Sari la conținut

<< Cagiva raptor & mito 125 >>


shoby13
 Share

Postări Recomandate

Sunt fericitul posesor a doua motociclete pe care mi le-am dorit de mic ! Cagiva Raptor si Cagiva Mito ! Defapt raptor-ul este un planet din 99 dar suna mai estetic raptor ! Sunt la faza deinceput una vreau sa fie strreetfighter si una ok de drumuri lungi pe care sa o ingrijesc calumea ! Problema este ca ambele motorete sunt in coma si trebuie sa le doctoricesc ! La una imi trebuie piston ( pe care il am ! Si la una imi trebuie set motor ( pe care il am ) ! Urmeaza sa desfac ambele motoare sa imi pun pe masa cei 3 cilindrii pe care i am si din 3 seturi motoare 2 sa le fac bine ! Problema generala este ca am 2 cilindri gilardoni ( stok ) si un singur piston ! Ambii cilindrii sunt ok ( din ce au spus proprietarii ) un piston este crapat ! iar un set complet este polini insa are doua bube pe camasa si anume cred ca e din nisi si are 2 bucatele mici sarite ( sper sa nu fie grav insa se simte la deget putin , ma gandesc daca dau cu un smilgher fin ca sa fie putin mai fin o fi ceva... ) ert este ca problema serioasa la mito este instalatia electrica ( pe partea de lumini ca scanteie are ) Dupa ce imi pun orine in cap si imi aranjez treburile o sa spun mai multe ! As renunta la mito in favioarea unui yzf r125 desii as putea sa imi iau ceva mai mare pentru ca imi permite permisu imi plac astea de 125 ! Ambele au power valve ce pot sa zic astept sa le pornesc pe amandoua ! Cert este ca daca nu ajung la yzf de una dintre ele va trebui sa ma despart pentru ca nu am unde sa le tin pe amandoua !



A inceput nebunia am reusit sa scot pv de la raptor chiuloasa si carburatorul ( trebuie sa zic ca e o adevarata aventura sa scoti carbu de la "repti a" restu pauza ! M-am impiedicat la arcurile de la evacuare ! Trebuie sa vad cum le dau jos parca sunt sudate nu se misca deloc ! Mito e dezastru total ( X_X ) i-am scos set-ul motor si pv-u este intepenit in el nu pot sa il scot ( la rapti l-am scos cu mana dar la asta nici cu surubelnita nu merge si imi e frica sa nu stric ceva pe acolo stiti vre-o metoda ? Carburatoarele o sa le desfac pe amandoua sa le curat si sa le fac in mintile lor ! Cam atat pe moment !Vad ca se uita lumea pe aici dar nu isi da nimeni nici o parere ! Nasol fratilor !



Raptorul a primit o alarma de jucarie ( simpla , dar suna incet ) pana am sa i iau una cu pager e ok asta ! Am constatat cu stupoare cand am scos cilindrul ca segmentii lipseau de pe piston ( iar eu am incercat sa pornesc moorul deoarece proprietarul mi-a spus ca din cauza motorului deoarece nu are compresie( insa nu stiu ce a fost in mintea mea pentru ca am simtit ( prost ) dar am simtit ca motorul are compresie si am incercat sa il pornesc multumesc domnului ca am scapat fara nici o problema ! ) mai lipseste si muzicuta de la admisie deh asta se intampla cand cumperi o motoreta defecta gasesti surprize ! Am vorbit u fostul proprietar si sper sa recuperez macar muzicuta pentru ca n'am de unde sa fac rost de ea ! La mito am scos setul motor si vreau sa spun ca segmentii de pe piston erau teoretic si practic sudati al 2-lea segment am reusit sa scot mici bucati din el ! Pentru mito am pregatit set-ul motor polini 154 pe care l-am curatat bine de tot i-am montat flansa de la evacuare garniturile si chiuloasa ! Daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna si mie ce bujii pot procura pentru ele si sa imi mai spuna cum pot scoate valva de la power ca a ramas blocata in set se misca sus jos dar ajunge la un punct si gata am sa pun o poza cu piesa despre care vorbesc ! Pe langa bujii am planificat in felul urmator de achizitionat :

PVA-A55.JPG

ag-556330.jpg

bord_10034835.JPG35w-hid-motor-motorcycle-bike-kit-h4-bi-

FIREFLY%20(UN%20SINGUR%20FAR).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi colegu' ! Stie cineva unde as putea gasii un magazin cu piese si accesorii moto in bucuresti ? Si neaparat un magazin de unde as putea sa iau un kit piston-segmenti pentru cilindrul gilardoni ! Setul motor pentru mito este facut curatat asamblat doar de montat pe prezoanele carterului si are o compresie vai mama , nu pot impinge pistonul la capat ! Vreau sa cumpar un kit piston entru raptor pentru ca pistonul "vechi" a suferit mari traume segmentii nu mai sunt....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O da...altceva nu exista ? nu as vrea sa ajung direct la reprezentanta pentru ca totusi imi iubesc motoretele dar sa dau 500 si ceva de lei pe un piston este aberant ( atat am observat ca , costa la un magazin aftermarket ) deci nu imi doresc sa aflu preturile lor ! Mai mult de 200 de lei pe tot kit-ul ( segmenti piston sigurante bolt ) nu vreau sa dau ! O sa gasesc ceva ok in banii astia ? ( meteor vertex etc. )



Maine am sa recuperez muzicuta entru motor si tt maine sau poimaine am sa pornesc prima din cele doua pacatoase ! Am sa montez setul motor Polini 165 pe cagiva mito ( cagiva mito v-a fi de stunt ) am decis si va fi streetfighter style destinata stunt-ului ! Sper sa imi iasa ce doresc iar daca imi va place va ramane la mine...daca nu am sa o vad iar daca nu am sa o vand am sa o folosesc pentru alte idei beshite de minte mea care se plictiseste des ! Stie cineva ce as putea patii daca am facut actele cu omul si inca nu m-am dus sa o inmatriculez pe numele meu ? Am primit toate documentele dar nu m-am dus ca nu am bani si nici nu stiu daca o sa am prea curand sa inmatriculez mobra(le) +ca nu functioneaza ! Si ce as putea patii cand am sa merg sa le inmatriculez ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit kit de piston la 500lei care e aftermarket si vrei sa il iei cu maxim 200? Cred ca iti iei segmenti doar de banii astia. Si la Cagiva cand imi luam eu pistoane acu vreo mai bine de 3 ani erau aproximativ 90-100E la cursul de atunci, deci nu o suma asa mare.

 

Nu te inteleg pe tine si nici pe altii, care, daca trebuie sa faca o reparatie iau cele mai proaste componente/piese. De gasit n-o sa gasesti kituri ieftine decat SH sau poate ceva petarde chinezesti care or sa te tina fix pana la coltul strazii sau eventual cat sa iei ochii la vreun fraier ca i-ai pus piston nou si dupaia se descurca el cu ea cand o crapa.

Motociclismul nu este o pasiune/sport/utilitate ieftina, mai ales la 2 timpi unde fiabilitatea e o loterie ca pleci la drum si nu stii daca te intorci cu motoru in sacosa. Daca nu ai bani incat sa respecti fierul cum se cuvine, mai bine nu te tii de el decat sa incerci sa faci din rahat bici - parerea mea sincera.

 

Trebuie sa o bagi la primarie la fiscal ca sa o iei la impozit, daca nu o faci in termen de 30 de zile de la contract, cand o sa o inregistrezi va trebui sa platesti 50 lei in plus parca ca nu ai declarat-o in timp util. Inmatricularea la politie o faci cand vrei tu dupa ce o bagi la primarie.

 

Cat despre Mito pentru stunt, eu zic mai bine nu - am facut si eu chestia asta si schimbam pistoane si ambielaje o data la 3 iesiri + restul de modificari care si alea costa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Nu te inteleg pe tine si nici pe altii, care, daca trebuie sa faca o reparatie iau cele mai proaste componente/piese. De gasit n-o sa gasesti kituri ieftine decat SH sau poate ceva petarde chinezesti care or sa te tina fix pana la coltul strazii sau eventual cat sa iei ochii la vreun fraier ca i-ai pus piston nou si dupaia se descurca el cu ea cand o crapa.

Motociclismul nu este o pasiune/sport/utilitate ieftina, mai ales la 2 timpi unde fiabilitatea e o loterie ca pleci la drum si nu stii daca te intorci cu motoru in sacosa. Daca nu ai bani incat sa respecti fierul cum se cuvine, mai bine nu te tii de el decat sa incerci sa faci din rahat bici - parerea mea sincera.

(...)

Subscriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spus ca o sa iau ceva sh sau chinezesc dar nu vreau nici sa dau 500 lei pe ceva aftermarket sau no name ! Nu stiu lista preturilor pentru piese ! Iar 500 de lei sincer e foarte mult doar pt un kit piston segmenti avand in vedere faptul ca un set motor nou polini este undeva la 135 de euro ! Nu o sa tina 25000 km dar cel putin sti ca e nou si e si ceva firma ! Am scris si mai sus ca nu vreau sa ma tiganesc/carpesc nu stiu ce ai inteles banuiam ca o sa fie un piston mai ieftin dar nu e nici o problema o sa dau cat o sa fie necesar pana la urma dar nu o sa iau nici sh nici china....Szia



raptorul a primit set motor polini 165 benzina ulei si nu doreste sa porneasca... am incercat doar impins ca bateria sa decarcat zilele astea am sa i dau curent sa vad ce se intampla ! ce ar trebi sa verific ? reglaju l;a carburator cum se face ? ar trebui sa i dau cu filtru de aer dat jos sau cu el pus ? abea astept sa i aud glasul si momentan sunt putin dezamagit de el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am sa incerc mersi de pont ! inca o mica intrebare robinetul la benzina cel putin la raptor cum este pe on cum este pe rezerva si pe off are 3 optiuni sau 2 ? ca la mine are doar doua si stiu ca in general este rezerva off si on !



marti desfac raptoru ( iar ) i pun set-ul de 165 de pe raptor pe mito cum era si normal miercuri imi vine pistonul si montez set-ul de 125 pe care am sa il pregatesc maine ( marti ) de pus doar pistonul cilindrul si restul ce o fi o fi daca nici asa nu porneste cum e el de la mama lui atunci nu stiu cine il poate face.... daca nici asa nu porneste strang niste banuti si il duc la doftor ! mito insa nu imi da nici o speranta adica in principiu setul de 165 cc nu imi da nici o speranta are compresie prea mare nu stiu ce e cu el trebuie sa fie doi pe motoreta ca sa se invarta roata electromotorul nu il invartetrebuie sa i mai iau din compresie :))) Anyway sunt colegi care intra si nu dau sfaaturi probabil se gandesc ca sunt prea importanti si mai bine tac decat sa ajute scriu aceste randuri in sincerul sictir.... ! Daca rezolv ceva am sa va anunt ! Sper sa paraie macar 2-3 minute sa il aud nimic mai mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Trecand ceva timp de cand nu am mai postat ( cu rusinea din dotare nici nu m-am ocupat ) ultima data cand am mai facut una alta la raptor am descoperit cu stupoare ca in interiorul carterului se afla o adevarata comoara de noroi si o bucata din garnitura cea veche ! Asa ca maine am sa o iau usurel am sa o desfac din nou si am sa o curat cum pot eu mai bine sper sa reusesc sa scot cartonul ala din carter si tot malul acela care nu stiu cum a ajuns acolo !

 

Saptamana viitoare dau comanda de kit segmenti piston bolt sigurante garnituri bujie ulei motul (nu stiu care e mai bun pentru musca asta ) , am sa i mai verific odata carburatorul am sa curat filtru de aer sa fie totul gata pe cand imi sosesc piesele sa fie bolt on ! Daca totul decurge ok am sa o pregatesc si de vopsit inca nu stiu ce culoare o sa fie am in cap mai multe idei ! Cum cagiva mito nu reusesc nici sa o dau nici sa o dezmembrez o sa ramana donatoare de piese pentru raptor si am sa fac carenajul si cand am chef de vitezana pun carenele pe raptor ! Am sa adaptez o lupa pentru farul de raptor pana am sa strang buget pentru unul special streetfighter si am sa cumpar un kit slim bi-xenon si ma gandesc sa folosesc 8000-10000 K dar pana acolo mai este mult sper sa fie totul ok si sper sa nu fie problema cu pompa de ulei !

 

Cam atat pentru moment urmatorul pas dupa vopsea sper sa fie bordul ! As pute sa iau unul de pe o motocicleta mare sa folosesc turometru pentru 1 cilindru 2t si sa fac km la melc la roata este posibil asa ceva ? Vreau sa iau un bord care sa aiba rpm analog si km digital , se poate ?



Astazi am dat comanda de piston segmenti etc... maine ajung si i montez revin cu poze si detalii sper sa fie totul bine ! Piston de 56,00 B ! Imi poate recomanda cineva ( fara pompa de ulei ) cat ulei sa bag intr-un litru de benzina ?



A venit pistonul si segmentii 56,00 D Acum am alta problema nu stiu ce nu imi face contact ca nu imi da scanteie imi puteti spune ce saverific ? Bobina de inductie se prinde in 2 suruburi de 8 , pe acele suruburi vin niste fire si nu mai stiu care sunt firele care vin acolo eu momentan am unul albastru care nu stiu unde duce si unul negru+alb ! Mai trebuie sa vina vre-unu ? Am incercat sa il pornesc si mi-a dat doar 3-4 scantei si asta doar candam miscat motoreta ceva u face contact bine si nu stiu ce sa verific nu stiu nici unde trebuiesc puse firele sicare cum ala negru e pe surubul din dreapta si ala albastru pe surubul din stanga trebuiesc puse unu langa celalalt , mai vine vre-un fir acolo ? Ajutati-ma si pemine va rog ca sa o fac sa cante ! Si inca o problema cablurile de la power valve conteaza care cum vine sau e dupa cum se vrea ? Trebuie sa ma chinui si cu alea umpik sa le pun la loc !

 

Dupa ce o pornesc o sa ma ocup de aranjament-ul instalatiei electrice ca ce e acolo cand ridici rezervorul te sperii ! O poza cu pistonul :

 

post-47565-0-63515900-1401991902_thumb.jpg



A pornit in seara asta ! Povestesc maine maai multe ca sunt obosit acum dar sunt ffff multumit munca a dat rezultate !



Deci aseara am asteptat un prieten sa vina cu crocodili si masina sa putem sa pornim raptor'u asta care ma seaca de rabdare ! a venit asta cu niste crocodili micuti cred ca erau de at curent de la scuter la scutersi nu au facut fata deloc am mers am luat nite crocodili auto si situatia sa schimbat i-am bagat benzina in carburator cu seringa prin stutu ala al carburatorului pe care trebuie intr-un fel sau altu sa il ridic ca e pozitionat la 90 de grde in jos cred ca o sa se vaa in poza ce urmeaza sa o pun si cum am incercat eu de 2-3 ori sa il pornesc pana acum deja imi pierdusem speranta ca o sa porneasca aseara si i-am tras soc'u si dai apa paie si bataie ca am tinut apasat pe butonu ala vre-o10 secunde si am vazut ca nu si nua m luat degetu insa surpriza motorul pornise insa eu nu am auzit datorita zgomotului pe care il producea electromotorul vreau sa spun ca cel putin la relanti este atat de silentios ca nu imi vine a crede pentru un 2t ! Cert este ca am ramas la propriu socat pentru ca nu ma asteptam la rezultatul asta sa i pun benzina in carburator sa apas pe buton si sa porneasca....i-am mai umplut de 2 ori camera de nivel constant ca sa fiu sigur ca nu visez ( nu am visat ) am strans si am ajuns acasa !

 

As vrea sa rog un moderator sa imi mute topicul la clasa 125 tineri si nelinistiti ca acolo poate v-a avea topicul acesta mai mult succes ! Azi sunt la munca nu am timp de el insa maine am sa i pun antigel ( cum se face cmbinatia ? 1 L apa 1 L antigel si il bagi ? Pur si simplu ? ) Urmatoarele planuri sunt :

- sa verific pompa de ulei ( ar fi o problema daca pe langa pompa la un plin as baga si eu un capacel de benzina ? ) Ce ulei de la motul recomandati ? full sintetic ?

- sa o reglez sa mearga sa i fac rodaju ala stupid ( care nu stiu cum se face la motoretele astea lafel ca la scuter 500 de km cu 45 km/h fara rampe fara pasager ?

- Sa i curat lantul si sa il ung pentru ca e nou dara rugint

- Sa ma decid la o culoare si sa ma apuc sa il vopses ca e prea zgariat si urat

- Sa i inlocuiesc toate becurile cu unele pe led

 

-Lista de cumparaturi nu ar mai fi mare :

- Bixenon H4 8000 K

- Alarma cu pager

- O evacuare normala cu silencer ca toba asta e prea....nu stiu cum prea mare si grea !

- Bord Koso

- Stop pe led

- O pereche de mansoane si de oglinzi

- O Coala de autocolant carboon pentru protectia de la rezervor care acum este crom , stickere

- Opereche e gume ca astea sunt varza....

 

Revin cu poze si alte detalii maine seara !

 

Despre surioara ei ce pot sa mai zic zace astept sa termin raptorul iar cu ce ramane o sa o fac si pe ea cum se poate mai bine insa ca si tema sigur o sa fie streetfighter ! Atasez poze si cu ea !

 

 

Si daca poate sa imi raspunda cineva la intrebari ar fi cool ! Multumesc pentru rabdare si atentie !

post-47565-0-24172800-1402121162_thumb.jpg

post-47565-0-33092900-1402121168_thumb.jpg

post-47565-0-62273900-1402121190_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...