Sari la conținut

Postări Recomandate

Cyclekart Build Project

Romania

cyclekart2.jpg

Introducere: Salut , Mentionez ca acest topic nu are ca scop lauda de sine ce nu miroase a bine , imi doresc de la acest topic sa obtin un rezultat bun sfaturi si idei pentru ca de curand ma tot gandesc sa fac ceva sa imi ocup timpul cu ceva , m-am tot gandit sa imi cumpar o masina mai veche pentru restaurare...nu mi-a iesit deoarece ori nu gaseam masinile mult visate ori nu se incadrau in buget. Am hotarat sa trec de la subiectul 4 roti sa revin la subiectul 2 roti sa caut ceva vechi care sa se apropie usor de un chopper pentru a il putea converti intr-un custom-chopper nici aici nu imi iesea treaba pentru ca ce vroiam eu ori nu gaseam ori erau prea scump si nu merita affacerea ! Bun si cum tot stam stam stam si de plictiseala muream imi vine o idee cam h@ndic@p@t@ " Ce ar fi daca as construi eu ceva " sincer si eu mi-am aprins o tigare si am zis ca gata e clara treaba am luat-o razna trebuie sa mai ies la o bere sa imi aerisesc capul pentru ca inebunesc ! Ma pus :baubau: sa ma uit pe net sa vad daca au mai fost si alti "nebuni" care s-au gandit la asa ceva si .... da au mai fost si am inceput sapaturile de 2 saptamani stau si calculez si invart si sucesc si int-un final am prins curaj ! Incepusem sa ma gandesc prima data la un buggy de agrement roti mari crampoane mari motor de masina dar am zis "no way" prea multa investitie stai cu morcovul ca nu se omologahrea nu ma dau cu el pe holul blocului deci nu merita ( ma gandeam sa il fac si sa ma petrec cu el la tara unde am drumuri si drumuri si dealuri de ai putea sta si noaptea ) dupa am vrut sa concep un buggy quad sport tot cumotor de masina tot in stilul asta doar ca , cu garda la sol mica jenti si cauciucuri de strada .... dar iar m-am gandit cu omologarea si aceasi poveste pana am tot calculat si tot facut una peste alta si am ajuns la decizia ca nu am mai sapat si am gasit aceste cyclekart care in mod normal sunt monoposturi si au fost concepute pentru mici competitii. Eu vreau sa fac ceva pentru sambata/duminica cu sotia deci v-a fi mai mult un fel de roadster un cyclekart buggy cu 2 locuri...

0403sr_milestones_07_z.jpg

Planuri schite si alte detalii :

 

stevenson_cyclekart_type_59-08768.jpg

 

La baza am sa folosesc un scuter donator de piese in general motorizare yamaha minarelli racit cu apa plasat central in spate de 49 cc ( la inceput , apoi v-or urma cateva mici modificari pentru putina vlaga transmisia v-a fi realizata din axul unde statea roata spate a scuterului ( care v-a fi inlocuita cu un pinion moto ) la o foaie moto cu transmisie prin lant ! De ce folosesc un motor de scuter ? Deoarece fac asta pentru plimbare consum si nu in ultimul rand omologare , daca imi doream sa fac asa ceva puteam folosii un motor ( tot de scuter ) de capacitate mai mare sau direct un moitor de pe un ss , vreau sa fie micut simpatic usor de depozitat usor de dezasamblat usor de reparat usor de intretinut deci capacitatea de 70cc or sa fie arhisuficienta ! Sasiul va fi construit din teava rectangulara cu intarituri si ranforsari in sudura cu argon fara suduri grosolane sa fie usor ( maxim 20 de kg mi-am propus cu tot cu "caroserie" insa fara motor , in total va avea 40 - 45 de kg ) Interiorul v-a contine podul pedalier 2 pedale ( deoarece scuterul este automat ) volan pe partea stanga instalatie electrica pentru faruri claxon semnalizre 2 scaune un mic sistem audio un bord ( tot de la scuter )

 

Piesele : V-oi folosi in general motorul scuterului cu mici bucati din instalatia electrica de la o comunista as avea nevoie de un rezervor de benzina maricel daca stit cumva de la ce model as putea lua unul de 10-15 litrii sa fie putin mai patratos si alte chestii de acest gen ar fi minunat astept sugestii daca stiti cineva care doneaza sa pot lua mai ieftin putin piesele de comunista pe care le v-oi insira ! Rezervorul de ulei il v-oi face din ceva bidon de ulei direct ( cum sunt la acele uleiuri motul cu teava aceea de plastic sau repsol ) sau il v-oipune pe cel de la scuter insa sper sa gasesc ceva patratos ! O sa am nevoie de 2x set-uri jenti ma gandeam sa folosesc jenti de minsk ij nipru ( jenti cu frana tambur spitate ) 2x jenti spate v-or alcauti trenul de rulare spate 2 x jenti fata v-or alcatui trenul de rulale fata si aici am nevoie de putin ajutor deoarece mi-as dori ca janta spate sa fie putin mai lata totusi nici ca cea de mobra nici ca cea de scuter sa fie potrivita ! si cam de la acelasi model sa provina toate 4 ! Directia v-a fi donata de un tico cel mai probabil interiorul va fi alcatuit dintr-un bord de scuter ! Sistemul de racire va fi suplimentat cu un ventilator moto daca v-oi gasi unul care sa incapaok legat la un termostat in circuitul de racire sau daca nu de 2/4 coolere PC ! Ssitemul de franare v-a fi alcatuit din pompa + conducta + etrier de la scuter cu frana pe disc , disc-ul v-a fi pozitionat pe spate central , puntea spate cred ca v-a fi de la un atv ! Am nevoie de 2 faruri rotunde sau patrate 2 stopuri lafel daca ma puteti ajuta cu ceva ieftin fac cinste !

Carenaj-ul va fi realizat din lemn ori tabla sau fibra de sticla variez inca deoarece fibra este mai usoara si mai ok insa mult prea scumpa ! Interiorul v-a fi dotat cu mocheta 2 scaune home/made din piele panou bloc lumini+ semnalizatoare de pe bordul unei dacii sau ceva asemanator start/stop engine o baterie de 7-8 amperi un panou de sigurante un mic sistem audio v-a fi ca o masina normala fara prea multe taxe doar de plimbari si alte chestii de genul acesta

 

 

 

Rog micii carcotasi sa se abtina de la inutilele comentarii , n'am sa acord importanta , din contra v-or primi report ! Astept pareri sfaturi si idei pro si contra insa nu suport carcotelile !

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fa odata calculele si revino cu niste cifre mai realiste. in special la greutate... si dupa ce o sa iti dai seama ca e aproape imposibil (fara materiale ultrausoare si f scumpe) sa scoti cartul asta la 45 kg, ca motorul de scuter probabil nu o sa fie suficient ca sa miste din loc hardughia + 2 oameni, ca 4 coolere de pc nu fac altceva decat sa bazaie degeaba... o sa o iei iar de la 0

p.s: si critica e constructiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La baza am sa folosesc un scuter donator de piese in general motorizare yamaha minarelli racit cu apa plasat central in spate de 49 cc ( la inceput , apoi v-or urma cateva mici modificari pentru putina vlaga transmisia v-a fi realizata din axul unde statea roata spate a scuterului ( care v-a fi inlocuita cu un pinion moto ) la o foaie moto cu transmisie prin lant ! De ce folosesc un motor de scuter ? Deoarece fac asta pentru plimbare consum si nu in ultimul rand omologare , daca imi doream sa fac asa ceva puteam folosii un motor ( tot de scuter ) de capacitate mai mare sau direct un moitor de pe un ss , vreau sa fie micut simpatic usor de depozitat usor de dezasamblat usor de reparat usor de intretinut deci capacitatea de 70cc or sa fie arhisuficienta ! Sasiul va fi construit din teava rectangulara cu intarituri si ranforsari in sudura cu argon fara suduri grosolane sa fie usor ( maxim 20 de kg mi-am propus cu tot cu "caroserie" insa fara motor , in total va avea 40 - 45 de kg ) Interiorul v-a contine podul pedalier 2 pedale ( deoarece scuterul este automat ) volan pe partea stanga instalatie electrica pentru faruri claxon semnalizre 2 scaune un mic sistem audio un bord ( tot de la scuter )


Piesele : V-oi folosi in general motorul scuterului cu mici bucati din instalatia electrica de la o comunista as avea nevoie de un rezervor de benzina maricel daca stit cumva de la ce model as putea lua unul de 10-15 litrii sa fie putin mai patratos si alte chestii de acest gen ar fi minunat astept sugestii daca stiti cineva care doneaza sa pot lua mai ieftin putin piesele de comunista pe care le v-oi insira ! Rezervorul de ulei il v-oi face din ceva bidon de ulei direct ( cum sunt la acele uleiuri motul cu teava aceea de plastic sau repsol ) sau il v-oipune pe cel de la scuter insa sper sa gasesc ceva patratos ! O sa am nevoie de 2x set-uri jenti ma gandeam sa folosesc jenti de minsk ij nipru ( jenti cu frana tambur spitate ) 2x jenti spate v-or alcauti trenul de rulare spate 2 x jenti fata v-or alcatui trenul de rulale fata si aici am nevoie de putin ajutor deoarece mi-as dori ca janta spate sa fie putin mai lata totusi nici ca cea de mobra nici ca cea de scuter sa fie potrivita ! si cam de la acelasi model sa provina toate 4 ! Directia v-a fi donata de un tico cel mai probabil interiorul va fi alcatuit dintr-un bord de scuter ! Sistemul de racire va fi suplimentat cu un ventilator moto daca v-oi gasi unul care sa incapaok legat la un termostat in circuitul de racire sau daca nu de 2/4 coolere PC ! Ssitemul de franare v-a fi alcatuit din pompa + conducta + etrier de la scuter cu frana pe disc , disc-ul v-a fi pozitionat pe spate central , puntea spate cred ca v-a fi de la un atv ! Am nevoie de 2 faruri rotunde sau patrate 2 stopuri lafel daca ma puteti ajuta cu ceva ieftin fac cinste !

Carenaj-ul va fi realizat din lemn ori tabla sau fibra de sticla variez inca deoarece fibra este mai usoara si mai ok insa mult prea scumpa ! Interiorul v-a fi dotat cu mocheta 2 scaune home/made din piele panou bloc lumini+ semnalizatoare de pe bordul unei dacii sau ceva asemanator start/stop engine o baterie de 7-8 amperi un panou de sigurante un mic sistem audio v-a fi ca o masina normala fara prea multe taxe doar de plimbari si alte chestii de genul acesta




Rog micii carcotasi sa se abtina de la inutilele comentarii , n'am sa acord importanta , din contra v-or primi report ! Astept pareri sfaturi si idei pro si contra insa nu suport carcotelile !

:funny:


Cu indulgenta nota 3 la gramatica limbii romane !!! Pe alocuri ai scris corect, cred ca de la berile de la care ti se trag ideile :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inceapa tiganeala !

 

 

mai fa odata calculele si revino cu niste cifre mai realiste. in special la greutate... si dupa ce o sa iti dai seama ca e aproape imposibil (fara materiale ultrausoare si f scumpe) sa scoti cartul asta la 45 kg, ca motorul de scuter probabil nu o sa fie suficient ca sa miste din loc hardughia + 2 oameni, ca 4 coolere de pc nu fac altceva decat sa bazaie degeaba... o sa o iei iar de la 0
p.s: si critica e constructiva

 

Yamaha aerox scuter stock are 8 cp si o greutate de 97 kg pe gol + 2 pasageri sa zicem 2x50 kg si fuge destul de lejer cu 80 km/h ! Cadrul va fi usor o sa o demonstrez la final , motor de 70 cc 2t sport undeva la 10-1 cp + evacuare + transmisie + admisie ajunge la 15 cp sa spunem si o greutate hai fie de la mine apropiata de cea a scuterului hmmm... Iti multumesc pentru atentie oricum !

 

P.S: Coolerele le pun sa fie puse oricum , pentru a ajuta la racire evitand supraincalzirea motorului nu stiu de unde ai dedus ca are treaba cu puterea motorului anyway

 

 

La baza am sa folosesc un scuter donator de piese in general motorizare yamaha minarelli racit cu apa plasat central in spate de 49 cc ( la inceput , apoi v-or urma cateva mici modificari pentru putina vlaga transmisia v-a fi realizata din axul unde statea roata spate a scuterului ( care v-a fi inlocuita cu un pinion moto ) la o foaie moto cu transmisie prin lant ! De ce folosesc un motor de scuter ? Deoarece fac asta pentru plimbare consum si nu in ultimul rand omologare , daca imi doream sa fac asa ceva puteam folosii un motor ( tot de scuter ) de capacitate mai mare sau direct un moitor de pe un ss , vreau sa fie micut simpatic usor de depozitat usor de dezasamblat usor de reparat usor de intretinut deci capacitatea de 70cc or sa fie arhisuficienta ! Sasiul va fi construit din teava rectangulara cu intarituri si ranforsari in sudura cu argon fara suduri grosolane sa fie usor ( maxim 20 de kg mi-am propus cu tot cu "caroserie" insa fara motor , in total va avea 40 - 45 de kg ) Interiorul v-a contine podul pedalier 2 pedale ( deoarece scuterul este automat ) volan pe partea stanga instalatie electrica pentru faruri claxon semnalizre 2 scaune un mic sistem audio un bord ( tot de la scuter )
Piesele : V-oi folosi in general motorul scuterului cu mici bucati din instalatia electrica de la o comunista as avea nevoie de un rezervor de benzina maricel daca stit cumva de la ce model as putea lua unul de 10-15 litrii sa fie putin mai patratos si alte chestii de acest gen ar fi minunat astept sugestii daca stiti cineva care doneaza sa pot lua mai ieftin putin piesele de comunista pe care le v-oi insira ! Rezervorul de ulei il v-oi face din ceva bidon de ulei direct ( cum sunt la acele uleiuri motul cu teava aceea de plastic sau repsol ) sau il v-oipune pe cel de la scuter insa sper sa gasesc ceva patratos ! O sa am nevoie de 2x set-uri jenti ma gandeam sa folosesc jenti de minsk ij nipru ( jenti cu frana tambur spitate ) 2x jenti spate v-or alcauti trenul de rulare spate 2 x jenti fata v-or alcatui trenul de rulale fata si aici am nevoie de putin ajutor deoarece mi-as dori ca janta spate sa fie putin mai lata totusi nici ca cea de mobra nici ca cea de scuter sa fie potrivita ! si cam de la acelasi model sa provina toate 4 ! Directia v-a fi donata de un tico cel mai probabil interiorul va fi alcatuit dintr-un bord de scuter ! Sistemul de racire va fi suplimentat cu un ventilator moto daca v-oi gasi unul care sa incapaok legat la un termostat in circuitul de racire sau daca nu de 2/4 coolere PC ! Ssitemul de franare v-a fi alcatuit din pompa + conducta + etrier de la scuter cu frana pe disc , disc-ul v-a fi pozitionat pe spate central , puntea spate cred ca v-a fi de la un atv ! Am nevoie de 2 faruri rotunde sau patrate 2 stopuri lafel daca ma puteti ajuta cu ceva ieftin fac cinste !
Carenaj-ul va fi realizat din lemn ori tabla sau fibra de sticla variez inca deoarece fibra este mai usoara si mai ok insa mult prea scumpa ! Interiorul v-a fi dotat cu mocheta 2 scaune home/made din piele panou bloc lumini+ semnalizatoare de pe bordul unei dacii sau ceva asemanator start/stop engine o baterie de 7-8 amperi un panou de sigurante un mic sistem audio v-a fi ca o masina normala fara prea multe taxe doar de plimbari si alte chestii de genul acesta
Rog micii carcotasi sa se abtina de la inutilele comentarii , n'am sa acord importanta , din contra v-or primi report ! Astept pareri sfaturi si idei pro si contra insa nu suport carcotelile !
:funny:
Cu indulgenta nota 3 la gramatica limbii romane !!! Pe alocuri ai scris corect, cred ca de la berile de la care ti se trag ideile :mexicanwave:

 


Sti ca e o vorba ? Daca taceai filozof ramaneai ! Se numesc ortograme ! O sa inveti cand o sa iei bac-ul !

V-oi v - pron. pers., pers. a II-a, pl., caz D., formă neaccentuată şi oi - vb. aux. „a voi", ajută la formarea viit. pop. - Vă v-oi spune şi vouă cândva.

P.S: Din partea mea sa sti asa prieteneste ca deja ai un report !

 

Spor la surubarit colegule :peace:

 

Multumesc adun materialele si incep !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegu'... dupa ce ca nu le ai cu gramatica, te mai dai si profesor. stii vorba aia cu prostul fudul?

nu exista "v-oi" in limba romana... "voi" e corect. m-ai lamurit... cu romana nu le ai, cu matematica nu le ai...banuiesc ca mecanica nu este nici ea punctul tau forte, asa ca mai bine o lasi balta cu proiectul asta, pana nu te curentezi la coolerele alea

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegu'... dupa ce ca nu le ai cu gramatica, te mai dai si profesor. stii vorba aia cu prostul fudul?

nu exista "v-oi" in limba romana... "voi" e corect. m-ai lamurit... cu romana nu le ai, cu matematica nu le ai...banuiesc ca mecanica nu este nici ea punctul tau forte, asa ca mai bine o lasi balta cu proiectul asta, pana nu te curentezi la coolerele alea

 

Prietene esti iritat si iritant rau...Uite ca sa te mai calmezi , da foc une tigari si calmeaza-te citeste asta si ia aminte !

 

Pun si o poza pentru inceput cu ce mai am de la proiectul anterior !

 

post-47565-0-49363400-1390680272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti ca e o vorba ? Daca taceai filozof ramaneai ! Se numesc ortograme ! O sa inveti cand o sa iei bac-ul !

V-oi v - pron. pers., pers. a II-a, pl., caz D., formă neaccentuată şi oi - vb. aux. „a voi", ajută la formarea viit. pop. - Vă v-oi spune şi vouă cândva.

*stii.

 

PS: unde ai gasit chestia din care ai dat citat?

 

PS2: sustin surubareala, imi place sa vad cum se nasc proiecte, voi urmari topicul!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*stii.

 

PS: unde ai gasit chestia din care ai dat citat?

 

Hal de oameni sunt interesati de gramatica mai mult decat subectul topicului ! Uite frate aici eu am cerut niste pareri si niste sfaturi despre proiect nu despre gramatica mea ! Probabil am si eu greseli ca se intampla si la case mai mari... am terminat de mult cu scoala am serviciu destul de bun am diplome destul de multe nu sunt atat de prost si cu asta sper sa se termine tot off topic-ul ! Se poate sa ne axam pe subiect please ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti sunteti pe un forum ce mama naibii, terminati cu gramatica, fiecare vorbeste cum vrea .... v-or vor v-oi voi cum e , cred ca toti stim, ne mai scapa uneori sau o facem deliberat.

Si apopo Geo , gresesti exista v-oi in limba romana, documenteaza-te.

 

Acum On-

Eu as vrea sa fiu luminat in privinta unei nelamuriri.

Ai spus ca vrei sa schimbi rotile cu ceva mai mare. De ij parerea mea sa uiti, e grea ca dracu janta+cauciuc.

Daca vrei sa schimbi rotile , iti trebuie neaparat o cutie de viteze , dupa cate stiu eu, nu ai cum sa transmiti toata forta celor 70 cc la roata aia mare prin cutie automata, daca vei avea un variator/pinion mic vei avea viteza dar fara cuplu, daca vei avea variator/pinion mare vei avea cuplu dar nu vei avea viteza... transmisia finala va fi o problema, motorul ala nu-i facut sa duca o roata asa mare .

Mai bine te axezi pe un motor de aprilia din ala tip ss cu cutie de viteza, de 49cc, si il schimbi in 70cc

Daca ai vreo idee cu transmisia, as fi curios sa aflu, chiar n-am idee, n-am facut asa ceva, si nici nu ma gandesc sa fac, dar felicitari pentru initiativa... probabil tare mult timp liber ai ...

Ps- daca lasi cu cutie automata, cred ca o sa calezi motorul , gandeste-te daca ai merge in panta, n-ai putea urca, si probabil l-ai si cala

 

Parerea mea, daca e vreun ,,expert'' chiar as vrea sa ma contrazica, mai invat ceva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegu', ia aminte ca prima mea postare pe topicul tau a fost 100% la subiect. nu m-am aprins deloc, dar nu te mai da profesor cand nu le ai. reciteste ce ti-am scris prima data, fumeaza o tigare si uita de diplomele alea, ca sunt degeaba.

poate e prea complicat. simplific:

1. nu o sa poti sa faci cartul de 45 kg. tu vrei muzica, scaune, tabla, baterie si altele care, adunate, depasesc cu mult calculele tale. doar axul de directie de tico are 4-5 kg, complet.

2. fibra de sticla e mult mai ieftina daca o iei de la producator. cauta pe google, sunt 2 in bucuresti, unul e Polydis

3. coolerele de calculator sunt inutile pt racirea unui motor. gandeste-te ca alea racesc un procesor micut cat unghia

4. frana de scuter, doar pe puntea spate, nu o sa poata sa opreasca cartul.

 

ori simplifici tot proiectul si renunti la al 2lea loc, la audio si la alte luxuri, inclusiv caroseria, ori pui alt motor, alte frane etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti sunteti pe un forum ce mama naibii, terminati cu gramatica, fiecare vorbeste cum vrea .... v-or vor v-oi voi cum e , cred ca toti stim, ne mai scapa uneori sau o facem deliberat.

Si apopo Geo , gresesti exista v-oi in limba romana, documenteaza-te.

 

Acum On-

Eu as vrea sa fiu luminat in privinta unei nelamuriri.

Ai spus ca vrei sa schimbi rotile cu ceva mai mare. De ij parerea mea sa uiti, e grea ca dracu janta+cauciuc.

Daca vrei sa schimbi rotile , iti trebuie neaparat o cutie de viteze , dupa cate stiu eu, nu ai cum sa transmiti toata forta celor 70 cc la roata aia mare prin cutie automata, daca vei avea un variator/pinion mic vei avea viteza dar fara cuplu, daca vei avea variator/pinion mare vei avea cuplu dar nu vei avea viteza... transmisia finala va fi o problema, motorul ala nu-i facut sa duca o roata asa mare .

Mai bine te axezi pe un motor de aprilia din ala tip ss cu cutie de viteza, de 49cc, si il schimbi in 70cc

Daca ai vreo idee cu transmisia, as fi curios sa aflu, chiar n-am idee, n-am facut asa ceva, si nici nu ma gandesc sa fac, dar felicitari pentru initiativa... probabil tare mult timp liber ai ...

Ps- daca lasi cu cutie automata, cred ca o sa calezi motorul , gandeste-te daca ai merge in panta, n-ai putea urca, si probabil l-ai si cala

 

Parerea mea, daca e vreun ,,expert'' chiar as vrea sa ma contrazica, mai invat ceva ;)

 

In primul rand vreau sa iti multumesc pentru atentie in al 2-lea rand uite planul meu am avut in gand sa folosesc un minareli am6 ( aprilia rs 50 cc ) ba chiar unul rotax ( aprilia rs 125 ) am renuntat la idee deoarece ma complicam mult cu podul pedalier + ca trebuia sa fac ceva si cu schimbatorul si nu sunt adeptul " dc sa faci simplu cand poti sa te complici " hai ca , cu schimbatorul o nimeream faceam o tija lunga si aveam cutie ca masinile de la wrc cablurile de ambreiaj in general sunt scurte ca doar de la motor la ghidon nu e distanta mare nu ? ar fi trebuit sa fac o chestie si cu asta si deci ies mai scutit daca las cutie automata : motorul o sa fie pozitionat in spate distanta dintre ax-ul carterului ( de la scuter unde sta roata spate a unui scuter ) si ax-ul ( hai sa il numim kart ) spate de la kart o sa fie mica ! Distribuirea puterii de la motorul de scuter la ax-ul spate se va face pe lant astfel printr-un pinion de atac si o foaie cu rapoarte medi ( si de tras si de fuga ) am sa obtin si putere si o viteza modica ( mie daca imi merge cu 60-70 sunt cel mai fericit )

 

P.S: Ti-am atasat o poza facuta acuma rapid ca sa intelegi despre ce este vorba !

 

colegu', ia aminte ca prima mea postare pe topicul tau a fost 100% la subiect. nu m-am aprins deloc, dar nu te mai da profesor cand nu le ai. reciteste ce ti-am scris prima data, fumeaza o tigare si uita de diplomele alea, ca sunt degeaba.

poate e prea complicat. simplific:

1. nu o sa poti sa faci cartul de 45 kg. tu vrei muzica, scaune, tabla, baterie si altele care, adunate, depasesc cu mult calculele tale. doar axul de directie de tico are 4-5 kg, complet.

2. fibra de sticla e mult mai ieftina daca o iei de la producator. cauta pe google, sunt 2 in bucuresti, unul e Polydis

3. coolerele de calculator sunt inutile pt racirea unui motor. gandeste-te ca alea racesc un procesor micut cat unghia

4. frana de scuter, doar pe puntea spate, nu o sa poata sa opreasca cartul.

 

ori simplifici tot proiectul si renunti la al 2lea loc, la audio si la alte luxuri, inclusiv caroseria, ori pui alt motor, alte frane etc.

 

Iti multumesc ca iti dai interesul sa ma ajuti stiu ca sunt putin visator si capos imi pare rau daca te-am deranjat asa tare nu asta a fost intentia mea ! Probabil cu aproximarile stau prost , stau prost probabil si cu exprimarea din moment ce nu am fost inteles deci:

 

-motoru ala de scuter complet tot tot tot cu tot cu fluide are cateva kg bune ( nu stiu cate dar le are

-muzica nu v-a conta pentru ca e vorba de 6 fire 2 difuzoare o placa electronica deci este o greutate aproape infirma

- acest om se lauda ca acest gokart are 30 kg daca ne uitam putin atent , are ceva pe el are niste roti serioase si e destul de bine inchegat banuiesc ca jucaria mea mai firava nu o atinge suta de kg !

- chestia cu fibra sincer nu o stiam insa acum ca am fost putin luminat am sa incep sa fac cercetari !

- am renuntat la ideea cu directia de tico am gasit un sistem de directie mai mult decat potrivit pentru ce am eu nevoie ( sincer sa fiu cu voi asta era singurul lucru care ma facea sa dau inapoi directia deoarece imi era o scarba de nu se putea insa acum ca am gasit solutia nu cred ca ma mai poate opri nimic !

 

Daca rotile de ij nu sunt ok atunci puteti sa imi oferiti niste ponturi ? niste roti mai usurele ? cele de mobra ? dar e material romanesc si e clara treaba nu vreau sa adun spite de pe jos !

post-47565-0-99380900-1390687205_thumb.jpg

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci vrei pe lant, aia cu foaia cu rapoarte medii si de cuplu si de viteza ma depaseste... ma gandesc ca e ca la bicicleta unde ai 6 foi, tu ai 2, dar cum schimbi de pe o foaie pe alta? asa functioneaza si cutia de viteze... mai gandeste-te la motor cu cutie de viteze , am mai vazut buggyuri cu motor de motocicleta cu cutie de viteza, e mai complicat, dar dupa mine... merita, ... dar iti spun, ai grija la Frane si la Directie, cu astea nu-i de joaca, nu o lua la kilogram, fa ceva bun daca vrei sa iesi cu ea si pe strada...

Spor. incepe cu cadru pana nu te la cheful, macar pe foaie fa-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci vrei pe lant, aia cu foaia cu rapoarte medii si de cuplu si de viteza ma depaseste... ma gandesc ca e ca la bicicleta unde ai 6 foi, tu ai 2, dar cum schimbi de pe o foaie pe alta? asa functioneaza si cutia de viteze... mai gandeste-te la motor cu cutie de viteze , am mai vazut buggyuri cu motor de motocicleta cu cutie de viteza, e mai complicat, dar dupa mine... merita, ... dar iti spun, ai grija la Frane si la Directie, cu astea nu-i de joaca, nu o lua la kilogram, fa ceva bun daca vrei sa iesi cu ea si pe strada...

Spor. incepe cu cadru pana nu te la cheful, macar pe foaie fa-l.

 

nu tot nu ai inteles...foaia o sa fie de pe la vre-o comunista ori de mobra ori de minsk lafel si pinionul de atac insa o sa aleg raportul dinti foaie- dinti pinion atac incat sa si plece ok de pe loc si sa aiba si viteza ok acum intelegi ? directia si franele v-or fi atent gandite si concepute ! Proiect-ul o sa fie realizat in studio max !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, dar ca sa ai si cuplu decent, sa poti urca o panta sau un pod modic , si sa mergi si cu <50 km/h , eu nu cred ca vei reusi .... pur si simplu dupa parerea mea, ar fi roata prea mare pentru orice calcatura ai alege... dar incearca.. bafta... cand incepi baga si niste poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, dar ca sa ai si cuplu decent, sa poti urca o panta sau un pod modic , si sa mergi si cu <50 km/h , eu nu cred ca vei reusi .... pur si simplu dupa parerea mea, ar fi roata prea mare pentru orice calcatura ai alege... dar incearca.. bafta... cand incepi baga si niste poze...

Of ok uite ultimea mea sansa sa te fac sa intelegi despre ce e vorba dca nici asta nu te convinge atunci nimic nu o poate face ! Ai mai jos doua clipuri care sper sa te faca sa intelegi depsre ce e vorba ! Ambele sunt motoare de drujba care merg pe principiul variator ! si uite ca functioneaza !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)), eu am inteles ce vrei sa spui, am fost nelamurit doar cand ai spus cu rapoartele alea medii, trebuia sa spui de calcatura, pinion atac si cel de la foaia de la roata... eu vad ca merge, dar cum ai spus tu, cu 2 locuri, mai o muzica mai una alta.. o sa fie greutate nu gluma fata de astea din video... si dupa parerea mea am spus ca o sa fie greu cu gasirea calcaturii bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa schimbi motorizarea.cumpara un motor de maxiscuter de 250-300cc carburatie si sti ca ai scapat de o grija.motorasulde scuter de 50cc e prea mic si o sa fie fortat,o sa se duca repede setul si nu o sa fi deloc multumit de performantele lui,in maxim o saptama te si plictisesti de el.motor mai maricel,viteza putere.la puntea spate te sfatuiesc sa iei una de pe ceva cart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator am dat peste un alt topic, pe un alt forum ( http://forum.4tuning.ro/473-atv/400478-buggy-concept-street-race-buggy-legal-incercarea-omologarii-jucarii.html#post5654123 )... unde visezi la un buggy cu motorizare vw, care sa arate ca in poza si pe care, eventual, sa-l construiesti in serie mica, ca afacere :))))

Kyosho-Rage-VE-Buggy-Review_00001-640x37

 

In concluzie: cred ca aberezi si topicurile deschise de tine sunt doar vise umede ale unui pusti plictisit. Sunt sigur ca toate sfaturile si discutiile pe marginea subiectelor deschise de tine (cel putin astea 2 peste care am dat) sunt inutile.

Sfatul meu e sa-ti termini macar liceul, sa-ti iei bac-ul (fara spagi si pile) si sa reiei ideile astea cand chiar ai de gand sa te apuci de ele. Succesuri.

 

Acum hai, uimeste-ma... nu esti tu ala cu acelasi nick si cu aceeasi exprimare de academician cu "v-oi face"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate m-am uitat la activitatea lui de pe forumul auto... pe rand, a "vrut" sa cumpere Audi, Nova, ceva muscle car, vreo 2-3 modele de bmw... idei de modificari ale "viitoarelor" masini, usi sudate, bari de "tiuning"... evident, acum viseaza sa-si construiasca singur ceva... cel mai probabil un om de zapada, ca tot e sezon acum.

Sunt sigur ca are muuuulte diplome :crack:

Propun inchiderea topicului sau mutarea lui la sectiunea de Fun ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat, ca imaginatia asta si-o poate directiona intr-o parte productiva pentru el , asta daca-i merge capu' , dar vad ca mai mult e pe net... probabil pana acum nici o bara nu a sudat la musclecaru ala ..... Fun sa fie....!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1: 4 roti, motor de scuter. O sa fie foarte funny in momentu` in care o sa trebuiasca sa dai in marsarier. As da bani ca sa te vad.

2: problema transmisiei. Una e sa ai lant la 2 roti, alta e sa ai lant la 4, cu ecartament si empatament X si Y.

3: problema sasiului. Orice elev de clasa a 5 a care are habar de fizica, are habar si de torsiune. Tu frate, n ai. Si un sasiu suficient de solid ca sa suporte 2 oameni, nu l faci din doua tevi sudate cum ti se orienteaza. Il faci din mai multe, calculand unghiurile in baza unor coeficienti. Ma rog, n are rost sa ti explic eu aici decat ca: VA FI GREU, mult peste 45 de kile cate crezi tu c o sa aiba. Sa plec de la ideea ca ai saptej` de kile, nevasta ta vreo 60. Ambii, 130. Ai idee ce sasiu iti trebuie la greutatea asta, in timp ce se misca cu 40 la ora? De inertie, forfecare si centrifuga, nu mai vorbesc. N am mai bagat caroseria si motorul si instalatia electrica si bateria si scaunele si comenzile si cate altele .... Btw, unde sudezi in argon un sasiu? Si la ce scoruri? Si de ce rectangular? E clar cum stai cu fizica, poate ar trebui sa ti aduca cineva aminte ca nu forma rectangulara e cea mai solida la impact.

4: franarea (vad ca s a mai discutat). Calculeaza te rog coeficientul de franare a 200 de kile plus 2 oameni (eu estimez ca tot obiectul ar avea undeva pe la 200 de kile sec, presupunand ca lucri cu fibra de carbon/sticla plus ceva OLC) pe roti inguste, la 40 de kilometri la ora, pe asfalt uscat. O sa te ingrozesti,afland ca distanta necesara pentru a te opri sub primul TIR, e mai mica decat iti imaginezi. Si franarea, cum? La pedala, cu cabluri de otel, ca la Daciile vechi? Is curios, cum o sa realizezi toata treaba, fara sa iti tataie posterioru` zilnic "oare ma tine cablul cand apas pedala?". De ce crezi ca motocicletele au frane independente? De ce crezi ca masinile au doua circuite de franare? Doar de pamplezir? Se numeste "siguranta". Si daca tu vrei sa crapi eroic pe drum, vrei s o iei si pe nevasta ta cu tine?

5: pe drumu` public in chestia asta? glumesti, mare maestru! vreau sa vad o autoritate in tara asta, ca ti omologheaza tie obiectu` si iti da dreptul sa te sinucizi impreuna cu nevasta, intr un cotet homemade, pe asfaltu` de pe DN1. Semnalizari, faruri cu doua faze, claxon, CENTURI DE SIGURANTA pe scaunele tale homemade, parbriz, oglinzi retrovizoare, lumini de frana. Un locas special pentru baterie, borne conforme si omologate pe cabluri omologate.

6: ca sa faci un obiect capabil sa se miste motorizat si sa iti pui fizicu` in el, in conditii de siguranta si cu sanse macar minime de a ajunge la o destinatie aflata cu 1 kilometru mai departe de locul unde te afli, trebuie sa pornesti de la plansa, calcule, cunoasterea fizicii si a coeficientilor de rezistenta ai materialelor pe care urmeaza sa le folosesti.

Oleaca de matematica, un pic de fizica si un atelier bine garnisit. In nici un caz piese de pe cadavre de comuniste.

 

Sa ma gandesc, daca mai e ceva...

 

Da! "reporteaza ma" pentru faptul ca am indraznit sa iti critic modul defectuos de a gandi. Fratele meu, nu esti Jules Verne si nici un alt vizionar. Esti un incult complexat, care probabil viseaza noaptea si editeaza cu fonturi horror, ziua. E o tara destul de libera si democratica insa, ne insulti inteligenta si ai un mod de a deschide un thread, de a dreptul enervant. Daca nu era aia cu "report", poate mi tineam gura si faceam abstractie de faptul ca profesorul tau de romana din scoala generala si a facut studiile la stana. Insa, descoperind faptul ca insisti in prostie, scuza mi indrazneala: lumineaza mi ziua frate! DA TI FOC!

 

P.S. prezenta blancului in locul cratimei, este acceptata prin Indreptarul Ortografic si Ortoepic al Limbii Romane, versiunea din 1997.



Avand in vedere ca ma plictisesc, revin oleaca asupra "proiectului". Ideea e realmente "h@ndic@p@t@ " " si merita tratata ca atare. Solutii de racire bazate pe coolere PC, sunt culmea genialitatii (oricine stie ca atunci cand eram mici si ne ardeam, suflam repede pe deget, ca sa treaca buba) si terminologia de gen "patratos" si "maricel de zece~cinshpe litrii" e culmea dictionarului tehnic pe care oricare dintre noi, il avea pe la 10 ani, povestind despre ce a vazut in desene animate.

Sunt realmente socat (si credeti ma, am vazut o gramada de chestii nasoale in viata mea) de colegu` nostru de forum si sunt siderat de simtul umorului de care da dovada.

E chestie de bun simt din partea noastra sa il ajutam pe stimabilul nostru vizionar si sa propunem moderatorilor sa aiba in vedere decernarea de premii anuale, de genu` "Zmeura de aur", insa abordand un context mai motociclistic.

Avem deja un posibil castigator si pana la sfarsitul anului dac oi mai trai, promit sa urmaresc threadul de fata in momentele in care o sa mi fie mai greu. Garantat, o sa ma imprastiu de ras, la fiecare lectura.

 

Doamnelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...