Sari la conținut

Postări Recomandate

Cum se discuta de vstrom, imi permit sa mentionez o parere pur subiectiva: pentru mine, VStrom-ul nu este o motocicleta de "Adventure". Este o motocicleta fiabila, care consuma putin, confortabila la drumuri lungi, suficient de buna pentru a o scoate in afara asfaltului atunci cand trebuie, suficient de rezistenta sa care 2 oameni si bagaje pentru o calatorie de cateva luni, suficient de ieftina incat sa mi-o permit. Astea sunt lucruri pe care le pot spune acum, dupa "calatorie". Inainte de calatorie, VStrom-ul avea o alta "calitate" importanta: era motocicleta pe care o aveam la ora respectiva.

 

Noi am plecat la drum ca o familie (2 pe o motocicleta, bagaje multicele, cort, greutate, uneori si cauciucuri de rezerva). Nu suntem cel mai bun exemplu despre cum se poate folosi VStrom-ul ca motocicleta de "adeventure" (si sincer eu nici nu vad lucrurile asa, aventura noastra a fost de alta natura si nu are rost sa discutam aici). Dar asta nu inseaman ca in mainile cui trebuie VStromul nu poate sa ajunga prin locuri ce - asa cum cu mult tact observa un forumist- noua se pare ca ne-au fost inaccesibile :).

 

Termenul asta de "adventure" este atat de larg incat mie mi se par (sa ma iertati) fara speranta de rezolvare toate discutiile astea cu "cea mai buna motocicleta pentru adeventure riding" sau "cea mai buna motocicleta cu care sa faci inconjorul lumii". Cel mai simplu e sa pleci cu motocicleta pe care o ai. De ce? Pentru ca din start ai mai multi bani sa dai pe benzina.

 

Revenind la problema pusa de initiatorul topicului: Nu cred ca ai o singura alegere corecta. Poti alege linistit din mai toate modelele enumerate de tine acolo, constient fiind ca va trebui sa te adaptezi la anumite "particualritati' ale motocicletei alese. Testeaza daca poti, vezi cum stai in sa, vezi ceea ce te intereseaza (ai enumerat destul de clar in topic deci cam stii ce vrei). Si dincolo de toate comparatiile seci si cifrele clare... alege si cu inima, alege ceva ce iti place, ce te atrage, alege o motocicleta la care sa te uiti dimineata si sa iti vinsa sa pleci cu ea de acasa. Undeva. Oriunde.

 

Restul e istorie.

Pax!

Editat de Anjin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare.

Am tot stat dar in final nu am rezistat si m-am pus pe scris. Sper ca nu am plictisit pe nimeni si nu am fost "off" topic.

 

Bine-ar fii sa ne dea detalii ca tine, mai multi care au avut mai multe tipuri de mobre.

Si nu, nu ma-i plictsit..A fost o placere sa-ti citesc postul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ridermagazine.com/category/style/dual-sport-adventure/

 

Dual–Sport + Adventure Motorcycles

Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road (the “dual” in dual–sport or dual–purpose). Dual–sport motorcycle guides discuss the fact that these are typically single–cylinder motorbikes with engine displacements ranging from 250cc to 650cc. Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros, have larger, multi–cylinder engines (650cc and up) and are often equipped for long–distance travel with windshields, comfortable seats, saddlebags or side cases. Due to the rigors of off–road use, dual–sport and adventure motorcycles often have durable bodywork and protective elements such as hand guards, engine guards and skid plates – something to look for when reading Dual–Sport + Adventure Motorcycle reviews. Their tires often have a large–block tread pattern that provide grip on pavement and in dirt or gravel; those ridden almost exclusively off–road usually run knobby tires like those found on dirt bikes.

deci V - Stromul este in categoria asta PUNCT.

 

PS. ce bine ca sunt in lista de ignore a domnului ERU nu ma poate contrazice ca nu vede :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu printesa lui :P , parerea mea e ca arata bine, chiar f bine fata de cea stock. Mie cel mai mult imi place TA-ul meu , ca doar e al meu :)

Vad ca si Radu are o slabiciune pt TA :)))

Nu pun poze ca devenim subiectivi si e si off topic deja.

 

salut! poti sa pui poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punct si virgula, ca eu inteleg altceva, sa fiu scuzat, din definitie de pe mareata wiki

''Dual–Sport + Adventure Motorcycles are street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road,'' iar definitia pentru ''Adventure motorcycles, also known as adventurer tourers or travel enduros'' este o continuare, adica completa ar fi: ''street–legal motorcycles that are designed for use both on– and off–road with multi–cylinder engines (650cc and up) and are often..''. Elementul cheie e asadar designed, si nu folosit. Acum, trebuie sa se mai demonstreze ca V-Stromul a fost conceput pentru off-road, asa cu rotile turnate, suspensia mediocra, franele la fel si fara nici o protectie cat de mica la motor. Asta ca sa starnesc din nou pe V-Stromisti.

:tempted:


Semnat,

un fost BMW-ist si V-Stromist. :peace:

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM

 

STOP! Gata nu mai e de adaugat nimic.

 

V-Stromul ae cel mai bun in topicul comparativ de 600-800. In topicul comparativ de 800-1000 nici nu avea rost sa comparam, a castigat .inca pe prima pagina.

 

Surpriza, ghici cine a iesit castigator dintre toate mobrele enumerate in topicul acesta?

 

VSTROM, nu conteaza daca e comparat cu motoare de 140 kg sau 250 kg, suspenie de 160 sau 260, cu sau fara ABS (nu zic de restul electronicii)putere intre 60-150 CP, roata de 17 sau 21,turnata sau spite, manevrabilitate singur sau 2 persoane, cu sau fara bagaje,fiabilitate, frumusete,pret, accesorii,servisare, chiar e mai bine sa ai un Vstrom japonez in EU, decat o mobra de EU etc.... E CEA MAI BUNA.

 

 

In ochii mei tot e ca un Passat sa zicem (sa nu zic Logan sa nu se supere proprietarii), e buna la toate, dar .............

 

 

....si inca voi va luati de BMW-isti, ca isi apara sigla.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata !

 

m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc.

 

Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum).

 

Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai.

 

Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ?

 

Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati.

 

Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii.

 

KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ?

 

Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol.

 

Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice.

 

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu ,

 

S-a scris , s-a polemizat , s-au dat sfaturi , s-au dat contre , s-au pus poze s-au facut topuri , s-au adus argumente pro si contra , era cat pe ce sa curga benzina pe evacuarea incinsa ... s-au intamplat tot felul . Nu intentionez sa concluzionez o discutie atat de dinamica si instructiva ( pe bune ) , dar am incercat , dand ca exemplu filmuletul polonezilor, sa inteleg care este domnule, nivelul de off-road pe care il vizezi . Acela ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM-VSTROM

 

STOP! Gata nu mai e de adaugat nimic.

 

V-Stromul ae cel mai bun in topicul comparativ de 600-800. In topicul comparativ de 800-1000 nici nu avea rost sa comparam, a castigat .inca pe prima pagina.

 

Surpriza, ghici cine a iesit castigator dintre toate mobrele enumerate in topicul acesta?

 

VSTROM, nu conteaza daca e comparat cu motoare de 140 kg sau 250 kg, suspenie de 160 sau 260, cu sau fara ABS (nu zic de restul electronicii)putere intre 60-150 CP, roata de 17 sau 21,turnata sau spite, manevrabilitate singur sau 2 persoane, cu sau fara bagaje,fiabilitate, frumusete,pret, accesorii,servisare, chiar e mai bine sa ai un Vstrom japonez in EU, decat o mobra de EU etc.... E CEA MAI BUNA.

 

 

In ochii mei tot e ca un Passat sa zicem (sa nu zic Logan sa nu se supere proprietarii), e buna la toate, dar .............

 

sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special.

Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idei noi:

Yamaha ST10 sau, mai de buget, TDM 900A (am mai zis?)

Kawasaki Versys

Aprilia Caponord

 

care sunt argumentele pentru aceste motociclete ? te-ai dat cu vreuna dintre ele ?... da halatu cat e halatu. Care sunt avantajele acestor motocilclete, si ce te-ar face sa alegi? de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special.

Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat.

M-am razgandit...nu mai zic nimic Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am razgandit...nu mai zic nimic

 

nu, nu

 

am vazut ce ai scris.

 

Ai zis ceva de " Bmw-ul este un vis umed al fiecarui motociclist". Filozofie?

Argumenteaza puternic, vin-o cu niste exemple din viata reala, cu niste date tehnice. Intelegi de ce am initiat acest topic ? Pentru ca sunteti o gramada care aveti mobre "adventure/enduro/touring" si doar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma iei cu postac de serviciu si dupa aia ai pretentii? Eu zic sa te mai gandesti. Nu imi amintesc sa fi vorbit lipsit de respect la adresa ta.

 

Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale.

Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo.

 

attachicon.gifcomaprativ 2.jpg

 

In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele .

Postac= argou folisit pentru descrierea persoanele care posteaza. Nu inteleg de ce te simti lezat? Imi cer scuze daca daca te-am jignit involuntar insa de foarte multe ori postezi subiectiv si fara rost! Te inteleg ca esti fan BMW si ai o motocicleta adventure pur sange, minutie tehnologica Made in Bavaria insa asta nu te face mai breaz.

 

Si ca sa continuam civilizat discutia. raspunde-mi te rog ce intelegi tu prin tura adventure ca sa vedem cat de non-adventure este V-stromul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce oameni ... :D in loc sa va bucurati ca nu ne-au napadit nametii si mai putem merge cu motocicletele va certati ca la usa cortului.

Initiatorul isi va lua ce vrea el si daca nu-i place o va schimba ca viata este prea scurta sa mergi pe o motocicleta care nu te multumeste.

Eu tot nu inteleg cum sa nu sti ce mobra vrei si sa ceri sfaturi pe forum asteptand sa ia altii decizii in locul tau. Alta problema estetica la un motor enduro-touring, plm toate sunt urate cu spume da la ce te intereseaza asta oricum ajungi sa o apreciezi pentru locurile in care te va duce si nu pentru crom sau sunet. E urat v-stromul la fata dar cand vezi ca noaptea ai lumini mai bune ca majoritatea masinilor intelegi la ce s-au gandit prostii aia, pare grasa si masiva? te vei prinde la prima ploaie la ce foloseste si cum este cand esti ud doar pe maini si de la genunchi in jos dupa ce ai mers 50km pe autostrada cu 120-130 doar cu viziera ridicata. Are radiatoarele mari si expuse? poate sa le aiba daca eu merg 30 min prin aglomeratie si nu simt caldura de la motor inseamna ca-si fac bine treaba.

Nu mai continui cu motivele care m-au facut pe mine sa-mi aleg loganul (vstromul) ca sigur difera de nevoile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ndoar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta.

 

 

Aici te contrazic , Raducule . Toate postarile ( in afara de cele cateva contre pure ) au avut substanta si seriozitate .

 

Ceea ce am inteles eu din ele este ca poti sa faci adventure si cu IJ-ul ( ba chiar am un prieten care asa a inceput intr-un tur al Ro prin munti si vai ) .

 

Si am mai inteles ca trebuie sa faci alegerea cu inima , in conditiile in care cu oricare dintre ele o sa-ti placa sa te dai .

 

Vrei Transalp , e foarte bine ! Te vei bucura de ea si vei trage cu ochiul la Stroame . Vrei KTM ? Foarte bine , vei trage cu ochiul la GS-uri ... Nici una nu-i perfecta , toti ti-au spus asta . Vrei V-Strom ? ( NU vrei , ai zis , dar sa zicem ca vrei :) ) Vei fi multumit dar te vor impunge BMW-istii ...ca n-are pedigree...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu

 

am vazut ce ai scris.

 

Ai zis ceva de " Bmw-ul este un vis umed al fiecarui motociclist". Filozofie?

Argumenteaza puternic, vin-o cu niste exemple din viata reala, cu niste date tehnice. Intelegi de ce am initiat acest topic ? Pentru ca sunteti o gramada care aveti mobre "adventure/enduro/touring" si doar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta.

 

Deci, ti-ai facut vreo idee?

 

Eu tot de pe Dragstar vin si am fost in aceeasi dilema.

 

Ziceai ca vrei sa mergi croaziera, 120km/h lejer cu pasager si bagaje+ un offroad light.

 

Am ales Stromul din cauza pretului si a polivalentei oferite. Nu e motocicleta perfecta si e posibil ca in curand sa fac si eu upgrade.

 

Daca ai in jur de 3500 euro ai de ales intre la Vstrom,TDM Africa Twin, Trans Alp sau Varadero.( second hand)

 

Daca ai buget de 7000-8000 mii, uita-te F800GS sau Triumph Tiger SecondHand.

 

Daca ai buget 1000+ Uita-te la super Tenere 1200 sau R1200 GS.

 

Indiferent de ce citesti pe forum, nimeni nu o sa decida pt tine. Poti cauta si review-uri pe youtube!

 

Sunt putini care au calarit toate mobrele iar apoi sa-ti dea o parere obiectiva. Fiecare cioara isi lauda puiul

 

 

 

Simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special.

Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat.

 

Userul Petrica a descris o data foarte bine LC8-ul: in exemplul lui a comparat cu Africa Twin, (dar cred ca se poate:compara si cu alte mobre "mai fiabile" dupa unii )care sunt ca o nevasta credincioasa care te asteapta rabdatoare acasa cu masa pusa si nu are prea multe de comentat un LC8 este ca o amanta focoasa care in ciuda ,,figurilor" ce ti le face ... o iubesti si mai mult !

 

 

Gata !

 

m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc.

 

Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum).

 

Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai.

 

Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ?

 

Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati.

 

Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii.

 

KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ?

 

Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol.

 

Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice.

 

Salut!

 

Sfaturi nu-ti mai dau si nici chestii pozitive despre KTM nu-ti zic ai vazut, citit.....in schimb pot sa-ti zic ce probleme am avut din 2009 incoace cu KTM 950 ADV "motorul cu probleme la fiabilitate":

 

1 - receptorul ambreiaj(e o problema cunoscuta) pierdea ulei intr-o tura de 5200 de km(chiar la inceputul turei dupa 800 de km), in tura respectiva nu aveam prea multi bani de rezerva asa ca am rezolvat-o cu un soricel si completare lichid pana am ajuns acasa.

 

Cu receptorul de ambreiaj ai 2 posibilitati :

 

-il schimbi cu un Oberon(aprox 80 eur) si nu mai ai treaba niciodata

 

-sau ii dai la un strungar piesa crapata si-ti face una noua identica din otel pt cateva beri(asa am facut eu si din 2009 n-am mai avut probleme, daca o sa am, iau un Oberon)

 

Din cauza ca pe vremea acea nu stiam de problema asta, si nu am vrut sa bag mobra in service in EU,am ales ca in tura respectiva sa mai fac peste 4000 de km cu maneta de ambreaj putin trasa (adica am patinat ambreajul) Anul urmator am schimbat tot kitul.(placutele+arcuri parca cu 200-250 de euro.)

 

2. O data am desfacut contactul pt ca era plin de murdarie,noroi.(era perioada cand ma dadeam mult pe off) Am curatat dat cu spray de contact si atat..Nu consider asta ca si o problema, avand in vedere "conditiile de exploatare" :)

 

In rest schimbat consumabile si papat benzina.

 

Acum dupa 5 ani de cand ii la mine (KTM-ul are 10) ma gandesc sa-l bag in service.

 

Am facut un calcul daca fac un schimb de ulei+filte, filtru aer,lichide frana+garnituri,placute de frana,uleiul de ambreaj +garnituri,uleiul de furca + garnituri, kitul complet de la pompa de apa, ajung la o suma de aprox 400-500 de eur.

 

Modelul acesta cum s-a mai spus, are 2 "defecte din fabrica" cunoscute(poate la modelele astea noi s-a remediat problema).:

 

- Receptorul de ambreiaj - solutia e mai sus

 

- Pompa de benzina - eu nu am avut probleme pana acum-

 

Cateva motoare de 950 au avut probleme si cu o uzura la axul pompei de apa, - eu nu am avut probleme - solutie super teapana pt asa ceva o au cei de la CJDesingn(kit de 120 euro si sigur nu mai ai treaba)

 

Un minus ce-mi vine in minte e consumul,, cu 950 nu am scos sub 6.5 L. 990-ul papa mai putin.

 

Am mai vazut ca se leaga lumea de confortul seii, noi nu am avut probleme nici in conditiile in care am facut peste1000km/zi.( daca ne-ar deranja, sigur schimbam pana acum)

 

 

Acum nu stiu,poate am fost eu norocos pana acum, dar cam asta ar fi de spus.

 

Sper sa-ti fie de ajutor

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine ca omul a exclus Africa Twin dintre alegerile sale :)

Altfel eram nevoit sa va scriu aici tot felul de motive pentru care de foarte multi ani m-am oprit la motocicleta asta. Asta nu inseamna ca vreau sa conving pe altcineva ca e cea mai cea, nici nu e. Conceptul e de acum 26 ani deci ar fi o prostie sa o compari cu vestroame, catemeuri 9xx si alte cele.

Cred ca acum ceva mai mult timp a mai fost un topic asemanator in care cineva intreba pareri despre diverse moto si care ar fi motivele pentru care sa isi cumpere x sau y motocicleta. Imi cer scuze, dar mi se pare o tampenie ca eu sa imi cumpar un motor pentru ca alte persoane imi spun ca e ok. Sa fac analiza la care are nu stiu cati cai in plus sau nu stiu cati Nm in minus. Bai frate, alegerea se face cu inima. In primul rand alegi una care iti place cum arata. Pentru mine o motocicleta urata (vorbesc prin prisma sistemului meu de referinta) e urata si nu o sa ma urc pe ea nici daca produce benzina in loc sa consume. Punct. Merg pe motor din pasiune, din placere nu din obligatie. Nu ma intereseaza performantele atat timp cat nu imi place cum arata.

OK, daca dupa o perioada nu esti multumit de performate, ii dai drumul si cumperi altceva ce crezi ca ar completa gaura din sufletul tau.

Sincer vorbind nu dau doi bani pe parerile multimii despre topul celor mai bune motociclete. Topul asta trebuie sa ti-l faci tu, Motocicleta trebuie sa iti placa, sa ti se potriveasca atitudinii si personalitatii tale. Iar daca chiar vrei sa faci o analiza la performante, date tehnice, caracteristici, e plin netul de date, nu trebuie sa ti le puna si sa ti le interpreteze altii aici pe forum.

 

To make the long story short.... Incepe cu cea care iti place (estetic) cel mai mult din lista pe care oricum o ai deja in cap. Plimba-te un an. Daca nu esti multumit, mai deschizi un topic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special.

Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat.

 

 

Ti-am mai zis si mai sus, si poate n-ai vazut sau n-ai vrut sa vezi...

 

Tu ai pus problema gresit din start aici...

 

Toate informatiile pe care le soliciti aici despre mobra x, y, z le poti gasi lejer deja pe net (advrider este o sursa demna de incredere).

 

Este gresit sa intrebi pe altii ce cred ei ca ti se va potrivi tie, pt ca ei nu stiu ce expectante ai tu de la motoreta X la anumite capitole (a, b, c, unde a= confort, b= putere, c= etc si asa mai departe)..

 

Un tip care are V strom 650 si e multumit de ea ar putea spune ca dpdv al puterii 650 ul e arhisuficient, insa altcineva poate gasi v2-ul de 650 si cei 60-70 cai drept prea putini pt nevoile sale...

 

Deci fiecare-si spune parerea punandu-se ei in locul tau si raportand oarecum la experienta lor si la interactiunea lor cu acele motociclete,situatii...

 

Deci totul este foarte foarte subiectiv.

 

Singurele chestii cat de cat obiective pe care ti le pot spune unii,si chiar au si facut-o, intr-o maniera foarte ok, sunt vis a vis de fiabilitate,aspecte tehnice/mecanice...

 

In rest, chestii gen care e mai touring, care e mai adventure....sunt chestii foarte subiective,dupa cum ai vazut... Pt multi ,off-road inseamna un drum din pietris si pamant doar, si asa mai departe, depinde totul de perceptia fiecaruia....

 

Eu am mers cu vitezana mea pe drumuri forestiere , cu pasager (prin forestier inteleg un drum ba cu pietris, ba doar din pamant, prin padure). Inteleg asta pt ca fix asta scria pe el,cand am intrat: drum forestier (si mai era si accesul interzis :) )

 

Si revenind la ce-ai zis, e si normal sa nu existe ceva bun la toate, asta e valabil la orice aspect ...mai ales la motociclete.

 

Nu vreau sa jignesc, dar vad o urma de snobism venind din afirmatiile tale. Spui ca vrei ceva cu pedigree? ce intelegi prin pedigree.... Sunt sigur ca vezi KTM ul ca fiind o mobra cu foarte mult pedigree (mai ales adventure,off-road, etc) insa ai calarit una? ai urcat pe una macar stationar sa vezi cum stai pe ea, cum e suspensia, daca e pentru tine?

 

Spun asta pt ca ai putea descoperi stupefiat, ca ceea ce are pedigree,nu e pt tine (adica nu se pupa cu expectantele si nevoile tale, sau cu perceptia ta).

 

Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om.

 

O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie.

 

Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment.

 

Sper sa nu fi interpretat gresit ce ti-am scris... (asa cum au facut alti destepti pe aici :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata !

 

Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum).

 

Pot sa te intreb de ce ai scos din ecuatie F800GS, ca pretul se invarte pe acolo cu KTM?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...