Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut. Chinezisme gasesti pe alliexpress , 20-30 dolari, fata de 99 cat l am gasit la dealeri de piese om. Am eu unul comandat in plus, pt ca nu se potrivea ca si mufa de conexiune.. daca e urgenta mare, te ajut. Vezi 2 3 pagini in urma, postasem o poza cu cel nou si cum e mufa, 5 pini vs 6. Dai un semn daca te ajuta.

» Post actualizat in 05 Aug 2016 11:46

Salut.

sunt curios de niste opinii, pentru variantele urmatoare de parbrize:

http://www.aliexpress.com/item/Windshield-For-1969-2015-Suzuki-Cruisers-Standards-Models-As-Boulevard-S40-S50-S83-Intruder-800-1400/32446667985.html?shortkey=FVRZrMRr&addresstype=600

http://www.aliexpress.com/item-img/Universal-Windshield-Windscreen-For-Yamaha-VStar-400-650-1100-1300-Virago-Xv-250-535-750-1100/32505940452.html?spm=2114.10010108.1000017.2.KFffbw#

Ca idee, ma intereseaza inaltime maxim 50cm, am avut mai mare si ma incurca. Ambele s-ar potrivi , din acest punct de vedere. Unul e simplu, altul se vrea imitatie de 2 lei de batwing-asigura ceva protectie in zona mainilor..

Sunt constient ca sunt chinezisme de 2 lei, dar nu sunt dispus sa dau 500 euro-daca eram, luam un batwing veritabil :D

Asadar, daca are cineva o parere, ascult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

 

Vreau doar sa ma laud: Bucuresti - Viena, dintr-o singura bucata in 17 ore. Dragstar 650 Classic.. A mers impecabil...

 

In total vreo 4000 km in 6 zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vând ursul:

Yamaha Dragstar 1100 XVS 1100

Tocmai am schimbat uleiul și filtru de ulei, parbiz, comenzi avansate, esapament MCJ si sunet deosebit (se pot seta silentios si deschis) scut de protectie la blocul motor, portbagaj, vopsea custom, ambreaj de pornire schimbat, piese vopsite în câmp electrostatic, anvelopa spate noua, ghidon nou. Stare buna de functionare, 82.000 (km reali) detalii la telefon intre orele 13-23

NU FAC SCHIMBURI!

Video:

Pret: 4000 euro

Ofer detalii celor interesati la 0744475352

Ahoi!

Ursul a primit o anvelopa noua pe fata, iar acuma ambele anvelope sunt noi pe motocicleta.

Pretul actual este de 18.000 lei. Va stau la dispozitie cu detalii!

» Post actualizat in 08 Aug 2016 21:07

Azi duc mobra in service... sa vedem. Better safe than sorry.

» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:33

Am fost o saptamana cu logodnica in concediu, am documentat portiuni din drum.

O sa fie cateva parti, iar acum am terminat cu prima.

Cand o sa am tot materialul o sa deschid un topic la calatorii, pana atunci... postez cate ceva aici :)

Vizionare placuta! Sper sa nu fie prea plictisitor...

Ahoi!

E interesant prin Polonia, eu am fost din Slovacia spre Polonia pe la Debica. Se vedeau frumos muntii Tatra, trebuie sa ajung cu motocicleta pe acolo.

Concediu placut si service trebuie tot timpul facut mai ales la calatorii mai lungi.

» Post actualizat in 08 Aug 2016 21:09

salut,

 

Vreau doar sa ma laud: Bucuresti - Viena, dintr-o singura bucata in 17 ore. Dragstar 650 Classic.. A mers impecabil...

 

In total vreo 4000 km in 6 zile

Ahoi!

Eu ma laud ca am facut 40.000km cu URSUL meu si nu am foarte multe sa-i reprosez, cel mai lung drum cu el a fost de 650 km intr-o zi si nu m-a dezamagit.

E o motocicleta fiabila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am 3 întrebări la care am nevoie de răspuns:

 

1. Cât m-ar costa o revizie și ce trebuie schimbat? Ulei motor, cardan, filtru ulei, bujii? Menționez că motocicleta e adusa de afara, ieri am înmatriculat-o.

 

2. Ați avut probleme cu ambreiajul? Eu nu pot să o bag în neutru cu motoru pornit. Când o opresc, super finuț intră în neutru, însă pornit, nimic.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 08:05

3. Niște service-uri ok știți prin Oradea sau Cluj? Acum sunt în concediu în Oradea. Săptămâna asta sunt în Oradea și ma gândeam ca imediat face mobra 30k,si atunci să o duc la revizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus

 

 

1. Ulei motor + filtru ulei + ulei cardan + lichid de frana cu manopera cu tot pe mine m-a dus in jur de 4-500 lei (am avut eu toate consumabilele, probabil ca aveam reducere la manopera dc apelam la baieti ;)

Recomand calduros schimbarea tuturor lichidelor, macar sa stii ca partea asta ai rezolvat-o ;) (fierul meu avea ~33K cand am facut astea)

2. Imi intra si mie mai greu in neutru, dar dupa schimbul de ulei, parca e un pic mai bine. Doar ca eu reusesc sa o bag si cu motorul pornit. - probabil colegii cu mai multa experienta te pot ajuta aici.

la 3 nu pot sa-ti raspund din pacate...

 

Bafta maxima, si concediu placut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cutie: ulei proaspat (in motor, ca e comun) si reglat cablul de ambreiaj. In general problemele cu schimbarea vitezelor apar de la reglajul incorect al cablului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

@Godfather cam asa sta treaba:

 

1. Uleiul din blocul motor trebuie schimbat, pretul depinde de ce fel de ulei cumperi. Undeva intre 125 -250 lei 4L (de obicei el se schimba la 5000km)

2. Filtru de ulei e undeva la 20-30 lei (eu recomand sa-l schimbi la fiecare schimb de ulei)

3. Filtru de aer acela trebuie verificat si curatat, si daca nu corespunde trebuie schimbat. E undeva intre 50-100 lei iar daca vrei ceva mai special e mai scump.

4. Uleiul la cardan se schimba la 50.000km din cate stiu eu, e aproximativ 70-100 lei 1L

5. Placutele de frana si lichidul de frana, placutele difera ca pret, un set e aproximativ 100-150 lei. Lichidul de frana de care ai nevoie e DOT 4 si 250-500ml e undeva la 30-50 lei daca nu ma insel.

6. Anvelopele sunt iarasi un lucru important, grija mare la DOT (anul de fabricatie, iti recomand anvelope noi iar cele second sa nu aiba mai mult de 5 ani si riduri mai mici de 5mm)

Plus manopera celui care o face.

 

Vei simti clar diferenta dupa ce faci toate acestea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia o sa o fac saptamana viitoare candva la Cluj, insa pana ajung acolo, trebuie sa-i fac semnalizarea pe stanga spate si eventual flash-ul de la faza lunga. Astea-s cele doua bube electrice ce le are. Becurile-s ok, au fost verificate, insa undeva pe traseu un fir e intrerupt sau stie dzo. Si numa' nu gasesc un electrician moto in Oradea ca toti is plecati, sau ocupati, sau "hai saptamana viitoare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Planuiesc o alta cursa mai lunga in 2 saptamani si nu am idee ce sa pun in trusa de scule.

As vrea o lista "completa" cu minimul necesar. Ce ma sfatuiti sa pregatesc? Strict legat de dragstar.

Ma intereseaza scule cu care pot rezolva probleme minore, ca nu ma pricep la mecanica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RedRat am făcut și eu tot felul de curse și m-am gândit ce sa iau. În afara de o șurubelnița cu biți și un patent, nu prea mai ai ce sa meșterești la ea. Poate o cheie de bujii, un bec de rezerva... si cam atat. O aplicație cu tractări auto, poate e mai folositoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia o sa o fac saptamana viitoare candva la Cluj, insa pana ajung acolo, trebuie sa-i fac semnalizarea pe stanga spate si eventual flash-ul de la faza lunga. Astea-s cele doua bube electrice ce le are. Becurile-s ok, au fost verificate, insa undeva pe traseu un fir e intrerupt sau stie dzo. Si numa' nu gasesc un electrician moto in Oradea ca toti is plecati, sau ocupati, sau "hai saptamana viitoare".

Ai grija cu astfel de probleme, doamne fer de un mic incendiu. ATENTIE!

» Post actualizat in 11 Aug 2016 13:00

Planuiesc o alta cursa mai lunga in 2 saptamani si nu am idee ce sa pun in trusa de scule.

As vrea o lista "completa" cu minimul necesar. Ce ma sfatuiti sa pregatesc? Strict legat de dragstar.

Ma intereseaza scule cu care pot rezolva probleme minore, ca nu ma pricep la mecanica...

Ahoi!

Dragstarul tau nu a venit cu un set de scule din fabrica? In mod normal e sub seaua moto, in partea opusa unde e bateria moto. Mie nu mi-a lasat-o fostul propietar din italia, a ascuns-o.

In principal ai nevoie de: un patent, o surubelnita care se poate schimba capul, un set de chei fixe si inelare de 8,10,12,13,15,17, chei de bujii, chei hexagonale si eventual o banda izolatoare si cleme de plastic si becuri de rezerva.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu astfel de probleme, doamne fer de un mic incendiu. ATENTIE!

» Post actualizat in 11 Aug 2016 13:00

Ahoi!

Dragstarul tau nu a venit cu un set de scule din fabrica? In mod normal e sub seaua moto, in partea opusa unde e bateria moto. Mie nu mi-a lasat-o fostul propietar din italia, a ascuns-o.

In principal ai nevoie de: un patent, o surubelnita care se poate schimba capul, un set de chei fixe si inelare de 8,10,12,13,15,17, chei de bujii, chei hexagonale si eventual o banda izolatoare si cleme de plastic si becuri de rezerva.

 

Nu avea trusa de scule mobra cand am luat-o.

Majoritatea sculelor mentionate de tine le am. mai trebe sa fac rost de un patent, ca ce am eu e vai de capul lui, si cheie de bujii.

 

Mersi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Chinezisme gasesti pe alliexpress , 20-30 dolari, fata de 99 cat l am gasit la dealeri de piese om. Am eu unul comandat in plus, pt ca nu se potrivea ca si mufa de conexiune.. daca e urgenta mare, te ajut. Vezi 2 3 pagini in urma, postasem o poza cu cel nou si cum e mufa, 5 pini vs 6. Dai un semn daca te ajuta.

» Post actualizat in 05 Aug 2016 11:46

Merci de info dar intre timp am gasit Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu avea trusa de scule mobra cand am luat-o.

Majoritatea sculelor mentionate de tine le am. mai trebe sa fac rost de un patent, ca ce am eu e vai de capul lui, si cheie de bujii.

 

Mersi!!

 

Varianta minimalista:

Chei de 8. 10, 12, 14, 15, 17, 19. Iti cam trebuie si inelara si fixa, dar macar una din fiecare. Sau un set de inelare cu o cheie franceza.

19 e cel mai mare, iti trebuie daca dai jos roata spate - asta daca faci pana. Fixa sau inelara, ti-ajunge una.

 

Set de biti cu chei hexagonale, toate de la 2-6. Surubelnite - una in cruce, si una normala - sau mai multe, daca iei doar biti in trusa.

O bucata de sarma.

Un cutit/o lama.

Cheie de bujii.

 

Optional:

Kit de reparatii pt roata.

Furtun pt transfer de benzina.

Pompa/compresor de masina pt aer.

 

 

Salutare.

 

Am 3 întrebări la care am nevoie de răspuns:

 

1. Cât m-ar costa o revizie și ce trebuie schimbat? Ulei motor, cardan, filtru ulei, bujii? Menționez că motocicleta e adusa de afara, ieri am înmatriculat-o.

 

2. Ați avut probleme cu ambreiajul? Eu nu pot să o bag în neutru cu motoru pornit. Când o opresc, super finuț intră în neutru, însă pornit, nimic.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 08:05

3. Niște service-uri ok știți prin Oradea sau Cluj? Acum sunt în concediu în Oradea. Săptămâna asta sunt în Oradea și ma gândeam ca imediat face mobra 30k,si atunci să o duc la revizie.

 

 

 

 

1. Uleiul trebuie schimbat. Asta pentru ca nu te poti baza pe ce spune vanzatorul, cel mai probabil n-a fost schimbat de ceva vreme. Schimba si filtrul de ulei acum. Dupa aia, la fiecare al doilea schimb se schimba filtrul - asa recomanda manualul. Uleiul din transmisia spate se schimba la 10.000 - parca. Dar cel putin o data pe an. La cardan, e bine sa desfaci si sa pui vaselina cu molibden pe ax si la angrenaje. Bujii - nu stiu. Eu le-am schimbat cand am luat moto, si de atunci nu am mai umblat la ele.

Verifica peste tot sa vezi de rugina. Sub aripi cel mai probabil. Daca exista trebuie tratat. (curatat, convertor de rugina, grund, vopsea)

 

2. Regleaza cablul de ambreiaj. Vezi ca dragstarul din fabrica trebuie sa "prinda" in partea de sus, aproape de punctul de relaxare. Cel mai multi il regleaza prea jos.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns cu bine în Cluj-Napoca. Drumul a fost super, mai puțin înainte de Aleșd cu vreo 5 km, a fost horror, bară la bară, am crezut că "o sa fiarbă motoru".

 

Joi am fost la autozoll la Oradea să îmi facă semnalizarea stânga spate, ca nu mergea. Un fir era desprins chiar la releu, dar sub banda izolatoare. Sfat: nu folosiți banda izolatoare lângă surse de căldură.

 

Amu mi-o rămas să fac service-ul, să îmi verific ambreiajul sau cutia de viteze, și furca pe față ca e puțin cam moale.

 

O să mai trebuiască să iau o husă, trusă de scule, alea alea. Dar mai întâi să știu că are consumabilele schimbate.

» Post actualizat in 15 Aug 2016 10:28

Niezo tuna-le de sarbatori. Mai tre' sa astept o zi sa duc mobra la mecanic. Am sunat azi la Cocmotors (Cluj) si n-a raspuns nimeni. Am zis sa fac o plimbare si am trecut si pe acolo si era inchis. Mi-am luat o husa cu 110 lei, pare a fi ok. Pe mine ma intereseaza sa fie impermeabila.

 

Mi-am facut un to do list cu ce trebuie verificat / bibilit la motocicleta:

- schimbat ulei motor + filtru ulei;

- reglat furca față - e prea moale si parca scartaie uneori;

- verificat sistem franare;

- reglat ambreiaj / cutie de viteze - nu intra in neutral cu motor pornit;

- schimbat bujii (mi s-au recomandat bujii de iridium);

- verificat / schimbat filtru aer;

- verificat carburator; - aici am inteles ca garnitura aia de cauciuc crapa in timp de la caldura si suge mai mult aer "fals" si duce la consum mai ridicat si alte complicatii. - confirmati?

- verificat baterie;

 

Ar mai fi alte chestii?

» Post actualizat in 15 Aug 2016 13:43

+ Verificat robinet rezerva. Am impresia ca nu-i ok acolo ca am facut pana prostului.

» Post actualizat in 16 Aug 2016 10:29

Am sunat la Cocmotors si m-au programat pe 9 sept. Am acceptat, dar le-am zis ca daca rezolv mai repede, o sa revoc programarea. Din ce am vorbit la telefon cu baiatul ala, stie ce zice si pare profi. Mobra se desface toata si se verifica bucatica cu bucatica si apoi te suna si-ti zice unde-s bube si ce trebuie schimbat si/sau reparat. Si tu dai ok-ul daca comanda piese si daca se baga acolo, ceea ce-i super.

 

O sa mai sun si-n alte parti ca nu pot astepta aproape 4 saptamani pt revizie, iar daca nu rezolv, asta e, asteptam... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns cu bine în Cluj-Napoca. Drumul a fost super, mai puțin înainte de Aleșd cu vreo 5 km, a fost horror, bară la bară, am crezut că "o sa fiarbă motoru".

 

Joi am fost la autozoll la Oradea să îmi facă semnalizarea stânga spate, ca nu mergea. Un fir era desprins chiar la releu, dar sub banda izolatoare. Sfat: nu folosiți banda izolatoare lângă surse de căldură.

 

Amu mi-o rămas să fac service-ul, să îmi verific ambreiajul sau cutia de viteze, și furca pe față ca e puțin cam moale.

 

O să mai trebuiască să iau o husă, trusă de scule, alea alea. Dar mai întâi să știu că are consumabilele schimbate.

» Post actualizat in 15 Aug 2016 10:28

Niezo tuna-le de sarbatori. Mai tre' sa astept o zi sa duc mobra la mecanic. Am sunat azi la Cocmotors (Cluj) si n-a raspuns nimeni. Am zis sa fac o plimbare si am trecut si pe acolo si era inchis. Mi-am luat o husa cu 110 lei, pare a fi ok. Pe mine ma intereseaza sa fie impermeabila.

 

Mi-am facut un to do list cu ce trebuie verificat / bibilit la motocicleta:

- schimbat ulei motor + filtru ulei;

- reglat furca față - e prea moale si parca scartaie uneori;

- verificat sistem franare;

- reglat ambreiaj / cutie de viteze - nu intra in neutral cu motor pornit;

- schimbat bujii (mi s-au recomandat bujii de iridium);

- verificat / schimbat filtru aer;

- verificat carburator; - aici am inteles ca garnitura aia de cauciuc crapa in timp de la caldura si suge mai mult aer "fals" si duce la consum mai ridicat si alte complicatii. - confirmati?

- verificat baterie;

 

Ar mai fi alte chestii?

» Post actualizat in 15 Aug 2016 13:43

+ Verificat robinet rezerva. Am impresia ca nu-i ok acolo ca am facut pana prostului.

» Post actualizat in 16 Aug 2016 10:29

Am sunat la Cocmotors si m-au programat pe 9 sept. Am acceptat, dar le-am zis ca daca rezolv mai repede, o sa revoc programarea. Din ce am vorbit la telefon cu baiatul ala, stie ce zice si pare profi. Mobra se desface toata si se verifica bucatica cu bucatica si apoi te suna si-ti zice unde-s bube si ce trebuie schimbat si/sau reparat. Si tu dai ok-ul daca comanda piese si daca se baga acolo, ceea ce-i super.

 

O sa mai sun si-n alte parti ca nu pot astepta aproape 4 saptamani pt revizie, iar daca nu rezolv, asta e, asteptam... :disappointed:

 

Adauga reglajul valvelor (valve adjustment) la motor. Se face o data la 2 ani. Plus o sincronizare a carburatorilor la sfarsit.

Confirm faza cu cauciucul - de fapt sunt 2. Mai mult ca sigur ca si ale tale sunt imbatranite/crapate. Probabil ca nu strapuns, dar nu e de asteptat cu ele. Comanda-le inainte sa duci motorul la mecanic, ca sa nu stea ei cu motorul desfacut pana iti vin. Pretul ustura un pic. Daca stii unde sa te uiti, le vezi sub rezervor. Uita-te din partea stanga, pe dupa furtunul de benzina. Dar nu stiu daca o sa iti dai seama ca sunt crapate sau nu.

 

Cu reglatul ambreiajului nu trebuie sa astepti la mecanic. Se regleaza foarte simplu de la cablu - sunt niste surubele la capete, invarti de ele. Vezi ca sunt videouri pe youtube. E bine sa stii cum se face.

 

Frana spate iara e bine sa inveti tu cum se regleaza. Tot youtube te ajuta. Eu am dus motorul la mecanic si mi l-a reglat de mergea infranat...

 

Bujii iridium nu existau cand s-au proiectat motoarele noastre. Oriunde intrebi, toti o sa iti zica sa iei iridium - mecanicul pentru ca nu-s banii lui, iar vanzatorul pentru ca ... el vinde. Dar daca cercetezi un pic o sa iti dai seama ca nu numai ca nu sunt mai bune, de fapt ele sunt mai proaste pentru dragstar. Asa a iesit din cercetarile mele. Eu am clasice de cand am luat motorul si merge bine mersi. In rest, tu decizi.

» Post actualizat in 16 Aug 2016 18:19

Frana fata nu se regleaza. Se schimba placutele (daca e cazul) si se schimba lichidul de frana. Nu e bine sa fie foarte vechi.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- reglat furca față - e prea moale si parca scartaie uneori;

Nu prea ai ce sa reglezi, doar din vascozitatea uleiului sau sa schimbi arcurile cu unele progresive. Arcurile originale sunt cam subtiri si scurte, daca treci la progresive va trebui sa scoti si compensatoarele, dar vei avea o furca mai ferma si manevrabilitate mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

@Godfather. Iti recomand prima oara sa schimbi uleiul in motocicleta si filtrul, dupa aceea sa cureti filtrul de aer (iar daca e prea murdar si prea degradat atunci sa-l schimbi)

Aici ai 34 de video-uri ce si cum sa faci la Dragstar (V-Star) 650-1100.

 

Bujiile pe iridium sunt pentru motociclete cu injectie (din ce m-am documentat eu) Bujiile la al meu sunt cele normale, merg de n-au treaba (le schimb la fiecare inceput de sezon 30-50 lei maxim)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sambata plec!

 

Varsovia - Eger, iar a doua zi Eger - Targu Mures

Legat de scule, am sa iau cu mine: Un set de chei 8-17, u set de hexagoane, o franceza, un patent, si surubelnite + / -. Briceagul e asigurat cu lant de pantaloni :D

Bujii am schimbat pe la la sf anului trecut, asa ca nu iau cu mine, O sa iau si un spray de pana, si cam atat. Sper sa nu am nevoie de ele!

 

Deabea astept :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sambata plec!

 

Varsovia - Eger, iar a doua zi Eger - Targu Mures

Legat de scule, am sa iau cu mine: Un set de chei 8-17, u set de hexagoane, o franceza, un patent, si surubelnite + / -. Briceagul e asigurat cu lant de pantaloni :D

Bujii am schimbat pe la la sf anului trecut, asa ca nu iau cu mine, O sa iau si un spray de pana, si cam atat. Sper sa nu am nevoie de ele!

 

Deabea astept :P

Drum bun si calatorie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt mai nou in alte motociclismului si pana la finalul lui septembrie o sa reusesc sa iau carnetul. Insa pana atunci vreau sa ma orientez catre un Dragstar 650 pe care dupa obtinerea carnetului as vrea sa il achizitionez.

 

Problema mea este ca desi stiu ca vreau chopper/cruiser si stiu ca ca as vrea Dragstar 650, nu stiu daca mi se potriveste si daca imi place pentru ca din pacate nu am avut pana acum ocazia sa calaresc acest model. Asa ca as vrea cateva pareri daca se poate legat de:

- e ok 650 fiind incepator?

- ar fi ok modelul pt unul ca mine la 1.90 si 125kg?

- e cineva prin Bucuresti care mi-ar putea oferi ocazia asta? (sau sa caut anunturi cu Dragstar de vanzare si sa merg la "vizionari"?")

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...