Sari la conținut

Postări Recomandate

Ideea e sa fie fun cand depasesti, sa navaleasca endorfinele, nu sa te umpli de adrenalina cand vezi ca se apropie masina de pe celalalt sens, ca asta poti sa o traiesti si cun un MZ de 12CP.

Asta zicea si Adrian. Ca trebuie sa scoti pixul si foaia sa calculezi repede daca ai timp sa depasesti :D

 

.. ia uite ! Ce are mobra asta ? ... e' frumoasa de pica !

Ii ploua in toba :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut timp de 4 ani un BMW intr-un cilindru pe carburatie, apoi un V-Strom 650 k7 pentru mai bine de un an si acum am un XL700VA (combinatia de culori cea mai frumoasa, dupa mine: alb-albastru cu roti aurii :peace: ). De acord cu tot ce sa spus inainte, minim doi cilindri pentru drumuri cu pasager si bagaje, atat pentru drumurile nationale/judetene, dar mai ales pentru autostrada. Cel putin pana acum nu am simtit nevoia de mai mult cmc, dar e o chestie personala.

 

Legat de V-Strom, mobra e buna, laudata binemeritat de toti proprietarii. Extrem de mult spatiu sub sea, capacitate mare de transport, bine gandita si aeristita, usor de lucrat la ea. Plasticele insa nu mi-au placut, radiatorul de ulei amplasat prost si un scut este obligatoriu. Datorita modului de constructie a cadrului, exista diverse modalitati de atasare a scutului, fiecare cu avantajele/dejavantajele sale (prinderei de blocul motor, de galeria de evacuare, de crash-bar, reduce garda la sol etc..) si preturi pe masura. La modele pre-K7, bujia din cilindrul fata primeste toata mizeria si apa de la roata si mai poate face probleme. Suspensia e discutabila (mie mi-a placut), iar cu franele nu m-am prea impacat (fata avea in permanenta o cursa prea mare, cu toate aerisirele si reglajele la maneta). Oferta de accesorii e uriasa, te doare capul cand trebuie sa cauti ceva. Nu stiu insa nimic despre V-Stromul asta nou.

 

Fata de V-Strom, Transalpul de 700 e mai aglomerat, mai strans si mai greu de lucrat, sub sea spatiul e practic inexistent. Motorul pe hartie e mai slab, cutia cu 5 trepte e un minus iar rezervorul mult mai mic. Cu suspensiile ma impac bine (desi pe spate se regleaza greu), mobra e mai inalta iar franele cu ABS si CBS sunt extraordinare. Rotile cu spite personal le consider un plus. Cadrul e diferit, sunt cateva modele de scuturi la preturi mai rezonabile. Are insa cateva probleme cunoscute (radiatoarele care mai curg, vibratiile ghidonului la anumite viteze si corodarea prematura a unor elemente)

 

Senzatiile pe care le creeaza cele doua mobre sunt diferite:

- V-Strom mi-a dat impresia de masivitate si stabiliate, mergeam extrem de relaxat si increzator pe asfalt cu sau fara pasager. Pe drumuri forestiere imi tremurau chilotii, cel mai frecvent prin sleauri, balti si noroi mult debarcam pasagerul.

- XL700 e usor de pilotat, totul e acolo unde trebuie, insa sunt mai in alerta probabil din cauza ca schimb vitezele mai des. Nu mai este aceeasi relaxare si incredere pe asfalt. Prin noroi inca nu l-am bagat, dar pe nisip si pietris m-am simtit bine.

 

Singurul lucru de care imi pare rau ca nu mai am V-Strom e spatiul sub sea :tomato: . Stiu, e o chestie personala, dar aveam acolo o intreaga industrie. Restul diferenteleor se estompeaza prin prisma modului meu de mers. Cele doua mobre sunt foarte asemenatoare, alegerea intre una sau alta tine de preferintele personale.

 

A, daca imi permiteam luam fara sa ma gandesc F800GS.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc din auzite si din spuse de catre proprietarii de DL 650.

Este adevarat ca motorul, este cam galagios din nascare?

Apropo de asta cand a pornit-o prima data la magazin i-am luat pe dealeri la intrebari ca de ce ii bate motorul daca are 0 km :D

Dupa 100000 parca se aude mai incet, si-o fi terminat rodajul :D nici uleiul nu ii place ca se incapataneaza sa ramana la nivel.

Pentru initiator: daca banii nu-s problema mergi direct la KTM si cumpara 1190-ul Adv R, eu asa as face ;)

Referitor la spatiul de sub sea de la v-strom este util daca ai tovarasi de drum cu alte mobre, poti sa cari scule dupa tine iar ei iti vor fi recunoscatori,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

United Motors s-au laudat la SMAEB 2013 ca, pe langa vanzarea de motociclete Triumph, vor asigura si service.

Din cate stiu exista un Triumph 800 (nu XC) disponibil pentru test ride, pe care, daca imi aduc bine aminte, l-a calarit si Bogdan Harea.

 

Am intrat pe site-ul lor si nu vad nimic despre Triumph. Am vrut sa vad pretul la 800... in afara de mult verde a la Kawasaki, nimic! Pe site-ul oficial Triumph de asemenea nimic despre Romania... Asa ca pt mine legatura dintre UM si Triumph este fix zero.

Deci toata slava lui Harea cu "service profi" etc pare a fi "vorbe-n vant".

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru initiator: daca banii nu-s problema mergi direct la KTM si cumpara 1190-ul Adv R, eu asa as face ;)

12400 euro +TVA, ... adica doar ~70000lei, cred ca este un aspect care nu prea ai cum sa-l neglijezi ! ... ori cati bani ai avea, este totusi o motocicleta ... altii isi fac o mica locuinta pe banii astia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12400 euro +TVA, ... adica doar ~70000lei, cred ca este un aspect care nu prea ai cum sa-l neglijezi ! ... ori cati bani ai avea, este totusi o motocicleta ... altii isi fac o mica locuinta pe banii astia !

tocmai d'sta am zis daca banii nu-s o problema :D eu am ales sa-mi fac locuinta de banii aia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12400 euro +TVA, ... adica doar ~70000lei, cred ca este un aspect care nu prea ai cum sa-l neglijezi ! ... ori cati bani ai avea, este totusi o motocicleta ... altii isi fac o mica locuinta pe banii astia !

 

 

Omul vrea ca mobra sa nu fie mai veche de 5 ani,, bun pt 2 pers( deci 800+ cm3),deja tnde spre categoria asta "enduro-touring mare" .

 

Daca vrea ceva second an de fabr. 2009+ cat de cat ok,, e minim un 8000 de eur.

 

Daca vrea nou poate sa aleaga pe la 10-12.000 (800-1000 cm3) sau cat mare unde toate se invart cam la 14.000.

 

 

Nu se poate sa fie si noua, si mare si ieftina nu? Ca de altfel am avea toti, nu?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Omul vrea ca mobra sa nu fie mai veche de 5 ani,, bun pt 2 pers( deci 800+ cm3),deja tnde spre categoria asta "enduro-touring mare" .

 

Daca vrea ceva second an de fabr. 2009+ cat de cat ok,, e minim un 8000 de eur.

 

Daca vrea nou poate sa aleaga pe la 10-12.000 (800-1000 cm3) sau cat mare unde toate se invart cam la 14.000.

 

 

Nu se poate sa fie si noua, si mare si ieftina nu? Ca de altfel am avea toti, nu?

eu zic ca la ce vrea el sa face ar fi buna si asta

 

http://www.kawasaki.eu/Versys1000

 

este mare, noua,puternica si face si ceva off asa un drum de pamant o poienita o padurice

 

iar pretul este, zic eu, fata de alte marci ok 10700-11700eu

 

http://www.unitedmotors.ro/site/download/Preturi_K.pdf

 

eu unul personal nu cred ca as mai ezita, arata foarte bine dpmdv acest motor, si 4 in linie cu ceva electronica ABS , KTC

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba ar fi locul unde este pozitionat radiatorul de ulei (este foarte jos si risti sa dai cu el de pamant), dar am vazut ca sunt variante prin care poti sa-l muti mai sus sa nu fie probleme.

Exista si multe modele de scut . Mai mari , mai mici ... cel putin 5-6 modele .

 

Cred ca discutia asta, care a atins 135 posturi, ar putea aduce ceva beneficii initiatorului daca ar incepe sa cristalizeze si ceva concluzii . Am vorbit de minim 10-12 mobre diferite ( V-Strom , Transalp , Africana , Varadero , Versys , XT , KTM , GS 800 &1200 , Triumph 800 si altele ) . Avand in vedere ceea ca a descris Radu ca fiind obiectivul si bugetul lui ,incercam sa cristalizam discutia printr-un top , de tipul ; - mobra sugerata , - bugetul sugerat si o motivatie din 3 cuvinte ?

 

Desigur ca eu as vota asa :

 

RobertAmbrozie 1 vot pentru V-Strom 650 2008 -2009 dotat full, buget circa 5000 Euro, pentru motivele : versatilitate , fiabilitate si pret bun

 

Mai voteaza cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ceea ca a descris Radu ca fiind obiectivul si bugetul lui ,incercam sa cristalizam discutia printr-un top , de tipul ; - mobra sugerata , - bugetul sugerat si o motivatie din 3 cuvinte ?

 

Cred ca ar trebui sa lasam asta la latitudinea initaitorului. El o sa cumpere pana la urma urmei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

eu cred ca poate sa-si extinda pretentiile si dincolo de 4 ani.


Erau unii care-i sugerau Africa Twin....aia e o antichitate iar daca omul chiar are un ban,nu are sens sa se lege la cap cu balena aia...

 

Poa sa se uite linistit si la mobre 2007+ (Transalp XL700V, DL 650 K7, DL 1000 K7, KTM 990 (poate chiar si 950)....

 

tot ce-i 2009/2010+ e foarte scump... iar de diferenta pe care o da de la un 2007 la un 2009/2010 si-o poate accesoriza cu tot ce are nevoie (+ servisare completa)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca poate sa-si extinda pretentiile si dincolo de 4 ani.

 

Erau unii care-i sugerau Africa Twin....aia e o antichitate iar daca omul chiar are un ban,nu are sens sa se lege la cap cu balena aia...

 

Poa sa se uite linistit si la mobre 2007+ (Transalp XL700V, DL 650 K7, DL 1000 K7, KTM 990 (poate chiar si 950)....

 

tot ce-i 2009/2010+ e foarte scump... iar de diferenta pe care o da de la un 2007 la un 2009/2010 si-o poate accesoriza cu tot ce are nevoie (+ servisare completa)..

Fara suparare da chiar nu se poate compara africana cu cele din paranteza, o fi ea batrana dar nu se gaseste inlocuitor direct pentru ea decat pe foaie ca in realitate e jale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El o sa cumpere pana la urma urmei.

 

E adevarat ca el o sa cumpere si mai e adevarat ca mobra ideala nu exista . Dar nu am facut decat sa ma revad pe mine acum cateva luni cand citeam tone de informatii , sfaturi si pareri pe net si toate acestea imi zumzaiau in cap , ca un roi de albine :) . Am tras concluziile singur , desi eram destul de influentabil , deh , nehotararea incepatorului .

 

Insa cred ca ar fi de ajutor pentru Radu sa intelega ( asa , ca in statistica ) cam care sunt macar cele mai apropiate 3 mobre de dezideratul sau .

 

Si cred ca asta s-ar putea desprinde din parerile a 15-20 oameni care au participat la discutia asta ... fie ei subiectivi sau nu .

Ce zici Radu , ti-ar fi de folos un clasament ?

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile sunt bune si de apreciat, dar pana la urma cumperi ce-ti place. Mie mi s-a pus pata pe TA 700 si pe ala l-am luat, ca are roata de 19 si nu de 21, ca nu are nu stiu cati cai, ca re masa mare, etc. Mie imi place asa cum e si sunt multumit de alegerea facuta.

Poate vede Radu maine un cruiser frumos si il cumpara pe ala si lasa cu totul clasa enduro-touring.

Cel mai important e sa faci alegerea potrivita, chiar daca de multe ori pe foaie e cel mai indicat intr-un fel, sa nu uitam ca nu traim pe foaie, ci in realitate...

Radu trebuie sa se gandeasca in felul urmator, cand va deschide usa garajului, sau cand se va uita de pe balcon la motorul parcat in fata blocului, daca nu apare un ranjet pe fata lui stiind ca motorul ala e al lui, atunci a ales gresit, PUNCT

Editat de liviu_m2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice prima data sa faci cateva teste cu mobrele care intra in lista ta de preferinte ! ... s'ar putea sa te surprinda unele dintre ele !

 

E o recomandare foarte buna . Dar ( a fost si problema mea ) , unde sa faci teste ? Cine are motociclete diferite ( macar in Bucuresti ) pregatite pentru a le da spre testare ?

Raspunsul descoperit de mine : aproape nimeni . ( Gasisem sa testez ceva ce era cineva disperat sa vanda , irelevant )

 

Solutia , pentru un incepator ? Urmatoarea : ( Citit carti + net + intrebat + cerut sfaturi + primt sfaturi subiective+ calculat buget ) X 100 ori/nopti/zile .

Rezultatul ? achizitia cu inima dar ( sperand ca esti ) in cunostiinta de cauza .

Daca a facut cineva altfel , inseamna ca a fost norocos sa aiba ce sa testeze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou!

 

Asa este sunt impresionat de cele 130 si ceva de raspunsuri, dar jumatate au esential, iar pe forum stau mai multe persoane decat cei 15-20 cati au scris. Topicul poate sa continue din punctul meu de vedere, ...cele 100 de nopti sunt abia la 10% :- )

 

Da, este bine sa tragi linie si sa faci un top. Am facut deja, dar fara sa luam in considerare ordinea de data asta:

- KTM pentru ca este inovator, are caracter, le cam face pe toate. Iar una care exceleaza pe teren accidentat, pe sosea nu se strica. Iar eu cred ca pot sa am grija de un KTM oricat de complicat ar fi. Sincer nu imi place KTM ca brand si ca mobra: all orange and promoting full of confidence instead of an ideea ... dar cum spuneati mai sus, m-as uita de la balcon si as ranji la ea pentru ca stiu ca am o mobra potenta, cu muschi, adventure in toata splendoarea ei.

- Transalp 700 albastru cu jante aurii. Zega, Scut, Lumini auxiliare, crash baruri, Garmin, Parbriz inalt, si cu bani in buzunar ramasi in detrimentul altora mai scumpe.Motocicleta sexy... dar numai daca sunt solo. Daca pun pasager e nasol. Si voi avea pasager pentru ca sunt prost si m-am indragostit ))) hehe. Stiu ca peste 10 ani o sa regret, dar acum sunt incantat. Femeia tre sa steie la cratita si sa aiba grija de copii Nu ?

- Stroama de 650 pentru ca este pe hartie cel mai echilibrat, mare, capabila, are 67cp 6trepte 5%, se poate accesoriza usor. E urata cu spume, scuze si mii de scuze, Sorry. Am mers pe strom dar pasager si am ramas incantat parca ai fi pe bicicleta (usoara, nu moale ca chopperul meu, rapida, utila-avea in spate topcase, moderna, si nu in ultimul rand urata). Si pentru toti cei care au vstrom nu va suparati pe mine, sunt subiectiv ca am spus asta. Este urata mai spun inca odata. Urata. Am sa plang in noaptea mare ca nu exista alta motocicleta concurenta pentru strom mai frumoasa. Nu am ce sa fac. Sa nu va suparati pe mine.

- BMW-ul pentru ca e tata lor. E lucrul dracului. Marketing care te face sa inebunesti, toate povestile din toate vagaunile lumii sunt pe GS. Mi se pare un fel de Panasonic ai anilor '90. Scump, fiabil, avansat dar daca s-a stricat ceva la el iti bati nevasta cand intri pe usa si apoi suni singur la Politie sa te aresteze, stii sigur ca te vei descarca. Cand il vei cumpara, va veni la pachet cu o bomba cu fitil care nu stii cand bubuie si practic trebuie sa ai 500 de euro minim pentru el, ca nu cumva intr-o zi de vara sa vrei sa pleci undeva si sa ... "alo Cristi, ai sa-mi dai si mie niste bani ? ... De ce frate? ... Pai mi s-a stricat mobra!... Care ma ? aia a ta de 10000 de euro ?". Dar sa termin cu romanele, BMW-ul este acolo dar departe, trebuie sa conving creierul cu argumente serioase. Sunt inginer iar la mine lucrurile merg pe sistemul, sa fac din (cuvant urat) bici si sa trosneasca iar la trosnitura sa apara ... o tableta ipad... ma intelegeti voi.

 

Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata.

 

Imi doresc sa mearga mai departe topicul. Citesc odata la doua zile, cap coada tot ce s-a scris pe acest topic, si cam de 10 ori pe zi verific daca e ceva nou.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou!

 

Asa este sunt impresionat de cele 130 si ceva de raspunsuri, dar jumatate au esential, iar pe forum stau mai multe persoane decat cei 15-20 cati au scris. Topicul poate sa continue din punctul meu de vedere, ...cele 100 de nopti sunt abia la 10% :- )

 

Da, este bine sa tragi linie si sa faci un top. Am facut deja, dar fara sa luam in considerare ordinea de data asta:

- KTM pentru ca este inovator, are caracter, le cam face pe toate. Iar una care exceleaza pe teren accidentat, pe sosea nu se strica. Iar eu cred ca pot sa am grija de un KTM oricat de complicat ar fi. Sincer nu imi place KTM ca brand si ca mobra: all orange and promoting full of confidence instead of an ideea ... dar cum spuneati mai sus, m-as uita de la balcon si as ranji la ea pentru ca stiu ca am o mobra potenta, cu muschi, adventure in toata splendoarea ei.

- Transalp 700 albastru cu jante aurii. Zega, Scut, Lumini auxiliare, crash baruri, Garmin, Parbriz inalt, si cu bani in buzunar ramasi in detrimentul altora mai scumpe.Motocicleta sexy... dar numai daca sunt solo. Daca pun pasager e nasol. Si voi avea pasager pentru ca sunt prost si m-am indragostit ))) hehe. Stiu ca peste 10 ani o sa regret, dar acum sunt incantat. Femeia tre sa steie la cratita si sa aiba grija de copii Nu ?

- Stroama de 650 pentru ca este pe hartie cel mai echilibrat, mare, capabila, are 67cp 6trepte 5%, se poate accesoriza usor. E urata cu spume, scuze si mii de scuze, Sorry. Am mers pe strom dar pasager si am ramas incantat parca ai fi pe bicicleta (usoara, nu moale ca chopperul meu, rapida, utila-avea in spate topcase, moderna, si nu in ultimul rand urata). Si pentru toti cei care au vstrom nu va suparati pe mine, sunt subiectiv ca am spus asta. Este urata mai spun inca odata. Urata. Am sa plang in noaptea mare ca nu exista alta motocicleta concurenta pentru strom mai frumoasa. Nu am ce sa fac. Sa nu va suparati pe mine.

- BMW-ul pentru ca e tata lor. E lucrul dracului. Marketing care te face sa inebunesti, toate povestile din toate vagaunile lumii sunt pe GS. Mi se pare un fel de Panasonic ai anilor '90. Scump, fiabil, avansat dar daca s-a stricat ceva la el iti bati nevasta cand intri pe usa si apoi suni singur la Politie sa te aresteze, stii sigur ca te vei descarca. Cand il vei cumpara, va veni la pachet cu o bomba cu fitil care nu stii cand bubuie si practic trebuie sa ai 500 de euro minim pentru el, ca nu cumva intr-o zi de vara sa vrei sa pleci undeva si sa ... "alo Cristi, ai sa-mi dai si mie niste bani ? ... De ce frate? ... Pai mi s-a stricat mobra!... Care ma ? aia a ta de 10000 de euro ?". Dar sa termin cu romanele, BMW-ul este acolo dar departe, trebuie sa conving creierul cu argumente serioase. Sunt inginer iar la mine lucrurile merg pe sistemul, sa fac din (cuvant urat) bici si sa trosneasca iar la trosnitura sa apara ... o tableta ipad... ma intelegeti voi.

 

Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata.

 

Imi doresc sa mearga mai departe topicul. Citesc odata la doua zile, cap coada tot ce s-a scris pe acest topic, si cam de 10 ori pe zi verific daca e ceva nou.

 

Va multumesc!

 

Cea mai mare greseala ar fi sa-ti iei o mobra numai dupa statistici pe hartie. Nu vei merge pe un top de hartii ci pe o mobra. Daca nu zambesti cand te sui pe ea, si nu ai zambetul inca lipit pe fata dupa ce te-ai dat jos ai dat banii degeaba pe ea.

 

Exista o mobra concurenta pt VStrom, ba chiar daca te uiti la datele de pe hartie o bate la fund din [aproape] toate punctele de vedere. O cheama BMW F 650 GS. Si ca sa nu existe dubii ma refer la cel bicilindric pe care nu ti l-am recomandat pt ca are 19 pe fata si nici nu e in clasa mare, dar daca vrei un concurent pt VStrom care arata altfel, mai bine sau mai rau numai tu poti decide click here. Eu nu mi-as lua mobra aia, dar daca spre asta tinzi tu poate este exact ce cauti.

E mai puternica decat VStrom-ul, are un cuplu de invidiat[ma refer atat la valoarea absoluta cat si la turatia unde este cuplul maxim] este muuuuuuult mai usoara, consuma mai putin, accesorii garla, suport tehnic la fel, intretinerea e o gluma in 30 de minute ai schimbat uleiul, o gasesti si SH daca iti doresti varianta asta.

 

Daca vrei sa testezi mobrele din top-ul tau te pot ajuta cu idei pt jumatate, jumatatea relevanta oricum :) . BMW-ul il poti testa la reprezentanta, nu acum probabil ci cand se mai incalzeste, iar pt KTM 990 click here . Oricum dupa ce le testezi pe astea nu o sa le mai vrei pe celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata.

 

Da , ai dreptate . Stock e urata . Dizgratioasa .

 

Cineva priceput imi recomanda V-Strom la inceputurile cautarilor , prin August . Eu, superior , dupa ce imprumutasem parerea asta de pe net : " E urata , dom;le , asta iese din calcul ! " omul a zambit condescendent si nu s-a pus cu mine , ca eram indaratnic .

 

Cu burta aia goala , fara un cadru , fara ceva care sa o umple , zici ca e neterminata . Cu o galerie de evacuare subtirica si indecent de golasa ... chiar urata . ( Nu mai urata decat BMW ul CS Carver , care mie mie se pare horror )

 

Cu toate astea , exista exemplare foarte elegante . Ii trebuie doar cateva retusuri estetice ( dotari) si ...incepi sa o iubesti . Iata un exemplu din tara frumosului si a artei , Italia :

 

asta nu e deloc urata cu spume....

 

1533960_10201755360138143_1506782958_n.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , ai dreptate . Stock e urata . Dizgratioasa .

 

Cineva priceput imi recomanda V-Strom la inceputurile cautarilor , prin August . Eu, superior , dupa ce imprumutasem parerea asta de pe net : " E urata , dom;le , asta iese din calcul ! " omul a zambit condescendent si nu s-a pus cu mine , ca eram indaratnic .

 

Cu burta aia goala , fara un cadru , fara ceva care sa o umple , zici ca e neterminata . Cu o galerie de evacuare subtirica si indecent de golasa ... chiar urata . ( Nu mai urata decat BMW ul CS Carver , care mie mie se pare horror )

 

Cu toate astea , exista exemplare foarte elegante . Ii trebuie doar cateva retusuri estetice ( dotari) si ...incepi sa o iubesti . Iata un exemplu din tara frumosului si a artei , Italia :

 

asta nu e deloc urata cu spume....

 

1533960_10201755360138143_1506782958_n.j

Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine.

Hai mai inmoai-o ca deja exagerezi. N-o fi 800-ele tau printesa printeselor, fat frumod din lacrima, etc.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...