ulycornel Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 YAMAHA XVS 650 V-STAR CLASSIC ,AN 2000 ,PRET 3100 EURO /index.php?/topic/714159-yamaha-xvs-650-classic-v-star/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salut. Caut far pentru VIRAGO 535 sau compatibil 0746 703259 stefan.dobarceanu@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Punem la vanzare accesorii Yamaha Dragstar 1100: Saua OEM- 200 Ron; Aripa fata (fara suruburi)+Aripa Spate-cu semnale- fara stop- 500 Ron;; Mansoane Custom- 70 Ron; Capete ghidon custom- 30 Ron; Semnale fata- 180 Ron; Far+ suport- 270 Ron Scarite pasager- 100 Ron; Ghidon - 200 Ron; Sissy Bar- 260 Ron; Airbox- 70 Ron Filtru aer K&N model original NOU- 270 Ron; capac cutie filtru aer+ cutie filtru aer- 350 Ron; Toate piesele sunt la noi la Garaj in Piata Victorie, poze mai in detaliu pe FB sau telefon 0751408010; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Vand urgent Yamaha Dragstar 650cc an fabricatie 1999 37k km reali anvelope Marathon White Wall in stare buna ulei,filtre,placute schimbate recent evacuari Silvertail(zgariate,se vad in poze) Vine insotit de evacuari stock(ca noi),sa pasager,parbriz si coburi Pret 2900 euro negociabil Se poate vedea si proba in Timisoara telefon 0724859987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 vinde cineva o aripa fata de dragstar custom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 vinde cineva o aripa fata de dragstar custom? Asa ceva te-ar interesa FB? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Vand tobe chopper Silvetail K02 (Leovince), sunet deosebit, se prezinta intr-o stare foarte buna, fara zgarieturi, fara rugina. Se pot asculta daca accesati urmatorul link: https://www.youtube.com/watch?v=kPDTgab0t1k. PRET 270 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Vand tobe chopper Silvetail K02 (Leovince), sunet deosebit, se prezinta intr-o stare foarte buna, fara zgarieturi, fara rugina. Se pot asculta daca accesati urmatorul link: https://www.youtube.com/watch?v=kPDTgab0t1k. PRET 270 EURO De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Bucuresti » Post actualizat in 25 Jun 2014 14:08Vand genti textile marca Iron Horse, volum 35L, impecabile! Eu le-am folosit pe o Yamaha Dragstar si se pliaza perfect. Sunt foarte incapatoare si rezistente. Dimensiune: 24x25x47 Cate un compartiment principal si cate doua buzunare. acces foarte usor printr-o deschizatura mare, cu fermoar. Husa contra ploii, atasata, se ascunde in buzunar sub geanta. Prinderea se face peste sau sub sea, prin 3 chimgi cu scai pe toata lungimea, mai am si 5 chingi pentru fixarea lor cat mai bine de motocicleta. Pret: 280 ron » Post actualizat in 25 Jun 2014 15:00Vand crash bar Highway Hawk pentru Yamaha Dragstar XVS 650A Classic. Are cateva zgarieturi care se vad in poze. Pret 500 lei negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Salut, Spuneti-mi va rog ce presiune trebuie sa am in roti (DragStar 1100-2005 Classic) cu coburi si dotari normale. Exista diferenta de presiune pentru mers in oras si mers in afara orasului? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Salut, Spuneti-mi va rog ce presiune trebuie sa am in roti (DragStar 1100-2005 Classic) cu coburi si dotari normale. Exista diferenta de presiune pentru mers in oras si mers in afara orasului? Multumesc Ahoi! Intre 0-90Kg Fata 2.00 Spate 2.25 Peste 90kg-incarcare maxima Fata 2.25 Spate 2.50. Ea nu difera pentru urban si extraurban. Eventual daca mergi pe drumuri forestiere poti sa fii un pic sub astea! Editat Iunie 26, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Multumesc frumos Lord. mi se parea ca sunt cam tari, am fost si mi-am schimbat cauciucurile si tipul mi-a bagat 2,6-2,7 in ele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Multumesc frumos Lord. mi se parea ca sunt cam tari, am fost si mi-am schimbat cauciucurile si tipul mi-a bagat 2,6-2,7 in ele ) Cu placere, maxim 2.5 ca altfel risti sa ai explozie. Oricum eu am o cursiera si la aia e recomandat intre 5-8 dar Dragstarul nu-i cursiera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ahoi! Intre 0-90Kg Fata 2.00 Spate 2.25 Peste 90kg-incarcare maxima Fata 2.25 Spate 2.50. Ea nu difera pentru urban si extraurban. Eventual daca mergi pe drumuri forestiere poti sa fii un pic sub astea! salut, presupun ca pot sa folosesc aceleasi criterii si pt un DS de 650 clasic, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Ahoi! In principiu e la fel dar recomandarea mea e sa consulti manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Da, e exact la fel pt 650 classic. EDIT: De fapt, am verificat in carte ca sa fiu sigur. Spune ca pe fata e 2.25 indiferent de greutate. Pe spate e 2.25 la 0-90 kg, iar 2.5 la 90-198 kg. salut,.presupun ca pot sa folosesc aceleasi criterii si pt un DS de 650 clasic, nu? Editat Iulie 8, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Super, multumesc. Chiar vroiam sa plec cu prietena si ceva bagaje pt cateva zile si ma gandeam la ce presiune trebuie facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 1. Stie cineva sigur daca se potriveste aripa fata de la Dragstar 650 Custom la Classic? Vreau o aripa mai mica, si daca s-ar potrivi, ar fi o chestie. Stiu ca roata e mai ingusta la Custom, oare aripa se poate potrivi? 2. Are cineva o aripa de Dragstar Classic sau Custom de vanzare? Nu ma deranjeaza daca e lovita/zgariata la partea frontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Asa ceva te-ar interesa FB? Salut, merci dar imi tb pt custom. (roata subtire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 eu am dragstar 650 a clasic, e super, cand le-am cumparat am zis ca va fi doar pt o perioada sant hotat sa nu-l mai vand , e . iar eu am un virago si vreau un dragstar...problema se pune daca il pot controla intrucat am doar 1,60 m si 55 kg.., daca are gabaritul prea mare..... inca nu am plecat in cautarea propriu zisa, explorez doar internetul ,.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Pai la scarite ajungi, cat despre controlat>>> un classic are 260 kg, cam cat o motocicleta medie. Deci nu e chiar atat de greu pe cat pare. Dragstarul custom e si mai usor (230 kg), si mai scund decat classicul (shaua mai joasa cu x cm). Customul fata de virago are doar 50 kg in plus. Eu zic ca nu e mult, ca doar nu trebuie sa il cari in brate. De ridicat il ridici in caz de nevoie cu spatele. Urmeaza sa vezi daca poti sa il impingi cu picioarele din sa, desi nu vad de ce nu. Cauta niste prieteni dragstaristi - eventual la o intalnire - si te sui pe motor si vezi. Dai si tu o br ceva la om. Dar, de fapt, e mai important sa stii sa te dai. Greutatea motocicletei nu conteaza daca stii sa o manuiesti. Totul se poate invata, trebuie doar sa vrei. iar eu am un virago si vreau un dragstar...problema se pune daca il pot controla intrucat am doar 1,60 m si 55 kg.., daca are gabaritul prea mare..... inca nu am plecat in cautarea propriu zisa, explorez doar internetul ,.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 iar eu am un virago si vreau un dragstar...problema se pune daca il pot controla intrucat am doar 1,60 m si 55 kg.., daca are gabaritul prea mare..... inca nu am plecat in cautarea propriu zisa, explorez doar internetul ,.... Ahoi! Cu siguranta poti sa-l manevrezi pe cel custom de 650cc lejer, are centrul de greutate mai jos chiar si ca Virago de 535. Ajungi mai bine cu picioarele pe pamant, si cel classic nu ti-ar face probleme. Cu mic curaj ai putea sa incerci si cel de 1100. Spre exemplu azi am mers de la Bistrita la Reghin pe un HD Electra Glide Ultra din 2006 (e chiar cel din video-urile de mai sus) care din cate stiu eu are peste 400 de kg si eu am 1.73 si 68 de kg si m-am descurcat fara probleme, doar ca e prea greu de manuit la viteza mica (sub 20km\h). » Post actualizat in 22 Jul 2014 20:35 1. Stie cineva sigur daca se potriveste aripa fata de la Dragstar 650 Custom la Classic? Vreau o aripa mai mica, si daca s-ar potrivi, ar fi o chestie. Stiu ca roata e mai ingusta la Custom, oare aripa se poate potrivi? 2. Are cineva o aripa de Dragstar Classic sau Custom de vanzare? Nu ma deranjeaza daca e lovita/zgariata la partea frontala. Ahoi! Eventual poti sa te intalnesti cu un propietar si sa faci niste masuratori, dar din cate stiu eu nu se potriveste. Eventual poti sa te joci daca ai timp, curaj si cu ce, eu am adaptat la dragstarul meu de 1100 xvs aripile de la un Kawasaki Vulcan de 1500 classic si le-am pus pe dragstar! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) doar ca e prea greu de manuit la viteza mica (sub 20km\h). Din pacate suntem obisnuiti sa ne folosim de muschi cand mergem incet cu motoarele. Cred ca asta vine de la faptul ca mai toti am fost biciclisti inainte sa fim motoristi, si avem obiceiul sa ne folosim corpul si muschii pentru a face motorul sa ia curba. Nu este nevoie de asa ceva. Stiu, pentru ca si eu am facut si inca fac asta. Acum de abia am aflat ca se poate si altfel. Exista tehnica pentru orice situatie, si daca te misti greu, inseamna ca nu faci corect. Asta spun mai mult pentru mine si pt cine vrea sa invete, nu o luati ca o critica. Gandeste-te ca la un motor ca Goldwing-ul, nu ai loc sa pui piciorul jos si sa impingi. Trebuie sa faci totul cu ajutorul motorului si al ghidonului. Trebuie sa invatam cum sa inclinam motorul si cum sa folosim controalele incat sa ne controlam "mobra" inteligent, nu cu forta. @Raisa Uite aici niste idei - un site dedicat pt femei motocicliste (si nu numai) http://www.ridemyown.com/articles/riding/index.shtml Ahoi! Eventual poti sa te intalnesti cu un propietar si sa faci niste masuratori, dar din cate stiu eu nu se potriveste. Eventual poti sa te joci daca ai timp, curaj si cu ce, eu am adaptat la dragstarul meu de 1100 xvs aripile de la un Kawasaki Vulcan de 1500 classic si le-am pus pe dragstar! Succes! Mersi pt. sfaturi. Cam asa ma gandeam, sa o potrivesc, sa tai, sa ... etc. Dar cum nu am primit raspunsuri, am lasat ideea balta, si mi-am comandat o aripa noua din fibra de sticla. Ca oricum e mai usoara, nu rugineste, si probabil ca se si taie cu usurinta. Ma gandesc ca merge cu flexul... Editat Iulie 22, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raisa creata Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Din pacate suntem obisnuiti sa ne folosim de muschi cand mergem incet cu motoarele. Cred ca asta vine de la faptul ca mai toti am fost biciclisti inainte sa fim motoristi, si avem obiceiul sa ne folosim corpul si muschii pentru a face motorul sa ia curba. Nu este nevoie de asa ceva. Stiu, pentru ca si eu am facut si inca fac asta. Acum de abia am aflat ca se poate si altfel. Exista tehnica pentru orice situatie, si daca te misti greu, inseamna ca nu faci corect. Asta spun mai mult pentru mine si pt cine vrea sa invete, nu o luati ca o critica. Gandeste-te ca la un motor ca Goldwing-ul, nu ai loc sa pui piciorul jos si sa impingi. Trebuie sa faci totul cu ajutorul motorului si al ghidonului. Trebuie sa invatam cum sa inclinam motorul si cum sa folosim controalele incat sa ne controlam "mobra" inteligent, nu cu forta. @Raisa Uite aici niste idei - un site dedicat pt femei motocicliste (si nu numai) http://www.ridemyown.com/articles/riding/index.shtml Mersi pt. sfaturi. Cam asa ma gandeam, sa o potrivesc, sa tai, sa ... etc. Dar cum nu am primit raspunsuri, am lasat ideea balta, si mi-am comandat o aripa noua din fibra de sticla. Ca oricum e mai usoara, nu rugineste, si probabil ca se si taie cu usurinta. Ma gandesc ca merge cu flexul... multumesc, ma uit acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Din pacate suntem obisnuiti sa ne folosim de muschi cand mergem incet cu motoarele. Cred ca asta vine de la faptul ca mai toti am fost biciclisti inainte sa fim motoristi, si avem obiceiul sa ne folosim corpul si muschii pentru a face motorul sa ia curba. Nu este nevoie de asa ceva. Stiu, pentru ca si eu am facut si inca fac asta. Acum de abia am aflat ca se poate si altfel. Exista tehnica pentru orice situatie, si daca te misti greu, inseamna ca nu faci corect. Asta spun mai mult pentru mine si pt cine vrea sa invete, nu o luati ca o critica. Gandeste-te ca la un motor ca Goldwing-ul, nu ai loc sa pui piciorul jos si sa impingi. Trebuie sa faci totul cu ajutorul motorului si al ghidonului. Trebuie sa invatam cum sa inclinam motorul si cum sa folosim controalele incat sa ne controlam "mobra" inteligent, nu cu forta. Mersi pt. sfaturi. Cam asa ma gandeam, sa o potrivesc, sa tai, sa ... etc. Dar cum nu am primit raspunsuri, am lasat ideea balta, si mi-am comandat o aripa noua din fibra de sticla. Ca oricum e mai usoara, nu rugineste, si probabil ca se si taie cu usurinta. Ma gandesc ca merge cu flexul... Ahoi! Da am si eu in spate pe bicicleta multi multi km si in continuare tot bag si pe bicicleta si de acolo am prins multe, dar multe nu se potrivesc asa cum zici tu. Oricum conteaza si dimensiuniile pe care le avem pentru ca de exemplu eu pe o Yamaha Royal Star Venture nu ajung cu picioarele pe pamant si in concluzie n-am nici o sansa sa o pot conduce, trebuie sa ai un minim de 1.80m ca sa poti conduce asa ceva, iar eu cu 1.73m n-am sansa. Oricum urmatorul meu motor ma gandesc sa fie un HD Sporster de 1200cc, e fix pe dimensiunile mele si e potrivit si cam asa ceva imi permit momentan. Eventual mai incolo o Yamaha Road Star cand a fi alt buget! Cu privire la aripi, scuze n-am avut timp sa-ti raspund mai repede. Ele se pot costumiza destul de usor daca ai sculele necesare, daca nu apelezi la oamenii care o fac de mult timp si ai avantajul ca au experienta in spate si iasa ceva cum vrei tu. Da cele pe fibra de sticla nu ruginesc dar crapa la vibratii, crede-ma ca stiu le-am incercat pe toate si le-am si taiat! Editat Iulie 23, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.