Sari la conținut

CBR 300r vs Ninja 300


sprike
 Share

Postări Recomandate

M1941%202014%20Kawasaki%20Ninja%20300%20

Kawasaki Ninja 300 :

Motor

Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin

Displacement 296 cm3

Bore x stroke 62.0 x 49.0 mm

Compression ratio 10.6:1

Valve/Induction system DOHC, 8 valves

Fuel system Fuel injection: ø32 mm x 2 (Keihin), with dual throttle valves

Ignition Digital

Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump

Frane

Frame type Tubular diamond, steel

Rake/Trail 27° / 93 mm

Wheel travel, front 120 mm

Wheel travel, rear 132 mm

Tyre, front 110/70-17 M/C 54S

Tyre, rear 140/70-17 M/C 66S

Steering angle, left / right 35° / 35°

Performanta

Maximum power 29.0 kW {39 PS} / 11,000 rpm

Maximum torque 27.0 N•m {2.8 kgf•m} / 10,000 rpm

Transmisie

Transmission 6-speed, return

Final Drive

Sealed chain

Primary reduction ratio 3.087 (71/23)

Gear ratios: 1st 2.714 (38/14)

Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)

Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)

Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)

Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)

Gear ratios: 6th 0.857 (24/28)

Final reduction ratio 3.000 (42/14)

Clutch Wet multi-disc, manual

frane

Brakes, front

Single 290 mm petal disc Single balanced actuation dual-piston

Brakes, rear

Single 220 mm petal disc Caliper: Dual-piston

suspensii

Suspension, front

37 mm telescopic fork

Suspension, rear

Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload

Dimensiuni

Dimensions (L x W x H) 2,015 mm x 715 mm x 1,110 mm

Wheelbase 1,405 mm

Ground Clearance 140 mm

Fuel capacity 17 litres

Seat height 785 mm

Curb Mass 172 kg / 174 kg (ABS)

 

Pret estimativ : 5000 ~ 5600 eu

 

 

cbr_300_r.JPG

Honda Cbr 300 :

Motor

Engine Type

286cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke

Bore And Stroke

76mm x 63mm

Induction

PGM-Fi, 38mm throttle body

Ignition

Computer-controlled digital transistorized with electronic advance

Compression Ratio

10.7:1

Valve Train

DOHC; four valves per cylinder

Transmisie

Transmission

Six-speed

suspensii

Front Suspension

37mm fork; 4.65 inches travel

Rear Suspension

Pro-Link single shock with five positions of spring preload adjustability; 4.07 inches travel

Front Brake

Single 296mm disc

Rear Brake

Single 220mm disc

Front Tire

110/70-17 radial

Rear Tire

140/70-17 radial

Dimensiuni

Rake

25.30 degrees

Trail

98mm (3.9 inches)

Wheelbase

54.3 inches

Seat Height

30.7 inches

Curb Weight

357 pounds. Includes all standard equipment, required fluids and full tank of fuel-ready to ride.

Altele

Emissions

Meets current EPA standards. Models sold in California meet current CARB standards and may differ slightly due to emissions equipment.

Available Colors

Black, Red, Pearl White/Red/Blue, Matte Black Metallic/Yellow

 

Pret estimativ : 5480 eu ~

 

Care model ati alege ?


» Post actualizat in 18 Aug 2014 12:40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawa in 2 cilindri paraleli. CBR-ul arata un picut mai bine (dar e subiectiva treaba asta), kawa e un picut mai potenta, iar diferenta de vreo 9-10 caluti (sau cat e) se va simti.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din cate m-am informat,pt A2,ar fi frumos Ninjala-ul :) La 39 cp ai destula putere,si la consumul pe care il are 3.74 l/100 sau ceva in genu,e prea bun.Din pacate sunetul stock pe toba lasa de dorit,pretul ridicat chiar si second,si lipsa de reprezentanta kawasaki in Romania(avem asa ceva macar in Bucuresti?).Alt dezavantaj la Kawasaki ar fi carenajul expus,care la prima tranta necesita reparatie.Daca sa zicem ma loveste cineva,de unde sa fac rost in Romania de carenaj nou pt el...?Ma bate gandul sa imi iau una...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki fara discutie, din filmulete se vede ca Honda ramane repede fara suflu, mergi cu 130 pe autostrada si nu ai rezerva de putere deloc.

Honda ar putea face un enduro mic reusit cu motorul ala dar nu ceva sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate m-am informat,pt A2,ar fi frumos Ninjala-ul :) La 39 cp ai destula putere,si la consumul pe care il are 3.74 l/100 sau ceva in genu,e prea bun.Din pacate sunetul stock pe toba lasa de dorit,pretul ridicat chiar si second,si lipsa de reprezentanta kawasaki in Romania(avem asa ceva macar in Bucuresti?).Alt dezavantaj la Kawasaki ar fi carenajul expus,care la prima tranta necesita reparatie.Daca sa zicem ma loveste cineva,de unde sa fac rost in Romania de carenaj nou pt el...?Ma bate gandul sa imi iau una...

Dupa ce-l cumperi, scoti toate carenele stoc, cuperi un set ori aftermarket China, ori din fibra si-l vopsesti. Iti iei moto sa te dai cu ea, nu s-o admiri. La vinzare, pui setul original la loc si-o anunti ca fiind inca virgina. In tarile mai avansate se practica metoda asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate sunetul stock pe toba lasa de dorit,pretul ridicat chiar si second,si lipsa de reprezentanta kawasaki in Romania(avem asa ceva macar in Bucuresti?).Alt dezavantaj la Kawasaki ar fi carenajul expus,care la prima tranta necesita reparatie.

Mai sunt service-uri pe kawa, united motors parca e unul. Carnajul expus... ai prefera ca la o tranta simpla sa schimbi altele? Jagi stie ce zice, e un sfat de urmat. Sunetul stock? Mie unul mi se pare decent. Chiar am intors capul dupa unul ca eram curios ce se aude si venea verzitura. Drept e ca nu mai imi aduc aminte exact 'botul' posibil sa fi fost cu farul 'plin' model 2012, dar se auzea ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...