Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua! Recent un prieten de al meu a achizitionat un yamaha xvs650 dragstar din 1998. Dupa aproximativ trei saptamani de utilizare acesta a descoperit o mica scurgere de ulei in partea stanga jos a motorului, aproape de roata din spate. Aparent, un surub este slabit si se invarte in gol iar pe sub garnitura curge putin ulei. Totusi, a reusit sa aduca surubul la un punct in care strange bine si nu mai curge ulei, dar totusi este ingrijorat ca in locul respectiv ar putea fi o acumulare nefireasca de ulei. Orice sugestie in legatura cu aceasta problema este bine venita. Am atasat si niste poze ca sa va arat precis surubul cu pricina.

post-92246-0-23628200-1460017939_thumb.jpg

post-92246-0-36918000-1460018200_thumb.jpg

post-92246-0-72118400-1460018312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua! Recent un prieten de al meu a achizitionat un yamaha xvs650 dragstar din 1998. Dupa aproximativ trei saptamani de utilizare acesta a descoperit o mica scurgere de ulei in partea stanga jos a motorului, aproape de roata din spate. Aparent, un surub este slabit si se invarte in gol iar pe sub garnitura curge putin ulei. Totusi, a reusit sa aduca surubul la un punct in care strange bine si nu mai curge ulei, dar totusi este ingrijorat ca in locul respectiv ar putea fi o acumulare nefireasca de ulei. Orice sugestie in legatura cu aceasta problema este bine venita. Am atasat si niste poze ca sa va arat precis surubul cu pricina.

 

Acolo - sub capac - este un conector de plastic care este slab. E conexiunea pentru becul de neutru de la bord. Era un link pe undeva, o sa-l caut mai tarziu. Capacul ala de metal se poate da jos. Daca bine stiu, conectorul este sub capacul in forma de semiluna. E un plastic alb, rotund. Ala se sparge si curge ulei pe langa. Trebuie sa dai capacul jos sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum pot posta in numele meu, pentru Dragstarul xvs 650 din 1998, de care zicea prietenul Catalin adineaori. Am verificat mai atent problema si se pare ca am o scurgere de ulei la garnitura de chiuloasa. Am gasit garnitura necesara de vanzare pe net, deci procurarea ei nu este o problema. M-ar ajuta mult cineva care stie cum se procedeaza pentru schimbarea garniturii de chiuloasa la Dragstar si cat de complicata ar fi aceasta operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Astazi testul de compresie a aratat 12 pe ambi cilindrii. Cam intr-o saptamana e gata de drum.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...sa inteleg....baterie noua....bujii noi...si reglaje la supape?....oricum merci...

am mai incercat ceva genul ....am pornit motoreta si am luat plusul de pe baterie cateva secunde sa vad daca releul incarca....problema apare doar atunci cand motoreta nu e pornita mai multe zile...daca o pornesc la 2 zile...porneste fara probleme....

 

Am avut aceleasi probleme, am mai desfacut de 2 ori inainte capacul la stator, dar pana nu s-a ars 1-2 faze mai pregnant si nu am ajuns sa desfac toata partea acea de motor (daca tot refaceam motorul 100%) nu mi-am dat seama.

Statorul era ars doar pe 2 faze (da, stiu ca nu e neaparat corect sa le numesti faze), din cele 3: una mergea foarte bine, 1 mergea precar si a 3-a deloc. Am masurat, am mermelit-o pe toate partile inainte si nu s-a vazut nimic, pana nu s-a ars si a 2-a faza complet nu s-a vazut pe stator mai nimic.

Tre sa te uniti daca pe tot traseul intre stator si regulator ai firele ciupite, arse, dezizolate cat de putin, daca da: inlocuieste statorul cu tot cu cablaj.

Daca nu: Tre sa iei de la un prieten sau sa cumperi o baterie noua, inainte sa o instalezi verifici cu rigurozitate fiecare fir de pe motocicleta (asta inseamna sa o despoi de rezervor, aripa spate, capace, etc) si te uiti dupa fire dezizolate (indiferent cat de putin), fire arse, fire care nu duc nicaieri si nu sunt izolate si alte anomalii electrice, daca nu gasesti nimic in continuare, iti pui bateria bine incarcata. Dai o tura si o lasi 2-3 saptamani , vezi dupa acea daca repeta figura.

Daca nu o repeta a fost bateria, daca o repeta este statorul sau statorul si regulatorul. De recomandat este sa le schimbi impreuna, daca ai baterie pe gel sau AGM ia-ti regulator de tip mosfet, cele normale incarca pana la 12v nu 13v cat are un AGM si nu incarca cu 3,5 asa cum cere AGM-ul. (Eu am acum un mosfet - este priceless, si un stator cu 35000km reizolat in rasina pt siguranta mea)

 

 

 

Salut! Acum pot posta in numele meu, pentru Dragstarul xvs 650 din 1998, de care zicea prietenul Catalin adineaori. Am verificat mai atent problema si se pare ca am o scurgere de ulei la garnitura de chiuloasa. Am gasit garnitura necesara de vanzare pe net, deci procurarea ei nu este o problema. M-ar ajuta mult cineva care stie cum se procedeaza pentru schimbarea garniturii de chiuloasa la Dragstar si cat de complicata ar fi aceasta operatiune.

 

Din pacate nu poti scoate garnitura veche de chiuloasa pana nu dai motorul jos din cadru, asta inseamna ca tre sa desfaci cardanul din partea cu motorul , nu numai prinderile motorului. Nu mai mentionez de nenumaratele cheii si scule necesare.

Cum se face gasesti in manualul de service (il gasesti de cumparat pe net cu $9-$19) detaliat, operatiunea nu e tocmai ceva ce poate fi explicat fara sa scrii "romane" pe forum. Daca aveam manualul ti-l dadeam (copie)

Ai grija pe urma cum ii refaci Timing-ul, nu e chiar asa simplu cum pare, daca ai gresit cu 1 dinte nu vei intelege de ce nu merge cum trebuie motoreta si suruburile ce prid tot angrenajul de sus in cilindrii , daca nu sunt date cu "lock tite" se vor desuruba ( crede-ma am patit-o acum o saptamana, noroc ca surubul nu a iesit complet)

 

Deci operatiunea este foarte complicata, nu datorita schimbarii de garnitura in sine, care trebuie asezata cu mare grija sa nu astupi coloanele de ulei, ci pt ca "deranjezi" juma' de motor

 

 

 

 

 

 

In alta ordine de ideii......

 

DragStarul meu este gata (o sa-l mai bibilesc eu cu carburatia pana ajung la analizatorul de gaze, dar e aprope ok).

Are:

- tot motorul refacut (am schimbat tot ceea ce era uzat adica: segmenti - uzura normala de 0,5 - in carte spune sa fie schimbati la 0,8 uzura eu i-am schimbat acum, pinionul a 5-a - uzura mare, a tocat ceva, sorbul - infundat cu ceva tocat, garnitura de la selectorul de viteze, stator - ars pe 2 faze, kit ambreiaj nou si set complet garnituri, restul era impecabil, nu aveam cilindrii si nici pistoanele ovalizate sau alte probleme)

- am rectificat chiuloasa cu 0,8 mm si am obtinut o compresie de 12 pe fiecare cilindru in parte in loc de 9 (este demential rezultatul in mers, atat la ture joase cat si la ture inalte si nu afecteaza motorul in timp, acesta fiind gandit cu tolerante foarte mari)

- regulator tip mosfet de provenienta americana pentru 650 , 1100 si alte motorete

- Hypercharger Kuryakyn standard (mareste cuplul dar si caii, raspunsul, mai ales in ture joase si la accelelari agresive sau rapide - testat)

- rulmenti de jug noi (cei vechi erau ok, dar cam vechi dupa parerea mea)

- am scos capacele de plastic de deasupra cilindrilor (o sa le inlocuiesc cu ceva care permite o racire mai buna si estetica mai frumoasa)

- kit de filtru de ulei exterior cu filtru ulei exterior K&N 303C (pt o racire mai buna, iar pe viitor ii voi atasa un radiator de ulei si termostat - fabricat in Anglia - deja cumparate, daca consider ca este nevoie)

- disc frana LP nou si placute sinterizate Brembo

- cauciucuri fata si spate Route 66

- pompa benzina (nu i-am pus-o inca - e de rezerva)

- vopsirea de rigore (are doar un strat de lac, inca nu e lacuit cum trebuie si nici nu va fi pana in iarna)

- are parbriz nepus inca (inca ma mai gandesc daca sa il pun sau nu - vedem)

- mansoane Kuryakyn - nu fake-uri - cu cruise control ( nu le-am pus inca, ma mai gandesc daca imi plac mai mult decat cele de harly pe care le am)

- becuri cu led (urmeaza)

- iluminare nocturna tip "dyna glide" (urmeaza)

 

 

Mai are nevoie si se vor face in vara aceasta:

- arcuri si cuzineti noi (ma mai gandesc daca ii pun direct fara de 1100 cu dublu disc de anul asta sau la anu)

- proiectoare

- "talpici" in loc de scarite

- schibat pedala frana cu una mai lunga si mai frumoasa (motive de optiuni personale)

 

 

Deci, dupa toate aceste schimbari eu consider ca, desi scrie pe bord aproape 77000km, eu am o motocicleta cu 1000-5000 km in momentul de fata. Mai mult, am o motocicleta care este peste performantele oricarui DragStar de 650, mai nou sau mai vechi, standard. Acest lucru a fost confirmat de un detinator de DragStar (a afut de la 400 pana la 1100), care a confirmat ca este mult peste 650-ul normal, chiar si cel doar cu Kuryakyn si nu se poate pronunta daca este foarte aprope sau putin peste cel de 1100 dotat Kuryakyn.

De acea in aceasta vara, cand imi voi mai revenii financiar, imi voi duce DragStarul la Dyno :)

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:40

PS:

Stiu ca o sa va intrebati de ce nu mi-am luat de 1100 direct.

Pentru ca:

- daca luam de 1100 direct nu aveam altceva decat un DragStar de 1100 mai nou sau mai vechi, mai accesorizat sau nu , nimic iesit din tipare, nimic cu adevarat CUSTOM, iar greutarea uniu 1100 este mai mare cu aprox. 30-50kg, diferit de model

- nu doream sa maresc puterea unui 1100 si ar fi ramas standard, deci nimic CUSTOM

- modificad un 650 stiu ca am un motor UNIC, facut exact pentru mine, la cerintele mele si este intradevar CUSTOM, nu numai la look

- este foarte dregut sa pleci de la semafor sau in depasire de langa/pe langa un 1100 cu "doar" un 650 si sa poti face aceleasi accelelari sau chiar mai bine pe primii 100 m (datorita Kuryakyn-ului)

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:47

post-89753-0-63252300-1461347206_thumb.jpg

 

post-89753-0-87125200-1461347210_thumb.jpg

 

post-89753-0-55425500-1461347212_thumb.jpg

 

post-89753-0-76905700-1461347214_thumb.jpg

 

post-89753-0-70557300-1461347216_thumb.jpg

 

post-89753-0-77447300-1461347218_thumb.jpg

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:49

am uitat, are si tobe originale, negaurite (momentan), de V-Star 650 clasic din 2005 , impecabile si sa fata si sa pasager de pe un alt V-Star clasic

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:50

aripa de pe spade va fi modificata, momentan este o copie modificata de aripa spate de clasic

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este ceea ce am eu, mai jos atasat, insa nu gasesc cu adevarat folositoare manualele de service direct de la Yamaha, nu iti explica in totalitate procedurile iar unele imagini sunt greu de inteles (ex timing-ul), trebuie sa ai ceva cunostiinte mecanice inainte sa citesti anumite parti din maualele de la Yamaha, gasesc mult mai folositoare cele de la Hainnes (unde iti explica pas cu pas) dar nu le am inca.

 

Atentie, modelul 97 difera mult de modelele 98-2000, insa manualele pentru 98 in jus sunt mai usor de gasit.

 

 

 

Owners manual: xvs650.pdf

 

Service manual xvs650 '97 4VR (custom): Yamaha Dragstar 650 Service Manual.pdf¨

 

Service manual xvs650 '01 4VR (custom): 4vr-ae3.pdf

 

De la 1100 am:

 

workshop_manual_yamaha_xvs1100_xvs1100L_dragstar.pdf

 

VS-1100-chagre-syst.pdf

 

 

sper sa ajute


» Post actualizat in 22 Apr 2016 19:23

si pentru cine este interesat de Hypercharger-ul Kuryakyn si ce presupune:

 

9422-22mc-0613.pdf

 

Hypercharger InstallĂ - 650 CCND.pdf

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Alexaa, felicitari pentru munca depusa si pentru ca ne-ai impartasit din experienta dumitale :) ai facut ceva deosebit. Sa-l stapanesti sanatosa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa te dezamagesc , dar hyper ala ii doar de show ( mai putina performanta ca un K&N cu rejetare , daca poti ai sa te convingi cand ajungi la Dyno , ce ti se pare tie ii doar o parere ) , treaba cu alezatul , intradevar da performanta si o evacuare performanta te-ar mai ajuta ( 1100 ii cea mai puturoasa moto pe care m-am dat , s-o bati pe asta ii ca si cand ai bate Ceahlaul la fotbal )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si bine v-am gasit, sunt proaspat si fericitul posesor de Yamaha Dragstar 650 Classic, 1999, a fost rosu, l-am vobsit negru.

Incepator, in tinerete m-am jucat cu scutere de atunci si permis, dar nu se pune.

Am terminat cu cumparatul de echipamente, inmatriculat, saptamana trecuta am luat numarul.

De cateva luni tot citesc forumul, deci momentan intrebari nu am :). Motorul nu l-am testat la cumparare, dar sa confirmat parerea userilor de Stefan de la Japan-motors, porneste la jumate de cheie, nimic de reprosat.

Azi am iesit in poligon, ma ajutat un prieten sa ajung pana acolo. Prima impresie foarte usor de condus, confirmat si de prieten cu experienta de peste 10 ani cu motoare de peste 1000. M-am obisnuit foarte repede, am testat tot ce se putea testa in poligon.

Miine la 6 dimineata prezent pe strazile din Bucuresti, pentru a acumula experienta :D. 2 poze inainte si dupa vobsire, inca nu am poze de azi dar e vizibil. Asfalt uscat.

post-93133-0-70299000-1461427421_thumb.jpg

post-93133-0-12254600-1461427447_thumb.jpg

Editat de vm210984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa te dezamagesc , dar hyper ala ii doar de show ( mai putina performanta ca un K&N cu rejetare , daca poti ai sa te convingi cand ajungi la Dyno , ce ti se pare tie ii doar o parere ) , treaba cu alezatul , intradevar da performanta si o evacuare performanta te-ar mai ajuta ( 1100 ii cea mai puturoasa moto pe care m-am dat , s-o bati pe asta ii ca si cand ai bate Ceahlaul la fotbal )

In cazul in care nu stiai, Kuryakyn vine echipat cu K&N si seturi pentru rejetare, iar un hyper d-ala montat corect aduce o imbunatatire a raspunsului in acceleratie, motorul trage mult mai liniar, raspunde mai prompt in ture joase. Chiar si carcasa charger-ului joaca un rol semnificativ dpdv constructiv.

Marirea de compresie are avantaje dar si un dezavantaj, motorul se incalzeste mai repede si ceva mai mult in partea superioara.

Am fost primul care a mers cu motorul dupa efectuarea modificarilor, si pot sa spun ca trage mult mai hotarat, reprizele de acceeratie sunt mult mai bune, a disparut acel fading din acceleratie (motor greu, cai putini), in ture mari nu mai este senzatia de usoara plafonare. per total este de bine.

Marirea de compresie aduce doar un surplus de putere, un motor ceva mai ''nervos'' si atat, cu ajutorul charger-ului echilibrezi reactiile motorului, dar doar daca este montat corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca stiu , ce mi-ai spus tu scrie pe prospectul de prezentare , ce vreau eu sa spun este ca un K&N in airbox modificat face macar acelasi lucru la jumate din bani , daca poti dute la dyno cu ea si incearcale pe amandoua ai sa fi surprins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am spus ce am simtit ca s-a schimbat la motorul asta, am mers cu el si in varianta stock, si nu m-a surprins cu absolut nimic. s-a ales charger-ul pentru a fi totul reversibil cat mai usor in caz ca nu era multumitor rezultatul, din 3 suruburi se rezolva totul.

Cat despre prospect, eu sunt mai Toma Necredinciosul, niciodata nu iau de bun ce scrie intr-o prezentare, prefer sa-mi formez opinia proprie dupa utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca stiu , ce mi-ai spus tu scrie pe prospectul de prezentare , ce vreau eu sa spun este ca un K&N in airbox modificat face macar acelasi lucru la jumate din bani , daca poti dute la dyno cu ea si incearcale pe amandoua ai sa fi surprins

 

Unde gasesc un dyno? Si o persoana care se pricepe ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate tehnologia, rog ajutor. Caut pe alliexpress sa iau un set de garnituri, pentru xvs 650 custom din 99. Urmeaza sa intre la revizie, in mai, si poate iau la rand si schimb si garnituri. Nu stiu cum sa caut pe minunea de site..la un moment dat le vazusem, dar acum pauza. Individual le gasesc, ma intereseaza seturi. Help...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

..................................................

DragStarul meu este gata (o sa-l mai bibilesc eu cu carburatia pana ajung la analizatorul de gaze, dar e aprope ok).

Are:

- tot motorul refacut (am schimbat tot ceea ce era uzat adica: segmenti - uzura normala de 0,5 - in carte spune sa fie schimbati la 0,8 uzura eu i-am schimbat acum, pinionul a 5-a - uzura mare, a tocat ceva, sorbul - infundat cu ceva tocat, garnitura de la selectorul de viteze, stator - ars pe 2 faze, kit ambreiaj nou si set complet garnituri, restul era impecabil, nu aveam cilindrii si nici pistoanele ovalizate sau alte probleme)

- am rectificat chiuloasa cu 0,8 mm si am obtinut o compresie de 12 pe fiecare cilindru in parte in loc de 9 (este demential rezultatul in mers, atat la ture joase cat si la ture inalte si nu afecteaza motorul in timp, acesta fiind gandit cu tolerante foarte mari)

- regulator tip mosfet de provenienta americana pentru 650 , 1100 si alte motorete

- Hypercharger Kuryakyn standard (mareste cuplul dar si caii, raspunsul, mai ales in ture joase si la accelelari agresive sau rapide - testat)

- rulmenti de jug noi (cei vechi erau ok, dar cam vechi dupa parerea mea)

- am scos capacele de plastic de deasupra cilindrilor (o sa le inlocuiesc cu ceva care permite o racire mai buna si estetica mai frumoasa)

- kit de filtru de ulei exterior cu filtru ulei exterior K&N 303C (pt o racire mai buna, iar pe viitor ii voi atasa un radiator de ulei si termostat - fabricat in Anglia - deja cumparate, daca consider ca este nevoie)

- disc frana LP nou si placute sinterizate Brembo

- cauciucuri fata si spate Route 66

- pompa benzina (nu i-am pus-o inca - e de rezerva)

- vopsirea de rigore (are doar un strat de lac, inca nu e lacuit cum trebuie si nici nu va fi pana in iarna)

- are parbriz nepus inca (inca ma mai gandesc daca sa il pun sau nu - vedem)

- mansoane Kuryakyn - nu fake-uri - cu cruise control ( nu le-am pus inca, ma mai gandesc daca imi plac mai mult decat cele de harly pe care le am)

- becuri cu led (urmeaza)

- iluminare nocturna tip "dyna glide" (urmeaza)

 

 

Mai are nevoie si se vor face in vara aceasta:

- arcuri si cuzineti noi (ma mai gandesc daca ii pun direct fara de 1100 cu dublu disc de anul asta sau la anu)

- proiectoare

- "talpici" in loc de scarite

- schibat pedala frana cu una mai lunga si mai frumoasa (motive de optiuni personale)

 

 

Deci, dupa toate aceste schimbari eu consider ca, desi scrie pe bord aproape 77000km, eu am o motocicleta cu 1000-5000 km in momentul de fata. Mai mult, am o motocicleta care este peste performantele oricarui DragStar de 650, mai nou sau mai vechi, standard. Acest lucru a fost confirmat de un detinator de DragStar (a afut de la 400 pana la 1100), care a confirmat ca este mult peste 650-ul normal, chiar si cel doar cu Kuryakyn si nu se poate pronunta daca este foarte aprope sau putin peste cel de 1100 dotat Kuryakyn.

De acea in aceasta vara, cand imi voi mai revenii financiar, imi voi duce DragStarul la Dyno :)

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:40

PS:

Stiu ca o sa va intrebati de ce nu mi-am luat de 1100 direct.

Pentru ca:

- daca luam de 1100 direct nu aveam altceva decat un DragStar de 1100 mai nou sau mai vechi, mai accesorizat sau nu , nimic iesit din tipare, nimic cu adevarat CUSTOM, iar greutarea uniu 1100 este mai mare cu aprox. 30-50kg, diferit de model

- nu doream sa maresc puterea unui 1100 si ar fi ramas standard, deci nimic CUSTOM

- modificad un 650 stiu ca am un motor UNIC, facut exact pentru mine, la cerintele mele si este intradevar CUSTOM, nu numai la look

- este foarte dregut sa pleci de la semafor sau in depasire de langa/pe langa un 1100 cu "doar" un 650 si sa poti face aceleasi accelelari sau chiar mai bine pe primii 100 m (datorita Kuryakyn-ului)

» Post actualizat in 22 Apr 2016 17:47

Felicitari pentru tot ce ai facut la motorul tau. Acelasi lucru as dori sa fac si eu pentru DS-ul meu de 650. Aceste reparatii facute toate o data sau pe rand aduc la viata un motor de care te vei bucura tot timpul.

Poate, asa ar trebui sa fie. Din pacate unii.....Doar benzina si ulei, sau cum am mai auzit: "apa paie si bataie" si apoi la vanzare.

Acum despre mine.

Am cumparat un cardan de Virago 535 acu ceva vreme. Am dat pe el 510 roni cu transport cu tot. O data cu vremea frumoasa m-am pus pe treaba, am suit motocicleta pe doi butuci cumsecade in curtea unui amic mai priceput ca mine si dai jos suruburi, roata, extrage cardanul s-ai cu el in atelier(atelier bine dotat cu scule, menghina si alte alea, alea). Am desfacut ambele cardane, am pus piesele deoparte, separat, ca sa nu le amestec, le-am comparat, le-am masurat si apoi am facut transplantul. Totul a mers foarte bine, fara jocuri, s-a potrivit perfect.

Am pus cardanul pe roata, roata la locul ei. Am pus ulei proaspat am uns canelurile axului cardanic,cupla nou nouta. Strans suruburi si.....I-am dat cheie, roata spate fiind suspendata. Pe drum spre casa a functionat bine, fara probleme. Am luat contactul repede deoarece cardanul a inceput sa capete bataie inspre cruce la transmisia mediana cum spun unii colegi de pe forum.

O sa dau roata jos din nou. CE S-A INTAMPLAT? Stie cineva? E grav? Ceva pe la rulmentii crucii cardanului?

Stie cineva? Astept raspuns.

Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKW/ Multumesc.

Am pus mana la cruce, dar fiind in tensiune cu axul montat parca nu misca nimic. Acolo sant niste garnituri(bucse) din cauciuc montate pe un cilindru care protejeaza crucea cardanului. E greu de umblat.

Trebuie sa dau jos bascula.

DKW , zici ca "joc prea mare in vreo culisa". Nu cunosc prea multa mecanica, dar care culisa?

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-72311-0-46362100-1461586000_thumb.jpg Pe capetele axului cardanic sunt niste caneluri, zonele de culisare, piesele in care intra acele capete sunt culisele. Daca sunt prea uzate canelurile apare acel joc lateral. dar verifica si rulmentul de la pinionul de pe transmisia finala. post-72311-0-39705800-1461586174_thumb.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am rectificat chiuloasa cu 0,8 mm si am obtinut o compresie de 12 pe fiecare cilindru in parte in loc de 9 (este demential rezultatul in mers, atat la ture joase cat si la ture inalte si nu afecteaza motorul in timp, acesta fiind gandit cu tolerante foarte mari)

 

Mai taie un pic coada pisicii, ai obtinut compresie de maximum 10:1, asta daca nu ai si subtiat garnitura de chiulasa si cea de sub cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10:1 raport de comprimare, compresia in bari e altceva, la asta cred ca se referea el :)

Pai a mentionat ca a sarit de la 9 la 12, ori 9:1 este raportul de compresie normal.

Din ce stiu eu raportul de compresie este cilindree/camera de ardere. Cand se masoara se trage de acceleratie la maxim deci daca tragi un bar pe admisie ar trebui pe manometru sa-ti sara presiunea la 9 bari.

In realitate nu masori 9 ci ceva mai putin, 12 cum zicea nici atat doar sa nu aiba turbocompresor.

 

Asa cum a spus si @Geo_ZGA, e vorba de compresie, nu de raportul de comprimare. Dar fiecare intelege cum vrea...

Acum spune-mi ce intelegi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...