Sari la conținut

Schimbare motor de la 50 la 125cc pe un scuter chinezesc


cip_0425
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit un rezervor de mz 125cc/1960.

Iar am nevoie de sfaturile voastre. Nu are robinet. Pot sa gasesc? Cum, pe unde? Se potriveste si de la alt rezervor? Daca nu ii mai pun robinet si adaptez direct o teava pe care pun furtunasul de benzina? Eu am deasupra carburatorului robinet.

 

E mai complicat cu ghidonul. Cu prinderea. Apoi cu diametrul tecvii si comenzile. Nu crec ca se merita. E doar o joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti un maestru , jos palaria , spune mi cum ai atata rabdare ? Intre timp esti "perpedes" sau totusi mai ai o alternativa ( tot pe 2 roti ma refer ) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relaxat , nimeni nu s a nascut invatat , bafta in continuare , sa ne ti la curent cu evolutia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL...!

Astazi, in pelerinajele dupa una alta, saiba, surub, am gasit un motor de 125 cc, 4t, automat. Nou e 6 mil. Asa ca daca si cand o sa pice cel de acum cu acela il voi schimba. Cred ca pt ce vreau eu, oras, e f fain. Dar ne mai gandim putin... :-). Deocamdata sa ii dau drumul asteia saptamana asta. Sa vedeti uratenia in stare pura! :-)

 

Am taiat sudat si reparat toba. Astazi o vopsesc.

Am si rezervor.

Tinandcont ca atunci cand voi gasi ghidon compatibil il voi schimba si prinde mai jos, care dintre cele 3 pozitii ale rezervorului credeti ca este mai potrivita? Trebuie sa ii fac prinderile si in functie de asta sa montez ce mai am de montat.

post-31585-0-27637900-1400580519_thumb.jpg

post-31585-0-03142400-1400580601_thumb.jpg

post-31585-0-96776600-1400580619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe prima pozitie arata decent si daca vei vrea sa cobori ghidonul va arata cel mai ok ; acuma depinde si de robinetul de benzina , unde e situat sub rezervor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ai cerut parerea despre rezervor, e total aiurea, nu-si are locul pe conceptia ta, cel putin asa-l vad eu, cauta unul mai nou...modern, asta ai strica toata linia mobrei. dealtfel destul de bunicica, ai avut ceva inspiratie si rabdare sa te inhami la un proiect de customizare. ceea ce e cam rar in zilele noastre.

pt mai multa inspiratie cauta pe net poze cu moto custom doar asa.... sa-ti faci o idee.... o sa vezi ca toate mobrele respecta o linie de... forme, de culoare, nimic nu e la voia intamplarii.

spor.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc maine o simulare.

 

Il voi pune jos langa sa momentan. O sa fie usor de modificat ulterior. Oricum, dac voi reusi sa schimb ori sa modific furca si ghidonul voi scurta putin cadrul in fata si voi inclina putin furca. Cateva grade.

Daca il riddic o sa imi fie f greu sa acopar spatiile libere. Ar trebui sa adaug tabla/plastic/etc ceea ce ar duce la incarcarea atelajului. Ori eu am vrut exact invers.

 

Astept sa ajung acasa. Si daca stau toata noaptea si tot termin pana la instalatia electrica pe care sa o fac maine. Inclusiv vopsit. Am stat si m-am gandit daca sa o vopsesc profi ori cu pensula. O sa o vopsesc cu pensula. Vreau sa se vada ca este asa. Este un agregat facut home made, asa ca sa ramana home made pana la capat.

Am o problema cu rezervorul. Nu am robinet pe el. Am insa unul pe carburator. Asa ca am decis sa nu mai pun robinet. Trebuie sa gasesc o modalitate sa adaptez ceva la stutul de la rezervor de care sa pot prinde furtunul de benzina. O reductie ceva.... Cred ca un furtun mai larg si o conducta de frana ar rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe net niste tehnici deastea de vopsit cu pensula. Erau niste baieti prea frumos lucrau... dadeau strat peste strat, smirgheluiau un pic stratul de deasupra, mai faceau ei ce mai faceau si iesea un model frumos. Cauta pe google poate gasesti ceva sa iti placa.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, dar si aici daca ai un pic de imaginatie iese marfa, nu ca un fier vopsit in sila cu bidineaua. Lasa-l sa se uite, poate gaseste ceva mai complex si mai frumos decat santurile simple.

 

http://debralinker.com/wp-content/uploads/Acrylic-Paint-Techniques.jpg - simpla

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Drybrush_stroke.jpg - drybrush

http://2.bp.blogspot.com/-qNcFoJZwqbw/T6r2Z6KiTWI/AAAAAAAABcQ/NGjYmfWp8xU/s1600/20120509152134.jpg - stearsa

http://4.bp.blogspot.com/_dCf7e8UPkSU/TI6SEbySPsI/AAAAAAAALZk/bH0aalOYZPM/s640/IMG_3113.jpg - tot in genul celei de mai sus.

+ altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montat toba.

Facut cusca pt baterie.

Vopsit (am vazut abia acum sugestiile vostre. Dar o pot face asa...stearsa pe alocuri. Doar ma enervez putin, beau 2 beri, iau un flex si ceva smirhel si o rezolv)

Nu a iesit f rau, cred... De fapt a iesit vopsita cum am vrut.

Mai am de pus stopul spate, o semnalizare spate, de remontat farul, de gasit o solutie pt rezervor si sa ma apuc de instalatie si e gata)

Nu am avut ce face. A trebuit sa ridic rezervorul asa pt ca iesirea pt benzina imi pica exact pe cadru.

Cele doua chestii negre din spatele seii sunt doar o simulare pt cum o sa arate suportul de prindere pt numar si stop.

 

Gata. A iesit pe strada si totul e in regula. Mai am de pus ornamentele si protectia la toba si de vopsit suportul de numere.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii. Mi-au fost de un real folos.

post-31585-0-79842700-1400698163_thumb.jpg

post-31585-0-37020000-1400698202_thumb.jpg

post-31585-0-46129300-1400945854_thumb.jpg

post-31585-0-52963700-1400945867_thumb.jpg

post-31585-0-04429100-1400945882_thumb.jpg

Editat de cip_0425
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ar mai trebui aripi şi mai multă "carne" pe şa. Arată foarte bine ciudăţenia iar poziţia rezervorului e destul de bună.

Întreabă-l pe om dacă nu-ţi vinde o şa de la MZ, alea sunt bestiale, a pasagerului e mai boierească.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Readuc in discutie topicul asta, ca mi se pare cel mai apropiat de curiozitatea mea.

Am o vespa et2, inscrisa la primarie, omologata ca moped. Pe aceeasi caroserie exista 4 motorizari: 50 2t si 50, 125 si 150 4t.

Daca pun motor de 125 pe ea, exista vreo varianta sa o omologhez ca motociclu in loc de moped?

Din punct de vedere fizic se potriveste motorul fara niciun artificiu. Vreau sa stiu la RAR daca am vreo sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...