Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

800 e deja prea mult..ma sperie ideea ca plec direct de la 800...exclus

Tu gandesti corect, in principiu, dar la cruisere, care sunt mai domoale, se poate incepe direct cu 750/800, daca esti cu capul pe umeri.

Cat despre Italia, nici eu nu am auzit lucruri bune, din aceleasi considerente expuse deja de TheFat Bob. Iar daca te horatasti sa iei din Germania, cauta sa fie din sudul Germaniei. In nord, apropierea de Marea Nordului face ca aerul sa fie mai umed si mai salin, ceea ce dauneaza la fier, oricat ar fi el de intretinut. Asa mi s-a spus acum 2 ani, cand cautam si eu motor, asa dau si eu mai departe. Bafta!

 

sau uita-te la un Kawa EN500

ca si incepator, eu am avut dragstar de 650, nou din 2005, dar m-a impresionat mult mai mult mobra prietenului meu - pe care o vinde:

/index.php?...p=0entry0

Da, Kawa EN500 poate fi o buna optiune de inceput pentru un tip mai inalt, ca e mai alungita decat Shadow sau Dragstar. Are si caluti mai multi (50CP), ca are motor 2 in linie, nu 2 in V, caracteristice cruiserelor. Ce-i drept, lucreaza in ture mai inalte, nu "toarce" la turatii mici ca un cruiser clasic, dar asta e un amanunt care nu cred sa te deranjeze la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place nici batut en500. Am venit de la proiesti pana la craiova sapt trecuta(un prieten si-a luat). Ii lipseste tot ce vreau eu de la un motor:

- motor in v

- atitudinea

- look.

- sound.

si felul in care te face sa te simti...tre sa fie ceva...traditional...classic...stilat....care sa vb de la sine....Sunt cu capul pe umeri, am insa aspiratii. Stiu ce vreau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu impresia sau tu deja te-ai cam decis ce motor sa iti iei? (daca zici ca ai citit deja manualele de dragstar din scoarta in scoarta, pentru mine e destul de clara alegerea ta) mai pui intrebari doar asa ca sa iti confirme alegerea facuta.

daca e asa, go for it. acum incepe sezonul.

 

daca esti incepator iti recomand sa citesti si Proficient motorcycling. este o carte foarte buna. o gasesti pe net in format pdf.

 

este foarte important sa te simti bine in sa si sa nu te incomodeze nimic. atentie la genunchi sa nu cumva sa blocheze ghidonul cand vrei sa virezi maxim stanga sau maxim dreapta. daca se intampla asta, mai trebuie sa inalti ghidonul sau sa ii schimbi pozitia. altfel risti sa pici pe jos cand nici nu te astepti.

 

nu stiu cum stai cu banii dar sper ca ai luat in calcul ca pe langa motocicleta iti mai trebuie si echipament de protectie.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu impresia sau tu deja te-ai cam decis ce motor sa iti iei? (daca zici ca ai citit deja manualele de dragstar din scoarta in scoarta, pentru mine e destul de clara alegerea ta) mai pui intrebari doar asa ca sa iti confirme alegerea facuta.

daca e asa, go for it. acum incepe sezonul.

 

daca esti incepator iti recomand sa citesti si Proficient motorcycling. este o carte foarte buna. o gasesti pe net in format pdf.

 

este foarte important sa te simti bine in sa si sa nu te incomodeze nimic. atentie la genunchi sa nu cumva sa blocheze ghidonul cand vrei sa virezi maxim stanga sau maxim dreapta. daca se intampla asta, mai trebuie sa inalti ghidonul sau sa ii schimbi pozitia. altfel risti sa pici pe jos cand nici nu te astepti.

 

nu stiu cum stai cu banii dar sper ca ai luat in calcul ca pe langa motocicleta iti mai trebuie si echipament de protectie.

pentru inceput protectii= casca+geaca

eventual protectii genunchi si coate....

pe parcurs si restul

Da principial m-am decis...dar cer parerea oamenilor cu experienta..ca doar de...de la teoretic la practic...cale lunga....

Dragstar imi place ca design...sper sa imi vina si bine....si e valoarea maxima la care ma pot intinde....(3000). Nu vreau peste pt ca nu mai am bani. Nu vreua cc mai mare ca mi teama....si mi aiurea si de consum. Dar vreau ca ce iau in 3000 sa merga fara cusur. Nu vreua sa ma apuc sa schimb pe la ea plcute frana...sau alte nebunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre Dragstar:

Eu mi-am luat un Dragstar (650) in aceasta vara. Fostul proprietar avea cam 1,85 m inaltime si a mers cu el fara probleme, dar mi-a spus ca era putin prea mic. Pentru mine este perfect (dar eu am 1,68 m).

 

Despre echipament:

 

In afara de casca si de geaca, iti trebuie neaparat manusi (nu doar din cauza vantului; falangele degetelor si carpienele sunt extrem de expuse in cazul unui accident; un set de manusi cu protectii cum trebuie isi merita banii).

 

In plus, iti recomand sa iti cumperi si un brau (e ieftin si nu te doare mijlocul de la vant daca il folosesti).

 

Cand mi-am cumparat echipament mie mi s-a recomandat sa imi cumpar macar un set de genunchiere (tot ieftine mi-am luat, din acelea care se pun pe sub blugi).

 

Mai tarziu am simtit nevoia sa imi cumpar ceva de pus la gat si cizme (doar cand s-a facut frig, sincer).

 

Multa bafta!

 

D

 

pentru inceput protectii= casca+geaca

eventual protectii genunchi si coate....

pe parcurs si restul

Da principial m-am decis...dar cer parerea oamenilor cu experienta..ca doar de...de la teoretic la practic...cale lunga....

Dragstar imi place ca design...sper sa imi vina si bine....si e valoarea maxima la care ma pot intinde....(3000). Nu vreau peste pt ca nu mai am bani. Nu vreua cc mai mare ca mi teama....si mi aiurea si de consum. Dar vreau ca ce iau in 3000 sa merga fara cusur. Nu vreua sa ma apuc sa schimb pe la ea plcute frana...sau alte nebunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca-i mic pt tine drag staru de 650.....eu am 1,65 si mi-e numai bun.....

de condus nu-i greu, nu te doare nimic cand te dai jos de pe el, e f comfortabil....dar prin oras mie mi-e putin greu sa-l manevrez.....iar ca si incepator nu e greu; inainte de el am avut virago de 250 dar am mers f putin cu ea.....deci cu drag staru pot sa zic c-am fost incepatoare.

si eu iti sugerez mai bine sa-ti iei VN de 800......\

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am reperat bubele facute in noiembrie (deh, mai cade omul cand nu gandeste), m-a apucat cheful sa mut comenzile mai in fata. Intai m-am speriat de preturile unui set de comenzi avansate de firma, dar cum am picioarele cam lungi trebuie sa fac cumva. Asa ca am cautat si am gasit in niste poze (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_03.jpg) solutia avansarii folosind o placa ce transfera pur si simplu prinderile de pe cadru ale suportilor cu pana la 120mm mai in fata, folosindu-se apoi ansamblele suport/pedala/scarita originale. Mai trebuie confectionate alte tije de comanda ale cutiei si franei spate mai lungi, dar e simplu iar material se gaseste usor la magazinele cu specific de inox (bara 6mm pentru cutie si teava 16mm parca pentru frana, cam 20RON bucata la lungimile necesare).

 

Problema initiala a fost procurarea si prelucrarea tablei de otel cu grosime de 8-10 mm, dar s-a rezolvat in cadrul unui service de camioane (grosimea respectiva de tabla fiind folosita curent la repararea picioarelor de sprijin ale remorcilor :cheers: )

 

Modificarea e destul de simpla si in primul rand la un pret "romanesc". Estetica, in schimb, cam lasa de dorit pentru ca se modifica important aspectul partii inferioare a cadrului (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_01_lg.jpg si http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_02.jpg). Voi ce opinie aveti?

 

 

Ai facut lucrarea?...eu as incerca dar cu o placa de inox...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,93 si nu am nici o problema pe 650. Comenzile nu sunt avansate. Pozitia e foarte buna. E adevarat ca ar fi altceva si mai comod cu comenzi avansate d :cheers: ..dar nu e deranjant nici asa.

Il am de doi ani de cand am carnetul si nu am avut nici o problema cu el.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...sfaturi bune ...sfaturi bune. Chestia cu Italia. Eu am citit cartea tehnica si owner's manual de vrei 3 ori din scoarta in scoarta.....Am vazut despre reglaje frane acceleratie...cum verifici uzura saborti toate nebuniile. Acum...no moto italia....asta am auzit...sunt neglijenti...dar chiar asa....

daca motorul suna rotund, nu a fost cazuta,nu trage pe o parte.....merg martori de bord, instalatia electrica,,,frane ok...chestii ce pot fii verificate...ce ar putea fii in regula...Tipul spunea ca ar avea si carte service la ea.....

Din germnaia nu am mai vazut lately...dc o iau din ro....inmatriculata pe romania..nici pe aia nu pot avea cine stie ce incredere....Si inca ceva...am un ford ka (al firmei) luat din germania.... Nici ala nu a fost cine stie ce stralucire. Neamtul face revizii...dar nu ai sa il vezi surubarind la ea...sa mai puna vaselina si chestii marunte....nu stiu ce sa zic.....am si eu indoieli cu provenienta(asta pentru ca v-am auzit pe voi)...dar chiar asa negru sa fie dracul

Moto e din 98 si are putin peste 18 000 km. Pretul e de 3000 euro

Motocicletele sunt importante din italia...de cineva(nu ii stiu numele) Are magazin in lugoj.Am vazut ca e specializat pe dragstaruri (aduce multe dintrastea...)aveti mai multe info despre el....recomandari...oameni patititi...orice sfat e bine venit

 

Nu te increde in sunete...

Daca vrei sa fi sigur de motor trebuie masurata compresia si asta se face de regula la service.

 

800 e deja prea mult..ma sperie ideea ca plec direct de la 800...exclus

Corect!

Ce 800 mai, ati innebunit?

500 MAXIM 600!

cat despre kilometraj...ca sa il dea peste cap....nu cred...nu vad cum ar face in 10 ani 118 000 km.Dc il dadea jos si il mai da inapoi.....o chestie ca asta la sa orme?

 

Ar fi mai bine sa crezi.

EXEMPLU : mi-am luat motoru la 29 300, fiind primul proprietar.

Motorul avea atunci 12 ani adica tipu ala a mers cam 2500 km pe sezon (sa zicem 5 luni/sezon). Adica 500 km/luna.

Eu am mers in doi ani 30 000 km adica 3000 km pe luna. DE 6 ori mai mult.

GARANTAT DAT INAPOI KILOMETRAJUL!

 

sau uita-te la un Kawa EN500

ca si incepator, eu am avut dragstar de 650, nou din 2005, dar m-a impresionat mult mai mult mobra prietenului meu - pe care o vinde:

/index.php?...p=0entry0

 

Da, bun EN -UL.

nu imi place nici batut en500. Am venit de la proiesti pana la craiova sapt trecuta(un prieten si-a luat). Ii lipseste tot ce vreau eu de la un motor:

- motor in v

- atitudinea

- look.

- sound.

si felul in care te face sa te simti...tre sa fie ceva...traditional...classic...stilat....care sa vb de la sine....Sunt cu capul pe umeri, am insa aspiratii. Stiu ce vreau...

Tin sa te contrazic.

Motor in V nu are pentru ca e in linie asa s-a nascut, n-ai ce face.

Look? O ho are din belsug.

Sound? Sunt tobe aftermarket SCORPION care sunt dementiale!!!

Atitudine?

La greu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar dragstar

pentru:

motor in v

cuplu

cardan

look

manevrabilitate

consum mic

intretinere subtire

posibilitati mari de customizare

contra:

mai greu printre masini la semafor

 

NU pt alte moto

vulcan 800 - lant

kawa en - nu motor in v si cred ca si lant

shadow - lant

 

concluzie: dragstar

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...daca e dat inapoi e nasol :cheers:...Tu tostusi ai mers mult cu ea!....Dar pe langa asta....cati dintre voi ati masurat compresia inainte sa va luati motor?Cat ar costa asta....unde as putea face asta in lugoj/timisoara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...daca e dat inapoi e nasol :cheers:...Tu tostusi ai mers mult cu ea!....Dar pe langa asta....cati dintre voi ati masurat compresia inainte sa va luati motor?Cat ar costa asta....unde as putea face asta in lugoj/timisoara!

Eu am cumparat moto de la dealer care i-a facut un RK (reparatie capitala) inainte s-o vanda si mi-a dat garantie SCRISA 10 000 km pe motor si cutia de viteze.

Deci au masurat ei compresia!

Altfel nu se hazardau la garantie...

Compresia o masori la un service moto, se plateste in Euro pe ora de lucru.

De regula e intre 8 - 16 Euro pe ora de lucru. Teoretic lucrarea sa face in maxim o ora.

E timpul sa nu mai cumparam cu ochii sau urechile motoarele second hand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Pt cine isi cauta dragstar, imi pare rau dar trebuie ! am doar doua motive: manere incalzite si abs !

 

Producatorul: YAMAHA

Modelul motocicletei: DragStar xvs 650

Anul fabricatiei: 1999, prima inmatriculare Ian. 2000

Kilometri: 18500 Km

Putere: 40 CP

Capacitatea: 650 cmc

Culoare: ALB

Acte: inmatriculata in Romania

Pret: 4500 EURO sau schimb cu BMW 650 cc – 800 cc

Locatia: Bucuresti

Accesorii: coburi piele, sisibar,bullbar, talpici 30cm, 2 proiectoare, a2a sea de la Granucci, alarma pager Scorpio SR i900, revizie la 17000 km, este ideala pentru incepatori.

Contact: Bogdan – 0721.502.902

 

4000e ca din fabrica - 4500e cu tot ce are pe el. :burnout:

post-39515-1234627728_thumb.jpg

post-39515-1234627738_thumb.jpg

post-39515-1234627750_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand una bucata dragstar 1100, an 2002, km 16000 sau schimb cu un bucata HD 1200

 

 

 

 

 

motivul vanzari este ****vreau HD**** si vreau sa ma bag din nou la modificat

 

 

spune-mi si mie te rog suportul de numar de unde l-ai cumparat?

eventual daca ai o poza mai explicita

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi si mie te rog suportul de numar de unde l-ai cumparat?

eventual daca ai o poza mai explicita

merci

 

 

 

 

tot ce este pe acest moto adica : aripa spate , suport numar , sa , etc sunt facute atrizanal de catre mine

 

 

cand am sa ajung prin zona pe unde am motorul am sa-i fac niste poze mai detaliate si am sa le postez

post-25513-1234964622_thumb.jpg

post-25513-1234964730_thumb.jpg

Editat de SENA_KAMIKAZE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare sissy bar pt yamaha xvs 250?? sau daca stie cineva unde pot gasi mai jos de 200euro

Daca da, da-ti un mesaj pe privat. multumesc

 

 

ana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai am si eu dilema.....ca se tot face atata tamtam....cum sta treaba cu over heating ul la cilindrul 2 la dragstar....este o chestiune reala sau e un fel de mic mit. Mi se pare putin probabil ca japonezul sa nu fii luat in calcul aspectul asta, intreb pentru ca atunci cand i am zis unui cunoscut ca imi iau dragstar prima chestie pe care a spus-o a fost : Nu dragstar....heating problems!.....

Voi ce aveti de spus la chestia asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers,nu stiu cat de reala,e problema,mai ales ca eu n-am Dragstar...Dar am vazut cu ochii mei,un Drag. de 650,lasat la relanti,ca sa-i incarce bateria,cica...Vara,pe caldura,si-n soare... Evident,i-i s-a topit un capac lateral,care e si langa cilindrul din spate. Evident,cilindrul asta,e dezavantajat,la racire.Si chestia asta cred ca-i valabila la toate 2V cu racire pe aer,mai putzin motorul boxer si cel de Moto Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am si eu dilema.....ca se tot face atata tamtam....cum sta treaba cu over heating ul la cilindrul 2 la dragstar....este o chestiune reala sau e un fel de mic mit. Mi se pare putin probabil ca japonezul sa nu fii luat in calcul aspectul asta, intreb pentru ca atunci cand i am zis unui cunoscut ca imi iau dragstar prima chestie pe care a spus-o a fost : Nu dragstar....heating problems!.....

Voi ce aveti de spus la chestia asta!

Nu stiu cat ii de reala treaba asta,eu am dragstar 650 de un an jumate si n-am observat asa ceva,am fost si la drum lung cu ea si 700 km / zi pe autostrada 2 persoane +bagaje full tinut la o viteza de 120-130 km/h(la depasiri si mai mult) in august peste 30 de grade,daca era reala problema asta cred ca in astfel de conditii trebuia sa apara.(vezi pozele din semnatura Croatia)

 

Apropo e de vanzare :friends: Detalii:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-161606.html

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu cred ca e o problema reala cu overheating. am mers si la drum lung si prin Bucuresti cu a mea (cine stie cum se circula in miezul zilei pe anumite bulevarde isi poate face o idee - mers inseamna de fapt mai mult stat sau mers in treapta 1 cu viteza melcului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...