Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu este prins pe cadru, in partea din fata, inaintea motorului?

 

In alta ordine e idei, am reusit sa ''rup'' frana spate la Drag Star-ul sotiei, a sarit o placuta de frana de pe un sabot si s-a blocat roata spate in mers. Am auzit o troznitura ca atunci cand calci pe o sticla de plastic, imediat am debreiat si m-am trezit cu o frana de toata frumusetea, norocul meu a fost ca eram in linie drapta. Acum asteptam un set nou de saboti de frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca se pastreaza traditia Yamaha, ar trebui sa fie sub coverul cromat din spatele motorului, pe partea stanga.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in dreapta jos. Unde este bateria, mai jos un pic. Este un capac de plastic, sub el, acolo este. E un pic tricky sa scoti capacul, va trebui sa dai jos parte din esapament. Un prieten a patit-o acum 2 saptamani, tot cu bateria umflata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Aici e releul la dragstar de 1100 post-25613-0-02840600-1467617455_thumb.jpg

Din cate stiu la cele de 450,650 e in fata blocului motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc Icelord. Ma pun pe demontat. Dau o bere la MAN.

Cu placere, sper sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am actual un parbriz, sunt multumit de efect, insa am un conflict cu el: daca stau drept, asa cum ar trebui, linia de privire este fix in marginea superioara a parbrizului. Asta inseamna ca ajung sa ma cocosez, sa vad sub el. Mai are el ceva loc de reglaj, dar nu obtin mare lucru. prea jos nu merge pus nici pe ghidon, ca ar ajunge sa imi atinga in rezervor suportii, sau ar ajunge peste proiectoare.

As lua ceva un pic mai mic, eventual cu o forma de tip batwing, etc.

Nu as arunca un porcoi de bani...adica sute de dolari.

Am gasit mizeria asta, chinezii sunt inepuizabili..

http://www.aliexpress.com/item/Universal-Windshield-Windscreen-For-Harley-Davidson-Sportster-XL883-XL1200-Dyna-Wide-Glide-Custom-Chopper-Cruisers-Motorcycle/32504406426.html?shortkey=Q36vmyIf&addresstype=600

Are cineva sugestii, pareri, idei pe subiect?

Sau o sugestie, unde sa mai caut, ceva aftermarket, la niste preturi ceva mai suportabile. Sa nu imi para rau dupa, daca nu sunt multumit de efect.

Sunt recunoscator, in avans :D.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am actual un parbriz, sunt multumit de efect, insa am un conflict cu el: daca stau drept, asa cum ar trebui, linia de privire este fix in marginea superioara a parbrizului. Asta inseamna ca ajung sa ma cocosez, sa vad sub el. Mai are el ceva loc de reglaj, dar nu obtin mare lucru. prea jos nu merge pus nici pe ghidon, ca ar ajunge sa imi atinga in rezervor suportii, sau ar ajunge peste proiectoare.

As lua ceva un pic mai mic, eventual cu o forma de tip batwing, etc.

Nu as arunca un porcoi de bani...adica sute de dolari.

Am gasit mizeria asta, chinezii sunt inepuizabili..

http://www.aliexpress.com/item/Universal-Windshield-Windscreen-For-Harley-Davidson-Sportster-XL883-XL1200-Dyna-Wide-Glide-Custom-Chopper-Cruisers-Motorcycle/32504406426.html?shortkey=Q36vmyIf&addresstype=600

Are cineva sugestii, pareri, idei pe subiect?

Sau o sugestie, unde sa mai caut, ceva aftermarket, la niste preturi ceva mai suportabile. Sa nu imi para rau dupa, daca nu sunt multumit de efect.

Sunt recunoscator, in avans :D.

Multumesc.

 

Exact aceeasi problema am avut-o si eu cu parbrizul meu. Mai luasem un parbriz mai mic, o chinezarie. Avea o prindere total aiurea de se misca si mai mult ma enerva. La fel, concluzia mea a fost ca probabil un batwing. Cand am vazut modelele de pe piata, mi-a pierit cheful. Acum m-am obisnuit fara parbriz, nu-i simt lipsa.

 

Un motorist adevarat e prieten cu vantul. :D

 

PS. Daca te-ai suparat pe parbrizul tau, poti sa il tai. Nu-i prea greu de facut, si poate fi optiunea cea mai avantajoasa.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prieten cu vantul...eventual pieptul dezgolit, braincap, manusi de 2 degete, piele de 1mm :)) dar pentru aia mai comozi, ca mine, ceva paravan pentru vant e bun. Doar ca actualul, e prea mare. Mai analizam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prieten cu vantul...eventual pieptul dezgolit, braincap, manusi de 2 degete, piele de 1mm :)) dar pentru aia mai comozi, ca mine, ceva paravan pentru vant e bun. Doar ca actualul, e prea mare. Mai analizam :D

 

Incearca. Da si tu paravanul ala jos si vezi cum iti vine. S-ar putea sa iti placa. Daca nu, il montezi la loc ca nu te costa bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arunca un ochi aici:

 

http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-YAMAHA-XVS-XVS-650-DRAG-STAR-903/Parbriz-MRA-Roadshield-YAMAHA-XVS-650-DRAG-STAR-98001091

 

pe langa parbriz mai tre sa comanzi suportul de prindere. Eu am luat de la ei pt mobra anterioara, asta de acum a venit gata cu parbriz.

 

E genul de parbriz cu prindere pe ghidon, nu pe furca, iti mai ia un pic din spatiul de montat briz-brizuri, dar e reglabil si destul de ok in rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu cu dragstarul de 400

Frumoasa jucarie, sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 81500 km , Arculetu ambreiajului care ajuta maneta sa se duca pana la capat s-a slabit foarte tare . M-am tot invartit pe langa el sa vad cum as putea sa il scot dar nimic . Stie cineva ce e de facut , cum se scoate sau se poate strange fara sa il scot ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai intalnit problema asta. Tot ce pot sa iti zic este sa te uiti prin manualul de reparatii si sa cauti pe net pentru rezolvare. Cauta si pe youtube.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma pregateam de o plimbare azi, scot mobra, o pornesc, o las sa se incalzeaza. incepe sa se auda un carait constant...gasesc sursa. Releul. Vechiul proprietar a vazut pe forum, ca e o problema frecventa, si am unul de rezerva. Caraiala se intensifica, moare motorul. Ii dau o scheie iar cu soc, porneste, caraiala, moare. Imi zic, e clar, nu o mai chinui. Aduc din casa releul, arata asa:

https://s31.postimg.org/r3khakza3/67109520_2_1000x700_releu_incarcare_regulator_no.jpg

Cod YHC SH650D-11 G6.5.9, caut pe net, e ce trebuie.

Acum problema e ca: releul nou are in mufa, 6 pini + 3 dungi de plastic-a se dedea in foto. Releul vechi, nu are dungile alea, si numai 5 pini. Mufa ce intra in releul vechi, nu merge pe cel nou.

Intrebarea mea este, pot sa o descurc eu? gasesc pe undeva mufa aia, sa o schimb? sau e incurcata treaba, si mai bine ma duc la service?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...