Sari la conținut

Motor honda transalp pe un chopper custom


Postări Recomandate

Salutare! Am mare nevoie de ajutor sau de un sfat... Recent m-am apucat sa-mi fac un chopper custom.. Un cadru de marauder vz 800, o furca USD de gsxr 1100, rezervor custom,,, roata spate gsxr 190 fata 130... Problema: Vreau sa-i pun un motor de transalp... este v2 si vine foarte ok pe cadru... Dar nu am gasit... am sunat la toate anunturile care pot exista pe net... transalp.ro.. toti au vandut motorul in primele zile... si inca o chestie mie imi trebuie cam tot de pe motocicleta... motor, carburatoare, radiator, cdi, bobine, instalatie electrica si tot ce mai trebuie sa mut motorul pe cadrul meu si sa-i dau o cheie :) Am gasit un transalp in brasov lovit, sta de 4 ani in garaj model 93... si omul mi-a cerut pe motor instalatie carburatoare. etc. 500 e + drumul sa ma duc sa-l iau si sa-l si dau jos de pe motocicleta. 700, 800 am gasit una intreaga(cu acte)... Acum... daca stiti pe cineva care are un transalp lovit sau adus fara acte... sau cineva care are nevoie de roti carene furca... adica restul pieselor care mi-ar ramane mie sa luam una intreaga impreuna si sa o dezmembram (asta mai greu) orice parere vorba trimisa in tara este de ajutor. Respect Liviu 0763947880

post-83488-0-93678100-1398806202_thumb.jpg

post-83488-0-37148200-1398806204_thumb.jpg

post-83488-0-82867300-1398806205_thumb.jpg

post-83488-0-93205100-1398806206_thumb.jpg

post-83488-0-46269500-1398806208_thumb.jpg

post-83488-0-93947000-1398806209_thumb.jpg

post-83488-0-37398000-1398806211_thumb.jpg

post-83488-0-88234800-1398806212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Exact acelasi lucru caut si eu de cateva luni. Un motor V2 250-800 cmc cu tot cu instalatie, cdi, bobone, etc. decat sa-l pun pe cadru si sa-i dau cheie. Din pacate n-am gasit nimic interesant. Gasisem la un moment un Marauder 250 fara acte la un baiat, complet, insa am vb cu el la tel. si pana la finalul saptamanii cand vroiam sa merg sa o iau, a dat-o deja. Cerea ceva gen 400 EURO si probabil de aia s-a dat foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm modelul de transalp din 93 din cate stiu are acelas motor aproape identic cu shadow-ul de 600. Vezi daca nu iesi mai ieftin cu un motor de shadow.

Asta te poate ajuta si daca iti faci putin temele in legatura cu prinderea de cadru.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot din cate stiu, motorul de transalp difera fata de cel de pe shadow prin arborele cotit diferit (meh termani tehnici) pistoanele nu merg in galop fas fas, si se tureaza mai mult ca shadow-ul. Are mai multi cai dar la 8000 de rpm si cuplul nu il ai asa din prima ca pe shadow. Acum pentru buzduganul ala in constructie trebuie sa te gandesti ce vrei mai mult :bounce: Oricum, foarte misto initiativa si e de admirat, mereu mi-am dorit sa-mi fac de la aproape 0 un motor.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Mai bine i-ai căuta un motor de SV650. Arată foarte bine, se aude foarte bine și este și ceva mai forțos. Încearcă să vorbești cu aștia care aduc scutere din Italia, poate pe acolo găsesc un motor cu toate la el la un preț mai bun. Când îl ei cere acte sau factură, dacă vrei să îl îmatriculezi vei avea nevoie. Baftă în proiectul tău!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il fac pentru mine nu pentru vanzare

Ma refeream daca o sa-l folosesti pe drumurilepublice ca politia s-a pus cu rar-ul de opresc masini motoare verifica noxe roti directie etc. Cel putin inTM. Motocicletele modificate sunt preferatele mele dar in romania nu este un cadru legal din pacaate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

a scuze! da o sa-l folosesc pe drumurile publice iar cu cei de la rar am vorbit deja... imi accept modificarile facute doar in service autorizat... aici apelez la relatii, pile si cunostinte :)

Felicitari pentru lucrare!

In ce priveste RARul,nu vreau sa vorbesc tampenii si nici sa te dezamagesc,dar cand ai vorbit cu ei,ai avut o discutie mai detaliata?Pentru ca asta cu ''modificari in service autorizat''implica o mare bataie de cap si fara finalitate,dupa legislatia de la noi.Pentru orice modificare pe cadru,orice punct de sudura,iti trebuie expertiza de la un institut de sudura(un expert autorizat de institut).Pentru omologarea unei roti de o alta dimensiune decat cea originala a motocicletei,iti trebuie,din nou,semnatura unui expert autorizat in asta,si tot asa.Din ceea ce stiu eu,nu are nimeni,despre service-uri vorbim,competenta autorizata pentru asa ceva.Legislatia e atat de stufoasa,incat e imposibil de obtinut.Vezi cazul mai recent,al unui customizator celebru de la noi,Basty,care,pentru a ajunge cu motocicleta la Daytona,a trebuit sa o faca prin intermediul unor austrieci.Si a castigat un premiu cu motocicleta lui,dar tot nu a reusit sa obtina o omologare in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 4 ani am vandut un motor de Transalp pe nimica toata tot unui tip care construia un chopper. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...