Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,am si eu o întrebare drag de 1100 are senzor la ulei de Presiune sau Nivel,si cum se poate verifica dacă funcționează bine

Merci

Ahoi!

Exista un semnzor pentru ulei care se aprinde in momentul in care e ceva in neregula (nivel mic, uleiul e vechi).

De obicei nivelul se verifica pintr-un mic gemulet care se afla pe blocul motor (unde e cricul din cate imi aduc aminte).

Cand uleiul e vechi sau uzat vei simti ca intra mai greu in viteze, motocicleta nu functioneaza cum functioneaza in mod normal iar becul de ulei s-ar aprinde la incalzire mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut si merci,deci este senzor de nivel,nu senzor de PRESIUNE

Ahoi!

In manual zice ca e martor (indicator) de nivel de lichid (oil level warning light);

M-am uitat in manual de geamul prin care te uiti la nivel, e langa schimbatorul de viteze (langa suportul pentru picior.)

Cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

De vreo 2 ani sunt Preafericitul, si nu al de Daniel, detinator al unei "motorete" dragstar 650 din 2001 cu 45000 km....din pacate am ceva probleme cu pornirea....schimbat baterie ...si degeaba...de cateva ori am fost nevoit sa ma ajut de bateria de la masina sa o pornesc...releul verificat ...incarca....daca o las mai mult de 2 saptamani nepornita parca se supara pe mine si nu vrea sa porneasca....bateria nu e una de 2 lei....e varta asa ca, cred ca e ceva calitate. ineva mi-a sugerat ca poate fi cdi-ul....de aceea mai vreau ideii sau chiar solutii:)))

 

multumesc si asfalt uscat

 

PS: am atasat si o poza cu monstrul....poate ar trebui sa vorbesc frumos cu ea ...sa porneasca;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da se invarte are scanteie. ...bujiile in stare buna...imediat de ii dau curent de la masina porneste...si ma pot bucura de ea....dar daca o las mai multe zile nepornita nu mai vrea....am avut alarma pe ea...am dat-o jos m-am gandit ca poate consuma....sau poate am un consumator care imi mananca bateria cat timp sta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un multimetru pe baterie inainte sa dai la automat si vezi ce voltaj are. Dupa tine-l pus si vezi cat de mult scade. Chiar daca e varta nu e musai sa fie etalon pt. calitate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

pot sa zic ca am avut cam aceleasi probleme ca si tine,degeaba ai baterie,poate sa aiba curent dar nu are suficient amperaj,si nu mai are puterea sa o porneasca,adica tot curentul ramas til absoarbe electromotorul,si la bobinele de inductie prea putin ramane sa i ti dea scantei eficient IN SARCINA

 

la mine au fost dereglate putin si supapele, a fost ceva de lucru pana ajungi la ele, dar odata reglate,si cu baterie noua la sfert de cheie porneste,am pus si bujii noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...sa inteleg....baterie noua....bujii noi...si reglaje la supape?....oricum merci...

am mai incercat ceva genul ....am pornit motoreta si am luat plusul de pe baterie cateva secunde sa vad daca releul incarca....problema apare doar atunci cand motoreta nu e pornita mai multe zile...daca o pornesc la 2 zile...porneste fara probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact treaba asta am avut anul trecut in toamna cu dragstarul meu de 1100,bateria avea 13 volti, dar nu avea amperi destui,dar au fost si supapele dereglate,si asta conteaza enorm,normal cartea service scrie ca la 20000 mii se regleaza supapele.

 

cand pui pe contact lasa pompa sa bage benzina multa in carburatoare,cand nu o pornesti de o saptamana,iei contactul si pui din nou sa mai bage pompa,si incerci pe urma sa dai la automat

daca mai ai ceva nelamuriri scrie pe privat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificarea releului regulator nu se face scotand borna de pe baterie... lasa borna acolo si masoara cu un multimetru (volti curent continuu, scala 20v). Ar trebui sa ai 12,8-13,4-13,6 ralanti, 13,8-14,4 in ture mai mari putin. Cu consumatori porniti, adica far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un multimetru pe baterie inainte sa dai la automat si vezi ce voltaj are. Dupa tine-l pus si vezi cat de mult scade. Chiar daca e varta nu e musai sa fie etalon pt. calitate :)

...si cat de mult ar trebui sa scada? Da-i omului si niste cifre, nu numai povesti! Zic asta ca si eu am aceeasi problema si, vreau sa stiu cat de mult ar trebui sa scada voltajul cand dau la automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua! Recent un prieten de al meu a achizitionat un yamaha xvs650 dragstar din 1998. Dupa aproximativ trei saptamani de utilizare acesta a descoperit o mica scurgere de ulei in partea stanga jos a motorului, aproape de roata din spate. Aparent, un surub este slabit si se invarte in gol iar pe sub garnitura curge putin ulei. Totusi, a reusit sa aduca surubul la un punct in care strange bine si nu mai curge ulei, dar totusi este ingrijorat ca in locul respectiv ar putea fi o acumulare nefireasca de ulei. Orice sugestie in legatura cu aceasta problema este bine venita. Am atasat si niste poze ca sa va arat precis surubul cu pricina.

post-92246-0-23628200-1460017939_thumb.jpg

post-92246-0-36918000-1460018200_thumb.jpg

post-92246-0-72118400-1460018312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua! Recent un prieten de al meu a achizitionat un yamaha xvs650 dragstar din 1998. Dupa aproximativ trei saptamani de utilizare acesta a descoperit o mica scurgere de ulei in partea stanga jos a motorului, aproape de roata din spate. Aparent, un surub este slabit si se invarte in gol iar pe sub garnitura curge putin ulei. Totusi, a reusit sa aduca surubul la un punct in care strange bine si nu mai curge ulei, dar totusi este ingrijorat ca in locul respectiv ar putea fi o acumulare nefireasca de ulei. Orice sugestie in legatura cu aceasta problema este bine venita. Am atasat si niste poze ca sa va arat precis surubul cu pricina.

 

Acolo - sub capac - este un conector de plastic care este slab. E conexiunea pentru becul de neutru de la bord. Era un link pe undeva, o sa-l caut mai tarziu. Capacul ala de metal se poate da jos. Daca bine stiu, conectorul este sub capacul in forma de semiluna. E un plastic alb, rotund. Ala se sparge si curge ulei pe langa. Trebuie sa dai capacul jos sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum pot posta in numele meu, pentru Dragstarul xvs 650 din 1998, de care zicea prietenul Catalin adineaori. Am verificat mai atent problema si se pare ca am o scurgere de ulei la garnitura de chiuloasa. Am gasit garnitura necesara de vanzare pe net, deci procurarea ei nu este o problema. M-ar ajuta mult cineva care stie cum se procedeaza pentru schimbarea garniturii de chiuloasa la Dragstar si cat de complicata ar fi aceasta operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...