Sari la conținut

Postări Recomandate

Imi pare bine ca m-am intalnit cu o parte din baieti la Gilau, pacat ca nu am avut curajul sa stam la un pahar de vorba. Doar cu @Nemet_huni am beut ca porcul pana la 5 dimineata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://motorcycle-accessories.cruisercustomizing.com/search?

model=&username=&makeid=4&model_id=36&w=handlebars&search2.x=15&search2.y=16

 

 

Va salut!

Un nou posesor de dragstar 1100 classic,as vrea sa aduc ghidonul mai aproape,cam ce risere credeti ca s-ar potrivi?(ghidonul este cel stock)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super,sunt si raisere inalte curbate inspre raider.

Un amic din club are asa ceva exact pe Dragstarul lui de 1100. E mai scund decat tine si e foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, imi mai permit un mic sfat, poate e de ajutor : dupa pornire nu lasa Dragstarul prea mult (max. 1 minut) fara sa incepi deplasarea.Si cum ti-am spus, la peste + 10*C nu e cazul de soc.

Fiecare Dragstar cu obiceiul lui.............

Astazi am iesit sa ma plimb un pic,am pornit-o cu socul tras,dar l-am lasat cam mult vreo 5 minute.

Toate bune,am iesit pe strada,dar am constatat o lipsa mare de putere,oare ce-o fi?

Am mers vreo 15 km si degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, imi mai permit un mic sfat, poate e de ajutor : dupa pornire nu lasa Dragstarul prea mult (max. 1 minut) fara sa incepi deplasarea.Si cum ti-am spus, la peste + 10*C nu e cazul de soc.

Fiecare Dragstar cu obiceiul lui.............

Ok,Luci,memorat....m-am obisnuit si cu tobele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am un ghidon de Yamaha Dragstar 1100, cumparat din UK, fara zgarieturi si indoituri.

L-am luat in speranta ca mi se potriveste pe Intruderul meu VL800, insa nu este asa.

 

Daca are cineva nevoie il rog sa ma contacteze la 0740-000.404 sa ne intelegem la pret.

 

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea...

 

Am gasit..uite ca mkbra ta a fost vedeata...

 

Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare.

 

Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu...

 

Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model...

 

Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog?

 

Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge...

 

Multumesc!

Am gasit..iti spuneam ca mobra ta a fost vedeata..

post-36348-0-59909700-1370621018_thumb.jpg

post-36348-0-51936300-1370621033_thumb.jpg

Editat de xvs650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am un ghidon de Yamaha Dragstar 1100, cumparat din UK, fara zgarieturi si indoituri.

L-am luat in speranta ca mi se potriveste pe Intruderul meu VL800, insa nu este asa.

 

Daca are cineva nevoie il rog sa ma contacteze la 0740-000.404 sa ne intelegem la pret.

 

Hai norock!

Poza? sa nu te mai deranjam cu telefoane inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce ai patit @Avent?

Cauciucul de pe roata spate a fost montata invers (fata de directia de mers), si ca sa nu am surprize la RAR, ne-am pus sa-l schimbam.

Acum mi-e frica doar de tobe. Daca baga baieti mana-n acceleratie - o sa le sparga geamurile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul de pe roata spate a fost montata invers (fata de directia de mers), si ca sa nu am surprize la RAR, ne-am pus sa-l schimbam.

Acum mi-e frica doar de tobe. Daca baga baieti mana-n acceleratie - o sa le sparga geamurile :crack:

Da e o buba treaba cu anvelopa si categoric trebuie sa o pui corect pentru ca o sa ai probleme la mers pe ploaie, curbe, franare.

 

Dar ce esapament ai de iti e frica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vreo diferenta intre furca de dragstar 650 an 1998 custom si cea din aceeasi generatie, dar clasic? intreb pentru ca am schimbat o data simeringurile de ulei pe motiv ca jamba dreapta curgea, iar dupa schimb se intampla acelasi lucru. poate fostul proprietar a schimbat furca originala cu una de clasic si nu se potrivesc simeringurile. nu stiu, apelez la cunostintele voastre. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca furcile sunt identice. La classic are un ornament pe deasupra, dar altfel sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare DRAGSTAR 650A Clasic. fabricat 1999

Provenienta Austria, cumparata direct de la proprietar, avand 26000km originali (specificati si in contractul dintre namt si mine) in 2011, luna August.

Sunt unic Proprietar in tara.

Moto nu are nicio defectiune, nu are avarii sau hibe ascunse, foarte bine intretinuta si ingrijita (pot atesta toate schimburile si interventiile efectuate cu fise Service si facturi ale lichidelor si consumabilelor).

Placute fata 70%, tambur spate 90%.

Anvelope bune (fata f buna, spatele mai putin bun)

In prezent are doar 36000km, merge foarte bine, nu bate nu trancane... tinuta numai in garaj sub husa si cu maxim de ingrijire si atentie.

Estetic 9,8 din 10. Vopsea originala.

Pret 3650 euro usor negociabil, in pret intra toate accesoriile care le observati pe moto (coburi piele, parbriz, spatar, gratar ptr seaua spate, boxe conexiune MP3-Ipod, ceas in forma mot pe ghidon si in plus o anvelopa spate noua cu talon ALB) tot inclus in pret.

 

Motivul vanzarii este acela ca plec din tara la munca in Anglia pe termen lung iar aici nimeni nu are ce face cu ea.

 

Dragos 0726268102 sau 0760391978

post-50710-0-89900900-1371234992_thumb.jpg

post-50710-0-85077800-1371235042_thumb.jpg

post-50710-0-50376000-1371235094_thumb.jpg

post-50710-0-35308100-1371235246_thumb.jpg

post-50710-0-29220100-1371235271_thumb.jpg

post-50710-0-90184800-1371235408_thumb.jpg

post-50710-0-71247500-1371235460_thumb.jpg

post-50710-0-19445200-1371235488_thumb.jpg

post-50710-0-43214500-1371235597_thumb.jpg

post-50710-0-94518700-1371235653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manualul de reparatie pt VStar 1100 (2002)

riginalul ar fi misto, dar si varianta scanata e buna pt moment.

 

Danke.

Editat de Avent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...