Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

De cateva luni m-am alaturat si eu fericitilor posesori de Yamaha DragStar ( de prin toamna lui 2010).

Am un DragStar XVS 650 Classic din 2000.

 

Am atasat si o poza de anul asta de prin ianuarie insa din pacate m-am grabit asa de tare sa ies incat nu am mai avut grija sa curat si eu dupa iarna care inca nu trecuse.

Sper sa ne intalnim si noi intr-un cadru organizat la o drumetie si nu numai.

 

Toate cele bune,

 

Ciprian

post-48117-1301177015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna @cip789 sa fiti sanatosi impreuna si sa faceti cat mai multi km impreuna fara evenimente!

Ne gasesti si pe www.star.forumers.ro

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna @cip789 sa fiti sanatosi impreuna si sa faceti cat mai multi km impreuna fara evenimente!

Ne gasesti si pe www.star.forumers.ro

 

Salut,

 

Multumesc pentru gandurile bune.

Ma bucur ca exista un cadru organizat al Drag Star-istilor.

 

Voi accesa si eu forumul.

Nevedem pe-acolo!

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multumesc pentru gandurile bune.

Ma bucur ca exista un cadru organizat al Drag Star-istilor.

 

Voi accesa si eu forumul.

Nevedem pe-acolo!

 

Toate cele bune.

Nu de mult a fost realizat de baieti, e chiar foarte bun. Numa bine si sanatate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De cateva luni m-am alaturat si eu fericitilor posesori de Yamaha DragStar ( de prin toamna lui 2010).

Am un DragStar XVS 650 Classic din 2000.

 

Am atasat si o poza de anul asta de prin ianuarie insa din pacate m-am grabit asa de tare sa ies incat nu am mai avut grija sa curat si eu dupa iarna care inca nu trecuse.

Sper sa ne intalnim si noi intr-un cadru organizat la o drumetie si nu numai.

 

Toate cele bune,

 

Ciprian

 

 

Salut,

 

Mai jos niste poze mai recente si cu motocicleta cat de cat curata:

 

http://img36.imageshack.us/img36/2676/p1040474o.jpg

http://img269.imageshack.us/img269/2329/p1040475d.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/7457/p1040476.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/2548/p1040477d.jpg

http://img846.imageshack.us/img846/911/p1040478.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2804/p1040479ff.jpg

http://img576.imageshack.us/img576/5483/p1040480s.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat :) !

 

 

e 650....

 

nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important.

 

am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok.

 

cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba

 

io-s mai rezervat in privinta "performantelor"

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 650....

 

nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important.

 

am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok.

 

cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba

 

io-s mai rezervat in privinta "performantelor"

 

bafta

E logic ce zici tu, dar omul poate nu cauta putere si cuplu ci doar LOOK :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E logic ce zici tu, dar omul poate nu cauta putere si cuplu ci doar LOOK :)

 

 

tre sa ne gandim la curbe, depasiri... conteaza f mult.

 

se schimba radical ciclistica (sper sa nu fie rau... dar..... hmmm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat :) !

as vrea eu sa pot face astfel de lucrari :) , "nanasul" meu de cununie e actorul principal in aceasta lucrare, eu doar va tin la curent cu stadiul lucrarii. CryAngel are dreptate, e un Dragstar de 650 pe care incearca sa il modifice.

 

e 650....

 

nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important.

 

am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok.

 

cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba

 

io-s mai rezervat in privinta "performantelor"

 

bafta

tot acest proiect a plecat de la o joaca, a vrut sa vada daca poate face modificari mai mult decat un nr lateral, un rezervor modificat sau alte lucruri pe care le intalnesti destul de des la choppere. Nu il intereseaza foarte mult performanta ci mai mult aspectul. Cu toate acestea au fost luati in calcul si parametri tehnici. Roata spate e facuta din duraluminiu.

bafta!

p.s: pe youtube, printre filmele postate de el este si unul in care modifica un Opel Monterey destul de vechi, rezultatul a fost unul spectaculos atat estetic cat si tehnic(parerea mea :) ), asteptam acum sa vedem cum va iesii Dragstarul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut lume,

schimb aripa fata inox si filtru aer custom - vezi poza - cu unele originale.

 

DSC09155.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti!

 

Sunt un nou mandru posesor de Yamaha Dragstar 650!

Pentru ca am fost si pe la intalnirile de pe academia militara cu o parte din voi ma cunosc personal!

M-ar interesa niste tobe finale foale sau ma rog galagioase pentru noua mea jucarie!

Vreo recomandare? a-si vrea doar finalele pentru a pastra heat-shildurile de pe restul tevilor!

Poate vreo idee... sugestie... link?

 

toate cele bune

Kid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti!

 

Sunt un nou mandru posesor de Yamaha Dragstar 650!

Pentru ca am fost si pe la intalnirile de pe academia militara cu o parte din voi ma cunosc personal!

M-ar interesa niste tobe finale foale sau ma rog galagioase pentru noua mea jucarie!

Vreo recomandare? a-si vrea doar finalele pentru a pastra heat-shildurile de pe restul tevilor!

Poate vreo idee... sugestie... link?

 

toate cele bune

Kid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am adaptat la dragstar-ul meu din 1999 un alt releu decat cel original si acuma nu mi se incarca cum trebuie bateria (care e noua) voltajul la relanti e intre 12.90 - 13.10 si din cate stiu eu trebuie sa fie undeva la 13.50-14.20, iar daca accelerez scade sub 12.90.

 

Asa ca va intreb cam la ce pret se ridica unul nou?

 

Multumesc Anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cea mai grea etapa din intreg procesul de transformare a dragstrarului, modificarea cardanului :)

Ai rezolvat problema cu modificarea cardanului?

Ideia care ti-o dau e una simpla, nu-s teoretician de net, lucrez si eu la modificarea totala a cadrului tot pt un motor pe cardan.

 

Scoate stalpii cadrului, unul deja l-ai taiat, vezi modelul de stalpi de la Honda fury, iti poti face altii dupa acel model, cardanul va trece prin interiorul celui din stanga.

 

 

Totusi, nu inteleg, trebuie sa modifici lungimea cadranului, ca nu mi-e clar de ce, .....daca da.

 

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rezolvat problema cu modificarea cardanului?

Ideia care ti-o dau e una simpla, nu-s teoretician de net, lucrez si eu la modificarea totala a cadrului tot pt un motor pe cardan.

 

Scoate stalpii cadrului, unul deja l-ai taiat, vezi modelul de stalpi de la Honda fury, iti poti face altii dupa acel model, cardanul va trece prin interiorul celui din stanga.

 

 

Totusi, nu inteleg, trebuie sa modifici lungimea cadranului, ca nu mi-e clar de ce, .....daca da.

 

 

Salutari.

dupa cum spuneam, nu pot sa imi atribui eu meritele pentru modificarea motorului ci un prieten foarte bun, eu doar il asist :) . A trebuit sa taie cardanul pentru ca roata pe spate a fost modificata complet in sensul ca a fost pus anvelopa de 280 pe o janta de mercedes de 19 adaptata. Deasemenea toata prinderea s-a modificat si a fost montat si un etrier de frana (modelul initial avea frana pe tambur pe spate). Cardanul a fost modificat prin montarea unei cruci cardanice ce face posibila legatura dintre cutie si prinderea pe roata spate. A fost de munca ca la balamuc cu materiale care mai de care.

bafta

 

bratul cardanului a fost facut dintr-o planetara de mercedes :)

Editat de Boriss_s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da l-am citit!

el vinde tobele originale... asa ceva am si eu!

eu caut ceva afermarket sau ceva care sa sune puternic!

 

 

pai le iei pe alea originale si le tai

se aud cam asa:http://www.youtube.com/watch?v=kqdSmjrzMxY

daca umbli in carburatoare scapi si de rateurile pe decelerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am adaptat la dragstar-ul meu din 1999 un alt releu decat cel original si acuma nu mi se incarca cum trebuie bateria (care e noua) voltajul la relanti e intre 12.90 - 13.10 si din cate stiu eu trebuie sa fie undeva la 13.50-14.20, iar daca accelerez scade sub 12.90.

 

Asa ca va intreb cam la ce pret se ridica unul nou?

 

Multumesc Anticipat!

Ahoi, am gasit la dual motors releu de incarcare cu 99 euro plus tva. Ce parere aveti, e decent pretul?

Mesaj completat

O lucrare de o zi cu ajutorul unui prieten!

 

Mesaj completat

Tot nu am reusit sa gasesc releu de incarcare :) . Va rog sa ma ajutati, si va rog pe cei care au Yamaha Dragstar 1100cc sa masoare volatajul la relantii! Multumesc!

post-25613-1302195205_thumb.jpg

post-25613-1302195223_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...