Sari la conținut

Recunoaste personajul


unnamed
 Share

Postări Recomandate

Nu aș fi ghicit niciodată Morbidelli. Poza o localizam temporal pe la jumătatea anilor '90 - după calitate și după mașina din spate (Opel Astra F Caravan) care pare destul de nouă acolo. Ori Franco e născut în '94. Deci poza e de fapt de prin 2000. Bună.

 

1 hour ago, Tzitzicat said:

O fi Simoncelli....dupa par😄

 

Nu este. Nu mai are părul așa. Dar trăsăturile feței sunt la fel și acum. Chiar seamănă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Nu aș fi ghicit niciodată Morbidelli. Poza o localizam temporal pe la jumătatea anilor '90 - după calitate și după mașina din spate (Opel Astra F Caravan) care pare destul de nouă acolo. Ori Franco e născut în '94. Deci poza e de fapt de prin 2000. Bună.

 

 

Nu este. Nu mai are părul așa. Dar trăsăturile feței sunt la fel și acum. Chiar seamănă.

Atunci.....

E Felipe Massa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 14.01.2019 at 5:29, Tzitzicat said:

6.jpg

 

Ha! Bună asta!

 

Sfârșit de '93, McLaren sunt în dificultate după plecarea celor de la Honda. Folosesc motorul V8 de la Ford care este inferior motoarelor V10 Renault și chiar Ferrari. Caută cu disperare un partener motorist mai bun pentru 1994. Una dintre variante, Lamborghini (prin Chrysler). În ciuda testelor pozitive (atât Senna cât și MikaHäkkinen încercaseră motorul), McLaren avea până la urmă să meargă cu Peugeot în '94 - o greșală pe care o vor repara în '95 când vor începe colaborarea cu Mercedes.

 

Răspuns: Ayrton Senna, McLaren Lamborghini, 1993, test la Silverstone.

 

Din nou, una ușoară:

 

image.thumb.png.3e8d7dc558b6ec3ccb2b723615482399.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Ha! Bună asta!

 

Sfârșit de '93, McLaren sunt în dificultate după plecarea celor de la Honda. Folosesc motorul V8 de la Ford care este inferior motoarelor V10 Renault și chiar Ferrari. Caută cu disperare un partener motorist mai bun pentru 1994. Una dintre variante, Lamborghini (prin Chrysler). În ciuda testelor pozitive (atât Senna cât și MikaHäkkinen încercaseră motorul), McLaren avea până la urmă să meargă cu Peugeot în '94 - o greșală pe care o vor repara în '95 când vor începe colaborarea cu Mercedes.

 

Răspuns: Ayrton Senna, McLaren Lamborghini, 1993, test la Silverstone.

 

 

Bravo

Uite si pilotul de teste

 

7.jpg

Si ...mai pun una

5.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Pe Ducati 996R.

 

Colin Edwards, Honda VTR 1000 SP.

 

Neil Hodgson, Ducati 996RS.

Asa da😄

Acum 58 minute, PzKpfW a spus:

 

Pe Ducati 996R.

Pun tot eu....cu un scop

Pilotul si ....de ce are acelasi numar ca si alti piloti Ferrari

Tu ai talent si de povestitor😋

Ar trebui sa intereseze si pe altii

39C364F6-9383-4A30-9AAA-217569AB93DF.jpeg

1 oră în urmă, Tzitzicat a spus:

Asa da😄

Pun tot eu....cu un scop

Pilotul si ....de ce are acelasi numar ca si alti piloti Ferrari

Tu ai talent si de povestitor

Ar trebui sa intereseze si pe altii

39C364F6-9383-4A30-9AAA-217569AB93DF.jpeg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai băgat în dubii și am verificat ceva poze pe Google. Dar chiar este un 641 din 1990. Se vede după amplasarea logo-ului Marlboro de pe airbox (și 640-ul l-a avut așa în primă fază, dar airbox-ul arăta complet diferit), după priza de aer de deasupra capului pilotului și după evacuările de aer din partea superioară a nacelelor (640-ul nu a avut). În '89 Ferrari au mers cu numele 27 și 28 datorită sistemului de numerotare existent la momentul respectiv. Apoi a venit Prost cu numărul 1 și 2 pentru sezonul 1990. Cum Prost a pierdut în '90 în fața lui Senna, numere 1 și 2 s-au dus la McLaren, iar Ferrari a preluat numerele echipei care i-a bătut - chiar 27 și 28. Și au tot mers cu perechea asta de numere până în '96 când iar a venit campionul mondial cu #1 după el (Schumacher, de la Benetton) la ei. Apoi am impresia că au renunțat la regula stupidă de numerotare, iar echipele primeau perechile de numere în funcție de locul pe care terminaseră în clasamentul campionatul trecut.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cred ca e masina

Ideea era cu...numerele

Cine castiga ...inlocuia

Pana in 1996 parca a fost regula

7F8227BE-667D-4102-AE70-B8530D52AFC1.jpeg

Ai dreptate..e un 641

Se vede f bine la eleron

 

Daca nimeni nu zice nimic...pun eu

Una usoara de vineri....pilotul si cursa

95F3E5B3-A2E2-4374-B7F4-0B5BB9310A00.jpeg

Si inca una cu indicii...

F1, masini diferite, ani diferiti, acelasi pilot, acelasi motor

Pilotul....fara puncte in F1

Cine e pilotul?

9C1C9465-5C40-45FC-9C4E-45CE0523A853.png

BE411142-37A6-4060-A6E1-1C29DE57408E.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 17.01.2019 at 21:13, Tzitzicat said:

Una usoara de vineri....pilotul si cursa

95F3E5B3-A2E2-4374-B7F4-0B5BB9310A00.jpeg

 

Pilotul, (după cască), Mark Blundell. McLaren Mercedes. Singurul an în care a concurat pentru ei, 1995. Era inițial pilot de rezervă, dar cum Mansell a abandonat echipa după primele curse, Blundell l-a înlocuit pentru tot restul sezonului. Cursa presupun că Silverstone. E oprit chiar pe linia de start/sosire. Așa a terminat cursa după un contact în ultimul tur parcă. Acum e comentator de F1 pe la televiziunile britanice.

 

On 17.01.2019 at 21:13, Tzitzicat said:

 

9C1C9465-5C40-45FC-9C4E-45CE0523A853.png

BE411142-37A6-4060-A6E1-1C29DE57408E.png

 

Ah, începutul anilor '90, când orice producător de șasiuri care rușea să încropească un buget care să acopere cheltuielile minime pentru 1-2 GP-uri intra în F1. Rezultatele erau de obicei rizibile iar mașinile erau adevărate jaloane mișcătoare pentru echipele serioase. Dealtfel cred că în acea perioadă s-a introdus regula de 107%, pentru a evita ca mașinile foarte lente să mai participe la curse.

 

Am să spun ce știu: mașinile.
Prima este un Leyton House/March (echipa a trecut printr-un proces de rebranding în plin sezon, à la Force India/Racing Point anul trecut), 1991. Nu știu indicativul șasiului.
A doua este un Pacific Ford din 1992, 1993 și 1994. La fel, nu știu cu ce nume botezaseră șasiul. Printre cele mai slabe echipe din isotria competiției, cumpăraseră (indirect, poveste lungă) design-ul de la Rory Byrne. De unde și design-ul avantgardist cu nasul înalt: cred că doar Pacific și Benetton Ford au avut așa ceva la începutul anilor '90. Șasiul în sine a fost conceput de Byrne în '92. Pacific a cumpărat design-ul pentru a concura cu el în sezonul '93, dar cum nu au reușit să strângă destule fonduri pentru a participa în acel an, au folosit mașina abia în sezonul '94. Iar la un moment dat i-au și modificat design-ul, introducând un "nas plonjant" așa cum avea aproape toată lumea la momentul respectiv.

 

Pilotul nu-l știu: s-au perindat multe nume pe la echipele astea, majoritatea anonimi de care nu s-a mai auzit de atunci. Dar am căutat pe net de curiozitate (deci nu spui, las pe altul). Foarte tare, nici nu știam că a ajuns în F1. Dar nu mă miră faptul că nu mi-l amintesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...