Sari la conținut

Probleme cu presiunea de ulei.


2 fast
 Share

Postări Recomandate

Mai baieti, cu presiunea de ulei nu-i de joaca. Daca nu este presiune de ulei, motorul se "termina" in cateva zeci de secunde. D'aia este bine ca dupa schimbul de ulei si, mai ales, filtrul, sa se porneasca motorul FARA A ACCELERA, la relanti. Ideal ar fi sa se dea la demaror pana se stinge becul (asa faceam la motoarele mai "impinse", vorbesc de auto), se scoate vreun fir, tocmai ca sa nu porneasca. Tocmai din cauza asta, la unele agregate, daca nu se stinge becul se taie alimentarea sau aprinderea. D'aia, cum bine a zis l.u.v. du-o la un doctor pentru ca, dupa cum se da cu presupusu', nu prea se atige subiectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu tind sa cred ca nu ai schimbat corect filtrul de ulei ( nu ai pus ulei in el ) , si ca nu e amorsata instalatia . Si din cauza ca nu ai pus ulei in filtru , se amorseaza si mai greu .

Ti-am spus , am zx6r , mai vechiut , si cam dupa fiecare schimb de ulei+filtru , trebuie sa o pornesc si sa o las la relanti cu filtrul de ulei usor desurubat , sa dea aerul afara .Si o las asa pana incepe sa dea uleiul pe langa . Am inteles ca la multe kawasaki 4 in linie e valabila treaba asta .

 

Nu mai schimba uleiul inca o data , chiar nu are rost . Cel de masina nu are aditivi pentru ambreaj (avand ambreaj uscat) , si iti va aluneca ambreajul daca pui d-ala

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU are nici o treaba ca a turnat sau nu ulei in filtru, se amorseaza singur la prima pornire, cat despre aerul pe instalatie ... ala iese singur la prima accelerare mai serioasa. Eu as merge un pic pe instalatie ... vezi unde vine senzorul si vezi daca e prins bine firul in el, cu cheia in contact si contactul pus desfa firul, vezi daca se stinge becul, daca nu incearca sa il pui pe sasiu sau pe motor intr-un loc unde sa fii sigur ca face contact. Daca in nici una din situatiile de mai sus nu se stinge becul inseamna ca problema e pe instalatie si nu in motor, daca se stinge mergi mai departe cu un test de presiune, sau macar slabit fie senzorul de presiune al uleiului, fie filtrul, cat sa vezi daca iti ajunge intradevar ulei acolo. Daca nu iti ajunge ulei desfaci mai departe in motor.

 

Zicea cineva mai sus ca pompa e in mijlocul motorului si ca tre sa desfaci tot ... GRESIT de obicei pompa se afla in spatele ambreiajului si e angrenata de oala ambreiajului. Pentru demontarea pompei nu trebuie decat sa dai jos baia de ulei, dar pana la dat pompa jos ar fi bine de verificat daca intradevar se invarte, asta daca se ajunge asa departe, desi ma indoiesc, daca intradevar nu aveai presiune la ulei s-ar fi gripat pana acum si asa ramanea ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi dc nivelul nu scade? Adica cand il pornesc ramane acelasi! Iar la o accelerare pana in 10 mii de ture se opreste aproape brusc! Si inainte scotea fum albastru acum deloc! O sa verific cu senzorul! Am cautat si pompa se afla dupa pompa de apa! Sa vedem ce rezolv maine si revin cu detalii! Si da am pus ulei in filtru...mereu am pus ulei ca iam mai facut schimbul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi dc nivelul nu scade? Adica cand il pornesc ramane acelasi! Iar la o accelerare pana in 10 mii de ture se opreste aproape brusc!

Se opreste brusc motorul?Daca asta ai vrut sa spui,inseamna ca l-ai facut PRAF!

Felicitari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) Si inainte scotea fum albastru acum deloc! (... ...)

 

Asta nu poate decit sa te bucure, ingerasul tau si-a facut treaba si o fi descoperit Kawasaki metoda intineririi odata cu trecerea timpului tocmai la tine!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi incerca azi....sper sa nu aiba dreptate....sper.....de pornit porneste......l-am turat cand nu statea aprins becul....ca am mai zis acum 1 sapt mergea ok si nu se aprindea becul si broblema a fost de atunci cu opritul brusc



acum daca il turesz odata pe la 7 mii se opreste

nu il mai pornesc pana nu verific exact presiunea de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evita sa mai turezi motorul pana nu afli problema cu uleiul ptr ca risti sa faci segmentii albastrii si evita uleiurile auto , mai ales cele cu " minuni " ptr reducerea uzurii . Succes .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demontat pompa ulei! Mie rupt axul ce invarte pompa de ulei si cea de apa! O sa incerc sa desfac sa dau jos axul sa il inlocuiesc sau sa il sudez daca se poate! Nu am mai pornit motorul ca nu are rost! Dar atata timp cat porneste nu e calat nu? Si stie cineva daca se scoate usor acel ax sa il inlocuiesc sau trebuie sa desfac motorul

post-16610-0-45219500-1393495722_thumb.jpg

post-16610-0-24475700-1393495770_thumb.jpg

post-16610-0-78654800-1393495799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

acum daca il turesz odata pe la 7 mii se opreste

 

Dar atata timp cat porneste nu e calat nu?

 

 

nu e calat, e mobila de sufragerie

 

poate ti-e invatatura de minte sa nu mai turezi motorul in gol, poate nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat pe cineva si imi da axul respectiv....intrebam doar daca se merita sudat....o sa il scot afara pe cel rupt si o sa il schimb.....daca o sa poata sa fie sudat ok incerc si asta poate....desi cred ca il cumpar pe ala ca daca mai ajung iar in sit asta il zapacesc de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa verifici daca ai blocat sau nu motorul , incearca sa-l invarti la mana , mai ales ca acum este desfacut .



Dupa poze , era imposibil sa nu-mi vina si alte ideei : te sfatuiesc sa dai drumul la ulei si sa verifici atent sa nu ai alte bucati mici rezultate din ruperea axului . Alta intrebare : axul se mai invarte pe pompa ? Era pompa blocata ? Spor la treaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti.....nu sunt sigur. fara ungere, fara racire, ture de 10.000.

belea.

eu as propune sa bagi si 2-3 linguri de zahar in rezervor. ajuta la aditivare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de turat l-am turat de vreo 3-4 ori reprize scurte!am si turnat putin ulei in pistoane de frica sa nu fac ceva....poate nu e bn dar am zis ca cat de cat sa se unga.....habar nu am de la ce se putea rupe....o sa incerc sa scot bujiile si sa ii dau putin in gol sa vad daca celalat ax ce intra in axul rupt e blocat si el!totusi eu ramas capete de la cel rup....nu stiu cum sa le scot ca locul e mic si nu stiu cu ce as putea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuzinetii s-ar putea sa aibe noroc sa fi scapat ca s-au uns prin balbotaj. de segmenti.....nu sunt sigur. fara ungere, fara racire, ture de 10.000.

belea.

eu as propune sa bagi si 2-3 linguri de zahar in rezervor. ajuta la aditivare.

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de turat l-am turat de vreo 3-4 ori reprize scurte!am si turnat putin ulei in pistoane de frica sa nu fac ceva....poate nu e bn dar am zis ca cat de cat sa se unga.....habar nu am de la ce se putea rupe....o sa incerc sa scot bujiile si sa ii dau putin in gol sa vad daca celalat ax ce intra in axul rupt e blocat si el!totusi eu ramas capete de la cel rup....nu stiu cum sa le scot ca locul e mic si nu stiu cu ce as putea...

Spune-mi ca nu faci misto de noi . Cum ai turnat ulei in pistoane ? Pe unde ? Intreb , deoarece imi vin cateva variante in minte : pe la capacul tachetilor sau prin orificiul bujiei . Prima varianta , ar fi ok . A doua , in schimb NU ! Din punctul meu de vedere , cred ca ai stricat deja destul pana acum . Fa o pauza , fumeaza o tigara si roaga pe cineva priceput sa-ti dea o mana de ajutor . Poate se mai poate salva ceva . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...