Jump to content
Sign in to follow this  
DanKTM

Alegere naked oras (monster, sv650)

Recommended Posts

Deci noi astia cu Sv urile, ne am agitat degeaba :)))).

Bafta la cumparare si asteptam poze cu noua achizitie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))))) nu am zis asta. Imi place foarte mult monsterul iar furca USD si franele sunt un +. Oricum, ramane de vazut ce mobre o sa gasesc la iarna, inca nu exclud SV-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca vrei monocilindru (325 cmc) cand ploua. :)

 

Ambele sunt ok, depinde pe care o va gasi prima in mintile ei si la un pret atractiv. Succes!

E vre-un mit pe tema asta sau am eu norocul cel mai mare ?!

sa inteleg ca intra apa in cilindru, pe la bujie , insa la mine nu se intampla. Si e imposibil sa nu ajung acasa ud , de cel putin doua ori pe saptamana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor naked mai urat ca SV nu exista

go hornet / fz6/ bandit

nu vad ce sa nu iti placa la un sv naked...e la fel ca oricare naked...cat despre bandit la cate probleme mecanice am avut in 10.000 km nu imi mai iau in viata mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi numai in oras si 5 km in afara orasului, e mai bine sa-ti iei un scuter de 150-250, asa vei avea o intretinere simpla si ieftina + un consum mic (de 3-4 ori mai mic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi numai in oras si 5 km in afara orasului, e mai bine sa-ti iei un scuter de 150-250, asa vei avea o intretinere simpla si ieftina + un consum mic (de 3-4 ori mai mic).

Un Sv consuma in oras 6, chiar consuma scuterul ala de 250 sub 2 la suta???

» Post actualizat in 06 Sep 2014 15:35

nu vad ce sa nu iti placa la un sv naked...e la fel ca oricare naked...cat despre bandit la cate probleme mecanice am avut in 10.000 km nu imi mai iau in viata mea

Mie de exemplu nu imi place ghidonul ala aberant de ingust, unghiul de pliere al genunchilor (pana la 1,70 cm poate e ok) si bordul. Dar imi place cum trage motorul ala !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi numai in oras si 5 km in afara orasului, e mai bine sa-ti iei un scuter de 150-250, asa vei avea o intretinere simpla si ieftina + un consum mic (de 3-4 ori mai mic).

:peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vre-un mit pe tema asta sau am eu norocul cel mai mare ?!

sa inteleg ca intra apa in cilindru, pe la bujie , insa la mine nu se intampla. Si e imposibil sa nu ajung acasa ud , de cel putin doua ori pe saptamana .

Asa e si la mine.In cei peste 7000 de km de cand am motocicleta,m-a prins ploaia de ploaia de nenumarate ori.

Niciodata nu mi-a facut vreo figura sa mearga intr-un cilindru sau alte minuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Sv consuma in oras 6, chiar consuma scuterul ala de 250 sub 2 la suta???

 

Un scuter poate consuma 2,5-3 la suta intr-un oras foarte mare si aglomerat (ca Bucuresti, unde pare sa fie el). Dar ma indoiesc ca in acelasi oras un sv va consuma doar 6... Hai sa-i intrebam pe cei din orasul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Nexus 125 cc am scos 4 in oras, mers calm, fara accelerari bruste.

 

Cu un scuter 2T nu vei scoate niciodata asa consum. Runner-ul merge 6, 7 uneri, Aerox-ul tot pe aici.


Cu YZF-R125 am scos 4,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV daca esti peste 1.75-1.80, Monster daca nu. Clar injectie. Ambele sunt super mobre

 

eu am SV si costurile de intretinere sunt micute.. totusi consum sub 6-6.5 in oras nu prea scoate. Despre monster nu ma pronunt

 

adica SV e potrivit pentru cineva mai inalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Nexus 125 cc am scos 4 in oras, mers calm, fara accelerari bruste.

 

Cu un scuter 2T nu vei scoate niciodata asa consum. Runner-ul merge 6, 7 uneri, Aerox-ul tot pe aici.

 

Cu YZF-R125 am scos 4,5.

La 2T, de acord, sari la 7 uneori cu aprilia de 125, dar la 4t , da-o incolo ca merg un pic mai repejor decat normalul si la kymco am scos 3.5, la chinezul alalalt de 150cc 2.9, iar acum pe vara la scuter (chinez) 2.2%. 4.5 (chiar si 4% pe un motor pe injectie) deja e consum mai mare decat are CB-ul, GS-ul si te apropii de TDM850 5% sau zx9r (un pic peste 5 la mers legal, lejer).

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica SV e potrivit pentru cineva mai inalt?

Nici vorba, pozitia e gandita cred pentru piticanii galbene de maxim 1,65.

Dar la drumuri scurte si prin oras nu conteaza asa mult, doar daca ai de facut sute de km dintr o bucata vei simti "ergonomia"japoneza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici vorba, pozitia e gandita cred pentru piticanii galbene de maxim 1,65.

Dar la drumuri scurte si prin oras nu conteaza asa mult, doar daca ai de facut sute de km dintr o bucata vei simti "ergonomia"japoneza.

 

asa ma gandeam si eu. ma tenteaza SV, dar tb sa vad cum stau pe el la 1,83.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 1.90 ai mei par ca as sta calare pe un tantar :)))

disconfort la drum lung..am inceput sa l simt in ultima vreme pt ca seaua ar cam trebui retapitata.am facut buc-tm dintr o bucata si nu pot spune ca m a deranjat ceva.tin sa precizez ca ghidonul este de naked,asa am luat o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 1.90 ai mei par ca as sta calare pe un tantar :)))

disconfort la drum lung..am inceput sa l simt in ultima vreme pt ca seaua ar cam trebui retapitata.am facut buc-tm dintr o bucata si nu pot spune ca m a deranjat ceva.tin sa precizez ca ghidonul este de naked,asa am luat o.

E foarte ingusta varianta S, la mine strecuratul printre masini in oras e amintire deja cu Transalpul, are aproape un metru latime, cu SV zici ca eram pe bicicleta. Cel mai deranjant as zice ca e unghiul de pliere al genunchilor. Pacat, un asa motor fantastic nu a fost impachetat intr un ansamblu macar rezonabil dpdv ergonomic, ce naiba a fost in mintea japonezilor nu pot sa imi dau seama, doar motocicleta sport/supersport sigur nu se vroia a fi.

V strom e altceva deja, alta clasa, alte kilograme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,dar parca arati a motociclist pe un V-strom :)))

ma gandesc ca poate se mai schimba treaba daca mi pun scarite racing.o sa mi stea genunchi putin mai in spate..

Edited by SheriffC

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,dar parca arati a motociclist pe un V-strom :)))

Si V-stromul de 650 mi se pare mititel. Acelasi tip, lunguiet si ingust. Eu nu ma simt bine pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu s ce mi a venit cu v stromul cand omu a zis de transalp :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie si Hornetul mi se parea un pic inghesuit, dar la SV cred ca pozitia e chiar mai neplacuta. o s-l incerc totusi, cu aceasta rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Banzay, difera foarte mult modul de condus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca reusesti sa scoti consumul ala la 125cc, e clar ca difera. Dar totusi da mai multe detalii ce inseamna mers normal, ca poate tu stai in limitare cu motorul pe loc, la semafor :) Un motor de 125cc, mai ales pe injectie, nu are cum sa consume mai mult de 3.5 la mers blana. yamaha xt atat ia si ma indoiesc ca mergi cu scuterul cu mere nebunul cu yamaha...

Edited by Banzay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sti si tu ca Bucurestiul e o jungla, deci tre sa fi un tarzan pe 2 roti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 1.83 esti perfect pt SV. Eu am 1.93 si Nu stau ca pe tantar, desi mi-ar placea sa fie mai mare.

 

Intr-adevar in frane nu exceleaza, iar suspensia fata e destul de moale desi se preteaza bine la mers agresiv atata timp cat ii schimbi uleiul din ea o data la 2 ani(multi pun ulei de furca mai gros, 10W si eu ma aflu printre ei)

Sincer parerea mea e ca SV generatia a II-a arata muuult mai bine decat monsterul.

 

 

Cu monster nu m'am dat, 620 2004+ are frane si suspensii mai bune dar din auzite spun ca e mai scumpicel de intretinut ca un SV si cu siguranta pretul de achizitie e mai mare.

 

Eu ca si posesor de SV pot sa spun ca daca m-as mai confrunta cu cele 2 optiuni, tot SV as alege.. dar probabil si un posesor de monster ar face la fel cu motorul lui. Alegerea e a ta si ambele mobre or sa iti ofere satisfactie fara indoiala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV ul 650 trage mult peste orice Monster 6xx, poate cel de 750 sta langa el.

Cu pozitia...fiecare cu toleranta lui, dar dupa ce incerci si alta clasa iti dai seama ce inseamna confort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...