Jump to content
Sign in to follow this  
ovidiugm

Amortizor ghidon pentru Honda CBR 954 RR, ce solutii "de buget&#34

Recommended Posts

Am observat ca multi recomanda, atat pe forumurile noastre cat si pe cele internationale, montarea unui amortizor anti-voblaj pe Honda 954. Din pacate kit-urile de amortizor si sistem de fixare dedicate ale producatorilor de renume precum Ohlins, GPR, Scotts, Hyperpro etc ajung pe la 1500 - 2300 lei, un pic cam mult de investit in motocicleta tinand cont de valoarea ei la ora actuala.

 

Intrebarea ar fi daca exista si solutii cu costuri mai reduse pentru un asemenea amortizor, pe care sa le fi incercat cu succes cineva de pe-aici de pe forum?

Am luat in considerare pana acum:

 

1. Amortizor Ohlins second hand (precum cel stock de pe Kawasaki ZX6, ZX10), de pe forum sau ceva de genul http://www.ebay.com/itm/2009-2010-10-Kawasaki-Ninja-ZX6-ZX6R-Ohlins-Steering-Damper-Stabilizer-OEM-Z260-/281230449005?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item417aa4196d&vxp=mtr

Aici apare problema prinderilor, nu am posibilitatea sa le realizez personal, singura solutie pe care am gasit-o momentan ar fi un set de prinderi chinezesti gen http://www.ebay.com/itm/CNC-Steering-Damper-Bracket-Black-Fit-2002-2003-HONDA-CBR-954-RR-954RR-CBR954RR-/271116030903?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item3f1fc653b7&vxp=mtr

Cost aproximativ 500 lei amortizorul + 200 lei prinderea = 700 lei, posibil ca amortizorul sa necesite refacere interna.

 

2. Amortizor chinezesc no-name si prindere dedicata pentru 954, precum http://www.ebay.com/itm/Steering-Stabilizer-Damper-with-Bracket-Honda-CBR900RR-CBR954RR-2002-2003-/251310896870?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a834bf6e6&vxp=mtr

Cost aproximativ 400 lei, tinand cont ca e ceva chinezesc si foarte ieftin exista posibilitatea sa fie bani aruncati. Exteriorul pare o copie dupa Hyperpro RSC.

 

Alte solutii?

Variante de prinderi mai ieftine?

Cineva care foloseste cu succes vreuna din alternativele de mai sus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de toate recomand o setare corecta a suspensiei, altfel amortizorul de ghidon doar v-a anula efectele negative ale unei suspensii prost reglate. Cand am trecut pe 954 m-am speriat cand am vazut cat de "nervoasa" era fata in comparatie cu vechiul 900rr. Dupa cateva ore de studiu si incercari am adus suspensia in stadiul in care isi face treaba corect! :D Intr-un an de zile de cand am facut reglajul nu a schitat nici un gest, iar de dat pot zice ca ma dau destul de tare => fac pauze intre turele pe serpentine pt ca nu rezist fizic :).

 

 

post-1186-0-86129800-1393572631_thumb.jpg

post-1186-0-50381300-1393572638_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de toate recomand o setare corecta a suspensiei, altfel amortizorul de ghidon doar v-a anula efectele negative ale unei suspensii prost reglate. Cand am trecut pe 954 m-am speriat cand am vazut cat de "nervoasa" era fata in comparatie cu vechiul 900rr. Dupa cateva ore de studiu si incercari am adus suspensia in stadiul in care isi face treaba corect! :D Intr-un an de zile de cand am facut reglajul nu a schitat nici un gest, iar de dat pot zice ca ma dau destul de tare => fac pauze intre turele pe serpentine pt ca nu rezist fizic :).

 

 

cum ti-ai reglat mai exact amortizoarele? Cate kg ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lessy, pentru detalii despre suspensii si reglajul lor exista topicul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine,scuza ma,doar am intrebat de la el ca am fost curios cum e reglata fix suspensia lui ca nu intra in voblaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lessy, voblajul nu este influentat doar de suspensie, ci si de cum accelerezi in viraje, tipul asfaltului si altele.

Eu mi-am cumparat un Arrow nou si nu regret ca am dat pe el o treime din pretul pe care il cer unii pe toata mobra. Eu cred ca este cea mai buna investitie pe care am facut-o pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest darcocbr

Si cat mai exact l ai plătit? Ai si o poza? Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

1700 de lei, l-am gasit rămas în stocul unui importator de motociclete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veniti la Adancata fara amortizor de directie si dati full gaz pe linia dreapta. Sa vedem cine scapa.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jagi...spune-i asta lui Balamuc :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut un voblaj la un 600RR 2007, avea amortiz de directie setat pe minim, uitase de el. A scapat la mustata sa nu sara de pe moto. A mai fost un Suzuki care a voblat atit de tare incit riderul a cazut de pe motor, motoreta a mai mers inca 2-300m fara pilot, pina sa cada si ea. A fost pina la urma haios, voblajul a fost cind mootoreta avea in jur de 100km/h, undeva la scurt timpp dupa iesirea pe linia dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asistat si eu la acea cursa minunata...s-a cam stricat suzuki-ul ala...iar motocicleta parea de uz zilnic, asadar a ramas fara mobra pilotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...