Sari la conținut

Postări Recomandate

Mulțumesc pentru răspunsuri.

1. Cablul e ok, altfel nu funcționa cel intermediar si sutele de metri la general. Ma gândeam ca a desfăcut cineva si stie unde se poate "agăța" ceva, de s-a blocat.

2. M-i s-a spus la service ca roata spate are cauciucul cu un fel de creastă pe mijloc, dar nu am considerat un impediment atâta vreme cât e circular, adica pe toată circumferința. Recunosc ca echilibrare n-am facut, știți bine ce implica. ... Nu am echilibrat-o si pentru ca am impresia ca Vibrațiile vin din turatia motorului. Totusi sunt pregnante dupa 80km/h, cum am spus... asa ca voi încerca sa le elimin pe rand. Prima -echilibrarea.... dificila pt roți cu spițe si cu cardan agățat de ea...dar voi vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

 

Eu personal n-am desfacut kilometraj, dar am mai schimbat cabluri si dupa schimbare functiona in parametrii normali nu doar partial.

 

Ce fel de creasta are pe mijloc? Urma de taiere? sau uzura mare?

Daca anvelopa ii deformata ea poate sa-ti fac probleme in mers mai ales la viteze mai mari.

La 90,100 km\h dispar trepidatiile? Cardanul se demonteaza usor de pe janta - post-25613-0-64855300-1430934878_thumb.jpgpost-25613-0-52824400-1430934744_thumb.jpg Cu o miscare usoara partea asta vine jos usor. Uite aici apar complicatii cand faci asa ceva - post-25613-0-82534200-1430934794_thumb.jpg asta am facut eu in iarna 2013-2014.

Echilibratul din spite implica o munca care o poate face doar un specialist pe asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Eu as incerca sa-l desfac. Daca nu merge reparat, cumperi altul.

 

2. S-a mai discutat pe aici, cu cateva pagini mai in fata. Din ce am inteles, sunt cateva surse de vibratii.

 

a. Roata dezechilibrata.

b. Sincronizarea carburatoarelor.

c. Parbrizul.

 

Parbriz nu ai, roata urmeaza, poti sa faci sincronizarea intre timp. Daca e numai pe la 80 si dispare la 90, e normal.

 

Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar.
1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere?
2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel?
Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b. Sincronizarea carburatoarelor.

Asta iese din calcul, sincronizarea daca nu este data grav peste cap, afecteaza regimul de putere redusa, ori daca ai un ralanti cata de cat nu ai desincronizare majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am cautat prin forum, dar fara rezultat. Vreau sa cumpar un ceas kilometraj pentru Dragstar 650. Preferabil sh... dar daca nu... ce se gaseste. Multumesc. Aaa.. si legat de vibratii era cauciucul spate. Acum si-a revenit la ganduri mai bune. Asfalt uscat tuturor.

Editat de ermitaje
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat prin forum, dar fara rezultat. Vreau sa cumpar un ceas kilometraj pentru Dragstar 650. Preferabil sh... dar daca nu... ce se gaseste. Multumesc. Aaa.. si legat de vibratii era cauciucul spate. Acum si-a revenit la ganduri mai bune. Asfalt uscat tuturor.

Ma bucur ca ai rezolvat-o, cred-ca mai greu gasesti un kilometraj, pe ebay se gasesc mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe "piesemotociclete.ro" si se pare ca pretul, daca am citit bine indicatiile ar fi de 402 lei... Acum sa vad, daca ma pot lipsi de banii astia sau de memorat kilometrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu scrie si in km? Ca la mine da...

 

Folia se poate schimba cu totul. E ceva migala, dar nu e greu. Exista o descriere la 650ccnd.com despre cum se face. Trebuie doar sa gasesti pe cineva sa-ti faca un desen si sa-l printezi.

 

Alta varianta e sa iti cumperi un abtibild cu liniile de km, care se lipeste pe ceas pe dinafara.

 

 

Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km

 

ceasul e capsulat. Nu merge sa schimbi cadranul decat daca te apuci sa tai din el.

Aveam eu un pdf in care este explicat cum se face, pas cu pas.

Vorba lui aship. Daca te apuci, macar sa iti faci un desen mai smecher pentru cadran. Si cred ca trebuie un print mai special - adica trebuie folosite culori care sa reziste la soare puternic si caldura.

 

Si eu am gradatii in mile, dar nu ma deranjeaza.

De fapt exista si gradatiile in km, dar sunt scrise mai mic.

 

M-am obisnuit cu milele.

30 mile/h - aprox 50 km/h - viteza legala ptr localitati.

40 mile/h - aprox 65 km/h - viteza cu care merg de obicei cand viteza legala e de 50km/h.

45 mile/h - aprox 70 km/h - viteza legala pe unele bucati de drum din localitati

50 mile/h - aprox 80 km/h - viteza cu care merg cand e limita de 70km/h

55 mile/h - aprox 90 km/h - viteza legala ptr drumuri judetene

60 mile/h - aprox 100 km/h - viteza legala ptr drumuri nationale, viteza cu care merg pe drumurile judetene

70 mile/h - aprox 110 km/h - viteza cu care merg pe drumuri nationale

80 mile/h - aprox 130 km/h - viteza legala pe autostrada

90 mile/h - aprox 145 km/h - viteza cu care merg pe autostrada

100 mile/h - viteza maxima pe care o prinde motocicleta (si asta daca bate vantul din spate :) )

110 mile/h - asta e de decor. N-am reusit niciodata sa duc acul pana acolo.

 

Incerc sa ma incadrez in limitele de mai sus. Culmea e ca pana acum nu m-a oprit niciun radar. Nah, Asta nu inseamna ca merg tot timpul asa. Ma mai uit si cum e drumul si cum e traficul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti ca ramân asa cum e de fabrică,si in mile mă pot orienta,nu e asa mare problemă,păcat săbb il stric

Editat de hajny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit @skija in rândul celor care detin gama star!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti... azi mi-a atras atentia ceva. Sincer nu stiu daca asa a fost de la inceput si nu am luat seama sau a aparut mai tarziu sau e ceva normal...

Mai pe romaneste, pe la 60km/h sa zicem, cu a 5-a, nu simt absolut nicio vibratie, este la fel ca si cum ai sta pe banca in parc :)

In momentul cand atinge 100km/h si dupa, apar nici mici vibratii, care in special le simt la picioare, in talpi... simt ca niste furnicaturi in talpa (nu are scarite, are "talpici")... sunt niste vibratii mici ce-i drept, insa intrebarea este: e ceva normal sau ceva e in neregula?

Multumesc anticipat si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti... azi mi-a atras atentia ceva. Sincer nu stiu daca asa a fost de la inceput si nu am luat seama sau a aparut mai tarziu sau e ceva normal...

Mai pe romaneste, pe la 60km/h sa zicem, cu a 5-a, nu simt absolut nicio vibratie, este la fel ca si cum ai sta pe banca in parc :)

In momentul cand atinge 100km/h si dupa, apar nici mici vibratii, care in special le simt la picioare, in talpi... simt ca niste furnicaturi in talpa (nu are scarite, are "talpici")... sunt niste vibratii mici ce-i drept, insa intrebarea este: e ceva normal sau ceva e in neregula?

Multumesc anticipat si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic :D

 

60km/h in treapta a 5a e cam subturata. Treapta a 5a ar trebui sa o schimbi pe la 80km/h.

 

 

...hop si eu...

 

Welcome to the club :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat. Cartea Dragstarului indica schimbarea in a 5-a la 50 km/ora. Cu toate astea, vibratiile sunt normale si acceptabile la viteza mare. Undevan cateva pagini mai inapoi s-au explicat cauzele vibratiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, stie cineva unde as putea gasi acest buton de pornire - pentru o Yamaha Star ? Poate cineva are din dezmembrari. Multumesc

Ahoi!

Vezi ca este topic pentru Dragstar, te rog sa fii atent unde postezi, te rog sa-ti completezi profilul si sa ai grija unde postezi!

In urmatoarele 24h am sa ascund acest topic.

Cauta pe www.bikeshop.ro, pro-bike.ro!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vezi ca este topic pentru Dragstar, te rog sa fii atent unde postezi, te rog sa-ti completezi profilul si sa ai grija unde postezi!

In urmatoarele 24h am sa ascund acest topic.

Cauta pe www.bikeshop.ro, pro-bike.ro!

 

Stai usor, IceLord, ca a intrat si omul sa ceara putin ajutor. Nu te impacienta asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...