Sari la conținut

jante cu spite-tubeles,a incercat cineva?


midenis76
 Share

Postări Recomandate

salutare tuturor.am facut recent o pana la motor pe spate,la vre-o 15 km de localitatea in care stau,am umflat cauciucul de doua ori dar fara rezultat,mai mult de 10 metri nu faceam si se desumfla din nou.nu am mers pe janta,am rugat un prieten si mi-a adus motorul cu un bus,mi-a fost frica sa nu tai cauciucul.de atunci ma tot incearca o intrebare:se poate pune valva tubeles pe o janta cu spite si sa scoatem camera?ideea mea e sa pun silicon mai bun peste capetele de la spite din interiorul jantei si dupa aia sa trag un snur de banda izolatoare peste silicon,pentru orice eventualitate.a incercat cineva asa ceva sau ceva similar?din propria experienta nu masina,rotile pe aer,fara camera,sunt mai sigure,la orice intepare se mai poate merge linistit cativa km si nu explodeaza cum fac cele cu camera.astept pareri si daca se poate si raspunsuri.numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu exista ceva banda de etansare si cu valva se poate face janta tubeles cu spite....dar va trebui sa schimbi cauciucurile...cele tubeles au un indicativ pe ele TL iar celelalte cu TT. Asa ca nu prea merita...mai bine cauta sa iei niste camere mai groase si implicit mai rezistente (parca heavy duty sunt). Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricat de groasa ar fi camera,odata ce intra un cui sau altceva ascutit prin cauciuc care e destul de tare,nu cred ca rezista intepaturii.chiar daca schimb cauciucul cu unul special pentru tubeles,eu zic ca efortul merita,in primul rand nu mai stau sa desfac janta de pe motor la primul cui,sa o duc la vulcanizare si in al doilea rand nu risc ca la o explozie sa ma arunce cine stie unde.la astea pe tubeles sunt chituri cu snur de ala special,il bagi in gaura din cauciuc si gata,dai pompa si mergi mai departe.parerea mea e ca se merita(e doar parerea mea).doar sa stiu ca a incercat cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipu asta a incercat (http://adventure-motorcyclingh.com/2012/02/14/converting-spoked-rims-for-tubeless-tyres/), dar ii scapa pe lateral aer. http://adventuremotorcyclinghandbook.files.wordpress.com/2012/02/tubeless-leaker.jpg . Deci e posibil sa reusesti sa etansezi spitele dar daca ai nenorocul sa dai intr-o groapa mai mare te trezesti cu el dezumflat. Nu mai zic ca daca ai indoit janta acolo ea fara camera.

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merită. Am folosit silicon de uz general, dar de calitate şi o valvă mecanică. Rezistă de un an jumătate fără probleme, presiuni de la sub 1atm până la 3atm, onroad şi offroad, încărcat peste masa maximă autorizată. Verifică numai ca jantele tale să aibă nervuri pe acei pereţi verticali, pentru a fixa mai bine cauciucul şi dacă ( tot janta ) are o canelură în care ar putea să intre buza unei gume TL.

Peste stratul de silicon ( lăsat la uscat aproape 4 zile, pentru că era gros ) am aplicat powertape pentru a proteja siliconul la montarea/demontarea anvelopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am o virago,deci merg mai mult pe asfalt.tipu din link-ul de mai sus a mers pe teren accidentat,deci a fortat cauciucul mai tare,de aceea e posibil sa fi scapat aer.oricum,vad ca si andry merge offroad,deci e posibil sa fie o solutie janta pe tubeles.am cerut si o parere de la un tip de la vulcanizare:e posibil,doar ca janta si talonul cauciucului sa fie ok.inainte se folosea la lubrefierea cauciucului si a jantei un amestec de cauciuc crud tinut in benzina,care se facea o pasta foarte rezistenta si care etansa foarte bine talonul de janta.acum e un fel de vaselina,doar ca sa alunece cauciucul.eventualele deformari greu vizibile ale jantei nu le mai etanseaza cum facea cauciucul crud.tocmai ce am montat cauciucul si camera pe janta(cu peticele de rigoare),deci pana la urmatoarea pana nu-l mai dau jos de pe motor,dar pe viitor iau in considerare o viitoare scoatere a camerei si montare doar pe aer.incercarea moarte n-are.numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cu silicon. De ala de lipit acvarii. Curati bine janta in prealabil , o degresezi, pui un strat nu f gros de silicon, il lasi 24 de ore dupa care mai pui un strat ceva mai gros, iar lasi 24 de ore, pui banda de cauciuc originala peste si ai terminat. Vezi ca nu se potrivesc valvele pe gaura. Iti recomand o valva mecanica dupa ce maresti gaura in prealabil (multa grija sa n-o faci ovala) cu bormasina. Functioneaza sigur. Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta-l pe userul @bogdan harea (il gasesti de regula pe la sectiunea enduro). A transformat mai multe motoare in acest sens. El nu foloseste silicon, ci adeziv pentru parbrize, iar durata de intarire e de vreo 4-5 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...