Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Care stiti pe unde gasesc niste suporti de coburi pt un Dragstar xvs650? Am tot cautat pe la magazinele moto si nimic. Mai toti au coburi dar suporti nu...

Uite de la www.louis.de baga codurile astea 10024570 si 10024350 precis iti aduce careva ca doar esti in Bucuresti!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Care stiti pe unde gasesc niste suporti de coburi pt un Dragstar xvs650? Am tot cautat pe la magazinele moto si nimic. Mai toti au coburi dar suporti nu...

 

Uite aici!

Sunt pe stoc. Le poti avea chiar maine! Cod produs 63-125. Factura, garantie si toate cele.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o diafragma de la rezervorul de lichid de frana pt dragstar de 650 sau vreo idee de unde sa iau una cat mai ieftina? reprezentanta yamaha ploiesti mi a cerut 24e si dillypoint 27e... ca repere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristocea am uitat sa iti spun ca sunt in Bucuresti care ti-ar putea confectina asa ceva, uita-te cateva pagini inapoi la sectiuna accesorii.... etc Parca acolo era userul cu numele de @don_rados parca, el le face!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o diafragma de la rezervorul de lichid de frana pt dragstar de 650 sau vreo idee de unde sa iau una cat mai ieftina? reprezentanta yamaha ploiesti mi a cerut 24e si dillypoint 27e... ca repere...

 

daca te referi la capacul de la rezervorul de lichid cred ca am eu unul original

am sa ma uit in week-end ca nu sunt in bucuresti si te anunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te referi la capacul de la rezervorul de lichid cred ca am eu unul original

am sa ma uit in week-end ca nu sunt in bucuresti si te anunt

nu la capac, la garnitura de cauciuc de sub el... astept pana pe uichend poate o ai p aia;)

Editat de bizzah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluti!

Din păcate nu mai am chooper si abia după ce l-am vândut mi-au venit și o parte din accesoriile pentru el!

sunt absolut noi nouțe în cutie niciodată montate!

aveți link-urile mai jos:

Innaltatoare: 100Ron Fix

Manere: 100Ron Fix

Numar Lateral: 100Ron Fix

 

Va atasez link-urile cu preturile originale, ce nu includ transportul!

Au fost comandate pentru dragstar dar se potrivesc si pe vulcan si pe mai multe!

NU accept schimbrui, iar daca se iau toate 3 odata se face reducere!

Multumesc

Numai la telefon: 0723782783

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Handlebar-Risers-Fit-Handlebar-Risers-Yamaha-V-Star-6-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255c256fa8QQitemZ160459747240QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2699wt_939

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Handlebar-Hand-Grip-Rail-Motorcycle-VN1600-VTX-1300-1-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255bc6257fQQitemZ160453502335QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1166wt_939

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Vstar-1100-650-Side-License-Plate-Mount-Brushed-Alum-/330513854304?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4cf4292f60#ht_2791wt_1165

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

Din Mai anul trecut sunt fericitul posesor a unei Yamaha Dragstar 650 Classic(2003). Anul acesta as dori sa schimb toate consumabilele (mai putin placutele de frana).

As dori sa stiu cam ce operatii de intretinere se fac la tipul acesta de moto si la cat timp si/sau km.Ma intereseaza tot: ulei(motor,cardan), filtre(benzina,aer,ulei) etc. Exista cumva vreun loc de unde sa le pot lua "la pachet" si poate la preturi rezonabile?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, sunt proaspatul posesor al unui xvs1100 din 1999 si as dori sa va intreb cateva lucruri care imi stau deocamdata pe cap:

 

1. Rezervorul este de aprox 17,5 litri iar eu am avut o autonomie de aproximatv 240-250 km pe un plin. Facand socoteala vine undeva la 7l/100km consumul. Nu e cam mult? Nici fostul virago 750 nu imi consuma asa, orce i-as fi facut. Eu am auzit pe toti posesorii de dragsrar 1100 ca au consum de 5. Chiar sunt curios sa va aud si pe voi ce parere aveti.

 

2. Am pe el tobe SilverTail (am avut bulan sa-l cumpar asa; si pe virago tot SilverTail am avut si mi-au placut tare) dar sunt curios sa-mi zica unul din voi (care aveti tot silvertail pe xvs1100) daca sunt tevi goale sau cu "de toate in ele". Am o impresie ciudata totusi ca sunt "incomplete", "golite", "dezbracate". Motorul totusi se aude demential, nu am ce sa zic, insa datorita faptului ca tobele sunt goale "bese" vaca la frana de motor/ scos mana din gaz la ture medii-mari, etc. de zici ca trage cineva cu tunu'. Imi place sa duduie, dar parca nici chiar atat de mult. Am citit pe-aci pe forum despre problema rateurilor si am vazut ca unii sustin ca ii din relanti (si chiar fostul proprietar a umblat la surubul de relanti inainte sa plec cu ea, iar apoi alt tip mi-a "reglat-o" cica dar tot bubuie tare si multicel. As vrea totusi sa stiu ce parere aveti in cazul acestei probleme. Inca o chestie ar fi ca are momente cand moare motoru, si asta sigur e de la relanti (mai ales cand nu e incins bine)

3. La inceput mi-a mers in hopuri. Acum vad ca nu prea mai face (facea asta la mers constant); de la ce sa fie si asta?

4. Frana pe fata scartaie in draci. Care sunt cauzele?

5. Ce pot face sa ajung si eu la consumul ala de-l lauda toata lumea la xvs1100 de 5l/100km?

 

Cam atata deocamdata. Merci anticipat!

Editat de _popa_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluti!

Din păcate nu mai am chooper si abia după ce l-am vândut mi-au venit și o parte din accesoriile pentru el!

sunt absolut noi nouțe în cutie niciodată montate!

aveți link-urile mai jos:

Innaltatoare: 100Ron Fix

Manere: 100Ron Fix

Numar Lateral: 100Ron Fix

 

Va atasez link-urile cu preturile originale, ce nu includ transportul!

Au fost comandate pentru dragstar dar se potrivesc si pe vulcan si pe mai multe!

NU accept schimbrui, iar daca se iau toate 3 odata se face reducere!

Multumesc

Numai la telefon: 0723782783

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Handlebar-Risers-Fit-Handlebar-Risers-Yamaha-V-Star-6-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255c256fa8QQitemZ160459747240QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2699wt_939

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Handlebar-Hand-Grip-Rail-Motorcycle-VN1600-VTX-1300-1-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255bc6257fQQitemZ160453502335QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1166wt_939

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Vstar-1100-650-Side-License-Plate-Mount-Brushed-Alum-/330513854304?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4cf4292f60#ht_2791wt_1165

 

 

a mai ramas doar suportul de numar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, sunt proaspatul posesor al unui xvs1100 din 1999 si as dori sa va intreb cateva lucruri care imi stau deocamdata pe cap:

 

1. Rezervorul este de aprox 17,5 litri iar eu am avut o autonomie de aproximatv 240-250 km pe un plin. Facand socoteala vine undeva la 7l/100km consumul. Nu e cam mult? Nici fostul virago 750 nu imi consuma asa, orce i-as fi facut. Eu am auzit pe toti posesorii de dragsrar 1100 ca au consum de 5. Chiar sunt curios sa va aud si pe voi ce parere aveti.

 

2. Am pe el tobe SilverTail (am avut bulan sa-l cumpar asa; si pe virago tot SilverTail am avut si mi-au placut tare) dar sunt curios sa-mi zica unul din voi (care aveti tot silvertail pe xvs1100) daca sunt tevi goale sau cu "de toate in ele". Am o impresie ciudata totusi ca sunt "incomplete", "golite", "dezbracate". Motorul totusi se aude demential, nu am ce sa zic, insa datorita faptului ca tobele sunt goale "bese" vaca la frana de motor/ scos mana din gaz la ture medii-mari, etc. de zici ca trage cineva cu tunu'. Imi place sa duduie, dar parca nici chiar atat de mult. Am citit pe-aci pe forum despre problema rateurilor si am vazut ca unii sustin ca ii din relanti (si chiar fostul proprietar a umblat la surubul de relanti inainte sa plec cu ea, iar apoi alt tip mi-a "reglat-o" cica dar tot bubuie tare si multicel. As vrea totusi sa stiu ce parere aveti in cazul acestei probleme. Inca o chestie ar fi ca are momente cand moare motoru, si asta sigur e de la relanti (mai ales cand nu e incins bine)

3. La inceput mi-a mers in hopuri. Acum vad ca nu prea mai face (facea asta la mers constant); de la ce sa fie si asta?

4. Frana pe fata scartaie in draci. Care sunt cauzele?

5. Ce pot face sa ajung si eu la consumul ala de-l lauda toata lumea la xvs1100 de 5l/100km?

 

Cam atata deocamdata. Merci anticipat!

2. Incearca sa cureti carburatorul si sa-l reglezi si sincronizezi (dar sa stie omu'cu ce se mananca "cel care face operatia") si cred-ca reduci si consumul si scapi si de prea multe bubuituri!

4. Schimba placutele de frana urgent ca ti se duce naibii discul pe fata pentru ca nu mai ai placute de frana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Incearca sa cureti carburatorul si sa-l reglezi si sincronizezi (dar sa stie omu'cu ce se mananca "cel care face operatia") si cred-ca reduci si consumul si scapi si de prea multe bubuituri!

4. Schimba placutele de frana urgent ca ti se duce naibii discul pe fata pentru ca nu mai ai placute de frana!

 

Aha, multam pt info. Revin dupa ce ma intorc de la meserias

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, garnitura de cauciuc nu o am!

shit, merci oricum... mai are cineva vo solutie/idee?

 

Domnilor, sunt proaspatul posesor al unui xvs1100 din 1999 si as dori sa va intreb cateva lucruri care imi stau deocamdata pe cap:

 

1. Rezervorul este de aprox 17,5 litri iar eu am avut o autonomie de aproximatv 240-250 km pe un plin. Facand socoteala vine undeva la 7l/100km consumul. Nu e cam mult? Nici fostul virago 750 nu imi consuma asa, orce i-as fi facut. Eu am auzit pe toti posesorii de dragsrar 1100 ca au consum de 5. Chiar sunt curios sa va aud si pe voi ce parere aveti.

 

2. Am pe el tobe SilverTail (am avut bulan sa-l cumpar asa; si pe virago tot SilverTail am avut si mi-au placut tare) dar sunt curios sa-mi zica unul din voi (care aveti tot silvertail pe xvs1100) daca sunt tevi goale sau cu "de toate in ele". Am o impresie ciudata totusi ca sunt "incomplete", "golite", "dezbracate". Motorul totusi se aude demential, nu am ce sa zic, insa datorita faptului ca tobele sunt goale "bese" vaca la frana de motor/ scos mana din gaz la ture medii-mari, etc. de zici ca trage cineva cu tunu'. Imi place sa duduie, dar parca nici chiar atat de mult. Am citit pe-aci pe forum despre problema rateurilor si am vazut ca unii sustin ca ii din relanti (si chiar fostul proprietar a umblat la surubul de relanti inainte sa plec cu ea, iar apoi alt tip mi-a "reglat-o" cica dar tot bubuie tare si multicel. As vrea totusi sa stiu ce parere aveti in cazul acestei probleme. Inca o chestie ar fi ca are momente cand moare motoru, si asta sigur e de la relanti (mai ales cand nu e incins bine)

3. La inceput mi-a mers in hopuri. Acum vad ca nu prea mai face (facea asta la mers constant); de la ce sa fie si asta?

4. Frana pe fata scartaie in draci. Care sunt cauzele?

5. Ce pot face sa ajung si eu la consumul ala de-l lauda toata lumea la xvs1100 de 5l/100km?

 

Cam atata deocamdata. Merci anticipat!

1. io la dragstar de 400 am consum de 6,5l per suta... so, relax!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shit, merci oricum... mai are cineva vo solutie/idee?

 

 

1. io la dragstar de 400 am consum de 6,5l per suta... so, relax!

 

Esti sigur ca asta nu e cumva o problema? Totusi, sunt 400cmc... Intreaba pe-aci un avizat, poate o aduci la un consum "uman"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca asta nu e cumva o problema? Totusi, sunt 400cmc... Intreaba pe-aci un avizat, poate o aduci la un consum "uman"...

am intrebat si mai sunt in aceeasi oala, am fost la 'doctor' si mi a scazut de la 7 la 6,5... cica daca as schimba filtrul de aer s ar putea reface amestecul si as mai castiga un pic la consum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat si mai sunt in aceeasi oala, am fost la 'doctor' si mi a scazut de la 7 la 6,5... cica daca as schimba filtrul de aer s ar putea reface amestecul si as mai castiga un pic la consum...

 

Eu zic ca e undeva o problema. Chiar e prea mare consumul de care zici si pe 400cc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat si mai sunt in aceeasi oala, am fost la 'doctor' si mi a scazut de la 7 la 6,5... cica daca as schimba filtrul de aer s ar putea reface amestecul si as mai castiga un pic la consum...

Spune-mi la cati km schimbi vitezele?

a I-a

a II-a

a III-a

a IV-a

a V-a

 

Pentru ca am un prieten care schimba in a V-a la 80-90 la ora si trebuie schimbat cam la 65-70 km/h a V-a, si tot asa avea consum ca voi ;) si dupa aia i-a scazut la 3-4 L !

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, mai am o intrebare: cum se "face" consumul? In primul rand la ce viteza de mers (ma refer pt un chopper) si in al doilea rand daca vorbim de mixt sau extraurban?

 

S-ar putea sa nu fiu pe aceeasi lungime de unda cu voi.

In alta ordine de idei, am mentionat in primul post un mers oarecum balbaiti (cand tragea inainte, cand ma dadea in nas) care s-a rezolvat de la sine (poate din rulaj, poate din benzina, nu stiu) apoi am scris ca mi-a iesit un consum de aproape 7,5. Aparent si asta s-a rezolvat de la sine. Acum haide sa va deraliez:

Am rezervorul de aprox 17.5-18l.

Am facut plinul, m-am dat cu 60-100km/h (in localitati 60-80k/h iar in afara 80-100k/h - de la 100 in sus nu ma mai pot tine de ea, imi vine tot aerul in piept).

Bun, deci am mers si la campie si la deal cu serpentine (cred ca are o important destul de mare si asta). Am mai trecut cat de cat si prin localitati unde m-am oprit la semafoare, etc, dar cu toate astea nu cred ca pot consodera asta a fiind un consum mixt (decat daca serpentinele au o pondere foarte mare). Pana la gol-golit am facut FIX 400km. Facand impartirea => 4,5l/100km.

Deci mie mi se pare bun. Acum spuneti-mi voi cum trebuoe FACUT consumul.

 

Multumesc anticipat! (va rog NU luati in considerare greselile de "tastatura" pt ca scriu de pe telefon si nu ma uit sa corectez)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci plinul ochi, resetezi km de trip, te dai in oras 100 Km, mergi in peco si bagi plin ochi iara. Asa ai consumul in oras la 100 km.

La fel faci si pentru consumul din afara la o viteza legala si cat de cat constanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci plinul ochi, resetezi km de trip, te dai in oras 100 Km, mergi in peco si bagi plin ochi iara. Asa ai consumul in oras la 100 km.

La fel faci si pentru consumul din afara la o viteza legala si cat de cat constanta.

 

Da, asa am facut pana acum cu cealalta motoreta, dar, de exemplu, ma pot da in afara cu chopperu' cu 128km/h (viteza legala daca ma dau pe drum european) si apoi cineva imi zice de exemplu ca virgulica consumul se face extraurban la 90/h nu la 130/h. De-asta intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa am facut pana acum cu cealalta motoreta, dar, de exemplu, ma pot da in afara cu chopperu' cu 128km/h (viteza legala daca ma dau pe drum european) si apoi cineva imi zice de exemplu ca virgulica consumul se face extraurban la 90/h nu la 130/h. De-asta intreb...

io zic ca;consumul se face la km parcursi ca d aia i zice litri/100km... si depinde in primul rand de stilul de mers (accelerari si franari de a pu1ea) si mai putin de viteza, evident ca toate motoarele au un punct de economic dar cati stau pe el?

am scmbat filtrul si am reusit un consum de 5,5l/100km... ma declar multumit! si IceLord are rezon cu momentul schimbatului treptei dar nu e cazul, io zic ca schimb cat de cat corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu am dragstar xvs 1100cc, sa va spun cum sta treaba la mine: A. Ritm normal (pentru consum de 5-6L/100km): a I-a pana max 20-25 km/h, a II-a 25-40km/h, a III-a 40-60 km/h, a IV-a 60-80 km/h, a V-a 80-175 km/h (dar nu trec de 110 km/h pentru a fii in parametrii optimi de consum); B. Ritm sportiv: a I-a 20-25km/h, a II-a 20/25 - 50/60 km/h, a III-a 50/60 - 90 km/h, a IV-a 90 - 120km/h, a V-a 120 - 175km/h iar consumul sare de 8L 100km (acest ritm necesita ca motorul sa fie bine incalzit si rare ori fac asa ceva)! In cazul motoarelor de 650cc, 400cc, 250cc, 125cc se pune altfel schimbul vitezelor pentru consum optim.

 

Am reusit sa pun pe roti si motorul meu dupa 3 zile de nebuneala si treburi nasoale!

Dar am ramas cu o nedumerire, cand am luat moto nu m-am uitat la releul de incarcare si se pare ca langa el mai e un compartiment din care lipseste ceva si la care vin 4 fire

Cine se uita una acolo ca sa stiu ce e acolo?

Precizez ca am un dragstar xvs 1100cc din 1999

Poze:

1.post-25613-0-57005300-1309018202_thumb.jpg

2.post-25613-0-03473500-1309018210_thumb.jpg

Va rog frumos sa va uitati in locasul respectiv si sa imi spuneti ce e acolo (ce piesa, ce cod are, o poza eventual)

Multumesc Anticipat!

 

Nimeni nu ma ajuta? Va rog frumos sa va uitati!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...