Sari la conținut

Brake fading la gsxr


jinxy
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e.

 

Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier.

 

Si-a facut cineva upgrade la frane?

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e.

 

Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier.

 

Si-a facut cineva upgrade la frane?

Vezi ca e plin bikeshop-ul de oameni care dezmembreaza R1/R6 cu Brembo de 16. La maxim maxim 100e(pret corect ~60-70e) gasesti pompa in stare perfecta. Sau cum ai zis tu, Brembo cu pistonas mai mare, de 19, reglabila sau nu . Daca vrei o pompa Brembo 19x20 fixa da un pm ca am una prin garaj si ne intelegem. Dar si cele stock de Yamaha sunt foarte bune, depinde cat de tare te dai tu ...

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e.

 

Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier.

 

Si-a facut cineva upgrade la frane?

Nu se va rezolva nimic cu solutii...Pe moment,dupa cum ai zis si tu,va fi o diferenta,dar din cauza temperaturi va disparea efectul.Dupa cum a zis si shobo,pune alta pompa de frana.Il recomand ca fiind user serios:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e plin bikeshop-ul de oameni care dezmembreaza R1/R6 cu Brembo de 16. La maxim maxim 100e(pret corect ~60-70e) gasesti pompa in stare perfecta. Sau cum ai zis tu, Brembo cu pistonas mai mare, de 19, reglabila sau nu . Daca vrei o pompa Brembo 19x20 fixa da un pm ca am una prin garaj si ne intelegem. Dar si cele stock de Yamaha sunt foarte bune, depinde cat de tare te dai tu ...

salut crezi ca ar merge pe zx93 2000 pompa pe care o ai?si la ce bani ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fadingul (daca asta ti se intampla) nu il rezolvi cu o pompa mai mare si cu cat e mai supradimensionata pompa fata de etrieri scazi din cursa manetei(feeling)

 

placute, lichid cu punct de fierbere mai mare si discuri mai ventilate

 

poti sa incepi cu lichidul ca e cel mai ieftin, EBC face unul cu ~400c (dry) e aproape dublu fata de un lichid de frana ordinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca furtunele le ai cu insertie metalica, pentru ca si asta te ajuta.

Eu am patit la Gsxr 750, ca dupa 20 min de forja sa apas frana si sa nu incetinesc aproape deloc.

Dupa ce s-au racit franele, au functionat normal iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pProblema porneste de la discuri. Cu cit se incalzesc mai tare, acestea incalzesc placutele, placutele transmit caldura in pistoanele etrierului , care fierb lichidul de frina, si apare slabirea manetei de frina. Discurile dantelate se racesc mai bine, si reprezinta o solutie. A doua, pompa de frina cu piston mai mare, care e si cea mai ieftina, aceasta are mai multa forta de frinare decit e necesar, si odata cu scaderea fortei(prin fierberea lichidului), ramine destula pt uz. Ce a patit initiatorul topicului, mi s-a intimplat si mie de N ori pe circuitele mici. Si mai e o rezolvare, dar nu are aplicatii pe strada, montarea placutelor de frina race, care dupa incalzire, au o forta de frictiune mult mai mare, si compenseaza scaderea fortei pompei. Eu le-am incercat pe toate, pas cu pas: placute, discuri, pompa. Furtunele sint default schimbate cind te dai la circuit. Mai sint niste radiatoare care se monteaza pe furtunele de frina, nu am incercat inca.

 

La circuitele mici, frinele se incalzesc cel mai mult, distanta intre 2 curbe e mica, discurile de frina nu au timp sa se raceasca.

 

O pompa performanta te ajuta sa faci mai multe ture la timpi buni, forta depusa de degete va fi mai mica si mina nu mai oboseste asa repede. Eu, cind mi-am montat-o, am crezut ca am descoperit apa calda.



O pompa de frina prea puternica, nu e buna pe strada, poti foarte usor sa rupi aderenta si cazi. Un cauciuc fatza superaderent e neaparat necesar cind montezi un sist de frina performant.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A gasit cineva o solutie pentru brake fading la gsxr 600/750? Franele alea nissin sunt niste mizerii. Am citit ca master cylinder ar fi problema si ar merge schimbat cu brembo care se gaseste pe yamaha. A incercat cineva asta? Pe ebay am gasit la ~250e.

 

Franele tin, dar dupa cateva ture de amckart de exemplu, trebuie sa apas cu toata forta si aproape imi prind degetele sub levier.

 

Si-a facut cineva upgrade la frane?

Ce placute de frana folosesti?

 

Sunt doua feluri de fading - de maneta (lichid) si de placuta.

 

Suzuki avea cele mai slabe frane dintre japoneze din cauza discurilor cu carrier-ele drepte. La ultimele modele au trecut si ei la carrier-ul de tip "oala"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixxerele mai ales dupa 2004 au probleme cu pompa de frana fata. 90% o pompa noua o sa rezolve problema.. si varianta cu pompa de R6/R1 suna a fi cam cel mai bun raport calitate pret. Daca te dai chiar tare, o pompa de 19 e "the Rahat" dupa care urmeaza ce zice Jagi

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult, foarte utila informatia! :) Nu mai tin minte ce brand erau placutele ca le-am pus primavara trecuta, dar oricum trebuie schimbate ca au trecut de jumatate. Ce placute/lichid imi recomandati?

 

Nu, asta e problema, ca nu ma dau chiar tare. Ma dau...mediu si tot cedeaza franele destul de repede.

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placute Carbone Lorraine(CL) XBK5 sau A3, lichid Motul RBF600 sau orice DOT4 schimbat anual... multi baga si 5.1 in instalatii de DOT4 ca ar fi "mai bun". Totusi specificatiile la RBF-uri bat DOT 5.1"normal"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar esti sigur ca sunt bine aerisite ?. sau ca lichidul este bun ?..te intreb pt ca eu la a mea,nu am schimbat decat discurile ( am pus Galfer dantelate ), dar nici inainte, cu cele originale nu aveam probleme, la un timp de dat lejer pe Serres 1.40'-1. 48', ..nu am avut probleme nici pe Selena

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune placute cl xb5, zcoo,ebc hh, mergi si fa cerere pentru pompa de frana pt recall`ul care este in derulare la suzuki daca se incadreaza in seria celor cu probleme ,dupa aceea umbla la discuri ,poti sa le aerisesti de 1000 de ori tot proaste raman jinxy



ce am patit eu cu toate franele de pe suzuki e un roman,credeam ca toate sunt stricate(si asa au si fost,ca drept dovada ca au facut recall pt toate modelele detinute)... pana nu am schimbat kitul de reparatie nu am scapat de problema ... dupa aceea au facut recall (dupa ce am dat 300ron pe kit si montat pe mobra)

cele mai proaste frane EVER ,VARZA TOTALA



cu kitul nou pus este altceva ...

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, omului ii cedeaza frinele pe Amckart. Ca sint multe curbe consecutive, si frineaza des. Eu a schimbat pompa prima data, si am scapat de problema.Abia dupaia, am pus mina pe niste discuri ABM, si frina a devenit de-a dreptul de GP. Chiar daca dupa incalzire, maneta se misca putin mai mult, nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a primit niste raspunsuri neasteptat de bune si va multumeste foarte mult tuturor! :) A decis ca va incepe cu niste placute calitative si un schimb de lichid si apoi daca e cazul o pompa de frana de pe yamaha. Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e suficient pompa de Yamaha. Eu tot R1 am,pompa Brembo din fabrica nu era , de departe, satisfacatoare, si asta cu lichid Motul 660, cu cel mai inalt punct de fierbere, si schimbat des. Pune bani de-o pompa full race. Sa nu zici ca nu ai avut informatia.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...