Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare , postez si eu aici daca nu va e cu suparare , 2 piese de vanzare pt Drag Star 650 Classic .

 

Un con de far folosit , dar arata foarte bine . are o usoara zgarietura superficiala de la partbriz in partea de sus, dar daca deranjeaza se poate polisa sau croma fara probleme; Pret 150 RON = Transport in tara (20 RON)

 

2: cozoroc far kuryakyn din metal ca nou : 120 Ron + transport (15 ron) .

 

 

T2eC16ZUE9s3wDbIuBRdC7J-Fw--60_12_zpsxyr

 

IMG_3461_zps6cz3opqn.jpg

 

 

_57_zps6u7ps3b4.jpg

 

 

_57%201_zpsdfv6lbtd.jpg

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat.

 

Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100.

 

Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult...

 

 

PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar :peace:

Salut, sunt curios cum se prezenta motorul dupa capacitatea marita. Merita modificarea? Simti diferenta mare la putere? Ti-a crescut mult consumul?

Daca nu te deranjeaza poti da cateva detalii?

Multumesc!

ciprik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus!

 

Cu un timid Hello, ma alatur mandrilor posesori de DragStar....

Sunt Peter, 35(catre 36) ani, Bucuresti, categoria A, din anul in curs luna septembriei.... DragStar 650 Classic, unul destul de zgomotos....

 

Respect!

P.

 

Bine ai venit Peter :)

 

:pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit Peter :)

 

:pics:

Multumesc de primire!

Greu cu pozele... nu m-am prins de ce doar dintr-un URL extern ma lasa sa bag poze...

Cand ma prind, bag poze si cu agregatul...

» Post actualizat in 14 Oct 2015 12:23

M-am prins!

Aici e...

attachment=1173896:Moto1.jpg]

 

si acum in noua casa:

post-90780-0-32184600-1444825317_thumb.jpg

 

 

post-90780-0-36837800-1444825321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi @Pedro.K

Felicitări pentru achiziție, numai gânduri bune pentru tine și noua jucărie.

Orice nelămuriri ai, pune întrebări și încercăm să te ajutăm, desigur în limita înțelepciunii fiecăruia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, URS-ul meu e de vânzare.

E pe carburator, are 78.000km, consumabile schimbate acum 3000km, kit de ambreaj schimbat, comenzi avansate, esapament MCJ cu setare On și OFF pentru a trece lejer de ITP si RAR, far aftermarket (mai mare si cu o luminozitate mai bună), stop lampă si semnalizari aftermarket, scut la blocul motor de protecție, sea solo și porbagaj custom

Pretul este de 4500€ cu mici semne de uzură pe vopsea, și o revopsire generală pretul va fii de 4650€.

Ofer detalii la 0744475352 între orele 14-23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt curios cum se prezenta motorul dupa capacitatea marita. Merita modificarea? Simti diferenta mare la putere? Ti-a crescut mult consumul?

Daca nu te deranjeaza poti da cateva detalii?

Motorul a ajuns la mine, este desfacut complet si va fi refacut in primavara. Diferenta de putere nu este mare de deoarece s-au pastrat bielele de 650 (mai scurte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a ajuns la mine, este desfacut complet si va fi refacut in primavara. Diferenta de putere nu este mare de deoarece s-au pastrat bielele de 650 (mai scurte).

Ok, mersi. Poate mai transmiti pareri si impresii despre motor la primavara dupa ce-l asamblezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa il asambleze pana la primavara, dar nu stiu de ce presimt eu ca la primavara, in fericitul caz in care va fi gata (sa am bani si de el , ca investesc si in cel existent pe motoreta) voi investii intr-un DS cu motorul bulit sau cumparat pe piese (cadru cu acte, DS impachetat fata si fara motor, fata completa de 1100cc)

Nu de alta, dar daca imi place rezultatul modificarilor la motorul existent me DS-ul meu parca nu l-as schimba inca din primul an dupa modificari

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus!

 

Am niste nelamuriri despre "intretinerea" coburii-lor/pielii de pe motor...

Proaspat cumparat motorul (cca de 1 saptamana), le-am dat jos, le-am spalat cu o carpa umezita in apa calduta, iar apoi le-am lasat 2 zile la uscat intr-o incapere bine aerisita. Aseara le-am dat cu niste lapte doina (si canapele de piele cu astea le tratez)... Ce sa zic, arata din ce in ce mai bine :D

Intrebarea propriu-zisa ar fi, daca le dau cu ceara de albine, risc sa stric ceva? din cate stiu, ceara are proprietati de impermeabilizare.... (plus ca am asa ceva in casa, nu trebuie sa astept sa vina ceara "speciala" pentru tratat coburii :))

 

Multumesc pentru rabdarea voastra....

P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am niste coburi mai invechite si le-am readus la viata cu lapte doine si la final le-am dat cu ceara in 3 reprize(frecat foarte bine de fiecare data). Sunt cat de cat multumit, a mai acoperit micile crapaturi,"lucesc" si s-a mentinut aspectul de "mai nou" chiar si dupa reprize de mers prin ploaie,praf,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Asta vroiam sa aud :D Si intentia mea este sa o dau cu ceara de 2-3 ori, tot asa, frecat bine bine, sa intre in porii pielii calumea.... Oricum, si dupa laptele doina si-a recapatat cumva stralucirea de odinioara....


» Post actualizat in 21 Oct 2015 08:32

Servus

Vreau sa dau jos seaua pasagerului, si ma gandeam sa imi pun un solorack cu backrest...

Pe net am gasit asta:

http://www.moto24.or...-back-rest.html

Totusi, parca nu prea imi vine sa dau 350 euro.... ar fi un procent prea mare vs pretul motorului :)

Poate aveti careva asa ceva de vanzare.... sau stiti pe cineva care ar putea construi una...

Multumesc mult!

P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus!

 

Am niste nelamuriri despre "intretinerea" coburii-lor/pielii de pe motor...

Proaspat cumparat motorul (cca de 1 saptamana), le-am dat jos, le-am spalat cu o carpa umezita in apa calduta, iar apoi le-am lasat 2 zile la uscat intr-o incapere bine aerisita. Aseara le-am dat cu niste lapte doina (si canapele de piele cu astea le tratez)... Ce sa zic, arata din ce in ce mai bine :D

Intrebarea propriu-zisa ar fi, daca le dau cu ceara de albine, risc sa stric ceva? din cate stiu, ceara are proprietati de impermeabilizare.... (plus ca am asa ceva in casa, nu trebuie sa astept sa vina ceara "speciala" pentru tratat coburii :))

 

Multumesc pentru rabdarea voastra....

P.

 

Eu folosesc crema Nivea in loc de Doina, dar cred ca efectul e cam acelasi

 

Cu ceara n-am incercat, dar mie mi-a dat prin cap sa dau cu silicon. Cu silicon dau si pe costumul de piele si tot cu spray cu silicon dau si pe pantofi in loc de clasica crema de ghete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Stelian! Deci nu fac nimic rau ca "hidratez" pielea cu crema inainte, iar apoi o impermeabilizez (cu ceara, sau cu spray cu silicon - nici nu stiam ca exista asa ceva!). Multumesc de sfaturi!

 

Nu sunt Stelian

 

Gasesti spray cu silicon in orice hypermarket - la cosmetice auto - spray pentru protejarea bordului sau ceva asemanator - rolul principal ar fi sa protejeze de razele soarelui, dar si impermeabilizeaza, cel putin in combinatie cu o crema grasa merge perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt Stelian

 

Gasesti spray cu silicon in orice hypermarket - la cosmetice auto - spray pentru protejarea bordului sau ceva asemanator - rolul principal ar fi sa protejeze de razele soarelui, dar si impermeabilizeaza, cel putin in combinatie cu o crema grasa merge perfect

Scuze :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dupa ce dai cu silicon si stai in soare(cu motorul sau costumul de piele) nu patesti ca la masina? Adica sa ramana petele specifice folosirii siliconului.

 

Pai dupa ce dau cu silicon trag si o mica lustruiala cu o bucata de plus / catifea - cat sa se intinda uniform si sa prinda un pic de luciu.

 

Apropo de luciu. Atentie la sa. Dupa tratamentul cu crema si silicon devine alunecoasa. Nu e grav ca nu cazi de pe motor, dar e alta senzatie cand iti aluneca fundu la fiecare frana / acceleratie sau curba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa il asambleze pana la primavara, dar nu stiu de ce presimt eu ca la primavara, in fericitul caz in care va fi gata (sa am bani si de el , ca investesc si in cel existent pe motoreta) voi investii intr-un DS cu motorul bulit sau cumparat pe piese (cadru cu acte, DS impachetat fata si fara motor, fata completa de 1100cc)

Nu de alta, dar daca imi place rezultatul modificarilor la motorul existent me DS-ul meu parca nu l-as schimba inca din primul an dupa modificari

Salut, daca nu o sa mai faci nimic la el poate ma intereseaza pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand

portbagaj dragstar classic 200 lei

ghidon 200 lei

si o aripa spate de plastic taita (cred ca e tot de dragstar dar custom - cine are nevoie face o oferta)

negociabile toate

informatii pe mail szall2@yahoo.com

post-69671-0-35156700-1445783158_thumb.jpgpost-69671-0-89280100-1445783168_thumb.jpgpost-69671-0-74034900-1445783178_thumb.jpgpost-69671-0-64734000-1445783211_thumb.jpgpost-69671-0-18374800-1445783217_thumb.jpgpost-69671-0-43577100-1445783227_thumb.jpg

Editat de szall2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...