Sari la conținut

Postări Recomandate

Servus!

 

Am o nelamurire. Sau o problema.... Azi dimineata am plecat de acasa cu motorul insa am uitat robinetul de la rezervor pe off (in pozitie orizontala). Cu socul tras, am pornit, apoi redus socul la jumate, incalzit motor, apoi plecat catre servici, aproximativ 5 km. Cand am parcat la servici, vad ca e oprit robinetul, insa motorul tot mergea.

Acum intrebarea fireasca: O fi stricat robinetul? sau pur si simplu e asa de multa benzina "pe teava?"

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Servus!

 

Am o nelamurire. Sau o problema.... Azi dimineata am plecat de acasa cu motorul insa am uitat robinetul de la rezervor pe off (in pozitie orizontala). Cu socul tras, am pornit, apoi redus socul la jumate, incalzit motor, apoi plecat catre servici, aproximativ 5 km. Cand am parcat la servici, vad ca e oprit robinetul, insa motorul tot mergea.

Acum intrebarea fireasca: O fi stricat robinetul? sau pur si simplu e asa de multa benzina "pe teava?"

 

Multumesc!

Ahoi!

Mai ramane pe traseu de la robinet pana la pompa de benzina si de la pompa de benzina la carburator sau injector, asa ca o bucata merge, cam in 1 minut se opreste sau in mers cateva sute de metrii.

» Post actualizat in 29 Oct 2015 22:12

Salutare!Il verifici foarte simplu.Scoti furtunul de la robinet si vezi daca curge pe off.Numai bine!

Prea putin sa fie stricat robinetul e cu canale si e mecanic, daca ar fii cu vacum ar tine permanent inchis sau ti-ar inunda pe la pompa sau carburator....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur e o problema la robinet.Am mai patit si eu de mai multe ori sa il uit inchis,dar la mine "tacane" pompa dupa cateva secunde sau cum zicea si Icelord dupa cativa metri se oprea.

Pompa de benzina tacaie cam la fiecare pornire, daca cumva nu e benzina pe traseu, iar daca e tace cuminte. Tacaie mai mult daca pe modul ON nu mai intra benzina, dupa ce pui pe modul REZ atunci va tacaii un pic mai mult ca isi ia benzina din nivelul de rezerva.

» Post actualizat in 30 Oct 2015 10:17

Multumesc mult baieti! Nici mie nu prea imi venea sa cred ca ar fi atat amar de benzina pe traseu... O sa o schimb probabil la primavara... Vre-o idee totusi, unde as putea gasi asa ceva?

Cu placere, sunt vreo 100ml de benzina pe traseu.

Robinete faine aduce Metricmotion, in vara am luat de la ei unul fain Old School pentru HD Sporster, ma dispera cel cu vacum pe care il aveam la HD (la modelul meu nu este pompa de benzina si totul e prin cadere) e interesant de amuzant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus!

 

Ieri am facut o tura mai lunga: Bucurest->Constanta->Bucuresti, eram curios cum e pe autostrada... E frig...

 

In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb niste chestii...

 

Patit-am la intoarcere ca odometrul de trip imi arata 250Km, (ma asteptam sa se termine benzina...) evident s-a intamplat (sau nu?). Tras frumos pe dreapta, mutat pe rezerva, la a doua incercare a plecat motorul. Bun, merg vre-o 30Km, dau de benzinarie, si intru sa ii dau de baut animalului. A baut doar 13L! in conditiile in care pe ON nu mai vroia sa porneasca (doar pe RES) Dupa plinul facut, inapoi frumos pe ON, si catre Bucuresti inapoi.

La intrare in oras, moare motrul. Si atat a fost. N-a mai pornit. Sunat un prieten, sunat alt prieten, una alta, pusa o baterie de masina, a luat-o pana la urma... am marit putin ralanti-ul sa nu moara motorul pana acasa, si asta a fost.

Acum, nelamuririle mele ar fi:

1. de ce doar 13L cand in manual zice clar ca rezervorul are 16. (citisem pe threadul acesta ca ar putea fi ceva de la carburatoare?) Daca e de la carburatoare, nu inteleg de ce restul de 3L de benzina normala (nu aia de rezerva) nu se consuma? si de ce ii place aia de rezerva mai mult?

2. ce altceva ar putea fi decat releul de incarcare, la partea cu bateria? Era destul de frig (10-14 grade) + putin vant, dar nu cred ca bateria ar fi trebuit sa fie afectata (e baterie din 2014). De ce nu s-a incarcat, totusi vorbim de un drum de 400+ km?

 

Multumesc pentru idei/sfaturi/ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva?

1) verifica filtrul din robinet, e posibil sa fie murdar, pentru rezerva nu are filtru (este pe direct).

2) poate fi si bateria de vina, ce tip/model/marca este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conform wikipedia si manual:

Fuel capacity

16 L (3.5 imp gal; 4.2 US gal) / 3 L (0.66 imp gal; 0.79 US gal) Reserve

 

acum, eu de aici inteleg ca are 16L rezervorul + 3 rezerva. Desi acum e posibil sa fie doar de 13+3....

Bateria este unibat, modelul acesta: http://www.emag.ro/baterie-unibat-ct12b-bs-yt12b-bs-fara-intretinere-include-acid-u295-642-bs/pd/DKTK4MBBM/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e de 16, din care 3 rezerva.

 

Legat de baterie, pune-i o baterie normala (cu intretinere) sau schimba releul de incarcare cu unul cu tehnologie MOSFET. Releul actual nu o sa incarce niciodata bateria actuala la capacitate maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles. Problema mea e ca nu ca nu încarcă la maxim bateria, ci ca aparent dupa un drum de 400+km nu a încărcat-o deloc! Multumesc de sfatul cu baterie normala + releu nou... La releu ma gândeam si eu, sa vedem totuși... Eu încă sper ca nu e de acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau si eu cu presupusul, atunci cand ti s-a oprit si ai dedus ca trebuie sa treci pe rezerva fiind destul de rece afara ti-o fi givrat. Eu am patit-o o singura data dar cu masina si numai pe distanta a 10km (centura Buzaului) restul de drum pana in Focsani nada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles. Problema mea e ca nu ca nu încarcă la maxim bateria, ci ca aparent dupa un drum de 400+km nu a încărcat-o deloc! Multumesc de sfatul cu baterie normala + releu nou... La releu ma gândeam si eu, sa vedem totuși... Eu încă sper ca nu e de acolo...

Bateriile cu tehnologie AGM au putere mare de regenerare, dar au nevoie de un curent de incarcare mai mare, cel oferit de releul actual fiind la limita de jos a incarcarii necesare unei baterii AGM. Foarte probabil ca motorul sa se fi oprit din cauza bateriei. Cauta sa pui de proba o baterie normala si vezi ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ai baterie normala sau AGM e tot una pentru circuitul de incarcare, daca bateria se descarca dar e buna pot fi doua cauze:

1 Puterea consumatorilor excede puterea generatorului, gen faruri suplimentare, mansoane incalzite

2 Regulatorul sau statorul defecte, contacte imperfecte.

Trebuie sa vezi tensiunea pe baterie la ralanti si in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Rezervorul la Dragstar de 1100 e de 16L, dar niciodata nu o sa bagi 16L in el. Maxim 14,5-15L pentru ca nu o sa poti goli total rezervorul chiar si cand esti pe Rezerva.

In al II-lea rand cineva trebuie sa-ti masoare incarcarea si bateria.

Indicative de reper:

- fara contact bateria trebuie sa aiba undeva intre 12.50-12.80v

- cu motorul pornit la relanti undeva intre 12.60 - 13 V

- cu motorul accelerat la maxim voltajul trebuie sa fie maxim de 13.20 sau minim 13 Volti.

Daca voltajul e mai mare de 13.20-13.40v atunci iti e dus releul de incarcare si risti sa arzi multe chestii la motor.

Daca voltajul e mai mic de 12v iti este dus alterantorul (generatorul) de curent.

 

Iti recomand sa mai verifici filtrul de benzina, ulterior pompa de benzina, daca problemele persista recomand o curatire de carburator si o sincronizare pentru ca sunt 2 carburatoare la Dragstarul de 1100.

 

Eu am cumparat baterii moto de la www.bateriimoto.ro

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Rezervorul la Dragstar de 1100 e de 16L, dar niciodata nu o sa bagi 16L in el. Maxim 14,5-15L pentru ca nu o sa poti goli total rezervorul chiar si cand esti pe Rezerva.

In al II-lea rand cineva trebuie sa-ti masoare incarcarea si bateria.

Indicative de reper:

- fara contact bateria trebuie sa aiba undeva intre 12.50-12.80v

- cu motorul pornit la relanti undeva intre 12.60 - 13 V

- cu motorul accelerat la maxim voltajul trebuie sa fie maxim de 13.20 sau minim 13 Volti.

Daca voltajul e mai mare de 13.20-13.40v atunci iti e dus releul de incarcare si risti sa arzi multe chestii la motor.

Daca voltajul e mai mic de 12v iti este dus alterantorul (generatorul) de curent.

 

Iti recomand sa mai verifici filtrul de benzina, ulterior pompa de benzina, daca problemele persista recomand o curatire de carburator si o sincronizare pentru ca sunt 2 carburatoare la Dragstarul de 1100.

 

Eu am cumparat baterii moto de la www.bateriimoto.ro

Cred ca mai degraba nu poti "inghesui" mai multa de exemplu la 535 datorita pozitie pe cricul lateral si faptului ca are 2 rezervoare ramane ceva gol si in cel de jos si in cel de sus dar pana intr-un litru.

Incarcarea la DragStar banuiesc ca e ca la toate mobrele (sunt sigur dar vreau sa fiu politicos) deci in ture 14-15V cum e dat de exemplu in manualul lui XV700 dar oricum un 14si V

» Post actualizat in 02 Nov 2015 20:04

PS Nu e nevoie sa o tureze la maxim alternatoarele cu magnet permanent limiteaza curentul produs cam de pe la 2000-2500 ture in sus, degeaba o chinuiesti.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ai baterie normala sau AGM e tot una pentru circuitul de incarcare, daca bateria se descarca dar e buna pot fi doua cauze:

Dar nu-i tot aia pentru o baterie AGM, cere ceva mai mult curent de incarcare fata de o baterie cu acid/gel. Drag Star-ul este conceput in perioada bateriilor normale, cu sistem de incarcare standard, regasit pe zeci de alte modele de la diverse firme. De cativa ani au aparut motociclete care pot fi echipate cu AGM-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa te contrazic???

Tocmai il am desfacut pentru ca am rezervorul si aripile la vopsit....

Corect, my bad, eram cu gandul la cel de XS, tot Yamaha.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu-i tot aia pentru o baterie AGM, cere ceva mai mult curent de incarcare fata de o baterie cu acid/gel. Drag Star-ul este conceput in perioada bateriilor normale, cu sistem de incarcare standard, regasit pe zeci de alte modele de la diverse firme. De cativa ani au aparut motociclete care pot fi echipate cu AGM-uri.

Si bateria AGM este un acumulator cu plumb si acid. Bateria nu cere curent de incarcare ci ai un curent admisibil de incarcare mai mare sau mai mic in functie de tipul si capacitatea ei, pana in acest curent maxim o incarci cam cu cat vrei tu (trebuie sa ai un curent minim peste cel de plutire ), nu se descarca ci se incarca, bateria nu e un consumator ci un tampon. Dus la extrem poti sa pui o baterie de 100Ah, e ce zici ce curent de incarcare cere asta? Mobrei nici nu-i pasa va merge la fel ca si cu una de 12Ah sau cat e pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect in ceea ce zici, dar AGM-urile au nevoie de o tensiune mai mare decat poate da un sistem de incarcare standard. Atat si nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai degraba nu poti "inghesui" mai multa de exemplu la 535 datorita pozitie pe cricul lateral si faptului ca are 2 rezervoare ramane ceva gol si in cel de jos si in cel de sus dar pana intr-un litru.

Incarcarea la DragStar banuiesc ca e ca la toate mobrele (sunt sigur dar vreau sa fiu politicos) deci in ture 14-15V cum e dat de exemplu in manualul lui XV700 dar oricum un 14si V

» Post actualizat in 02 Nov 2015 20:04

PS Nu e nevoie sa o tureze la maxim alternatoarele cu magnet permanent limiteaza curentul produs cam de pe la 2000-2500 ture in sus, degeaba o chinuiesti.

Nu te teme ca nu pateste nimic daca e turat la maxim 5-7 secunde cand e caldut motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...