitatea rucsacului incarcat pe rezervor?

Magneti/chingi?

Isi fac banii?

 

Sunt deschis si altor optiuni cat timp nu depasesc bugetul maxim de 50 euro.

Link to post
Share on other sites

Topic de urmarit. Si pe mine ma intereseaza (o sa trebuiasca sa imi achizitionez si eu unul). Cel Louis 75 pare bunicel. Astept si eu pareri.

Link to post
Share on other sites

Salut. Eu il am pe primul. E foarte handy, ai "fereastra" pentru eventuala harta sau tel cu gps/navi(nu iti mai trebuie suport si pentru asta).

 

nu te gandi ca o sa ai spatiu sa iti iei o gramada de lucruri, dar e in plus oricum.

 

Nu se deplaseaza deloc magnetii pe rezervor(atentie, verifica sa nu ai rezervor din altceva decat material feros...ca atunci il iei cu magneti degeaba).

 

Minusuri: -oricat ai mentine tu de curat rezervorul, tot raman particule de praf...si cat fatzai tu magnetii pe suprafata...o sa vezi in timp(nu lung) ca iti apar zgarieturi fine in zonele de contact.

- cand il iei cu tine de pe rezervor(la terasa sau te miri unde, ca doar traim in Romania si nu poti sa il lasi acolo in pauze) este destul de neergonomic...pentru ca urechile alea cu magneti se bananaie in toate partile-nu au gandit o folie de metal undeva in captuseala, ca in pozitie de repaus sa stea urechile alea lipite nu sa fluture in exterior. In plus, are o singura bretea din aia lunga de pus pe umar, ca gentile de agenti oriflame :D ... am fost rau. O duci si tu de toarta si gata.

 

Overall, e o varianta. Pentru a suplimenta volumul bagajelor atunci cand e cazul, sau doar pentru a calatori light, fara rucsac in spate si topcase sa te fluture vantul.

 

Sper ca ti-am fost de folos.

 

Zi buna

Edited by middle_of_nowhere
Link to post
Share on other sites

pot sa-l las pe moto fara sa imi fie frica ca vine si il ia si fuge? adica se desprinde usor sau are vre-un mecanism de siguranta in acest sens?
nu ma deranjeaza eventualele zgarieturi de pe rezervor.

Bagster alea par ok, dar aia de la distribuitori nu au pe site nimic

Edited by zu1u
Link to post
Share on other sites

pot sa-l las pe moto fara sa imi fie frica ca vine si il ia si fuge? adica se desprinde usor sau are vre-un mecanism de siguranta in acest sens?

Au o chinga de siguranta(dar nu impotriva hotilor ).

Link to post
Share on other sites

http://www.bagster.com/fr/

 

ia incearca mai sus... sunt mai bune calitativ. ;) personal am o parere buna despre ei.

Salut, ai comandat ceva la ei?

 

Eu am tot incercat in decursul timpului sa lucrez cu francezii, dar mi-a fost imposibil.

 

M-ar interesa sa imi confectionez o sa la ei(daca pretul va fi ok) si vreau sa stiu daca ma pot baza.

 

Multumesc.

 

pot sa-l las pe moto fara sa imi fie frica ca vine si il ia si fuge? adica se desprinde usor sau are vre-un mecanism de siguranta in acest sens?

nu ma deranjeaza eventualele zgarieturi de pe rezervor.

 

Se asigura cumva cu o chinga, dar este cu clips din ala standard de rucsac, de plastic. Deci se asigura doar pentru a nu se desprinde accidental de pe magneti...nu anti hoti.

 

Probabil ca poti sa ii incropesti tu un sistem de prindere mai elaborat, dar eu cred ca e inutil, pt ca e de panza pana la urma...Adica, daca vrea javra sa fure, are 1000 de posibilitati.

Edited by middle_of_nowhere
Link to post
Share on other sites

Au o chinga de siguranta(dar nu impotriva hotilor ).

inteleg, nu e o tragedie sa-l car dupa mine, oricum il voi da jos doar cand opresc si plec de langa moto

Link to post
Share on other sites

 

Salut, ai comandat ceva la ei?

 

Eu am tot incercat in decursul timpului sa lucrez cu francezii, dar mi-a fost imposibil.

 

M-ar interesa sa imi confectionez o sa la ei(daca pretul va fi ok) si vreau sa stiu daca ma pot baza.

 

Multumesc.

 

Se asigura cumva cu o chinga, dar este cu clips din ala standard de rucsac, de plastic. Deci se asigura doar pentru a nu se desprinde accidental de pe magneti...nu anti hoti.

 

Probabil ca poti sa ii incropesti tu un sistem de prindere mai elaborat, dar eu cred ca e inutil, pt ca e de panza pana la urma...Adica, daca vrea javra sa fure, are 1000 de posibilitati.

 

Dap... am aflat prin intermediul unui prieten de ei.

Sunt ok. Husa se prinde pe tank cu chingi.

Pe husa ai catarame care te ajuta sa asiguri tankbagul de husa.

Foarte usor sa il scoti si sa-l pui.

Poti sa-l folosesti ca si rucsac.

Eu am unul de 3 ani si e ok.

Ai un P.M. cu detaliile de contact.

Nu mai stiu daca sunt de actualitate dar sper sa te ajute.

Link to post
Share on other sites

il am eu pe ala ieftin, magnetii sunt atat de puternici incat poate sta lipit de usa de la garaj cand e ridicata, defapt ala e locul lui.

 

i-am taiat curelele alea de siguranta, ma enervau si nu prea le vad rostul , ala sta lipit si la 250km/h fara probleme.

 

atentie pe unde-l arunci sa nu prinda span/chestii metalice pe magneti ca o sa-ti zgaraie rezervorul... pt mine e prea tarziu :)

 

pentru tripuri de 2-3 zile e super ok, are fermoare si se face mult mai mare decat in poze

 

nu imi plac deloc cutiile iar topcase-urile sunt pentru scuteristi :)



Salut. Eu il am pe primul. E foarte handy, ai "fereastra" pentru eventuala harta sau tel cu gps/navi(nu iti mai trebuie suport si pentru asta).

 

 

tu ai folosit gps bagat la fereastra aia sau doar ai citit detaliile pe net, iti spun eu ca nu vezi mare lucru prin plasticul ala

 

fereastra e acolo de mezamplas" asa...

Link to post
Share on other sites

Moto Detail are avantajul ca se transforma in rucsac, asa ca lasi doar baza pe rezervor.

Pentru siguranta ar trebui sa aiba o chinga care se prinde de cadru.



Sunt deschis si altor optiuni cat timp nu depasesc bugetul maxim de 50 euro.

 

 

http://www.bagster.com/fr/

 

ia incearca mai sus... sunt mai bune calitativ. ;) personal am o parere buna despre ei.

 

Or fi faine Bagster, dar nu cred ca-s mai ieftine de 50 de euro.

Link to post
Share on other sites

tu ai folosit gps bagat la fereastra aia sau doar ai citit detaliile pe net, iti spun eu ca nu vezi mare lucru prin plasticul ala

 

fereastra e acolo de mezamplas" asa...

Da, am folosit gps-ul de pe telefon si se vede perfect. Trebuie doar sa blochezi ecranul/rotation (sa nu isi schimbe pozitia pe portrait sau landscape aiurea cand te inclini). Am conectat la el si o baterie externa(e o gramada de loc), sa nu am probleme cu bateria pe drum(era destul de frig si se stie cum se consuma bateria la smartphone cand e pe gps si mai e si frig).

 

Nu stiu cum arata materialul ferestrei rucsacului tau, dar la mine e perfect transparent.

 

Poate nu m-am facut inteles...eu vorbesc de modelul asta: Louis 75 - http://www.louis.de/...tnr_gr=10027570

Link to post
Share on other sites

tu ai folosit gps bagat la fereastra aia sau doar ai citit detaliile pe net, iti spun eu ca nu vezi mare lucru prin plasticul ala

 

fereastra e acolo de mezamplas" asa...

 

Deci nu se vede mare lucru daca pun gps-ul in buzunarul ala, dar harta, la harta e util?

 

Inca o intrebare, cat de mult imi acopera bordul, pentru ca din ce vad, se fac destul de inalte, banuiesc ca nu mai apuc sa vad vitezometrul..

Link to post
Share on other sites

 

Deci nu se vede mare lucru daca pun gps-ul in buzunarul ala, dar harta, la harta e util?

 

Inca o intrebare, cat de mult imi acopera bordul, pentru ca din ce vad, se fac destul de inalte, banuiesc ca nu mai apuc sa vad vitezometrul..

 

sunt inalte daca le desfaci si sunt pline, in starea naturala nu-s foarte inalte.

la mine se vede bordul si cand e full

 

de vazut, te asigur ca nu vei vedea mare lucru prin folia aia, daca e un pic de soare nu mai vezi deloc, nu te baza pe asta pt navigatie. + ca e incomod sa te uiti in jos .. dar na, colegu are milioane de km facuti , eu nu folosesc tankbagu asta decat de vre-o 3 ani.

Link to post
Share on other sites

.. dar na, colegu are milioane de km facuti , eu nu folosesc tankbagu asta decat de vre-o 3 ani.

De apreciat sarcasmul...dar total nepotrivit.

 

Eu am spus ca l-am folosit asa si am vazut perfect. Vrei doar sa spun ca tine, ca nu se vede? Daca asta te face fericit, considera ca am spus asa.

 

In plus, oricum ai instala gps-ul...pe moto e periculos sa te uiti la el...cel mai bine este sa il ai conectat wired sau wireless cu o casca...pentru indicatii.

 

 

Deci nu se vede mare lucru daca pun gps-ul in buzunarul ala, dar harta, la harta e util?

 

Inca o intrebare, cat de mult imi acopera bordul, pentru ca din ce vad, se fac destul de inalte, banuiesc ca nu mai apuc sa vad vitezometrul..

Imi mentin cele spuse: se vede si gps-ul si harta. Despre soarele care bate fix in unghiul potrivit ca sa te faca sa nu vezi prin folie...probabil ca se intampla daca folosesti gps-ul stand pe loc....si fix in pozitia nepotrivita. Eu l-am folosit in miscare...ciudat amanunt... :D

 

La mine, am un sport touring, se vad ok ceasurile si cand este extins...dar probabil din cauza pozitiei de condus...

Edited by middle_of_nowhere
Link to post
Share on other sites

 

Deci nu se vede mare lucru daca pun gps-ul in buzunarul ala, dar harta, la harta e util?

 

Inca o intrebare, cat de mult imi acopera bordul, pentru ca din ce vad, se fac destul de inalte, banuiesc ca nu mai apuc sa vad vitezometrul..

Are dreptate superbec, nu se vede bine mai ales daca este soare si iti distrage mult atentia de la drum - merge doar in caz de necesitate. Pentru GPS/MOBIL mi-am luat un suport de ghidon, inca nu l-am probat in mers, dar oricum nu te uiti in jos la el.

PS. Poate depinde si de felul motocicletei.

Edited by Contabil
Link to post
Share on other sites

La mine, am un sport touring, se vad ok ceasurile si cand este extins...dar probabil din cauza pozitiei de condus...

ai un standard bike semicarenat !!!

 

tu erai ala de a sarit de pe motocicleta pe TF?

Link to post
Share on other sites

ai un standard bike semicarenat !!!

Nu e chiar definitia sport touringului...care e mai greu si mai "de touring" asa...dar cam aici o include toata lumea...inclusiv astia..

Yamaha FZ6

From Wikipedia, the free encyclopedia
The Yamaha FZ6, also known as the FZ6 FAZER is a 600 cc motorcycle that was introduced by Yamaha in 2004 as a sporting middleweight sport bike built around the 2003 YZF-R6 engine. The engine is retuned for more usable midrange power. As a multi-purpose motorcycle it can handle sport riding, touring, and commuting.

This bike is a popular choice for its half-fairing, upright seating position, and underseat exhaust. These features position it between a full supersport and a naked streetfighter

 

tu erai ala de a sarit de pe motocicleta pe TF?

???

 

Are dreptate superbec, nu se vede bine mai ales daca este soare si iti distrage mult atentia de la drum - merge doar in caz de necesitate. Pentru GPS/MOBIL mi-am luat un suport de ghidon, inca nu l-am probat in mers, dar oricum nu te uiti in jos la el.

PS. Poate depinde si de felul motocicletei.

Asa este, nu e cel mai potrivit loc pentru a-ti pune gps-ul, dar se poate utiliza, mai ales cu o casca in care sa auzi indicatiile.

 

Mi-am luat ulterior suport de gps pe ghidon si probabil ca o sa il pun acolo pe viitor.

 

Ideea era ca la momentul respectiv a mers de minune in tankbag si poate fi folosit si asa ca si alternativa.

 

Ai dreptate Contabil, la vitezana, stand mult mai aplecat peste rezervor/tankbag...cred si eu ca e mai greu sa te uiti la gps-ul pus in buzunarul ala. Dar la alt tip...la care stai mai drept...nu mai e asa greu.

Edited by middle_of_nowhere
Link to post
Share on other sites

 

Nu e chiar definitia sport touringului...care e mai greu si mai "de touring" asa...dar cam aici o include toata lumea...inclusiv astia..

Yamaha FZ6

From Wikipedia, the free encyclopedia
The Yamaha FZ6, also known as the FZ6 FAZER is a 600 cc motorcycle that was introduced by Yamaha in 2004 as a sporting middleweight sport bike built around the 2003 YZF-R6 engine. The engine is retuned for more usable midrange power. As a multi-purpose motorcycle it can handle sport riding, touring, and commuting.

This bike is a popular choice for its half-fairing, upright seating position, and underseat exhaust. These features position it between a full supersport and a naked streetfighter

 

 

 

wikipedia rullz, mai ales cand habar n-ai despre ce vorbesti...

 

oricum nici acolo nu scrie ceva despre sport-touring... fail

post-36094-0-24571900-1388671976_thumb.jpg

Edited by superbec
Link to post
Share on other sites

Bine maestre, ma declar invins de un Guru al motociclismului, un om care fiind atat de DOXA in toate cele NU POATE ACCEPTA for F..k SAKE ideea ca altul A VAZUT in pana lui prin c...tul ala de folie ecranul unui gps.

 

Iti doresc sa ai conversatii cel putin la fel de "inaltatoare" si pe viitor, sa faci pe toata lumea sa iti devina "followers".

 

Esti deosebit.

 

Pana la urma omul voia sa afle de la detinatori plusuri si minusuri ale unor produse de pe piata. Fiecare si-a spus parerea. Si ai devenit agresiv din prima, probabil ca asa esti tu.

 

Enjoy. Eu am spus ce am avut de spus pe topicul asta.

Link to post
Share on other sites

Bine maestre, ma declar invins de un Guru al motociclismului, un om care fiind atat de DOXA in toate cele NU POATE ACCEPTA for F..k SAKE ideea ca altul A VAZUT in pana lui prin c...tul ala de folie ecranul unui gps.

 

Iti doresc sa ai conversatii cel putin la fel de "inaltatoare" si pe viitor, sa faci pe toata lumea sa iti devina "followers".

 

Esti deosebit.

 

Pana la urma omul voia sa afle de la detinatori plusuri si minusuri ale unor produse de pe piata. Fiecare si-a spus parerea. Si ai devenit agresiv din prima, probabil ca asa esti tu.

 

Enjoy. Eu am spus ce am avut de spus pe topicul asta.

nu boy-ulet, nu sunt guru si accept faptul ca esti neam cu superman si vezi perfect prin folia aia, acum vre-o luna am mers pe o mobra far gps cu o foaie printata in tankbag si mi s-a parut extrem de incomod

sa nu mai zic ca am incercat si eu sa merg cu gps de masina pus acolo.. am incercat o singura data, am vazut ca nu-i ce trebuie si am cautat alta solutie.

 

poate sunt agresiv cu nubii opinati care dau sfaturi

 

hai mai bine incerci sa ma convingi ca fazerul e sport-touring, eventual da-mi si o lectie de pilotaj si una mica de mecanica sa fie toata lumea impacata.

Link to post
Share on other sites

O chestie ma deranjeaza, ca tot pt. GPS cam voiam si eu tankbag, ca in rest mi-am dat comanda de topcase si lazi laterale aveam: la fiecare benzinarie, trebuie sa dai jos tank-bagul... dezlipesti magnetii si il dai jos sau dai chingile jos si dai spre spate ditamai tankbagul...mie unu nu mi se pare chiar comod.

 

si gasisem asta: http://www.louis.de/_1004fb374533d0875b8660be6b5b90722c/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027791 cu 2 'mufe' de eliberat rapid si s-ar rezolva usor problema cu datul jos, plus ca e mai mic. Dar daca ziceti ca nu se vede bine ecranul de gps, sa vad ce modalitate gasesc, ca nu mai am ca la pegaso o gramada de loc...

Link to post
Share on other sites

GPS-ul nu e esential pentru achizitia tankbag-ului, dar daca se poate utiliza e un bonus binevenit.
Despre vizibilitatea ecranului e foarte relativa toata treaba, depinde de ecran in sine, de motor, parbriz, incarcarea tankbag-ului, ora la care mergi, pozitia geografica pe glob etc. solutii sunt pentru toate.. am vazut parasolare pt gps-uri la 30 ron.

Restul detaliilor si ciondanelilor nu ma intereseaza.

Vad ca nimeni nu a atins aspectul durabilitatii materialelor/cusaturilor, buzunarele/compartimentele inauntru au carpa ieftina care se rupe?

Edited by zu1u
Link to post
Share on other sites

http://www.wolfmanluggage.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_id=77

In RO aduce MotorInn. De ce asta? Pt ca e facut pt enduro/ Adventure si vad ca tu calaresti o mobra adventure.

Dc modelul mic? Pai pt ca trebuie sa poți sta in picioare si pt ca au destul loc in el pt DSLR action camera si GPS, atunci când pleci de la mobra.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...