Sari la conținut

amestesc bogat ? niste sfaturi.


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Deci problema e asa.. aveam ceva rateuri in toba stock, si am zis sa o duc la mecanic.

Am facut scaunele la supape, 2 erau praf din ce mi-a spus si in fine .

Am dat o tura cu ea azi , rateuri nu mai am , insa nu mai trage ca inainte , m-am uitat la buji si acum sunt negre si ude , inainte erau galbui uscat.

Ce ma sfatuiti sa fac ? sa mai desfact sfert de tura suruburile de amestec ?

Daca o accelerez , dupa ce las de maneta scade turatia putin sub 1000 si apoi iar se stabilizeaza , asta in relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nivel;

2. repune toate setarile pe STOCK / DEFAULT;

3. la ce te referi tu cand spui suruburi de amestec? unde sunt alea ca sa stiu despre ce vorbim ...

 

 

ideea e sa pleci de la 0, asta in cazul ca ai umblat inainte. apoi, refacerea scaunelor la supape modifica sincronizarea, cel putin la nivel teoretic, dar dupa cum spui ca erau praf ... e cam sigur. Cilindri vor trage diferit acum ...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. la ce te referi tu cand spui suruburi de amestec? unde sunt alea ca sa stiu despre ce vorbim ...

Pilot screw cred ca zice.

 

@Sanim: la mine le desfaceam sa imbogatesc, inchideam sa saracesc amestecul. Plus fa-ti o chestie din asta, e buna de surubarit singur si nu te costa mai nimic:

 

https://www.youtube.com/watch?v=T_Ni6E4hyiQ

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu, vreau sa vad ca e el convins de asta. ala e foarte limitat in ce poate face, vreau sa ma conving ca acolo vrea sa umble ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si reglat nivelu in carburatoare.

Vezi sa nu ti-l fi reglat si tie la fel de bine ca la mine, la TDM. 2 mecanici diferiti! Pana la urma tot eu am pus mana... Ia tot de la capat cf. manualului, ca punct de plecare si dupa vezi ce si cum. +sincronizat, ca altfel merge prost. Asa era la mine inainte de sincronizare:

 

https://www.youtube.com/watch?v=S9epxgwiGAY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai ok asa in privinta mea, ca bagi ulei in motor (nu sunt foarte sigur ca se poate intampla asta, dar necesita spatiu mult mai mult chestia aia cu furtune, pe cand astea le dosesti dupa usa garajului, intr-un cui, etc). Bine, ideala e o scula profi :P

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci problema e asa.. aveam ceva rateuri in toba stock, si am zis sa o duc la mecanic.

Am facut scaunele la supape, 2 erau praf din ce mi-a spus si in fine .

Am dat o tura cu ea azi , rateuri nu mai am , insa nu mai trage ca inainte , m-am uitat la buji si acum sunt negre si ude , inainte erau galbui uscat.

Ce ma sfatuiti sa fac ? sa mai desfact sfert de tura suruburile de amestec ?

Daca o accelerez , dupa ce las de maneta scade turatia putin sub 1000 si apoi iar se stabilizeaza , asta in relanti.

Stii, am un deja vu.

Cand aveam GS 500 (mergea perfect) am priceput eu de pe forum ca fara sincronizare de carburatoare nu se poate, ca apriori toate sunt dereglate si neaparat trebuie facut ceva.

Evident am fost la "mecanic" si dupa ce am luat o de acolo, adio mers perfect, dadea balbaieli etc.

Eu cred ca tu te scarpini fara sa te manance, te duci la unul care abia asteapta sa iti ia banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ordinea urmatoare:

 

Test compresie

Carburatoare curatate

Verificat nivel si daca inchid cuiele

Verificat daca ai aer fals

Verificat aprinderea

Sincronizat clapete

Reglat amestec carburant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

test de compresie nu i-am facut, insa mi-a spus mecanicu ca segmentii sunt in stare foarte buna , supapele la fel acum.

curatate au fost de 2 ori carburatoarele anu asta.

nivelu mi-a zis ca l-a facut , azi il verific si eu sa vad.

aer fals nu mai trage, am dat cu spray pe la carburator si nimic, i-am schimbat si garniturile dintre motor si flanse carburator.

aprinderea e ok, am schimbat bujiile inca odata acum 1 saptamana.

sincronizat nu , si amestec nu.

La amestec daca imi puteti da niste sfaturi cate ture trebe sa desfac acele suruburi de sub carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Air Screew are de obicei o setare standard. (de obicei de pe la 2.5 ture OUT pana la 3.5). El regleaza cantitate de benzina pe care o trage motorul LA RELANTI! Dupa ce incepi sa tragi de gaz acest P.A.S. nu mai are sau are din ce in ce mai mica influenta pana spre deloc. Altfel spus, dupa ce tragi de gaz si mansonul depaseste 1/4 din tura completa P.A.S = ZERO.

Ceea ce spune TNG legat de reglat amestec carburat inseamna mult mai mult decat doar reglajul P.A.S..

 

PS: Citeste manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat azi nivelu , e pana la buza de la bol , si le-am sincronizat cu un dispozitiv dinala cu borcane cu apa :D. am reusit sa o sincronizez pana apa nu se mai muta dintr-un bol in altu nici in relanti nici in turatie.

Maine ies la o tura cu ea si ma uit la buji apoi , daca tot mai miroase a benzina pe esapament vad si de suruburile alea doua.

Ma poate sfatui cineva cum functioneaza ? daca le strang imbogatesc sau saracesc amestecu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi ! :transport-040:


» Post actualizat in 02 Aug 2014 15:46

Se pare ca s-a rezolvat problema, are iar putere, si nu mai moare cand plec cu ea de pe loc din ambreiaj.


» Post actualizat in 02 Aug 2014 17:15

Insa am totusi o bujie maro si una neagra, afumata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...