Sari la conținut

Postări Recomandate

O baterie AGM chiar daca o incarci fara sa depasesti 14V ajunge sa fie incarcata 100% ce difera e timpul de incarcare. Ei in tabele dau tensiunea maxima care ar trebui sa fie pe o baterie ca sa nu se deschida supapele de gaz iar incarcarea sa se produca intr-un timp rezonabil. Repet trebuie sa masoare cat ii baga sistemul de incarcare cu toti consumatorii care ii foloseste in conditii de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pun si eu o intrebare...Cati watti sau amperi (stiu ce reprezinta fiecare) duce sistemul electric de pe dragstar?Ma refer aici la cel standard....

Asta e reprezentat prin valorile sigurantelor!!!

Pe fiecare particica a sistemului electric sunt montate sigurante de anumite valori, daca spre exemplu in locul unde e o siguranta de 10Ah si tu pui una de 20Ah iar curentul care vine din intamplare e de 15Ah risti sa-ti arzi respectiva parte a sistemului, pentru ca inainte sa sara siguranta se topesc firele... (asta e o explicatie pe intelesul si celor care nu cunosc partea aceasta).

Cu stima Dan!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de service "nominal ouput 14V 20A 5000rot/minut" pe nominal ai 280W, la 12V (ca la 12V sunt dati toti consumatorii) tot 20A rezulta 240W, pentru ca ai curentul limitat de constructia alternatorului.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand

portbagaj dragstar classic 200 lei

ghidon 200 lei

si o aripa spate de plastic taita (cred ca e tot de dragstar dar custom - cine are nevoie face o oferta)

negociabile toate

informatii pe mail szall2@yahoo.com

attachicon.gif12175908_433627153508111_912213217_o.jpgattachicon.gif12177540_433627180174775_881295607_o.jpgattachicon.gif12176108_433627193508107_611064362_o.jpgattachicon.gif12175924_432837056920454_840886725_o.jpgattachicon.gif12177313_433627486841411_1341148018_o.jpgattachicon.gif12181034_433627443508082_366311457_o.jpg

valabil cu transport inclus la portbagaj si ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-au ajuns si mie piesele de la vopsit....Din albastru s-a facut neagra cu emblema care o vroiam!

 

post-52095-0-19804900-1446992401_thumb.jpgpost-52095-0-71287100-1446992402_thumb.jpgpost-52095-0-02424800-1446992404_thumb.jpgpost-52095-0-34445100-1446992405_thumb.jpgpost-52095-0-67655300-1446992409_thumb.jpgpost-52095-0-17669500-1446992414_thumb.jpgpost-52095-0-65362300-1446992412_thumb.jpgpost-52095-0-16771000-1446992411_thumb.jpg

 

Am luat si alte semnale in locul celor vechi si am inceput sa le montez dar am intampinat o problema.Nu mai palpaie cand dau comanda,doar raman aprinse !Colegul nostru Misu67 mi-a dat ideea sa pun o rezistenta pe fire pentru ca sunt becurile prea mici si nu declanseaza releul.Asa ca la montaj o sa incerc si asa!

 

post-52095-0-47744800-1446992681_thumb.jpgpost-52095-0-86270000-1446992682_thumb.jpg

 

Am mai luat si o bucata mai mare de piele naturala foarte moale si vreau sa fac si o protectie pentru rezervor.Cu ajutorul si amabilitatea colegului pedro.k am facut si o matrita pentru asta,ramanand doar sa o tai si sa o duc sa imi traga o cusatura pe margine de jur imprejur...

 

post-52095-0-19171000-1446993047_thumb.jpgpost-52095-0-66454600-1446993045_thumb.jpgpost-52095-0-04905700-1446993044_thumb.jpgpost-52095-0-77724500-1446993042_thumb.jpg

 

 

Am mai luat si 4 m de teava de inox de doua feluri (de 16 si de 8 mm) si urmeaza asa ceva pentru coburile astea si pentru spatar....

 

post-52095-0-12117700-1446993314_thumb.jpgpost-52095-0-44521300-1446993313_thumb.jpgpost-52095-0-73102100-1446993312_thumb.jpgpost-52095-0-55149600-1446993391_thumb.jpgpost-52095-0-16719800-1446993391_thumb.jpg

 

 

In rest dati-mi si voi o idee ce as mai putea adauga sau face pe la motor cat tine iarna....Si daca stiti pe undeva pe unde as putea face o echilibrare a rotilor.Multumesc si va salut!Si nu in ultimul rand,asfalt uscat!

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-au ajuns si mie piesele de la vopsit....Din albastru s-a facut neagra cu emblema care o vroiam!

 

attachicon.gif20151003_145759.jpgattachicon.gif20151003_145810(0).jpgattachicon.gif20151003_145815.jpgattachicon.gif20151003_145824.jpgattachicon.gif20151108_160751.jpgattachicon.gif20151108_160811.jpgattachicon.gif20151108_160801.jpgattachicon.gif20151108_160756.jpg

 

Am luat si alte semnale in locul celor vechi si am inceput sa le montez dar am intampinat o problema.Nu mai palpaie cand dau comanda,doar raman aprinse !Colegul nostru Misu67 mi-a dat ideea sa pun o rezistenta pe fire pentru ca sunt becurile prea mici si nu declanseaza releul.Asa ca la montaj o sa incerc si asa!

 

attachicon.gif20151003_174414.jpgattachicon.gif20151003_174526.jpg

 

Am mai luat si o bucata mai mare de piele naturala foarte moale si vreau sa fac si o protectie pentru rezervor.Cu ajutorul si amabilitatea colegului pedro.k am facut si o matrita pentru asta,ramanand doar sa o tai si sa o duc sa imi traga o cusatura pe margine de jur imprejur...

 

attachicon.gif20151024_185411.jpgattachicon.gif20151024_185405.jpgattachicon.gif20151024_185204.jpgattachicon.gif20151024_185149.jpg

 

 

Am mai luat si 4 m de teava de inox de doua feluri (de 16 si de 8 mm) si urmeaza asa ceva pentru coburile astea si pentru spatar....

 

attachicon.gifsuport coburi 1.jpgattachicon.gif$_57.JPGattachicon.gif$_57 (2).JPGattachicon.gifcobu.jpgattachicon.gifcob.jpg

 

 

In rest dati-mi si voi o idee ce as mai putea adauga sau face pe la motor cat tine iarna....Si daca stiti pe undeva pe unde as putea face o echilibrare a rotilor.Multumesc si va salut!Si nu in ultimul rand,asfalt uscat!

 

Foarte tare.

 

Daca ar fi fost dupa mine as fi pus steluta in loc de diapazoane pentru ca Star e cu cruiserele, iar Yamaha (cu diapazoane) e cu sportivele.

 

Dar oricum arata bestial.

Felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@george_eu25 frumos a iesit, sa o stapanesti sanatos si grija multa sa nu o zgarii. Eu mi-am facut airbrush si nu mai vreau, prea mult de bibilit si avut grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-au ajuns si mie piesele de la vopsit....Din albastru s-a facut neagra cu emblema care o vroiam!

 

attachicon.gif20151003_145759.jpgattachicon.gif20151003_145810(0).jpgattachicon.gif20151003_145815.jpgattachicon.gif20151003_145824.jpgattachicon.gif20151108_160751.jpgattachicon.gif20151108_160811.jpgattachicon.gif20151108_160801.jpgattachicon.gif20151108_160756.jpg

 

Am luat si alte semnale in locul celor vechi si am inceput sa le montez dar am intampinat o problema.Nu mai palpaie cand dau comanda,doar raman aprinse !Colegul nostru Misu67 mi-a dat ideea sa pun o rezistenta pe fire pentru ca sunt becurile prea mici si nu declanseaza releul.Asa ca la montaj o sa incerc si asa!

 

attachicon.gif20151003_174414.jpgattachicon.gif20151003_174526.jpg

 

Am mai luat si o bucata mai mare de piele naturala foarte moale si vreau sa fac si o protectie pentru rezervor.Cu ajutorul si amabilitatea colegului pedro.k am facut si o matrita pentru asta,ramanand doar sa o tai si sa o duc sa imi traga o cusatura pe margine de jur imprejur...

 

attachicon.gif20151024_185411.jpgattachicon.gif20151024_185405.jpgattachicon.gif20151024_185204.jpgattachicon.gif20151024_185149.jpg

 

 

Am mai luat si 4 m de teava de inox de doua feluri (de 16 si de 8 mm) si urmeaza asa ceva pentru coburile astea si pentru spatar....

 

attachicon.gifsuport coburi 1.jpgattachicon.gif$_57.JPGattachicon.gif$_57 (2).JPGattachicon.gifcobu.jpgattachicon.gifcob.jpg

 

 

In rest dati-mi si voi o idee ce as mai putea adauga sau face pe la motor cat tine iarna....Si daca stiti pe undeva pe unde as putea face o echilibrare a rotilor.Multumesc si va salut!Si nu in ultimul rand,asfalt uscat!

Bravo George! Da frumos emblema noua! Spor si imaginatie la decorat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru urari !!!! Venind din partea voastra (care va pricepeti) chiar ma incurajeaza sa mai "bibilesc" pe la ea!

 

Dane,nu e airbrush! E vopsit negru si apoi aplicat un sticker semitransparent peste si apoi dat iar doua randuri de lac.A iesit chiar bine!

 

DStar chiar nu stiu de la ce e emblema.Am gasit-o acum ceva vreme pe net si mi-a placut foarte mult! In mintea mea spune tot despre motor....Aveam mai multe optiuni de personalizare,dar pe asta am plecat si pe asta am ramas.

 

Misule multumesc mult pentru aprecieri! In weekend ma apuc de montat la ea si ne auzim cu ce ti-am promis!

 

p.s: aici aveti un link cu pagina de facebook al celui care s-a ocupat de vopsit.Nu am nici o treaba cu el,acum fiind prima data cand apelez la el (si cu siguranta nu ultima),dar pustiul e artist si foarte foarte serios ca nu spun superperfectionist.Legat de preturi...FOARTE BUNE! Va rog sa nu o luati ca reclama si daca e considerata asa stergeti aceste randuri,dar consider acest topic un grup de prieteni care trebuie sa ne ajutam intre noi,si atata timp cat eu am "descoperit" ceva care poate fi folositor si altcuiva (prin preturi si calitate),atunci eu il recomand !

https://www.facebook.com/RowAibrush/media_set?set=a.571961582854792.1073741831.100001228673866&type=3&__mref=message_bubble

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum a iesit, emblema este mai deosebita, in ton cu aspectul general.

 

Ce ai mai putea adauga, footpegs sau footboards/floorboards, eventual si pentru pasager.

» Post actualizat in 09 Nov 2015 18:51

Legat de montajul reperelor vopsite, nu te grabi, mai lasa piesele cateva zile sa se intareasca vopseaua 100%, altfel risti sa le zgarii relativ usor si e pacat de munca depusa.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mul

 

Imi place cum a iesit, emblema este mai deosebita, in ton cu aspectul general.

 

Ce ai mai putea adauga, footpegs sau footboards/floorboards, eventual si pentru pasager.


» Post actualizat in 09 Nov 2015 18:51

Legat de montajul reperelor vopsite, nu te grabi, mai lasa piesele cateva zile sa se intareasca vopseaua 100%, altfel risti sa le zgarii relativ usor si e pacat de munca depusa.

Multumesc.....Legat de footpad, am deja....Asa am luat motorul!

 

post-52095-0-67284100-1447097737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare daca cineva a mai facut asta?!

 

Ati pus pe yamaha dragstar 650 custom anvelopa mai mare de 260 ?! ce presupune unde sar putea face asa ceva?!

Ahoi!

Vorbeste pe Facebook cu cei de la https://www.facebook.com/redchopperr?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...Am si eu o problema si am nevoie de ajutorul vostru...

Am luat niste semnale ca sa le schimb pe ale mele si cand am montat primul semnal nu am fost atent si am pus firele invers.S-a auzit o pocnitura scurta si am ars o siguranta de 10A (care am si schimbat-o),dar acum am alta problema.Nu mai palpaie semnalele.Cand dau semnal se aprind ambele pe partea respectiva,dar nu palpaie.Initial am zis ca e de la becuri ca astea sunt de 10w si cele vechi de 21w,dar am schimbat becurile la toate semnalele cu unele de 21w si la fel patesc.

Ma gandesc ca am ars releul de semnalizare,dar nu am acum cartea de service la indemana asa ca am facut o poza la zona din jurul bateriei si vroiam sa va intreb care e releul.Si in acelasi timp,daca nu gasesc unul dedicat il pot inlocui cu unul de masina sau de alt model de motor??

Va multumesc...

post-52095-0-63110400-1447501129_thumb.jpg

post-52095-0-52754900-1447501131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cel din dreapta sus pe care scrie made in spain invers....se poate pune orice releu cu doua mufe doar sa suporte 21w (sa srie pe el cele de scuter sunt mai mici)

Multumesc mult!

» Post actualizat in 15 Nov 2015 17:31

Gata montajul si asta e rezultatul final!

Am rezolvat-o si cu releul.Era ars si am luat unul din targ (TRW cu 20 lei),dar scrie pe el 2x41w fata de 2x21 cat era al meu.

post-52095-0-43149700-1447608436_thumb.jpg

post-52095-0-99283600-1447608514_thumb.jpg

post-52095-0-86214800-1447608557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am pornit azi moto dupa ceva timp de stat in garaj. Dupa vreo 20 de minute de rulat la relantin motorul s-a innecat si s-a oprit.

Can am incercat sa pornesc din nou, nu am mai vrut, in schimb cilindrul fata scupia fum alb in exces. Ce poate fi?

 

post-70239-0-14421400-1448121261_thumb.jpg

post-70239-0-46768300-1448121298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am pornit azi moto dupa ceva timp de stat in garaj. Dupa vreo 20 de minute de rulat la relantin motorul s-a innecat si s-a oprit.

Can am incercat sa pornesc din nou, nu am mai vrut, in schimb cilindrul fata scupia fum alb in exces. Ce poate fi?

Ahoi!

Prima oara uita-te la bujii sa vezi in ce stare sunt.

Dupa aia uita-te sa vezi daca este scantaie.

Dupa aia uita-te daca e benzina pe traseu spre carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Prima oara uita-te la bujii sa vezi in ce stare sunt.

Dupa aia uita-te sa vezi daca este scantaie.

Dupa aia uita-te daca e benzina pe traseu spre carburator.

Prostii

Am patit la fel si pot fi 2variante chiar 3

A ajuns ulei in toba cumva si ai infundat gaurica cea mica de scurgere condens.

Poate ai pus prea mult ulei la schimbul de ulei

A 3a varianta ar fi urata de tot.se usuca simeringul de la capatul supapei si ajunge ulei in camera de ardere,in urma ca a stat motorul prea mult acesta s a uscat putin si se contracta,eu am patit la fel doar ca scoteAu fum ambele tobe zi eram pe cale sa desfac tot motoru cand in mod miraculos dupa cateva utilizari si a revenit.

Interesant este ca dupa ce incepe sa scoata fum cand motorul este fierbinte nu mai fumega,semn ca se dilata simeringul.

Eu nu l am schimbat e tare complicat trebuie dat jos tot motorul de pe sasiu si desfacut,pur si simplu si a revenit dupa cateva drumuri.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prostii

Am patit la fel si pot fi 2variante chiar 3

A ajuns ulei in toba cumva si ai infundat gaurica cea mica de scurgere condens.

Poate ai pus prea mult ulei la schimbul de ulei

A 3a varianta ar fi urata de tot.se usuca simeringul de la capatul supapei si ajunge ulei in camera de ardere,in urma ca a stat motorul prea mult acesta s a uscat putin si se contracta,eu am patit la fel doar ca scoteAu fum ambele tobe zi eram pe cale sa desfac tot motoru cand in mod miraculos dupa cateva utilizari si a revenit.

Interesant este ca dupa ce incepe sa scoata fum cand motorul este fierbinte nu mai fumega,semn ca se dilata simeringul.

Eu nu l am schimbat e tare complicat trebuie dat jos tot motorul de pe sasiu si desfacut,pur si simplu si a revenit dupa cateva drumuri.

Bafta

Sper sa fie ceea ce zici tu!

Tu cum ai rezolvat-o pe a ta cu pornitul din a III-a, IV-a? Care a fost buba?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...