Sari la conținut

Noua honda CTX


sprike
 Share

Postări Recomandate

Am avut pentru un timp (nu a fost a mea) si un Hornet de 650cmc din 2006. Desi era mai usoara ca Burgman-ul mie unuia mi s-a parut un cosmar in oras. In ceea ce priveste feelingul, eu am impresia ca e acelasi - ca un plus pentru Burgman e mai comod ca si pozitie.

 

Cam ce ar trebui sa "simti" cand conduci o motocicleta care are cutie manuala? Probabil nu sunt facut pentru moto sau nu stiu ce sa caut exact?

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa simti ca esti una cu ea,cam cum simti tu pentru Burgman.Trebuie sa te atraga schimbarea vitezei la momentul potrivit fie ca retrogradezi sau o faci in superioara.

Pe Burgman pozitia e una spre dreapta,iar pe Hornet e inspre aplecat-fata.De aici apare primul element de "necomfort" pentru tine.Daca ai "calari",sa spunem,o mobra clasica,asa zisele chopper-e,un naked,un soft-enduro sau un tourer,pe care pozitia e spre dreapta,ti-ai schimba parerea.Hornetul e naked,dar e mai mult spre naked-sportiv,deci mai aplecat.

De fapt,ce mobra cauti?Mai concret,unde doresti sa o folosesti?In functie de asta,iti alegi categoria si mai apoi brandul/modelul.

In momentul de fata deduc ca-ti place Burgman-ul caci poti merge la piata cu el,avand spatii multe de depozitare!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o motocicleta comoda care sa nu ma oboseasca la drum ceva mai lung. Spatiul de depozitare este un mare plus pentru mine, nu din cauza ca ma duc la piata, cu toate ca am facut si asta ci deoarece pot avea cu mine tot timpul ce-a de-a doua casca si astfel imi pot lua "pustiul" de la scoala daca ma nimeresc prin zona sau sa imi duc/aduc sotia din oras. Burgman-ul are si topcase in care incap doua casti iar in plus are spatar pentru pasager. Insa e foarte mare si nu imi place cum arata (chiar daca e de la Suzuki si in plus in aceeasi culoare cu scuterul).

Am mers luna trecuta pe Transalpina si Transfagarasan fara probleme cu Burgman-ul deci nu ma duc numai la piata cu el.

Din pacate nu ma atrage schimbarea vitezelor la momentul potrivit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci Honda Deauville sa-i fie numele...

Studiaza nitel,e mecanica de Transalp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Desi sunt un "scuterist mai special" trebuie sa va spun ca zilele trecute am luat la testdrive o Honda CTX 700N. Eu care DEJA stau comod pe MP3-ul meu pot sa afirm ca acest cruiser este f. comfortabil. Cutia pe mod auto functioneaza correct si iti ofera comfort iar pe mod manual atunci cind schimbi are o mica intirziere dar nimic deranjant. Nu este o motociclete de circuit, e un cruiser deci te lasa sa te bucuri de peisaj. Pozitia in sa este foarte relaxanta. In primavera cred ca o sa mi-o fac cadou. Am avut-o pe mana la test cam 3-4 ore in culoarea alb/negru. pret aici in Stuttgart este de 7800 €.

Editat de do_it
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

M-am mai interesat si am gasit CTX700N pe la 7000euro cu tot cu TVA noua sau mai ieftine SH la niste dealeri din Germania. Majoritatea cu 0km sau din cele demonstrative cu 1500-2000km. Am ratat duminica una la mustata la Dresda - o dadea cu 5500euro cu 1500km dar s-a vandut. O luam ieri :). Daca imi ies socotelile luna asta imi iau si eu una in primavara sau chiar mai curand. Am citit niste topicuri in ceea ce priveste modul de inmatriculare a acestora si nu m-am lamurit. Se bate lumea pe acolo ceva de groaza.

La mine ar fi doua situatii: luata de la dealer si luata de la persoana fizica. Daca o iau de la dealer atunci pot recupera TVA-ul dar trebuie platit acesta in tara din cate stiu. De la persoana fizica nu poti recupera TVA-ul.

Daca o iau noua si vreau sa vin pe roti cu ea se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Dupa cum stiti deja in perioada 19-22 Nov are loc la Milano EICMA. Simbata plec (am facut deja reservare la hotel in Milano). Am de condus 500 km deci e aproape de mine. Vreau sa vad ce se lanseaza ptr anul viitor ca sa ma hotarasc ce iau. Sunt tentat de un maxi scooter (Kymco Xciting 400 ABS sau DownTown 350 ABS sau mai nou daca pretul mai scade S. Burgman 400Z ABS) dar tare mi-ar place Honda CTX700 N DSC (desi o sa imi lipseasca spatiul de depozitare din scooter). Daca va fi Honda CTX atunci va trebui sa pun si niste side bags dar mai mici ca nu vreau sa o fac prea lata. Vreau sa vad cu ochii mei noutatile ptr anul care vine. Va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca viitorul va fi al cutiilor automate. ceea ce e un lucru bun din punctul meu de vedere, ca si om care nu considera mersul cu motocicleta drept un sport.

Oribil. .... Motociclete fara personalitate, semanand una cu alta...fade, nimic dezirabil. Iar cutia automata e de toata jena, pai ori suntem motoristi, ori scuterici. Dar e de inteles, americanilor lenesi si obezi le e greu sa schimbe si vitezele.

 

Design-ul poate fi apreciat sau nu in functie de gustul celui care isi da cu parerea. La fel si condusul unei motociclete care are cutie de viteze automata, tine de preferinte. Personal am mersi cu motocicleta si cu scuterul si nu m-as putea obisnui cu ceva care schimba vitezele cum vrea. Dar asta tine de aprecierea mea.

 

Important e ca producatorul sa scoata cat mai multe modele din care tu sa iti alege. Daca am observat eu bine, unii producatori incearca sa vina cu un design nou, dar pastreaza anumite caracteristici ale modelelor anterioare. De-asta designerii de la Porsche sunt criticati de unii sau apreciati de altii pentru modul in care a aratat modelul 911 de-a lungul timpului. Dupa parerea mea motocicletele astea parca sunt proiectate pentru piata americana, dar asta nu inseamna ca nu se vor vinde si in Europa, insa CLAR, nu cred ca se vor vinde in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din ce am vazut pe net, iar acolo nu erau numai americani, e destul de apreciata si de cei care folosesc motociclete obisnuite cu cutie manuala. Absolut toata lumea pareciaza pozitia confortabila ceea ce pe ntru mine este un mare plus. Cred ca e cel mai important de altfel, nu as vrea sa cobor rablagit de pe ea dupa 300-400km :D

Oricum deocamdata se pare ca trebuie sa aman achizitia. Poate daca gesesc una cu km mai multi si mai ieftinuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Gata am fost la EICMA. Referitor la Honda CTX700 N, nu are nici o schimbare, va arata la fel (adica nu i s-a adus nici un face lift). Honda Integra are faruri cu LED si ceva schimbari estetice. Daca bugetul imi permite atunci imi voi lua un CTX700 N DCT. Mai e de vazut aici in Germania expozitia din Munchen: IMOT (19.-21.2.2016 im MOC München) ptr cei interesati http://www.imot.de/ Voi fi acolo sa vad daca sunt ceva noutati fata de EICMA Milano ca doar este la o "aruncatura de bat" de mine (200 km). Citeva foto (nu neaparat cu CTX)... sper sa va placa.

post-91180-0-25940100-1448751521_thumb.jpg

post-91180-0-24942200-1448751592_thumb.jpg

post-91180-0-76171800-1448751648_thumb.jpg

post-91180-0-97041600-1448751723_thumb.jpg

post-91180-0-33600100-1448751806_thumb.jpg

post-91180-0-54364700-1448751845_thumb.jpg

post-91180-0-41640400-1448751888_thumb.jpg

post-91180-0-12966300-1448751989_thumb.jpg

post-91180-0-93077700-1448752068_thumb.jpg

post-91180-0-91384000-1448752121_thumb.jpg

post-91180-0-71616100-1448752293_thumb.jpg

post-91180-0-41664700-1448752333_thumb.jpg

post-91180-0-73828300-1448752373_thumb.jpg

post-91180-0-40520500-1448752459_thumb.jpg

post-91180-0-95700300-1448752581_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Sal. Da ma fost Vineri 19 Feb. si voi face o comparatie cu EICMA (Milano) la care stiti ca am fost in Nov. Din pacate trebuie sa va spun adevarul: DEZAMAGITOR. In primul rind au fost foarte putine firme care s-au prezentat cu exponate iar cele citeva au facut economie mare de motoare. La Honda (de ex) nu au adus nici un cruiser (chopper) sau scooter. Nici macar nu s-au deranjat sa prezinte ultimile modele ; la Honda NC700X nu a fost adusa cea cu LED (prezentata la Milano in Nov), era modelul "vechi". La Peugeout erau numai 4-5 scootere... la Can-Am erau 2 exponate dar nu aveai voie sa te urci pe ele, trebuia sa chemi un reprezentant care nu prea isi dadea silinta si sa ceri sa iti permita sa te urci pe motor... Imi pare rau ca am pierdut timpul. Nu ma mai duc la Munchen data viitoare, ma voi duce tot la Milano. Mult mai mare expozitia si nuuult mai diversa. In schimb am vazut multe standuri ale micilor/marilor producatori de accesorii, combinezoane, inele cu cap de mort, bratari cu forme de flacari... un fel de talcioc. Nu mia placut. Felicitari celor de la Ducati care au adus totusi noul Ducati XDiavels si care te lasau sa te urci pe el si deasemeni erau (fata de restul ) amabili. Un motor superb in ochii mei dar la 21.000 € cam scump ptr muuulta lume. Nu stiu inca ce sa imi iau (exceptind faptul ca inca nu am strins 21.000 €). :tomato:

post-91180-0-53909600-1456069606_thumb.jpg

post-91180-0-38183300-1456069631_thumb.jpg

post-91180-0-17669800-1456069646_thumb.jpg

post-91180-0-37496200-1456069683_thumb.jpg

post-91180-0-76371600-1456069722_thumb.jpg

post-91180-0-96398400-1456069743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Am adus-o acasa. Model 2016, DCT, brand new :love:

Scuzati calitatea pozei, e bezna afara.

 

post-91591-0-56736600-1476378944_thumb.jpg


» Post actualizat in 17 Oct 2016 14:45

Ieri am facut mai multe poze.

 

Am deja 700km cu ea, merge super, consumul mediu 3,21l/100km facuti la pompa, majoritatea Km in oras. Mai bine ca Burgman-ul :)

 

post-91591-0-95704000-1476715474_thumb.jpgpost-91591-0-84216700-1476715480_thumb.jpgpost-91591-0-36712400-1476715491_thumb.jpgpost-91591-0-96060400-1476715502_thumb.jpgpost-91591-0-91324400-1476715510_thumb.jpgpost-91591-0-98976000-1476715518_thumb.jpgpost-91591-0-92437400-1476715525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.


» Post actualizat in 18 Oct 2016 14:55

 

Honda a prezentat in 2014 un nou model CTX care nu se incadreaza in categoria sport nici in categoria touring. Centrul de greutate jos al motorului, bordul digital, ciclistica pe un nou cadru ( manevrabilitatea unui scuter mai mare) si ambreiajul dublu ( obtional) fac din acesta o motocicleta atractiva.

-Ce pare aveti de aspectul de desing al carenelor ?

-Este o motocicleta potrivita pentru Romania ?

 

Honda CTX700

 

Honda CTX1300

 

Specificatii tehnice

Engine: Engine Type Parallel Twin Cylinders 2 Engine Stroke 4-Stroke Cooling Liquid Valves 8 Valves Per Cylinder 4 Valve Configuration SOHC Compression Ratio 10.7:1 Starter Electric Fuel Type Gas Transmission: Transmission Type Manual Number Of Speeds 6 Primary Drive (Rear Wheel) Chain Wheels & Tires: Front Tire (Full Spec) 120/70 ZR17 Rear Tire (Full Spec) 160/60 ZR17 Brakes: Front Brake Type Hydraulic Disc Rear Brake Type Hydraulic Disc Technical Specifications: Wheelbase (in/mm) 60.2 / 1529.1 Fuel Capacity (gal/l) 3.2 / 12

Au inceput cu ameliatorii din mancare si au terminat cu motocicletele...

Editat de -UFO-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut revizia de 1000km (deja wink.png) si la final a fost 582 lei. Am mai luat si un kit de curatare si ungere lant - 120 lei daca tot eram acolo.

Am venit la Bucuresti pe DN7 - media de viteza 67km/h, consumul 3.21l/100lm. M-am intors pe A1, media de viteza 150km/h consumul 4.8l/100km. Sunt foarte multumit. De curiozitate si doar pentru foarte putin timp - viteza maxima atinsa 187km/h pe drum drept. Pe bord, in realitate 180km/h - pe GPS imi arata cu 7km/h mai putin.

Sunt incantat de cutia DCT :)


» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:22

Am deja peste 1500km, din punctul meu devedere, pentru oras cel putin motoreta este un must have. Foarte manevrabila, mai ales la manevre efectuate cu viteza mica, nu e zgomotoasa, are spatiu din belsug in portbagajul acela din locul rezervorului - incap 3 sticle de 2.5 litri plus multe alte maruntisuri (am adus niste lapte si niste branza ca m-a prins nevasta pe picior gresit), incape o casca flip-up Schuberth C3 Pro cu tot cu Sena atasata (mai ramane loc deasupra ei) si consuma foarte putin comparativ cu Burgman-ul - in oras cel putin cu un litru sub el.

In medie cu 11l fac aproximativ 300km si mai raman 3 litri de rezerva (cand intra pe rezerva nu iti mai arata consumul instantaneu ci cat volum de combustibil ai consumat si distanta parcursa de cand ai intrat pe rezerva de combustibil - cool). Cu rezerva poti face cam 80-90km.

 

I-am pus scut :)

 

post-91591-0-64120000-1478866610_thumb.pngpost-91591-0-88776800-1478866847_thumb.jpgpost-91591-0-46209400-1478866854_thumb.jpgpost-91591-0-76343500-1478866860_thumb.jpgpost-91591-0-21906200-1478866874_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...