Sari la conținut

Cum sa pornesti la rece, un motor pe carburatie?


Postări Recomandate

Am o Husqvarna SMR450 2007 noua, de cateva zile.

 

Imediat cum am luat-o, mi-au spus la reprezentanta ca i-au schimbat bateria, si fiind noua, trebuie incarcata, altfel o sa mearga sa pornesc motorul de cateva ori si se descarca.

Cand am primit motorul, l-am pornit de 2 ori in prima zi, si am facut cateva ture cu el.

Ziua urmatoare l-am pornit dimineata din nou, si seara deja murise bateria.

 

Am pus-o la redresor, imi arata ca e aproape goala (5 linii din 7), dupa ce s-a incarcat (a ajuns la 1), am incercat sa pornesc motorul, si nimic.

 

Citesc manualul, si observ ca maneta care blocheaza alimentarea cu benzina catre pompa, nu era pusa pe ON ci pe RES (mai e si pozitia OFF).

Am rotit-o sa fie pe ON, am incercat din nou si nimic. Motorul da sa porneasca dar nu porneste.

Dupa 15 incercari bateria a murit din nou.

 

Sa fie din cauza ca am incercat sa o pornesc desi alimentarea cu benzina era oprita, sau pt ca bateria e pe moarte? (Desi dupa incarcare, pare destul de puternic incarcata).

 

Am incercat cu socul de rece tras, dar nimic.

E posibil sa fi facut o prostie si sa infund carburatorul, sau de vina trebuie sa fie bateria?

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sigur l-ai "infundat"......de tot, pana in fund :))))

daca robinetul era pe RES nu ai avut o problema de alimentare.....si daca e 2007 e foarte posibil sa fie "pe injectie" ...deci de infundarea carbelitorului nu se pune problema.

ce inseamna "da sa porneasca"? si daca dupa 15 incercari de maxim 10 secunde fiecare incercare bateria a murit din nou....poti sa-ti cumperi alta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Incearca sa pui pe res. Apoi tii frana fata si impingi in fata, ca sa ii vina benzina calumea. Apoi tragi socul si incerci. Daca nu merge, baterua e de vina suta la suta. Drept urmare gaseste pe dineva care sa te impinga. Dupa 1 , 2 incercari ar trebui sa mearga. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune benzina , incarca bateria si "da-i bice"

Pe pozitia RES (rezerva) ai consumat toata benzina.....normal ti pe ON cand ramai fara benzina dai pe RES si fuga la prima benzinarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil nu mai ai benzina :)

 

RES = rezervã (la mine 2l dupa ce se termina pe ON)

ON = flux normal, din rezervor pana la limita de RES.

OFF = Oprit, nu curge benzina din rezervor spre carburator

 

Dava zici ca erai pe RES si ai tot mers si n-o mai ia... probabil nu mai ai benzina.

 

La pornire. Pui pe ON sau RES daca esti pe rezerva... Tragi socul... ii pui contactul si ii dai la automat.. Dupa un timp scazi socul pana la pozitia zero si poti pleca. La mine asa e. Dar e 250 monocilindru a mea.

 

Daca e noua a ta CLAR ai in carte ce si cum faci.

 

Ai on/off/res pt ca probabil nu ai indicator de benzina si sa stii cand ajungi "pe rosu"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut in primele zile, si mergea. Dupa aia a murit bateria. Dar puteti sa imi explicati ce inseamna RES? Inseamna ca merge pe rezerva sau ce?

E posibil sa nu fie destula benzina in rezervor. L-am miscat putin si se aude benzina, dar poate nu e suficienta.

 

Oricum, trebuie sa stea pe ON, nu pe RES.

 

Am incercat si cu socul de rece tras, cel negru...si tot nu merge. Am incercat si cu metoda de decompresare. tin apasata maneta, apas start, eliberez maneta, continui sa apas pe start. dar tot nu merge.

 

E frustrant. Cel mai probabil e ca nu au inlocuit bateria cu una noua, ci doar au pus-o la redresor. Dar dc e asa, ar trebui sa mearga si acum dupa ce am pus-o si eu la redresor din nou.

 

O sa mai pun benzina, mai incarc inca 5 ore bateria, si incerc din nou. Dc aveti alte sugestii, astept :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai ti-am explicat mai sus ca RES = rezerva....tu ai facut turele cu ea pe rezerva si ai consumat benzina....dupa care ai incercat sa o pornesti si ai "gatat" si bateria

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune benzina , incarca bateria si "da-i bice"

Pe pozitia RES (rezerva) ai consumat toata benzina.....normal ti pe ON cand ramai fara benzina dai pe RES si fuga la prima benzinarie

 

Aaa...deci pe res se da cand e rezervorul aproape gol...atunci asta trebuie sa fie, pentru ca se aude motorul ca incearca sa porneasca, dar nu porneste. Pana sa postez intrebarea, venise explicatia ta. Merci :)

 

Am incercat sa o pornesc de 15 ori si bateria a murit iar. E normal? Daca era o baterie noua, dupa 5 ore de stat la redresor, trebuia sa moara asa repede?

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut in primele zile, si mergea. Dupa aia a murit bateria. Dar puteti sa imi explicati ce inseamna RES? Inseamna ca merge pe rezerva sau ce?

E posibil sa nu fie destula benzina in rezervor. L-am miscat putin si se aude benzina, dar poate nu e suficienta.

 

Oricum, trebuie sa stea pe ON, nu pe RES.

 

Am incercat si cu socul de rece tras, cel negru...si tot nu merge. Am incercat si cu metoda de decompresare. tin apasata maneta, apas start, eliberez maneta, continui sa apas pe start. dar tot nu merge.

 

E frustrant. Cel mai probabil e ca nu au inlocuit bateria cu una noua, ci doar au pus-o la redresor. Dar dc e asa, ar trebui sa mearga si acum dupa ce am pus-o si eu la redresor din nou.

 

O sa mai pun benzina, mai incarc inca 5 ore bateria, si incerc din nou. Dc aveti alte sugestii, astept :)

cam care crezi tu ca e rostul pozitiei RES?

daca ai sub 2 litrii nu-ti mai vine benzina pe pozitia ON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica... daca erai oe RES nu era oprita benzina... RES sau ON inseamna flux normal DOAR CA daca stai doar pe RES cand se termina benzina..... impingi la ea... Daca esti pe ON si se termina benzina, dai pe RES si mai ai acolo cativa litri pe fund sa-i consumi sa-ti ajunga pana la o benzinarie. RES e "rosu" de la bordu digital :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...Am citit manualul complet, dar nu explica despre RES, spune doar ca trebuie sa ma asigur ca e pe ON inainte sa pornesc motorul pt prima data. Dupa ce am citit, am observat ca era pe RES.

 

Inseamna ca ei au pus un litru doar ca sa porneasca motorul, si cand l-am pornit de 3 ori s-a consumat. Dau fuga la benzinarie maine si pana atunci redresez iar bateria.

 

Totusi suspectez ca bateria nu e noua, ci doar redresata, de a murit la numai 15 incercari de pornire, dupa ce am tinut-o 5 ore la redresat.

 

Multumesc mult pt explicatiile prompte. Ma speriasem sa nu fi facut ceva mai grav.

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...Am citit manualul complet, dar nu explica despre RES, spune doar ca trebuie sa ma asigur ca e pe ON inainte sa pornesc motorul pt prima data. Dupa ce am citit, am observat ca era pe RES.

 

Inseamna ca ei au pus un litru doar ca sa porneasca motorul, si cand l-am pornit de 3 ori s-a consumat. Dau fuga la benzinarie maine si pana atunci redresez iar bateria.

 

Totusi suspectez ca bateria nu e noua, ci doar redresata, de a murit la numai 15 incercari de pornire, dupa ce am tinut-o 5 ore la redresat.

 

Multumesc mult pt explicatiile prompte. Ma speriasem sa nu fi facut ceva mai grav.

 

Incearca sa lasi bateria pe redresor 24 ore pe incarcare mica si atunci sigur se incarca calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria ta are 9Ah asa ca este normal sa moara dupa ce ai chinuit-o incercand sa pornesti moto fara sa ai benzina.....asta sa fie "necazul" tau...incarca-o si gata...nu uita de benzina :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-i benzina si pune pe ON si pe OFF cand nu mergi cu ea. Cand ramai fara benina...da sa moara sa... treci pe RES si bagi benzina repede... apoi iar ON....

Cam aiurea cartea aia daca nu explica. Oricum te-ai prins din ce am zis aici...

 

Nu e panicã :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-i benzina si pune pe ON si pe OFF cand nu mergi cu ea. Cand ramai fara benina...da sa moara sa... treci pe RES si bagi benzina repede... apoi iar ON....
Cam aiurea cartea aia daca nu explica. Oricum te-ai prins din ce am zis aici...

Nu e panicã :)

Da, e perfect clar acum. Aiurea ca nu am bec pe display sa ma anunte ca raman fara benzina. Cam nasol sa opresti pe autostrada, sa dai pe RES.

 

 

Incearca sa lasi bateria pe redresor 24 ore pe incarcare mica si atunci sigur se incarca calumea

Nu am optiunea de incarcare mica.

 

Stiu ca am citit in manual ca trebuie incarcata 5-10 ore la 0.6A, sau 30 minute la 6A.

 

Redresorul meu e Bosch Battmax 6 12V 230V ` 50 60 Hz 4A. Cate ore sa o las? Voi credeti ca o baterie noua, care nu a apucat sa fie redresata, ar trebui sa se comporte asa? Sa moara din nou dupa 5 ore de redresat, chiar dc am incercat sa pornesc fara benzina?

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, e perfect clar acum. Aiurea ca nu am bec pe display sa ma anunte ca raman fara benzina. Cam nasol sa opresti pe autostrada, sa dai pe RES.

 

 

Nu am optiunea de incarcare mica.

 

Stiu ca am citit in manual ca trebuie incarcata 5-10 ore la 0.6A, sau 30 minute la 6A.

 

Redresorul meu e Bosch Battmax 6 12V 230V ` 50 60 Hz 4A. Cate ore sa o las? Voi credeti ca o baterie noua, care nu a apucat sa fie redresata, ar trebui sa se comporte asa? Sa moara din nou dupa 5 ore de redresat, chiar dc am incercat sa pornesc fara benzina?

nu iti moare chiar instantaneu

nu poti da pe RES din mers?

 

9Ah/4A=2h 15min

redresorul nu se opreste automat daca s-a terminat incarcarea?

daca ai lasat-o 5h la 4A posibil sa fie afectata

 

recomandabil ar fi sa o incarci 10h cu 1/10 din capacitate

adica 0,9A in cazul tau (1A rotunjit)

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti moare chiar instantaneu

nu poti da pe RES din mers?

 

9Ah/4A=2h 15min

redresorul nu se opreste automat daca s-a terminat incarcarea?

daca ai lasat-o 5h la 4A posibil sa fie afectata

 

recomandabil ar fi sa o incarci 10h cu 1/10 din capacitate

adica 0,9A in cazul tau (1A rotunjit)

Nu pot da din mers ca este langa butoanele de soc, si se invarte destul de greu. Nu merge cu mana.

 

Nu am cum sa selectez intensitatea redresorului. Cred ca s-a oprit dupa ce s-a incarcat. Dupa ce a ajuns de la 5 la 1, l-am mai lasat o ora si l-am scos.

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Incearca sa pui pe res. Apoi tii frana fata si impingi in fata, ca sa ii vina benzina calumea. Apoi tragi socul si incerci. Daca nu merge, baterua e de vina suta la suta. Drept urmare gaseste pe dineva care sa te impinga. Dupa 1 , 2 incercari ar trebui sa mearga. Spor

vezi poate ai inecat motorul si nu mai porneste .desfa si curata intai bujia.

tragi socul , pornesti fara acceleratie ...trb sa mearga

daca acea cheie este pe" res" inseamna rezerva adica nivelul cel mai jos de pe rezervor , nu e nici o problema

 

parerea mea : ai incercat s-o pornesti dar cred ca ai inecat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha...a luat-o la cheie :D

 

Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana.

 

M-am panicat degeaba.

 

Merci. Dau o vodka.

 

Dar zi-ne fata de unde esti ca sunam un prieten, vine el de ti-o porneste si pentru o bere iti explica si KumFu cu magia pornirii. :stuck:

Nu ma puteam exprima mai plastic decat ai facut-o tu .....

Faptul ca va creste secretia glandelor suprarenale, ar trebui sa va puna pe ganduri avand in vedere ca sunt barbat

 

Nu e niciodata prea tarziu sa iesiti la iveala si sa recunoasteti... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis din prima ca ai ramas fara benzina...

Si cu bateria... cand se duce de tot nu-ti mai aprinde nici bordul, nu mai invarte...

La tine invartea... dar n-aveai ce aprinde .

 

Iti recomand sa rasfoiesti cartea mobrei.

De exemplu am vazut mai sus un sfat cum sa pornesti cu soc si dupa cateva secunde sa il impingi la loc... La mine de exemplu se recomanda in carte s-o lasi cu socul cateva minute si sa-l cobori treptat in functie de cum se aseaza motorul, chiar am si trepte la soc. Cand sta frumos cu socul pe zero abia atunci plec. Nu dureaza o vesnicie, cateva minute in care ma pot echipa, casca, manusi... Daca vrei sa ai grija de motor, iti recomand sa citesti cartea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis din prima ca ai ramas fara benzina...

Si cu bateria... cand se duce de tot nu-ti mai aprinde nici bordul, nu mai invarte...

La tine invartea... dar n-aveai ce aprinde .

 

Iti recomand sa rasfoiesti cartea mobrei.

De exemplu am vazut mai sus un sfat cum sa pornesti cu soc si dupa cateva secunde sa il impingi la loc... La mine de exemplu se recomanda in carte s-o lasi cu socul cateva minute si sa-l cobori treptat in functie de cum se aseaza motorul, chiar am si trepte la soc. Cand sta frumos cu socul pe zero abia atunci plec. Nu dureaza o vesnicie, cateva minute in care ma pot echipa, casca, manusi... Daca vrei sa ai grija de motor, iti recomand sa citesti cartea.

Am citit dar nu spune despre RES ci doar ca trebuie pus pe ON. O sa ma uit iar mai atent.

 

La mine scrie ca trebuie pornit la rece cu socul negru si dupa ce se incalzeste inainte sa pornesc trebuie impins la loc.

Si daca opresc motorul cand e cald, si nu porneste, trebuie tras socul rosu, dupa care sa il apas la loc inainte sa pornesc.

 

Chiar vreau sa am grija de motor, si pt asta o sa ii schimb uleiul si filtrele, desi are 0 km si nu a fost pornita niciodata.

 

Nu stiu daca sa ii fac si o verificare de valve acum, sau mai bine la 1000 km cand voi schimba iar uleiul...

Am cumparat deja filtrul de ulei K&N. Filtrul are de aer nu stiu daca e necesar, dar o sa iau un K&N in curand.

 

Ce ulei recomandati? Cartea spune Agip 10W60 dar am auzit ca e prost. O sa iau Motul 10W60. Aveti alte preferinte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...