Sari la conținut

Despre suspensii


MVA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 678
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frigider , in telescoape daca respecti indicatiile fabricantului (vascozitate /cantitate) si componentele sunt ok ,setariile ies ca de fabrica . Desigur ,exista un mare om de se ocupa cu corectarea (celor scrise de altii) care e unic...un fel de Procust.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce ulei i-ai pus? oricum in 2010 cand ti-am facut-o eu ti-am facut-o "in mare" cu uleiul care era deja in ea. sa nu mai spun ca o setare de suspensie 100% cum trebuie se face dupa mai multe teste. ce ti-am facut eu a fost doar "mai bine" pentru tine, mai ales ca erai incepator...

 

crezi ca eu stiu? intreaba-l pe dl suparat, de mai jos ;)

ce ai facut tu a fost f bine, nu mai mi-era ca topaie fata in curbe.

Frigider , in telescoape daca respecti indicatiile fabricantului (vascozitate /cantitate) si componentele sunt ok ,setariile ies ca de fabrica . Desigur ,exista un mare om de se ocupa cu corectarea (celor scrise de altii) care e unic...un fel de Procust.

nu l-am schimbat eu, nu stiu ce a avut, nu stiu ce are, m-am dus la cineva care se pricepea. Eu atat am "simtit" ca era mai "tare".

 

Nu inteleg ce interese ai tu in reglajele de suspensie cand mergi cu cauciucuri de lemn.

Asta e din categoria "ce treaba are sula cu prefectura?"

Ai auzit de gropi? :makeout:

 

nici eu, dar asta e alta discutie! )

:grinbandit:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e din categoria "ce treaba are sula cu prefectura?"

Ai auzit de gropi? :makeout:

 

Cred ca stiu de ce te intreb. Anvelopa face parte din ansamblul numit suspensie.

Reformulez: de ce te intereseaza amortizoarele, atat timp cat mergi pe gume de lemn?

Ceva e in neregula.

Nu ai motocicleta facuta pentru gropi si nici amortizoarele motoretei tale nu pot fi reglate pentru asa ceva.

Dar ma rog... fa-o pe desteptul in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea.

20-25 mai degraba daca mergi tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea.

pai arcurile se aleg dupa greutate... in general (dar nu obligatoriu) cele din fabrica sunt pentru oameni de aproximativ 70 de kilograme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea.

 

Ce preload ai la arcul spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce preload ai la arcul spate?

32. Zi-mi tu ce preload sa incerc fata spate. Hidraulica e din manual, am aceeasi kg ca acolo. Doar pe fata e pus 0.25 mai mult pe rebound si compresion ca imi arunca fata prea tare dupa franare si intrare in viraj. Acuma tot incerc variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pot pronunta fara sa masor.



Cesar, mai faci cu Balamuc tutoriale video?

Este si setarea suspensiilor pe lista?

 

E destul de complicat sa se trateze intr-un tutorial, reglajul de amortizoare, care sa fie acoperitor pt mai multe tipuri de motociclete.

Poate o sa facem pentru motociclete sport... sa vedem :)



Stiu ca e prea mult ca mi se plimba spatelepe curba. Il fac 25mm? Si las fata 29?

 

Stai putin ca am senzatia ca e o neintelegere pe undeva. Te referi la preload (lungime) sau la sag static?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meteda prin care s-a masurat 29 mm pe fata. Ridicat fata pe cricul lateral. Masurat lungimea totala si dupaia m-am pus eu pe moto, cineva a tinut motorul in echilibru si s-a masurat iar. Diferenta a fost de 29 mm. Prin aceeasi metoda am ajuns si la 32 pe spate. Acuma imi place ca e mai usoara de fata da nu imi place spatele deloc. O sa incerc un 29 fata 25 spatele sa vad cum se comporta?

 

 

In principiu ce face Dave Moss aici:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wawessh asta e amortizorul tau?

$%28KGrHqR,!lQFEG-%28Vj-bBRe0et0S8w~~60_

 

Eu stiu ca pleload e pozitia de reglaj la cele de tipul asta. Ce intelegeti voi prin preload 25?

item28874-2.jpg

 

Static sag e cat se lasa motocicleta din pozitia complet destinsa a amortizorului fara pilot, trebuie sa fie mic pe spate, 5-10mm. Rider sag e ala cu pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am prins la timp :) E vorba despre una dintre notiunile cel mai adesea, gresit intelese: preload length, preload force.

Tu ai masurat acolo static sag.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ajungem la subiect. Cat trebuie sa am eu pe fata si pe spate cu mine pe motor. Cat trebuie sa se lase motorul cu mine pe el? Incerc 29 fata si 25 pe spate?(cu mine pe motor). Pentru Amckart sa zicem.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te astept vineri pe Amckart si vezi acolo ce am. Vorbesti doar sa te afli in treaba.

Nu trebuie sa se lase cu tine ,sa fie beto'.

Daca ai masele,ghiul,lant -ceva de aur sa-mi zici si mie cand iesi pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa se lase cu tine ,sa fie beto'.

Daca ai masele,ghiul,lant -ceva de aur sa-mi zici si mie cand iesi pe circuit.

 

tu... esti... nu ma lasa regulile forumului sa-ti spun cat de mic esti...

 

Doctorul, are atitea titluri mondiale pt. ca voi i-ti setat amortizoarele nu ? Acuma inteleg ce se petrece in motogp. :crack:

si tu la fel, esti o "mizda" degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny: Mi-ai citit gandurile.

Eu o sa ma duc pe Amckart vineri cu 29 fata, 25 spatele(static sag). Hidraulica o las cum e acuma(Stock+0,25 fata.......si spatele stock). Am o impresie ca o sa trebuiasca sa ma joc si cu hidraulica pe spate. A dreacu suspensia asta se seteaza prin multe incercari..... si numarul de incercari e in relatie inversa cu experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi sefule, asta performace solutions esti foarte destept, ma mir cum de nu ai ajuns in motogp pina acuma , sau cel putin pe aproape, macar sa stergi casca doctorului sau wc, hm!!! ce zici ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...