Sari la conținut

Revizie Honda Hornet 07 si Peugeot Speed Fight


CataH
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am o honda hornet speed fight model 2008 cu care nu am mai mers de 1-2 ani si as vrea sa ii fac revizia, ca si numar de km are doar vreo 2000, dar ultima revizie a fost in 2012 (anul trecut am pornit-o de 2 ori). Primele revizii le-am facut la reprezentanta dar intre timp a dat faliment/a fost cumparata etc (era pe la intrarea in pipera).

Intrebarea mea e: merita sa fac revizia la - http://www.honda-moto.ro/service (unde o baterie costa de 2-3 ori fata de pretul de pe piata), iar daca nu, ce service imi recomandati? ce ar trebuie sa schimb pe ganda ulei si filtru de ulei (filtru aer, lichid racire/frana etc?) e mai bine sa cumpar eu piesele/uleiul? (la masina deobicei iau eu consumabilele pt ca ies mai ieftin asa, dar la moto nu stiu exact ce sa iau...)

 

A doua intrebare e legata de un Peugeot Speed Fight (2T) la care tot asa trebuie sa ii fac revizia (nu stiu cand i s-a mai facut revizia) si nu stiu unde... asa pe google am gasit multe variante dar prefer o recomandare :D. Eventual cineva care sa lucreze si in weekend ca in timpul saptamanii nu am timp sa ajung :(

 

Multumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În mare parte cu ziceai și tu...uleiul,filtrul de ulei, lichidul de răcire și de frână. verificare bujii și filtru de aer, plăcuțele de frână ai mai putea, bateria dacă mai are voltajul necesar și încărcarea motocicletei, lanțul(spălat+gresat) ...cauciucurile dacă mai sunt moi și itp-ul cu asigurarea obligatorie...depinde de ce service alegi și cu ce lucrează ei, ai varianta de a cumpăra de la ei sau de a achiziționa singur și ei doar cu manopera...

Editat de MAN!AC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Hornet,fiind foarte usor de lucrat,ai cam putea tu sa-i faci revizia intr-o sambata dupa-amiaza relaxat.

Schimbi uleiul,filtrul de ulei,filtrul de aer verifica-l doar daca zici ca motoreta are 2000 chiar nu e necesar sa-l schimbi.

Iarasi,lichidul de racire,la 2000km,chiar nu l-as da jos,nu are sens sa te chinui degeaba.

Lichidul de frana ai putea sa-l schimbi,iarasi,e destul de usor de facut treaba asta.

Bujiile la 2000km nici nu are rost sa umbli la ele daca motoreta porneste si mere rotund.

Bateria trebuie vazut de ea.

In rest cum a zis si colegul,putin pe la lant,etc.

Nu e mare smecherie,sunt treburi de rutina pe care daca ai niste scule normale si 3-4 ore libere le-ai dat gata.Din punctul meu de vedere e chiar placut.Mai ales ca nu tre sa desfaci la carene :D

Uleiul sa ai grija cand il cumperi sa nu fie contrafacut,pt ca uleiurile mainstream gen Motul,Castrol,etc sunt contrafacute grupa mare la noi.

Singurul lucru,gumele,daca sunt dot2008,suntem in 2014,deci au 6 ani,vezi ca s-ar putea sa fie cam plasticate.Ar fi bine daca dispui de banii necesari sa le inlocuiesti.

 

La scutere nu ma pricep :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...