Sari la conținut

Postări Recomandate

foarte misto motoarele.... am sa modif si eu dstaru meu anul asta

Sper si eu sa imi i-au un drag star!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce ziceti a iesit ceva ???????????

 

ok

 

 

poza cu parbrizul

Super meserias!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru aprecierii.

 

tobele sunt momentan H-H, dar vreau sa le schimb cu ceva artizanal din inox.

 

momentan nu circul cu ea :) deoarece am facut o aripa spate (ceva mai deosebit) :(, dar acum astept de cateva luni sa mi-o vopseasca si sa-i faca aerograf :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru aprecierii.

 

tobele sunt momentan H-H, dar vreau sa le schimb cu ceva artizanal din inox.

 

momentan nu circul cu ea :) deoarece am facut o aripa spate (ceva mai deosebit) :(, dar acum astept de cateva luni sa mi-o vopseasca si sa-i faca aerograf :cheers: .

Mi-am dat seama ca asta e al tau!Am si eu o poza furata de undeva cu el :rock:

Oricum ma uimeste cum arata dragstarul asta, apropo la cat ajunge o masinarie ca asta?

post-25613-1213905845_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am dat seama ca asta e al tau!Am si eu o poza furata de undeva cu el :)

Oricum ma uimeste cum arata dragstarul asta, apropo la cat ajunge o masinarie ca asta?

 

 

 

acum un an jumate am dat 7000 E, am facu vreo 7500km si acum am mai bagat inca 1500 E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum un an jumate am dat 7000 E, am facu vreo 7500km si acum am mai bagat inca 1500 E

FAIN!!!Da e de 1100cc sau de 650cc?

Oricum arata foarte bine si are o gramada de treburi faine pe el!

Sa ai noroc de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu posesor de dragstar 650 si as vrea ca vara asta sa il customizez putin...ma refer la ghidon lat cu semnalizari in capete, tobe aftermarket, sa (nu am saua originala, de unde pot face rost de "aia standard"), comenzi avansate, schimbat far. bun...imi trebuie toate astea...de unde as putea face rost de ele...am vazut cateva chestii pe louis si nu stiu daca se merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu posesor de dragstar 650 si as vrea ca vara asta sa il customizez putin...ma refer la ghidon lat cu semnalizari in capete, tobe aftermarket, sa (nu am saua originala, de unde pot face rost de "aia standard"), comenzi avansate, schimbat far. bun...imi trebuie toate astea...de unde as putea face rost de ele...am vazut cateva chestii pe louis si nu stiu daca se merita

Ai catalog luis?Daca da si te-ar interesa ceva din catalog! uite o sugestie www.bbmoto.ro eu deja am facut cumparaturi de acolo de peste 1500 ron!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am catalog louis, am gasit ateva piese, dar nu tot, de ex nu sunt inaltatoare pt ghidon, sa, etc

Incearca sa cauti pe e bay sau la noi pe www.bikeshop.ro la accesorii.....!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu posesor de dragstar 650 si as vrea ca vara asta sa il customizez putin...ma refer la ghidon lat cu semnalizari in capete, tobe aftermarket, sa (nu am saua originala, de unde pot face rost de "aia standard"), comenzi avansate, schimbat far. bun...imi trebuie toate astea...de unde as putea face rost de ele...am vazut cateva chestii pe louis si nu stiu daca se merita

www.CruiserCustomizing.com, www. bikebandit.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms :bigstar:

NPC! @Vistar1bike a fost mai informativ ca mine :crack: !

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, cel care cel care i-a adus pe HD in Romania aduce si componente Highway Hawk. Am vazut un catalog de la HH si cred ca gasesti acolo tot ce iti trece prin minte si ce nu iti trece. Am inteles ca tipul este de asemenea doctor in Dragstar-uri (nu bag mana in foc pentru ca nu il cunosc dar asa am auzit) deci te poate ajuta sa iti alegi componente.

 

Eu sunt inca un incepator in ale motociclismului si nu prea imi permit sa dau altora sfaturi. Totusi, din ce am constatat pana acum si ce am mai vorbit cu altii as spune urmatoarele:

Daca ai sa mai buna decat cea originala atunci las-o pe asta. Eu am mers cu un prieten la drum mai lung (el are Suzuki Vl800) si la un moment dat el se plangea ca il doare fundul, in schimb eu stateam ca in fotoliu. Asa ca daca nu iei motocicleta doar pentru expozitie, saua trebuie sa fie in primul rand comoda si pe urma poti sa pui problema esteticii. Saua mea este Mustang (MustangSeats).

Tobele custom sunt foarte apreciate. Si mie imi plac cum suna motocicletele cu tobe modificate. Dar si aici trebuie sa te gandesti bine pana sa faci pasul. Daca vi noaptea acasa cu motorul o sa trezesti tot cartierul si cu timpul o sa incepi sa iti faci toti vecinii dusmani. Daca nu iti pasa prea tare de ei atunci e OK dar trebuie sa nu iti lasi motorul nesupravegheat ca s-ar putea sa ai surprize neplacute. Si in trafic poti avea probleme cu soferi iritati de zgomotul tobelor.De asemenea, la drum lung, daca tobele sunt prea zgomotoase risti sa inceapa sa te doara chiar pe tine capul.

 

Probabil ca nu spun o noutate dar exista un site special Yamaha pentru USA - StarMotorcycles Pentru fiecare tip de motocicleta exista o sectiune cu exemple de customizari. Poti sa te inspiri la greu de acolo. Aici gasesti componentele oferite de fabrica. La sectiunea Calendar Contest sunt exemple de motociclete customizate. Am pus aici numai linkurile pentru Dragstar-ul de 650 (VStar cum ii spune in US) iar cei care au alt tip de Yamaha pot sa caute in celelalte sectiuni.

 

Profit de ocazie si va invit sa vedeti urmatorul filmulet

. Ce ziceti daca am face si in Romania un club al posesorilor de chopper/ touring / cruiser Yamaha?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, cel care cel care i-a adus pe HD in Romania aduce si componente Highway Hawk. Am vazut un catalog de la HH si cred ca gasesti acolo tot ce iti trece prin minte si ce nu iti trece. Am inteles ca tipul este de asemenea doctor in Dragstar-uri (nu bag mana in foc pentru ca nu il cunosc dar asa am auzit) deci te poate ajuta sa iti alegi componente.

 

Eu sunt inca un incepator in ale motociclismului si nu prea imi permit sa dau altora sfaturi. Totusi, din ce am constatat pana acum si ce am mai vorbit cu altii as spune urmatoarele:

Daca ai sa mai buna decat cea originala atunci las-o pe asta. Eu am mers cu un prieten la drum mai lung (el are Suzuki Vl800) si la un moment dat el se plangea ca il doare fundul, in schimb eu stateam ca in fotoliu. Asa ca daca nu iei motocicleta doar pentru expozitie, saua trebuie sa fie in primul rand comoda si pe urma poti sa pui problema esteticii. Saua mea este Mustang (MustangSeats).

Tobele custom sunt foarte apreciate. Si mie imi plac cum suna motocicletele cu tobe modificate. Dar si aici trebuie sa te gandesti bine pana sa faci pasul. Daca vi noaptea acasa cu motorul o sa trezesti tot cartierul si cu timpul o sa incepi sa iti faci toti vecinii dusmani. Daca nu iti pasa prea tare de ei atunci e OK dar trebuie sa nu iti lasi motorul nesupravegheat ca s-ar putea sa ai surprize neplacute. Si in trafic poti avea probleme cu soferi iritati de zgomotul tobelor.De asemenea, la drum lung, daca tobele sunt prea zgomotoase risti sa inceapa sa te doara chiar pe tine capul.

 

Probabil ca nu spun o noutate dar exista un site special Yamaha pentru USA - StarMotorcycles Pentru fiecare tip de motocicleta exista o sectiune cu exemple de customizari. Poti sa te inspiri la greu de acolo. Aici gasesti componentele oferite de fabrica. La sectiunea Calendar Contest sunt exemple de motociclete customizate. Am pus aici numai linkurile pentru Dragstar-ul de 650 (VStar cum ii spune in US) iar cei care au alt tip de Yamaha pot sa caute in celelalte sectiuni.

 

Profit de ocazie si va invit sa vedeti urmatorul filmulet

. Ce ziceti daca am face si in Romania un club al posesorilor de chopper/ touring / cruiser Yamaha?

Super motoare, dar cel mai mortal e Raider-ul dupa parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.CruiserCustomizing.com, www. bikebandit.com

 

cum poti cumpara ceva de aici www.CruiserCustomizing.com ???

 

 

fii te rog un pic mai explicit ca nu am inteles nimic din anumt, nici ce marime si nici pretul, si ceva poze, se poate?

 

manusile sunt din catalogul louis cauta codul held 2751 estivo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca lasi viroaga pentru un DS650 iti spun eu ca o sa fi tare dezamagit.

e mult mai puturos dragstaru de 650 decat viroaga de 535....trust me!

in clasa 250-700 viroaga e cea mai vanoasa dintre v2-uri

 

In alegerea motorului (xvs650) si compararea lui pe toate dimensiunile cu altele, io m-am inspirat si din rezulatele afisate de www.bikez.com Acolo am vazut ca dintre cruisere/choppere, dragstarul era cotat cel mai bine si pe mai multe arii, inclusiv fiabilitatea. In topicul acesta am citit pentru prima data de cand ma informez asupra lui, ca dupa 50.000 km ar ridica probleme. Eu cred ca orice motor ridica probleme daca nu e intretinut si uzat corespunzator. Eu pe al meu l-am dus la un full service si tipul a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat obisnuitul ulei, placutele de frana, filtrul de aer... si de acolo in colo doar de completat benzina in rezervor. O fi el mai lenes decat virago-ul, dar cred ca e mai manevrabil.

De cand il am de fiecare data cand ma urc pe el ma indragostesc din nou si ma minunez de ce minune mi-am putut lua :burnout:. E silentios, manevrabil, foarte ok pe curbe, comod... Ma gandesc ca in timp o sa vreau ceva mai cu vana, dar pe el stiu ca nu l-oi da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alegerea motorului (xvs650) si compararea lui pe toate dimensiunile cu altele, io m-am inspirat si din rezulatele afisate de www.bikez.com

Clasamentele din Bikez nu sunt cele mai relevante pentru ca sunt facute de proprietari, de multe ori nespecialisti. Urmareste cate ratinguri a avut un model de motor si vei avea mari surprize. Cred ca e nevoie de 10 ratinguri ca sa fie cotat un motor. Adica daca 10 oameni din lumea asta isi dau cu parerea despre un motor, nu e obligatoriu ca rezultatul sa fie si relevant. Nu zic ca Bikezul trebuie eliminat, ci ca trebuie pusa o grila destul de deasa la rezultatele de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi, dar pe mine, personal, parerea proprietarilor m-a interesat. Sunt convinsa ca exista site-uri mai specializate si multe alte cele. Eu chiar numa cu proprietarii am discutat mai mult, cum au simtit motorul, ce probleme le-a facut. Ca no, specialist nespecialist, daca motorul iti face probleme si ajungi cu el la service stii apoi ce bai a avut si cat de grav. Ii drept ca fiecare il intretine si uzeaza altfel.

Eu atat am stiut si atat am facut. Oi vedea in timp daca imi ridica probleme si atunci o sa stiu sa zic mai multe din experienta proprie. Dar sa speram ca o sa fie doar o experienta placuta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia intre alte tipuri de motoare poate e mai greu de facut. In cazul Dragstar Vs. Virago lucrurile sunt mai simple: Exista cineva care ar da la schimb un Dragstar pe un Virago? Exista cineva care ar da la schimb un Virago pe un Dragstar?

 

Cred ca nimeni nu ar da un Dragstar pe Virago, in schimb, pe dos, ar fi multi doritori (daca se intampla sa fie cineva care da un dragstar pe un Virago sa spuna ca maine cumpar un Virago si fac schimbul pe loc). Mie mi se pare ca raspunsul la aceste 2 intrebari e destul de relevant pentru cine vrea sa faca comparatii. Sunt convins ca si Virago este o motocicleta foarte buna (de altfel este unul din cele mai populare modele, ceea ce spune multe) dar Dragstarul e intr-o clasa superioara. Dupa gustul meu Virago este prea mica, daca ar fi fost de aceleasi dimensiuni ca Dragstar-ul cred ca comparatia ar fi fost mult mai stransa. Cat priveste performantele motoarelor, intr-adevar Virago are mai multa putere pentru ca este mai turat, in schimb Dragstarul are un cuplu mai bun

 

E corecta si observatia lui sorinavram legat de bikez.com. In cazul celor 2 modele exista totusi suficiente rating-uri pentru a putea spune ca sunt destul de aproape de realitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...