Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Gsx-r SRAD


biancocelleste
 Share

Intalnirea SRAD-istilor  

66 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pai cu timpu se duce gazu ala si teoretic(nu am auzit pe nimeni care ar face asa ceva) ar trebui sa il reincarci.Parca azot se baga in el.

Cand apesi pe spatele ei,cum revine la loc?Imediat sau incet?

revine imediat doar ca am impresia ca in mom in care apas pe ea revine prea rpd asa si nu este rigid ( ca la masina )...si la o mobra cu ani unui srad mai cedeaza anumite piese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 553
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

revine imediat doar ca am impresia ca in mom in care apas pe ea revine prea rpd asa si nu este rigid ( ca la masina )...si la o mobra cu ani unui srad mai cedeaza anumite piese :)

Te invit sa o vezi pe a mea fabricata in 99:).Mai conteaza si cum a fost intretinuta.

Mobra mea a fost adusa acum 4 ani din italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare SRADistilor!

Eu am SRAD din 2011. In tot acest timp concluzia mea e urmatoarea: in general o motocicleta robusta, iarta multe, inspira incredere dar cu multe probleme la partea electrica.

Am avut 1 accident urat si 2 cazaturi in mers (unul pe stanga, unul pe dreapta) cu aceeasi motocicleta si inca mai circul cu ea (momentan ma confrunt cu alta problema).

Primul accident l-am facut cam la 100km/h (in afara localitatii) din cauza unui (cuvant urat) care nu s-a asigurat in timp ce il depaseam am iesit in decor. Motocicleta s-a dat de 3 ori peste cap pe camp (asta mi-a povestit martorii) si eu m-am dus taras pe astfalt. La aprox 1 luna de la accident am pornit motocicleta fara probleme si fara sa ii fac vreo reparatie.

Al doilea accident a fost in noiembrie cand era foarte frig si am rupt aderenta pe franare. Al 3lea accident a fost in iunie 2013 si cam de aici au inceput problemele.

Eram la Breaza si din senin intr-o curba, pe mijlocul benzii mele de mers, am prins o suprafata plina de ulei si am cazut pe stanga. Norocul meu a fost ca am avut echipament de protectie si ghetele moto ca altfel iesea nasol. Am ridicat motocicleta si am lasat-o ridicata un timp (vreo 10min cred) timp in care m-am sters de praf, am sters-o pe prietena mea de praf, am recuperat viziera de la casca si cam atat. A pornit motocicleta si am plecat la drum spre casa. Pe drum avea un sunet ciudat ca si cum mergea in 3 pistoane si nu reuseam sa o turez prea tare si viteza maxima era de 100km/h. Dupa vreo 30min de incercari prin apasarea ambreiajului si ambalarea lui...am reusit sa prind 140km/h apoi a fost un moment de 180km/h dupa care iar s-a redus la 140km/h. In momentul in care faceam frana de motor pt curbe avea imediat pierdere de putere si se balbaia dar nu se oprea. Am reusit sa ajung acasa. Asa prost mi-a mers cam 1 sapt dupa care...am iesit pe centura orasului si am mers cu ea la rosu a1a, a2a si a3a si si-a revenit. De atunci a mers ceas pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare SRADistilor!

Eu am SRAD din 2011. In tot acest timp concluzia mea e urmatoarea: in general o motocicleta robusta, iarta multe, inspira incredere dar cu multe probleme la partea electrica.

Am avut 1 accident urat si 2 cazaturi in mers (unul pe stanga, unul pe dreapta) cu aceeasi motocicleta si inca mai circul cu ea (momentan ma confrunt cu alta problema).

Primul accident l-am facut cam la 100km/h (in afara localitatii) din cauza unui (cuvant urat) care nu s-a asigurat in timp ce il depaseam am iesit in decor. Motocicleta s-a dat de 3 ori peste cap pe camp (asta mi-a povestit martorii) si eu m-am dus taras pe astfalt. La aprox 1 luna de la accident am pornit motocicleta fara probleme si fara sa ii fac vreo reparatie.

Al doilea accident a fost in noiembrie cand era foarte frig si am rupt aderenta pe franare. Al 3lea accident a fost in iunie 2013 si cam de aici au inceput problemele.

Eram la Breaza si din senin intr-o curba, pe mijlocul benzii mele de mers, am prins o suprafata plina de ulei si am cazut pe stanga. Norocul meu a fost ca am avut echipament de protectie si ghetele moto ca altfel iesea nasol. Am ridicat motocicleta si am lasat-o ridicata un timp (vreo 10min cred) timp in care m-am sters de praf, am sters-o pe prietena mea de praf, am recuperat viziera de la casca si cam atat. A pornit motocicleta si am plecat la drum spre casa. Pe drum avea un sunet ciudat ca si cum mergea in 3 pistoane si nu reuseam sa o turez prea tare si viteza maxima era de 100km/h. Dupa vreo 30min de incercari prin apasarea ambreiajului si ambalarea lui...am reusit sa prind 140km/h apoi a fost un moment de 180km/h dupa care iar s-a redus la 140km/h. In momentul in care faceam frana de motor pt curbe avea imediat pierdere de putere si se balbaia dar nu se oprea. Am reusit sa ajung acasa. Asa prost mi-a mers cam 1 sapt dupa care...am iesit pe centura orasului si am mers cu ea la rosu a1a, a2a si a3a si si-a revenit. De atunci a mers ceas pana acum.

Esti un zeu...Bine ca nu ai patit nimic :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna asta i-am facut multe: cauciuri noi, revopsit (nu mi-a iesit prea bine dar asta e), reverificat firele de la instalatia electrica, montat semnalizari, voltmetru digital, montat priza auto de 12v sub saua pasagerului, tras un fir gros special de la plusul bateriei tot in codita pentru a putea pune fire de la bateria altei masini, deoarece am probleme cu releu de incarcare.

Problema mea e ca dupa aceste 3 luni in care am migalit la ea, am pornit motocicleta, a fost totul ok. Am plecat prin oras si dupa vreo 15-20km a inceput sa nu mai tina la relantiu sau sa se ambaleze un pic aiurea si si-a revenit. Dupa inca vreo 5 km eram pe o curba s-a simtit o scadere in putere si s-a schimbat sunetul ca si cum ar merge in 2-3 pistoane. A tot scazut treptat puterea pana cand s-a oprit definitiv si n-am mai reusit s-o pornesc pana cand am descarcat bateria. A2a zi am incarcat bateria si observasem ca imi facea un fel de scurt unul din firele de la semnalizare (desi nu folosisem semnalizarea deloc, ca ziua semnalizez cu mana), am izolat si tocmai cand ma pregateam sa o duc la un amic sa se uite si el la ea am dat de curiozitate sa vad daca porneste si a pornit fara probleme. Am facut cativa km buni prin oras, plus porniri si opriri (adica alea cand iei contactul si pui contactul si dai la automat) si n-au fost probleme.

Azi am vrut s-o scot la un test-drive si ce sa vezi: surpriza: a pornit dar sunetul era de 2-3 cilindri si nu prea avea putere sa se ambaleze. Am iesit cu ea pe strada si am mers cu ea pana cand s-a redus complet puterea si s-a oprit. am tot dat la automat pana cand am descarcat bateria. Am adus-o inapoi in duba, am pus bateria si dupa 2ore jumatate am pornit-o si a pornit fara probleme dar acelasi sunet oribil de 2-3 pistoane. Am incercat sa plec cu ea, am mers vreo 20metri, am observat ca sunetul nu tinde sa dispara si ca totusi n-are putere si m-am intors. Asta e problema mea acum cu ea!! Nu stiu ce sa ii fac.

 

Suplimentar va pot spune ca in toamna ii schimbasem bujiile si uleiul si mergea brici, avand facuti vreo 2000km.

Singura problema ar mai fi sunetul zgomotos de distributie, dar nu bate si nu e un zgomot puternic cum am mai auzit pe la alte motociclete.

Astept sfaturi, pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Cum sa semnalizezi ma cu mana :)))))))))))). Esti senzational, man. Oare or trebui schimbate bujiile alea? Ce bujii ai pus?

Zgomotul de la distributie si eu il am, dar am zis ca pana la iarna nu mai desfac nimic la ea... Intinzatorul de lant s-ar putea sa fie...

Macar sa iti iei manusi albe ca sa te vada prostii din conserva :)

 

Ceva poze cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalizarea cu mana o faci atunci cand ridici bratul....e mult mai sigur ziua dkt semnalizarile. Asa procedez ziua. Noaptea semnalizez normal ca se vad semnalizarile. Cand sunt grabit nu mai dau nici un semnal...pur si simplu ma bag.

Azi verific pompa de benzina. Pare sa fie o problema de alimentare cu benzina, infundat ceva, mizerie, nu stiu. Bujiile sunt NOI, NGK conform cartii. Au functionat ok din sept pana in decembrie cand am pus-o iernat.


» Post actualizat in 30 Jun 2014 10:03

Nu e inca terminat. Cand voi termina o sa postez si poze cu caprita. Pot sa pun poze mai vechi cu ea daca vreti.


» Post actualizat in 30 Jun 2014 10:08

Asa arata in martie 2011 inainte de accident.


» Post actualizat in 30 Jun 2014 10:09

Asa arata in 2011 septembrie, dupa ce am reparat-o!


» Post actualizat in 30 Jun 2014 10:10

Primele 2 poze sunt din martie 2011 si urmatoarele 2 poze sunt din sept 2011 si cred ca a3a poza e din decembrie 2012

post-59626-0-45255400-1404122890_thumb.jpg

post-59626-0-60335700-1404122897_thumb.jpg

post-59626-0-35430000-1404122935_thumb.jpg

post-59626-0-37955900-1404122940_thumb.jpg

post-59626-0-38720400-1404122946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am mai facut una alta, zilele astea sper sa obtin o "finantare"si sa termin cu ea. O mare rugaminte pentru sradisti, mai ales cei bucuresteni:
1. vreau sa mi tapitez saua pilot, unde si cat?
2. vreau sa repar carena laterala dreapta - are ff mici si nesemnificative crapaturi, e doar julita. de asemenea, dupa reparatie, vreau sa i trag si o vopsea

3. ma ajuta si pe mine cineva sa cumpar suruburi de carenaj pentru srad? le am ratacit, le am pierdut si acum am apelat la improvizatii.

4. unde sudez in bucuresti suport si scatia pasager stanga? prinderea mea e bagata in interior de la accident

Multumesc

Editat de biancocelleste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.te ajut eu cu tapitat.

2.Te pot ajuta si cu reparatie de carena,dar trebuie sa iti cumperi tu materialele(fibra de sticla si kit fibra de sticla)

3.gasesti la bricostore asemanatare

4.eu am sudat o scarita la niste baieti care au service la iesire din bucuresti(soseaua colentina).30 de lei am platit,dar a iesit foarte bine(sudat+polisat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca la prima vedere, unuia din carburatoare ii sarise arculetul de la clapeta si se blocase, motiv pt care mergea doar in 3 pistoane din 4. Azi ii schimb un O-ring, schimb si furtunul de benzina ca pare cam inmuiat si ii schimb si cablul de acceleratie. Maine sper sa pot sa ii fac un mic test-drive.

Voi aveti toti probleme cu incarcarea la SRAD? Cam la ce pret gasim un regulator de tensiune SH pt motorul asta? Am inteles ca se potrivede de la GSXR 600/750 din 1997 pana in 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti toti probleme cu incarcarea la SRAD?

De 4 ani de cand e la mine nu am avut nici-o problema cu ea.Faza e ca nu i-am facut nici-o improvizatie si bateria a fost cumparata de noua(Varta cu gel)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am ceva piese de SRAD 600, daca aveti nevoie dati un semnal pe pm :)


» Post actualizat in 01 Jul 2014 07:06

a, apropos, amortizorul spate e pe ulei si gaz, nu functioneaza exclusiv pe gaz ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am ceva piese de SRAD 600, daca aveti nevoie dati un semnal pe pm :)

» Post actualizat in 01 Jul 2014 07:06

a, apropos, amortizorul spate e pe ulei si gaz, nu functioneaza exclusiv pe gaz ;)

Cand bem berea aia??????????????????? Nu imi place sa raman dator... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit calare cu capra.....s-a rezolvat problema cu mersul ala aiurea in 2-3 pistoane. Problema era ca imi sarise un arculet de la unul din carburatoare, e un arc care impinge o membrana de cauciuc care regleaza debitul de aer deasupra clapetei. Ala era sarit si se blocase membrana respectiva si nu mai mergea carburatorul, asadar nici cilindrul respectiv.

Acum problema mare e ca am probleme cu incarcarea (stiam asta) dar parca acum s-a agravat. Deobicei, inainte de a opri motocicleta o lasam la relantiu 3-5minute (am voltmetru digital pe ea) si se incarca bateria pana ajungea la aproape 14v. Acum in loc sa incarce a scazut si in loc sa ajunga la 14v era undeva la 11v si un pic si scazuse sub nivel.

 

De unde fac rost de un releu functional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand bem berea aia??????????????????? Nu imi place sa raman dator... :)

pai na, cand ne-om vedea :) dar sincer nu mai stiu cum am ajuns in situatia asta :))))

 

din pacate releul nu il mai am.

daca sunteti din Bucuresti treceti pe la garaj sa va uitati ce a mai ramas din trotineta si daca va face ceva cu ochiu facem un pret frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Mi-ai dat piulitele alea de la airbox :P. Spre rusinea mea am fost in Buc, dar tot pe fuga. Mai am nr tau... ne auzim.

Intinzatorul de la distributie il ai? Sau ceva piese sa nu imi mai zornaie distributia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci..vineri seara in urma unei actiuni a pulitiei rutiere in colaborare cu arr, al vostru coleg a ramas fara talon. Motivul actiunii a fost ca cetatenii s-au revoltat din cauza zgomotului produs de motociclete seara tarziu. De aceea am nevoie de putin ajutor. As avea nevoie de o toba stock de gsx-r, este cea in flansa cu 3 prezoane, si de un cauciuc de 180/55...fix cel din carte. As vrea sa termin rarul in perioada de 15 zile cat tine dovada, ca daca nu ijmi va trimite talonul in BZ acolo unde este inmatriculata mobra. Cine are si ma poate ajuta cu toba si cauciuc....contracost, as fii tare recunoascator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit calare cu capra.....s-a rezolvat problema cu mersul ala aiurea in 2-3 pistoane. Problema era ca imi sarise un arculet de la unul din carburatoare, e un arc care impinge o membrana de cauciuc care regleaza debitul de aer deasupra clapetei. Ala era sarit si se blocase membrana respectiva si nu mai mergea carburatorul, asadar nici cilindrul respectiv.

Acum problema mare e ca am probleme cu incarcarea (stiam asta) dar parca acum s-a agravat. Deobicei, inainte de a opri motocicleta o lasam la relantiu 3-5minute (am voltmetru digital pe ea) si se incarca bateria pana ajungea la aproape 14v. Acum in loc sa incarce a scazut si in loc sa ajunga la 14v era undeva la 11v si un pic si scazuse sub nivel.

 

De unde fac rost de un releu functional.

 

am eu releu de pornire, da mi un semn pe pm daca mai esti interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...