Sari la conținut

Nu pornește la cald


Postări Recomandate

Am un amic cu o motocicletă kawasaki zx6-r 98-99 cu următoarea problemă:

- după ce se încălzește motorul nu mai pornește ( electromotorul învârte normal, bateria este bună).

Dacă se așteaptă un interval de timp 15-20 min pornește iarăși fără probleme( nu apar probleme în funcționarea motorului după pornire).Dimineața la prima pornire sau după un timp îndelungat de staționare pornește fără probleme. Neplăcerea este că, dacă se oprește motorul la peco, la semafor ,un popas scurt la plecare nu pornește imediat(trebuie așteptat un interval de timp sa se răcească presupun). Niște sfaturi cu privire la detectarea defecțiunii sunt bine venite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu la fel, cand aveam si eu kawa acelasi model, la mine a fost problema releul de incarcare, verifica incarcarea, am schimbat si n-am mai avut probleme

Da ... si doar a specificat clar ca: "electromotorul învârte normal, bateria este bună"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi de la bibina care se incinge... cand se raceste merge iarasi. de vazut daca se opreste motorul la 1-2 minute dupa pornire se intampla acelasi lucru (cu asteptarea) sau porneste imediat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx6-r după ce se încălzește motorul nu mai pornește

Exact aceasi problema am avut si eu la al meu zx6r, nu i-am gasit cauza si nici nu m-am stresat, stiam ca atunci cand era infierbantata bine nu are rost sa dau la automat in primele 20-30 de minute de la oprire, chiar sunt curios de la ce se trage, poate dupa ce rezolvi postezi si aici. Respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii ... daca erau bobinele ii faceau probleme si in mers la cald nu numai la pornirea la cald.

Corect.Alea o data duse,asa raman...

Daca bujiile nu sunt schimbate recent si nu are nici-o garantie asupra lor ai putea sa le schimbi.

Nu ai nimic de pierdut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Somn usor!

Bujiile duse au alte simptome ... porniri greoaie la rece, goluri de putere in turatie, etc dar nici pe departe porniri greoaie la cald, unde culmea ai un amestec normal(nu ai socul tras sa ai exces de benzina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi poate sa para improbabil s-ar putea sa fie chiar bateria de vina. Stiu, e greu de crezut , pana patesti prima data :)

Mie mi s-a intamplat la masina dar retin cel putin un caz similar aici pe forum si parca tot un zxr, desi n-are importanta marca/modelul.

Un test simplu care se poate face e incercarea de pornire prin impingere.

Desi pare incredibil intr-o situatie deasta poti sa ai o baterie semi-moarta care-ti poate porni motorul fara probleme la -15C dar nu-l mai porneste cand e cald desi pare ca invarte ok. Nu pot sa-mi explic fenomenul, stiu doar ca am patit-o si am mai auzit si alte cazuri.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Somn usor!

Bujiile duse au alte simptome ... porniri greoaie la rece, goluri de putere in turatie, etc dar nici pe departe porniri greoaie la cald, unde culmea ai un amestec normal(nu ai socul tras sa ai exces de benzina).

Am patit lucrul asta vara trecuta.Motorul pornea la rece,iar la cald nu...La temperatura,electrodul din bujie nu mai conduce cum trebuie scanteia.Oricum,atunci cand apare simptomul asta,urmeaza craparea lor de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.Alea o data duse,asa raman...

Daca bujiile nu sunt schimbate recent si nu are nici-o garantie asupra lor ai putea sa le schimbi.

Nu ai nimic de pierdut

nunu...bobinele pot sa aiba si o functionare intermitenta.....eu am avut un motor cu probleme la bobine....dimineata pana la amiaza mergea perfect...dupamasa cam dupa ora 5 si seara-noaptea incepeau sa intrerupa...nu stiu de ce....parea magie treaba...dar asa a fost..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, bobinele se masoara. Cel putin la Suzuki in manuale sunt trecute valori. Parca bobinele simple 5K, prin fise inclusiv pipe, 30-50k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masuratorile alea sunt relevante doar daca ai un defect permanent la bonina si care poate fi depistat cu ohmetrul, insa in realitate de multe ori se intampla ca defectul sa apara doar in anumite conditii de temperatura si/sau umiditate si oricum nici atunci nu este masurabil cu ohmetrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masuratorile alea sunt relevante doar daca ai un defect permanent la bonina si care poate fi depistat cu ohmetrul, insa in realitate de multe ori se intampla ca defectul sa apara doar in anumite conditii de temperatura si/sau umiditate si oricum nici atunci nu este masurabil cu ohmetrul.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O treaba pe care am observat-o e ca si problemele mele de pornire la cald, pe care nu le-am rezolvat 100%, au inceput cind am schimbat toba cu una aftermarket. Ajuta si sa ai o baterie buna. Atentie, faptul ca bateria invirte nu inseamna neaparat ca e la capacitate 100%. Nu e dificil sa iei teapa asta. Daca bateria e cam no-name, e veche, nu indica macar 12,7 V cind e perfect incarcata, a fost descarcata la viata ei complet de citeva ori, ai alarma pe ea sau combinatie de cele enumerate, poate e cazul sa vezi daca face la fel tragind curent de la masina sau impinsa.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...