Jump to content
Sign in to follow this  
DanKTM

Alegere naked oras (monster, sv650)

Recommended Posts

Salut! Desi am carnet de cativa ani nu mi-am cumparat pana acum o motocicleta de strada. Motocicleta o sa fie folosita aproape ca sigur numai prin oras ( + 5-6 km extraurban ca stau undeva langa Bucuresti). Ma intereseaza o motocicleta care sa arate bine, sa fie manevrabila si sa consume relativ putin si m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa aleg un naked. Cel mai mult imi face cu ochiul un Ducati Monster ( 620 cel mai probabil) dar am vazut si multe SV650 la preturi bune si care arata decent. Ca design Monsterul este exact ceea ce caut insa nu stiu ce presupune ca si costuri de intretinere/ exploatare. Care credeti ar fi alegerea cea mai buna ? ( pana in 2000E disponibili iar motoreta vreau sa o cumpar la iarna).

 

Exista probleme specifice la primele Monstere pe injectie, ar trebui sa ma uit si la cele cu carburatoare ?

 

Orice sfat e bine venit :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Pana in 2000 E, recomand SV650 si gasesti si un an bun. Si varianta S e ok.Eu am S. ma inteleg bine cu ea,consum ok,manevrabila,aspect placut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca esti peste 1.75-1.80, Monster daca nu. Clar injectie. Ambele sunt super mobre

 

eu am SV si costurile de intretinere sunt micute.. totusi consum sub 6-6.5 in oras nu prea scoate. Despre monster nu ma pronunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca vrei sa nu-ti ploua in ceasuri :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 1.78 :). Astept pareri si de la posesorii de Monster. La SV650 clar aleg versiunea naked

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca vrei sa nu-ti ploua in ceasuri :crack:

SV daca vrei monocilindru (325 cmc) cand ploua. :)

 

Ambele sunt ok, depinde pe care o va gasi prima in mintile ei si la un pret atractiv. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 1.78 :). Astept pareri si de la posesorii de Monster. La SV650 clar aleg versiunea naked

salut eu am sv 650 n, sincer nu l.as da pe nici o sportiva , am mers cu 600rr fugea de rupea dar nu avea factorul fun ca sa zic asa. La drum lung te bate vantul de nu stii ce e cu tine dar in rest trage de rupe,220 eu am mers si mai ducea dar nu aveam unde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV 650 2004-2006.No brainer.

Superioara Monster la tot in afara de look si probabil frane.

Modelul 2003 are multe elemente care apoi au fost imbunatatite pt 2004,iar din 2007 le-au bagat sonde lambda si duble bujii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa strige lumea dupa tine sa ti scoti saibele din toba.... Ia ti ducati :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ce iti trebuie tie cumpara un scooter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca fost posesor de monster si ocazional iti pot spune urmatoarele:

 

- nu se compara SV-ul cu Monster-ul din nici un punct de vedere

- ciclistica e alta pe monster

- ca si calitate a materialelor nici atat - arunca un ochi la jugul unui SV ca sa vezi cum e turnat si dupa aceea uita-te si la calitatea materialelor la Ducati

- uita-te la plasticele de pe SV si vezi dupa aceea ca nu exista nici o bavura la Ducati

- Monsterul 800 pe care l-am avut vine din fabrica cu frane Brembo (mi se pare ca toate vin asa)

- SV 650SA din 2009 mi s-a parut mult mai moale la demaraj (poate aici e vorba si de cuplu) fata de Monsterul 800

- feelingul e cu totul altul pe Ducati iar de design nu cred ca e cazul sa vorbesc

 

Daca esti intr-adevar sub 180 asa cum au scris si altii mai sus nu te gandi la SV :)

Probleme de mecanica nu am avut niciodata cu al meu (era din 2003-injectie) pe cand la cel al prietenului din 2009 si pana in 10000 km tocmai s-a desfacut schimbatorul de viteze pe transalpina.

Mecanici exista oricum foarte buni pentru Ducati si ii cunoaste o gramada de lume (Cristi, Andu, etc)

 

Si pentru cel care a comentat cu saibele: 620 si 800 au ambreiaj umed.

Desi o sa vezi ca saibele alea la cele uscate nu suna rau deloc :)

 

Asa ca sfatul meu este : Ia-ti italianca

 

Edit: Am uitat: Monster are si ambreiajul hidraulic fata de SV care e pe cablu. Franele sunt exceptionale.

Edited by desmodue

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca vrei monocilindru (325 cmc) cand ploua.

:crack:

 

salut eu am sv 650 n, sincer nu l.as da pe nici o sportiva , am mers cu 600rr fugea de rupea dar nu avea factorul fun ca sa zic asa. La drum lung te bate vantul de nu stii ce e cu tine dar in rest trage de rupe,220 eu am mers si mai ducea dar nu aveam unde.

factorul fun e dat cred ca de manevrabilitate, pozitie, distributia puterii. Eu simt ca merg crispat la viteze mici pe ZX si fiind motor mare imi sunt de ajuns turatiile mici, pe cand cu TDM-ul (si chiar acum cu panarama de scuter) poti sa bruschezi directia, sa ii dai forja sa faci miscari pe care pe un SS nu te gandesti. Asta nu inseamna ca pe SS nu te poti distra, insa fiecare are avantaje/dezavantaje.

 

Personal, eu cred ca al nostru coleg face o alegere buna si ii recomand sa aleaga ca si zappy, ce gaseste in stare mai buna. Un plus intradevar pt. ducati - look, motorizare, finisaje, insa (din ce am auzit) ar fi un picut mai pretentioase la mecanici buni, dar fiind in bucuresti gasesti. dafway? :alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor naked mai urat ca SV nu exista

go hornet / fz6/ bandit

Edited by Banditer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te hotarasti la monster sa verifici ca plutitorul de benzina sa functioneze corect (unele mai au problema asta) si balamalele rezervorului sa nu fie indoite de la vreo cazatura - mie mi-a trantit-o o tipa cu un jeep in parcare dupa care pana sa ajung eu a fugit si n-am apucat sa vad numarul. Dupa asta s-a desfacut sudura de la balamaua rezervorului fiindca a cazut cu rezervorul chiar pe coltul unei borduri si a fost fortat. A trebuit sa-l lipesc pentru ca se prelingeau picaturi de benzina pe la balama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hornet sau bandit de 600 sunt super manevrabile amandoua si arata si bine. SVurile nu imi plac cum arata

Edited by Bandit600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, de ce nu iei in calcul si un Suzuki GSR? Fabricatie 2006 pentru bugetul tau.

Super manevrabila, am avut si recomand.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, de ce nu iei in calcul si un Suzuki GSR? Fabricatie 2006 pentru bugetul tau.

Super manevrabila, am avut si recomand.

 

Bafta!

cu 2000 cumperi gsr ? Intradevar am avut ocazia sa imping si eu unul si e fantastic dar vorbim de alta suma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sti ce?

Fa o tura cu un Ducati daca ai ocazia fie sportiva sau naked sau de care ai ocazia sa calaresti si pe urma vino din nou pe forum si povesteste-ne cum a fost :)

Ia Ducati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hornet sau bandit de 600 sunt super manevrabile amandoua si arata si bine. SVurile nu imi plac cum arata

Intr adevar, dupa ce omul a redus optiunile la doua motoare potrivite pentru oras (V2, cuplu zdravan de jos, foarte usoare si consum mic) trebuie zapacit si intoxicat cu alte variante. Banditul cel putin e cu cateva zeci de kg mai greu, cuplu jos oha si consuma mai mult.

Edited by Kevinn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt variante. De exemplu naked-ul meu care are 160 Kg. :10:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amandoua sunt ok, eu zic sa alegi cu inima :)

 

ps. eu as merge pe monster :P

Edited by SharaK

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am gasit 2 fz6 an 2005 la 1900e si aratau ff bine dar s. merita sa te uiti si tu. sau o horneta la 1100e tot s dar sa dat.

Edited by florynn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea ca in momentul de fata oricum nu am banii, deci nu are rost sa ma agit cu "superofertele" (din experienta mi-am dat seama ca deobicei sunt fix cele mai mari pagube) de pe piata. Cum spune si Kevinn m-am orientat spre motoare in V, care au cuplu de la turatii mici. In plus, Monsterul si SV-ul mi se pare ca sunt singurele motorete care au cat de cat personalitate in segmentul asta.

Nu prea ma interseaza puterea si viteza maxima pt ca motoreta o sa mearga 99% din timp in oras si in plus daca am chef de ceva adrelina am si YZF-ul la care nu o sa renunt.

Mersi pt sfaturi baieti, cred ca pana la urma o sa ma indrept spre Monster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...