abhorrer Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Plimbari prin padure am facut. Sa descurcat si la urcari mai abrupte. Cu un TW nu o sa te descurci in depasiri . Yamaha Wr 250 sau un DRZ400 se mai preteaza la ce vrei tu. kawasaki KLR are multi simpatizanti, dar nu in romania. Persoanal, am ales dupa ce am avut cateva sugestii apoi am verificat pe Youtube sa vad pe ce teren le ruleaza lumea. http://www.youtube.com/watch?v=AiHnACRNeV0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 7, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2014 pai se descurca bine si in padure zic eu. care e viteza maxima la un tw de 125? viteze ma gandesc ca nu are decat 5. oricum sunt o mie si o suta de modele, am ametit de tot, ma intereseaza sa fie si cat mai fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 pai se descurca bine si in padure zic eu. care e viteza maxima la un tw de 125? viteze ma gandesc ca nu are decat 5. oricum sunt o mie si o suta de modele, am ametit de tot, ma intereseaza sa fie si cat mai fiabil. Daca o pastrezi in garaj , pe stander , orice model va fi fiabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Eu am mers pana la 80 Km/h. Dar viteza este ultimu lucru care ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roland santa Postat Octombrie 4, 2021 Share Postat Octombrie 4, 2021 Salut vreau si eu niste sfaturi de incepatori pe o motocicleta enduro am un ktm exc-f 250 4timpi vreau niste sfaturi sa stiu sa nu se strice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FilipLop Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 Salut! Zilele astea o sa îmi iau un cross de 150cc și sunt începător. Vă rog să îmi spuneți de ce a nevoie când ies la plimbări cu el, adică de ce scule am nevoie în caz de se strica ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomTheMouse Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 Poate un kit de pana, dar pana la urma poti sa ajungi acasa si cu o pana. Zip ties, ca sa nu se roteasca cauciucul in gol, si mergi usurel acasa. Daca ti se strica altceva nu cred ca stai sa repari in padure, ca incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 Ce sa faca cu kit de pana la roti cu camere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 In primul rand ai nevoie de un tovaras. Daca e ceva, va ajutati, va duceti unul pe celalat inapoi. Apoi, vezi ce ai pe roata spate. In caz de pana, daca esti prin padure pe trasee cu urcari multe, dejantezi. Ca sa nu dejantezi ar trebui sa ai 2 papioane pe roata spate. Si apoi, 2-3 chei. De 8, de 10, de bujii. Si o bujie de rezerva la tine. Atentie la lant, daca e din ala cu za cu siguranta, uita-te bine la siguranta respectiva. Lanturile nu se rup ele de nebune, ci se uzeaza siguranta pana ce sare din locas si ramai cu lantul desfacut in padure. Ori schimbi cu totul zaua cu siguranta, ori iei la tine un patent si o za de rezerva. Si, in plus, atentie la starea tehnica a motocicletei. Ca orice defectiune nereparata la timp se traduce prin probleme in padure. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomTheMouse Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 3 hours ago, Speedy.K said: Ce sa faca cu kit de pana la roti cu camere? Kit de pana = leviere, camera de rezerva, pompa; eventual petice, daca stie sa le foloseasca. Ce sa faca cu ele? Pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2023 Share Postat Decembrie 20, 2023 In limbajul uzual auto-moto prin kit de pana se intelege pachetul format din snur+scula necesara+aer comprimat, folositor doar la tubeless, si nici acolo intotdeauna. Omul fiind, pare-se, incepator, o sa-si ia un d-asta si o sa se trezeasca ca n-are ce face cu el in teren, de-aia am intrebat. Deci camere, pompa (sau compresor cu acumulator sau "fiole" de aer comprimat) si leviere. Plus sculele necesare pentru a da roata jos si cunostintele necesare pentru a schimba o camera. Acum 12 ore, mircea.cazachevici a spus: In primul rand ai nevoie de un tovaras. Daca e ceva, va ajutati, va duceti unul pe celalat inapoi. Apoi, vezi ce ai pe roata spate. In caz de pana, daca esti prin padure pe trasee cu urcari multe, dejantezi. Ca sa nu dejantezi ar trebui sa ai 2 papioane pe roata spate. Si apoi, 2-3 chei. De 8, de 10, de bujii. Si o bujie de rezerva la tine. Atentie la lant, daca e din ala cu za cu siguranta, uita-te bine la siguranta respectiva. Lanturile nu se rup ele de nebune, ci se uzeaza siguranta pana ce sare din locas si ramai cu lantul desfacut in padure. Ori schimbi cu totul zaua cu siguranta, ori iei la tine un patent si o za de rezerva. Si, in plus, atentie la starea tehnica a motocicletei. Ca orice defectiune nereparata la timp se traduce prin probleme in padure. Bafta. Cel mai important: tovarasul. Pe coclauri nu pleci niciodata singur. E ca pe munte, de preferat in trei. Obligatoriu trei in zone fara semnal GSM pe suprafete mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 21, 2023 Share Postat Decembrie 21, 2023 La munte nu pleci cu 5kg de scule in rucsac, ca te rupe. Maxim 2-3 chei, un patent, o minipompa din aia de bicla de decathlon si o za de lant. Si atat. In caz de pana, daca ai 2 papioane ( rimlock-uri in limbaj de specialitate), te doare la basca. Ajungi acasa si ai sanse sa nici nu observi ca mergi pe pana. Cam faci cauciucul praf, dar ajungi. Uite aici cum se pun, primele 5 minute din video. In cazul in care nu ai 2 rimlock-uri, esti in pericol de dejantare pe urcari mai grele. Si atunci apelezi la cea mai la indemana solutie, umpli cauciucul cu cetina daca ai macar 2 surubelnite ca sa te ajute la dejantat si rejantat. Uite ce am facut noi acum vrreo 2 ani ca sa ne intoarcem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomTheMouse Postat Decembrie 21, 2023 Share Postat Decembrie 21, 2023 Acum fiecare are ce parere doreste, dar eu pentru incepatori nu recomand presiune mica in roti, sub 1.5 bar. La nivelul ala cred ca mai mult le creaza probleme decat beneficii, diferenta de tractiune nici nu o sa o simta si nici nu o sa o foloseasca. La 1.5 bari riscul de dejantare, chiar si fara rimlock, e redus pe genul de drumuri pe care le poate face un incepator fara sa isi rupa picioarele. Cand o sa ajunga sa vrea mai mult o sa stie deja sa jongleze si cu presiunea. Dar ala nu mai e incepator. @Speedy.K da, la masini sau moto de strada poate ala e kitul de pana, dar nu discutam despre asa ceva. Da, poate un incepator nu face diferenta si crede ca e vorba de snur si solutie anti-pana, ai dreptate aici. Dar mai bine sa nu ia nimic (poate doar cele 2-3 chei de care zice Mircea, poate nici alea), sa nu se aventureze prea departe in salbaticie si in nici un caz singur si cand invata sa dea jos o roata si sa faca o pana o sa stie exact ce ii trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.