Jump to content
Sign in to follow this  
costicsergiu

KTM 525 Problema !

Recommended Posts

Probleme cu carburatorul pe care le-am rezolvat schimband carburatorul original de ktm de 39mm cu carburatorul de 36mm de pe un drz si acuma merge perfect, dar a aparut alta problema. Dupa o plimbare de 1 ora motorul avand o temperatura optima de functionare, a inceput sa dea rateuri si sa nu se mai accelereze pana cand sa oprit. Dupa 5 min a pornit sfert de cheie, dar nu merge mai mult de 5 min pana se incalzeste si iara se opreste. Deci dupa oprire daca il lasi 5 min porneste sfert si merge inca 5 min pana se opreste iar. Motorul are compresie buna, jocul la supape este perfect, lucreaza la o temperatura buna, distributia nu este sarita, bobina de inductie pusa noua(dar degeaba). Se poate sa fie aprinderea acuma ? Tin sa mentionez ca nici nu incarca bateria... Am desfacut capacul de pe partea stanga nu se vede nimica ars sau strapuns... Cum as putea verifica aprinderea? Un mic ajutor va rog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin sa mentionez ca nici nu incarca bateria

 

Salut.

Cred ca aici este problema.

Daca nu incarca, motorul functioneaza pana se descarca de tot bateria.

In pauza aia de 5 minute, bateria se regenereaza putin si iti mai merge motorul inca 5 minute.

Ar trebui sa-ti rezolvi problema cu incarcatul si sa vezi dupa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La adaptarea carburatorului sa tinut cont de protectia termica intre motor si carburator si de unghiul de lucru al fiecaruia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Radu de sfat. Maine voi incerca sa incarc bateria si sa vad cand voi putea merge cu el asa. Daca va merge mai mult de 5 min sigur ii problema de la incarcare. Daca incarcarea ii problema ce poate sa fie releul sau statorul? Cum poate fi verificat releul si magnetoul? In legatura cu carburatorul distanta dintre el si motor este identica cu cel anterior si pozitia carburatorului este perfecta. Mersi de sfaturi.

» Post actualizat in 21 Jul 2014 22:18

Azi cu bateria incarcata FULL am reusit sa fac o tura de 3 min dupa care aceleasi simptome ca inainte ( nu se accelereaza, explozi pe tobe si in final oprirea motorului ) dupa o pauza scurta isi revine si o mai duce 3 min. Credeti ca poate fi de la carburatorul de 36mm fiind insuficient pentru el? Maine voi incerca sa pun carburatorul original de 39m cu care se incalzeste tare motorul (din cauza jiglerelor) si sa ii fac o proba. Scanteie are si cand e cald si cand este rece dar la cald parca este mai slabuta sau mi se pare mie. Un mic sfat va rog ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Bogdan Claudiu a spus:

Buna . Am un KTM de 400 am fix alceleasi simptome și nicicum nu îi dau de cap. Ați descoperit problema?

Pare simptom de CDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna . Am un KTM de 400 am fix alceleasi simptome și nicicum nu îi dau de cap. Ați descoperit problema?

 

nu știu ce zic . Ca motorul motănește sta la renti . Dacă ar avea ceva la CDI nu ar merge deloc ,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Bogdan Claudiu a spus:

....

CDI mai intai incepe sa faca probleme cand se incalzeste, se opreste iar dupa ce se raceste porneste din nou. La un moment dat crapa de tot dar o perioada are exact simptomele descrise mai sus.

Edited by petre81.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine . Îl pornesc merge inregula , puțin când trag de gas vrea sa îl înece . Și după 5 minute când ajung pe deal începe sa dea rateuri și sa facă explozi in toba . Și când trag de gas moare sau când nu moare trebe sa trag foarte ușor . Dar oricum in ulene cazuri ma Ating Doar de accelerezi și moare . La relanti stă fără probleme . Am desfăcut și carburatorul dar e curat . Nu știu ce sa îi fac . Am mai găsit apa in filtru de aer era si înăuntru pe acolo . Dar ma gândesc ca apa era de când am spălat in urma cu 20 de minute motorul ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

trebuie s-o iei prin eliminare , incearca tutorialul din video de mai sus

 

daca nu e asta , vezi video ce urmeaza , multe ktm-uri au problema asta la carb , inclusiv al meu , rezolvarea e simpla dar intai sa fii sigur ca asta e

 

 

daca tot ajungi sa-l lucru pe la el , desfa toate mufele instalatiei electrrice si dai cu WD40 , mufeaza la loc si mai incearca , innainte de-a banuii CDI-ul , daca nici asa ..... ia umprumut de la cineva un CDI daca ai de unde si vezi ... CDI uri nu cred ca se gasesc greu ptr KTM EXC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rateurile în evacuare de regulă sunt semne ale aprinderii defectuoase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intreb daca nu cumva ai amestecul bogat pe 1/4-3/4 din cursa acceleratiei? Ce leak jet aveai inainte pe carburatorul vechi si acum pe cel 'nou'? Ce ac de dozaj de asemenea? Daca schimbi componente fara sa pui aceste probleme vei crea altele intr-o continua frustrare...totodata as rezolva si problema incarcarii defectuoase! spor!

Edited by s@rpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cunosc motorul daca ai CDI sau TCI , alimentare gravitationala sau cu pompa.

In caz de CDI la majoritatea motoarelor nu are importanta incarcarea, alimentarea CDI-ului fiind separata.

Daca ai alimentare cu benzina prin curgere gravitationala as verifica debitul de benzina sa nu fie ceva infundat.

Edited by vlad58

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MariusTm29 când ai avut aceiași problema la carburator ca cel din video , avea sintomele care le-am specificat eu? Când trag de gas tare vrea sa moara și dacă trag încet se turează și da rateuri . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Innainte de.a face probleme , tu sau altcineva a mai umblat la carburator sau motorul a mers bine si deodata face pe nebunu . Oricum o curatare de carb se impune cam periodic . Cand ai curatat ultima oara carburatorul ?

Si cand zic curatat ma refer la desfacut complet ptr a vedea idle jet.u si main jet.u daca nu is infundate orificiile

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MariusTm29 am căzut odată cu el și de atunci a început sa facă . Am desfăcut carburatorul odată și ziglerele erau curate . Numa capacul de jos l-am dat jos . După am pus capacu înapoi m-am dat de câteva ori a mers și după a început iarasi . Ieri l-am desfăcut amănunțit . L-am luat jos și am scos tot din el . Și am suflat cu compresorul tot. Și am văzut ca are o sita unde curge benzina in carburator . Și aia era plină cu nisip. Și Flansa dintre carburator și filtru de aer era desfăcută puțin și mișcă . Am pus tot sus . Am pornit motorul și părea ca mergea . Nu am ieșit cu el doar l-am probat sa vad dacă se accelerează . Atât . După ce o sa ies vad dacă mai face așa . Dacă face îl desfac iarasi sa ma uit la clapeta de acceleratie . Sa verific ca cel din video ce l-ai trimis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si nivelul benzinei sa fie reglat ca de la vibratii in timp , limba aia de aluminiu de la cui se lasa in jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu de zis dar tot refuz sa cred ca e CDI .ul 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MariusTm29 și eu refuz sa cred ca de la CDI . Pentru ca dacă trag încet încet de acceleratie marca merge. Dar oricum nu se turează la maxim . Dae uite ca Numa după 10 minute face treaba . La rece nu are nimic. S-ar putea sa fie și din cauza supapelor ? Înainte sa facă problema l-am dus sa regleze supapele . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca o chestie . Cand se incalzeste motorul si il apuca pandaliile , trage socul si vezi daca ai place cu socul tras si daca mai da sa moara pe acceleratie.

Mai ceva . Ai incercat cu alta bujie ? Masoara si pipa ce o bagi in bujie sa nu fie intrerupta . 

Edited by MariusTm29

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MariusTm29 trebuie sa încerc și cu alta bujie. Eu am căzut atunci cu el . L-am ridicat a mers și după a făcut de câteva ori , dar mergea . A doua zi l-am dus la mecanic sa vad de supape și distribuție . Am schimbat și bujia atunci . Și i-am luat după cod . Și după am pus tot înapoi . L-am adus acasa și vad ca începe sa moara. O sa încerc și treaba cu șocul sa vad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...