Sari la conținut

Suzuki Gsr600 sau Yamaha FZ6 ?


ruxik
 Share

Postări Recomandate

Sunt destul de asemanatoare ca performante. Hornetul cica ar fi o firmitura mai bunicel ca agilitate. FZ-ul consuma cel mai putin iar GSR-ul arata cel mai bine. Alege cu sufletul sau orienteaza-te spre cea mai ieftina si intretinuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acum trei zile am fost la un garaj de baieti cunoscuti in piata, am servisat furca la un FZ6s Fazer (apropos, este de vanzare, detalii aici) si intrebandu-i ce parere au despre mobra mi-au spus ca este cea mai misto varianta in categoria asta. Honda este cea mai slabuta la cadru, acesta este facut din teava ambutisata, in general construita low cost, chiar aveau una desfacuta acolo pe care mi-au aratat-o, Suzuki nu mi-au recomandat-o (nu mi-au spus motivul, dar aveau ceva cu Suzuki), iar despre FZ6 au avut numai cuvinte de lauda (economica, motore de R6 cu pedigree, domolit pe toata plaja de turatii si cuplu mai de jos, foarte fiabil, etc).

Parerea de sus nu este a mea, nu ma pricep, nu am mai avut si in general nu-mi plac mobrele de genul asta, dar se pare ca FZ6 are si un mare avantaj in plus: exista si in varianta S semicarenata, ai alta protectie pe ea decit pe celelalte nakeduri.

Despre look nu-ti pot spune decit ca tine de gusturi, daca ma intrebi pe mine Fazerul S arata cel mai bine din fata, GSR-ul din lateral iar Hornetul cel mai urat din ambele parti :)

Pina la urma vorba cuiva, diferentele nu sunt chiar asa de mari si tin de gusturi, alege ce-ti place si ce arata bine din punctul tau de vedere..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut exact aceeasi dilema acum un an. Am ales FZ6S, si nu-mi pare rau nici o clipa. GSR daca te uiti in review-uri, o sa vezi ca e nakedul care nu exceleaza la nimic. E, intr-adevar frumos dar nu ar trebui sa fie asta criteriul dupa care sa-ti alegi motorul. Cred ca din acelasi motiv, gsr la aceiasi ani e si mai ieftin decat hornet si fz. Cat despre Hornet, mie mi s-a parut mic,si am 1.85. M-am dat pe el si inainte si dupa sa imi iau fz6, si aceeasi senzatie am avut-o, de motor mic si inghesuit, pe care nu as fi putut sa merg mai mult de 100 de km fara sa ma dezmortesc. Deci poate ca ar fi o varianta, pentru tipi mai scunzi sau pentru tipe. In rest, insist sa nu pun botul la prostia cu honda-i honda, cu atat mai mult cu cat hornetul are injectie si alte modernisme vizuale din 2007 incolo, si pe masura ce pui ani, creste si pretul. Nu mi-a placut nici toba aia sus la hornet, desi da, stiu ca nu se incalzeste cat sa-ti arda pasagerul sau gentile textile, cel putin pentru pasagerele mele, si doar psihologic si a fost un avantaj ca nu a fost nevoie sa se lipeasca de o bucata stralucitoare de metal. In rest, fz6 mi se pare mai de touring, mai ales varianta s care iti ofera si un pic de protectie la vant si il face sa para putin mai masiv si mai impunator (oricum din punctul meu de vedere arata mult mai bine decat nakedul). Pana la urma, ar trebui cel putin sa te asezi, daca nu sa te si dai pe toate trei ca sa fii impacat tu cu tine inainte sa-l cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata are fz6 varianta semicarenata si e foarte multumit de el. Fata de Hornet e orientat mai mult spre touring si nu te oboseste la un drum mai lung.

 

Despre Suzuki nu stiu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da chiar nu zice nimeni?

 

daca ai sub 1,70m GSR !

1,70-1,80 Hornel

peste 1,80 FZ-u

 

astea se mai intrepatrund dar la peste 1,80 arati penibil pe gsr plus ca stai peste ghidon, bord.. mai sa dai cu barbia in aripa fata

 

toate merg mult mai repede/bine decat poate un incepator sa le foloseasca

 

orice alegi ia una cu ABS !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am FZ6 si sotia Hornet chiar varianta S cu semicarena. Asa ca eu am mers cu amandoua si am facut comparatii. Clar FZ6 este peste. Singutul lucru minus care il are fata de Hornet este lumina. Daca as putea as monta farul de la Hornet pe FZ6. In rest....performantele sunt clar superioare pt Yamaha

Editat de LucianU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSR . Argumente :

1)arata mai bine (intreaba orice trecator ---sa nu fie motociclist)

2)motor GSXR

3)Frane mai bune (racing)

4)acceleratie mai liniara ---depinde ce cauti

5)NU VEZI LA TOT PASUL......DIN PATRU MOTOARE 5 SUNT HORNET SI 3 FZ6 :)

 

Parerea mea poate fi considerata subiectiva. Acum un an cautam FZ6 sa-mi iau si in fine am gasit. M-am inteles cu tipul la pret si m-am dus dupa el. Cand am ajuns acolo avea langa FZ6 un GSR. M-am urcat pe el si am plecat...nici nu m-am mai uitat la FZ 6 .

Apropo......am mai dat 200 e in plus .

SUPER MULTUMIT.

 

A L E G E C E - T I P L A C E !!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor!!! dar tot nu m-am hotarat! :) ar trebui sa le incerc pe amandoua... oricum, trecerea de la kawasaki er-5 cu 49 de cai la gsr sau fz6 e maaaaare... iar asta ma sperie putin... cred ca de asta sunt asa nehotarata... :)

oricum,parerile voastre incep sa ma mai lumineze un pic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu te speria de putere, toti cind dau de ea nu mai vor s-o dea din mana, si asta in toata lumea..

Ma refer la politicieni! :)

In cazul tau puterea se dubleaza, dar mobrele respective sunt prietenoase pina in 8000 ture, sunt cuminti ca niste pisicute Ragdoll

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te speria de putere, toti cind dau de ea nu mai vor s-o dea din mana, si asta in toata lumea..

Ma refer la politicieni! :)

In cazul tau puterea se dubleaza, dar mobrele respective sunt prietenoase pina in 8000 ture, sunt cuminti ca niste pisicute Ragdoll attachicon.gifchatcaressemimi.gif

chiar azi mi-a zis un prieten care are fz6 acelasi lucru: pana la 8000 de ture e ok, sa nu ma sperii :) deci multumesc si tie! macar mi-a trecut frica de multi cai :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai cool GSR pt fata.....FZ6 e mai badarana.....si smuceste mai tare . GSR-ul te iarta de multe greseli

da,si mie parca mi-ar place mai mult GSR :) si da, imi place si ca iti arata in ce viteza esti :)

 

Caii sunt la fel....fz6 e mai inalta. Un alt plus pt gsr ar fi ca.ti indica treapta de viteza.

tu ai GSR, nu? e pe injectie? cam cat consuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi consuma 6 la % , dar nu pot sa zic ca sunt chiar cuminte.... :)

Crede-ma nu o sa regreti ca iei GSR .....

Duminica am iesit la o plimbare si m-a oprit un tip cu un hornet sa o admire :)) .

Bordul e mai OK la GSR , ofera mai multe info decat la FZ6.

Oricum daca iti e draga viata nu iei YAMAHA (in general). Cele mai multe accidente sunt cu ele.



da.....e injectie. Sa vezi ce fain suna inainte sa o pornesti.

Eu am facut scoala pe ER si a fost fain. Pe GSR e mai fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi consuma 6 la % , dar nu pot sa zic ca sunt chiar cuminte.... :)

Crede-ma nu o sa regreti ca iei GSR .....

Duminica am iesit la o plimbare si m-a oprit un tip cu un hornet sa o admire :)) .

Bordul e mai OK la GSR , ofera mai multe info decat la FZ6.

Oricum daca iti e draga viata nu iei YAMAHA (in general). Cele mai multe accidente sunt cu ele.

 

da.....e injectie. Sa vezi ce fain suna inainte sa o pornesti.

Eu am facut scoala pe ER si a fost fain. Pe GSR e mai fain.

 

Epica faza cu Yamaha. Frate, te auzi ce scoti din tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...