Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai nou masoara decibelii la ITP?Am belit-o.....Si evacuarea originala am dat-o deja....Dam'it...

Sunt statii ITP care deja masoara asa ceva. Pune o poza sa vedem cum arata noul esapament!

Ca asta e -

??? Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedster Shorts...

Ahoi!

Nu suna rau sa stii, asa ceva am gasit pe youtube

A mea asa suna -

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dolores inferni circumdederunt me"

 

Eu la asta ma gandeam: "New" Yamaha Big Roller Reinforced Type VStar V Star XVS 1100 Starter Clutch M13

150$ + transport

post-2094-0-89171000-1381938071_thumb.jpg

post-2094-0-93369000-1381938078_thumb.jpg

Editat de Avent
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in 3 saptamani de la comanda/plata ajunge in RO.

Se mai adauga transportul ( nu mai retin : 60 - 80 USD ) si daca aveti o "cunostinta" la Oficiul Postal(respectiv vamesul de servici) unde se receptioneaza coletele externe, scapati fara taxa + TVA.

 

Cam in 3 saptamani de la comanda/plata ajunge in RO.

Se mai adauga transportul ( nu mai retin : 60 - 80 USD ) si daca aveti o "cunostinta" la Oficiul Postal(respectiv vamesul de servici) unde se receptioneaza coletele externe, scapati fara taxa + TVA.

Ca idee : un dealer roman mi-a propus anul trecut acelasi kit cu 1087 EUR !!!! (NEBUNI)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Cand am sunat si eu la Yamaha la dealer in Bucuresti mi-a zis 2600 lei din start. No comment!

Eu am gasit unu pe www.ebay.com la vreo 300 $ cu toate. Nu credca ii cel mai tare dar sigur o sa ma mai tina inca 55.000km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat ceva documentatie in legatura cu relocarea filtrului de ulei si nu imi place ce am gasit.https://sites.google.com/site/vstar1100kb/home/5-modifications/ork

In consecinta am facut o modificare la prinderea rezervorului de lichid frana spate,in sensul ca l-am coborat mult mai jos dar suficient de sus cat sa nu am probleme.Acum e muuult mai usor de dat jos si repus evacuarea in vederea schimbului de ulei.Mai ales ca eu il schimb de cel putin 2 ori pe sezon avand in vedere ca e racit cu aer si circul preponderent in oras.Tot azi am pus pe tevi heat wrap.Asa nu se mai incinge motorul la relanti,macar de la evacuare,care e al naibii de aproape de blocul motor.Niste poze si o filmare facuta azi de un amic....

.Oglinzile alea le-am dat jos fiindca nu erau ok.Urmeaza schimbarea aripii spate,semnale spate,scaunul,aerografie si basta...



Daca va uitati la clip veti remarca lipsa totala de pocnituri in tobe pe frana de motor,mai ales ca am evacuare marita.AIS jos si sincronizare carburi ca la carte.

post-44963-0-78391800-1382039882_thumb.jpg

post-44963-0-14670300-1382039917_thumb.jpg

post-44963-0-99509100-1382039930_thumb.jpg

post-44963-0-68620700-1382039944_thumb.jpg

post-44963-0-56737400-1382039957_thumb.jpg

post-44963-0-32528400-1382039968_thumb.jpg

post-44963-0-81579300-1382039981_thumb.jpg

post-44963-0-47238100-1382039995_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Buna treaba ai facut, @transilvania72 cu schimbarea rezervorului de frana pentru spate. Si mie mi-a dat de lucru cand schimb filtrul de ulei si vreau sa umplu acel rezervor de lichid de frana.

Cu oglinziile ce ai de gand sa faci, unde vrei sa le repozitionezi? Cu aripa pe spate ce planuri ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa dau jos astazi dupamiaza tobele finale de la Starul meu, sa le duc la cromat...

Mentionez ca am tobe Cobra.

Din cate am vazut la moto, sunt prinse cu 2 suruburi de cadru (de ceva platband) si 2 cleme care le leaga de partea dinspre carburoatoare.

Desfacand suruburile si clemele ar trebui sa le pot da jos, nu?

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,cand ma bucuram mai tare ca merge bine,a inceput sa bubuie pe frana de motor.Am desfacut toate jiglerele la care am ajuns,le-am suflat,spreiat,pus la loc si degeaba.Face mai urat...Ce plm. sa aiba?

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu e chestia aia cu Air Induction System ? Ca cica asa face daca il dai jos. Si a mea pocneste cand ii tai gazul, dar mie imi place :)

E invers.Daca le inlaturi nu mai pocneste.Eu de mult am aruncat sistemul ala inutil.

 

Eu cred ca e de la tobe.

Evacuarea sport creste putin consumul de combustibil si genereaza rateuri pe decelerare.

"PAREREA MEA!"

Asa e.A fost de la tobe,dar nu din cauza ca sunt aftermarket ci din cauza montarii de-an pulea.Suflau rau de tot,ambele,in zona unde intra una in alta fiindca nu le-am bagat suficient de adinc.Le-am dat jos si le-am remontat atent.E alta viata....Macar mi-am curatat si carburile cu ocazia asta. Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa dau jos astazi dupamiaza tobele finale de la Starul meu, sa le duc la cromat...

Mentionez ca am tobe Cobra.

Din cate am vazut la moto, sunt prinse cu 2 suruburi de cadru (de ceva platband) si 2 cleme care le leaga de partea dinspre carburoatoare.

Desfacand suruburile si clemele ar trebui sa le pot da jos, nu?

 

Mersi,

Ahoi!

Da clar acolo trebuie sa te joci ca sa le dai jos, incearca si tu ca doar nu strici nimic.

Vezi ca la iesire din cilindri sa la-si sa fie motorul rece si sa folosesti un spray pentru rugina ca sa desfaci usor surubrile haxagonale, altefel risti sa le rupi si atunci ai de munca!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema.

Azi am pornit sa fac o tura prin oras, dar dupa cca o juma de ora de mers lejer prin oras, am ramas fara curent.

I-am dat curent cu un cablu de la alt motor si totul parea ok, dar cum scoteam cablul, cum scadea turatia si murea motorul. Am schimbat releul cu altul si tot murea motorul.

Bateria a dus-o un prieten, adica @Stcimponeriu(mersi), sa o puna la incarcat si mi-a zis ca ii da mesaj cum ca bateria e defecta.

 

Oare ce poate fi? Sa fie releul cu probleme si din cauza asta s-a stricat si bateria? Sa fie doar bateria si atunci nu face fata alternatorul sa duca motorul, pentru ca trage bateria defecta curent? Atunci ar fi cam ciudat ca merge cu cablu de la alt motor. Sa fie ambele relee defecte?

Am verificat tensiunea ce vine de la alternator cu motorul pornit, adica intre doua fire albe ce intra in releu si aveam vreo 50V. Stie cineva cat ar trebui sa fie?

 

Maine as vrea sa ii fac o verifcare mai amanuntita. Ce sugestii aveti?

 

Cand am pornit motorul prima data, dupa vreo doua-trei minute,am simtit un miros de ars. Atunci am crezut ca or fi ceva frunze cazute pe la motor, dar acuma ma gandesc ca poate s-o fi ars altceva, dar ce?

 

Astept sfaturi/pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@abru, se poate ca e dus releul de incarcare si bateria a murit treptat. Daca faci rost de releu de incarcare sa masori la baterie voltajul cand motorul e pornit, ar trebui sa fie intre 13-14v, daca accelerezi maxim 14.20v. Iar cand motorul e oprit pe baterie trebuie sa ai intre 12.20-13v. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...