Jump to content

Recommended Posts

In aceasta perioada au existat diverse zvonuri asupra unei noi motorizari pentru Yamaha R6.



Acestea au fost spulberate odata cu dezvaluirea documentelor de emisie care arata ca R6 va ramane in 2015 tot in 4 cilindri.



California Air Resources Board spune ca R6 va avea o capacitate totala de 599 cm3, in 4 cilindri, modelul 2015 neavand modificari la nivelul motorului fata de cel din 2014.



Deci, zvonurile cum ca noul R6 va fi de 675 cm3 in 3 cilindri au fost eliminate.


post-85744-0-72357300-1409132043_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Adica au ramas la aceeasi motocicleta din 2008 ,sau daca as vrea sa fiu rautacios ,2006 cu mici modificari.

Slabut , in 7 ani sa nu faci niciun progres.

si cam ce ar mai putea sa-i mai faca?

 

oare peste 15 ani un urmas de R6 va avea 300 de cai si va "prinde" 500 la ora?

nu cred... foarte mult nu cred ca ar fi practic sa o mai usureze... oare 150 de cai pe o motoreta de 100 de kile oare cum ar fi? in viata reala pe strada.

 

oricum deja motoarele astea sunt ... enorm de puternice, extrem de usoare... ce o sa vedem oare in 15 - 20 de ani?

nu cred ca ne vom uita la ceva de pe vremea aia si va exista prapastia dintre un IJ de 350 si un R6 de 2014... nu cred ca este posibil...

 

om trai si om vedea...

Link to post
Share on other sites

Nu prea aveau ce sa-i mai faca modelul a aratat bestial de la inceput eu o am de 6 ani si nu as schimba-o nici acum mai ales la ce preturi a ajuns sa mai pun 10000 sa iau modelul nou care arata cam la fel

Link to post
Share on other sites

Puteau sa-i puna traction control , ABS , setari harta de injectie din bord , sa umble la ciclistica , sa rezolve problema cuzinetilor , sa rezolve problema rezervorului care e scos prea mult in afara motocicletei si ia foc, sa-i puna un amortizor de ghidon etc etc.

 

Mereu exista loc de evolutie. Evolutia nu inseamna doar cai in plus si kg in minus. Dar daca vrei sa fi in moto GP ,n-ai ce face, nu-ti mai raman bani sa dezvolti motociclete pentru oamenii de rand, idem Honda.

Edited by disabled_Cata
Link to post
Share on other sites

Din pacate, asta-i realitatea, Yamaha si Honda, care se bat pt locul 1 in MotoGP, nu investesc deloc in modelele sportive pt publicul larg. Si nu are 140cai, cum spunea un coleg, 110 cai la roata e cam standart.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...