Jump to content
Sign in to follow this  
DanKTM

Alegere naked oras (monster, sv650)

Recommended Posts

Mai ai si varianta pe care am ales-o eu. Kawasaki ER-6n

Doi in linie ,injectie, consum 5% in Bucuresti, pozitie excelenta, confortabila, extrem de agila si manevrabila in si prin trafic, fuge bine si in afara... iar ca design n-ai ce zice.

 

post-37279-0-66607300-1410256000_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ai si varianta pe care am ales-o eu. Kawasaki ER-6n

Doi in linie ,injectie, consum 5% in Bucuresti, pozitie excelenta, confortabila, extrem de agila si manevrabila in si prin trafic, fuge bine si in afara... iar ca design n-ai ce zice.

 

attachicon.gifKAWA DSC_2684.jpg

Intradevar am uitat de er uri si eu recomand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa uiti asa ceva <3

 

post-37279-0-22371300-1410271071_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect. Motor fain, pret bun la an bun, consum mai mic cu 1-1,5L mai mic decat SV-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posesor de SV 650 varianta S:

- am 1,72 m si stau bine pe el

- consum in oras (Bucuresti) 7 l/100 km, afara 4-5

- fiabilitate de exceptie

- contrar unora, nu-ti intra apa la bujie daca e bine pozitionata garnitura fisei

- Monster e intr-adevar o motoreta creata in alt buget, alte materiale, alte tehnologii, toate mai avansate. Dar si mai sensibila

- as merge totusi pe varianta naked, pe S stai cam aplecat din cauza semighidoanelor, dar ai ceva protectie la vant (totusi dupa 110 km/h trebuie sa te ghemuiesti dupa parbriz)

 

Daca nu te deranjeaza niste vizite mai dese (si mai costisitoare) la service si vrei o motoreta mai avansata dpdv al tehnologiei, mergi pe Ducati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asadar... cu 5% ai mei economisesc 2l/100km fata de SV in urban. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta cu apa la bujie e overrated. Da, mi s-a intamplat mie.. omg omg.. mi-a mers de cateva ori intr-un piston cand m-a plouat pana m-am enervat si am bagat un deget de vaselina in pipa de la bujia cu pricina. Sunt aproape 4 ani de atunci si am mai prins muuuuulte ploi fara vreo problema.

 

nu consider ca asta tre' sa fie un criteriu, pana la urma orice mobra are o buba-doua specifice modelului. Macar la asta nu te usuca de bani :D

 

@BlackLord - I hate you :crack: eu am scos in noiembrie si consum de 8% la mers pe 6-8 grade afara. Dar in conditiile astea lua si a ta 6-7 :blbl:

Edited by hardKnot

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV sau Monster?

Incet se ajunge la ceva de genel "samsung sau iphone"

Asa am fost si eu la inceput,intrebam in stanga si-n dreapta oare de care sa iau.

Am luat Ducati si nu-mi pare rau,am facut 8000km in acest sezon si inca nu am avut vreo problema cu el cum spune cineva mai sus,faci vizite mai dese la service,singura chestie care am observat-o e ca tot trebuie sa bag benzina in chestia aia mare de dupa ghidon :) dar problema asta o au cam toate motocicletele din cate am auzit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chill, si ducati se mai supara pe ploaie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki Er-6n

 

- cel mai mic consum - urban 5l% ( 2 in linie, injectie, 650cmc, 72CP, 196kg)

- amortizor spate cu 7 preseturi

- discuri fata de 330mm, cele mai mari puse vreodata pe o motocicleta stock

- trage de rupe, franeaza bine

- stiu de la Iulian Danciu (care se da cu ER-6n-ul pe circuit) ca trage mai bine ca SV-ul, el merge si cu SV650s.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine te referi? Nu, nu am treaba cu United sau alta firma.

Doar ca am fost in situatia asta si eu acum doua luni si stiu ce am ales...

Despre Monster ce sa zic... ca am iesit cu o tipa careia i s-a stricat nu stiu ce la contact si s-o porneasca sta 5 minute sa ii bage nu stiu ce cod sa numere de cate ori se apinde ledul si sa traga de gaz iar pe reparatie sa-i ceri o treime din pretul mobrei?

Ca toate "glumele" astea despre fiabilitatea de poveste pornesc de undeva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile frana fata la ER 6 sunt de 300 mm, cineva le confunda cu cele de CBR 954. Si nici nu trage ca un SV, dar arata incomparabil mai bine, mai modern si mai urban si probabil consuma ceva mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine te referi? Nu, nu am treaba cu United sau alta firma.

Doar ca am fost in situatia asta si eu acum doua luni si stiu ce am ales...

Despre Monster ce sa zic... ca am iesit cu o tipa careia i s-a stricat nu stiu ce la contact si s-o porneasca sta 5 minute sa ii bage nu stiu ce cod sa numere de cate ori se apinde ledul si sa traga de gaz iar pe reparatie sa-i ceri o treime din pretul mobrei?

Ca toate "glumele" astea despre fiabilitatea de poveste pornesc de undeva...

Una peste alta, al nostru om intreba ce sa aleaga intre monster si sv...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reparatii sufera toate, conteaza cum o ingrijesti. Ia intreaba-l pe userul de mai sus - Starscream - cum a primit el Monsterul de la mine si cam cum arata dupa o vechime de 8 ani de zile cu ceva nr de km in bord ;)

 

In alta ordine de idei, Ducati este un brand pentru cei care isi permit sa-l intretina :) If you want speed & power, get a Ducati, if you wanna live forever, buy a Honda or smth :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca incepe sa puta topicu' asta a basina de ducatisti.

 

Mie nu mi se pare ca monsteru' arata "incomparabil mai bine ca SV650". daca vorbim de SV650 K3+, as zice "ba exact opusul".. parerile astea sunt subiective. Dar nu pot sa nu fiu subiectiv cand vine cineva si'mi zice ca uratania aia e mai misto ca mobra mea :crack: :crack:

Edited by hardKnot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la SV650 vs ER6...

 

Cum sa zici ca Er-ul trage mai bine? Te-ai dat cu SV? Eu m-am dat cu ER.

 

http://images.sportrider.com/bikes/2006/146_0606_01_z+fun_factor_preview+horsepower_dyno.jpg

http://image.sportrider.com/f/8729498+w750+st0/146_0606_02_z+fun_factor_preview+torque_dyno.jpg

 

Pierde ER-ul si pe hartie si pe strada.

 

SV325? eu am spalat sv-ul meu din 99 doar cu jetul, am umblat prin ploaie, am prins chiar si zapada si n-am avut nici o problema in cei doi ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you want speed & power, get a Ducati, if you wanna live forever, buy a Honda or smth :D

De unde speed ma ca mai mult de 220 nu vrea nici de-al naibii :crack:

In rest, nu am cuvinte :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Mircea, vorbim de clasa 600 / 800. Ia vezi, Panigale sare de 299 ? :)))

 

Hai sa vorbim de Ducati, si asa suntem basinosi, ne permitem chestii scumpe, scumpe la intretinere, scumpe la achizitie, scumpe la mers cu ele, bagam doar benzina d-aia scumpa etc. Ce sa mai, suntem niste scumpi, nu-i asa hardKnot ? N-am zis nimic de alte branduri ca ar fi sub/peste, doar m-am mirat cat de mult ridica baietelu ala in slavi o kawa, atat si hop ai aparut tu care ne-ai categorisit : bashinosi. Pai cum frate sa se inteleaga comunitatea de "japoneze" cu comunitatea de "italience" cand se arunca cu injurii instant ? Normal ca fiecare isi exprima parerea, tine cu brandul pe care-l detine intre craci etc. Mi se pare logic sa spui ca Renault e super masina, se conduce bine, consuma putina, intretinere ieftina pentru ca nu ti-ai permis si nu ai mers in viata ta cu o Alfa Romeo dar ai auzit tu de la un prieten care are un prieten caruia ia zis un prieten ca prietenul acelui prieten a avut o Alfa care manca ulei la fiecare 10 mii de km.... super, si aveti pretentii de salarii ca in Germania si drepturi ca sunteti in UE insa la mansarda e mult loc liber si neuronu ala joaca rugby singur pe tot terenu....

 

hai asfalt uscat ca alte discutii chiar nu-si au rostu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad unde bateti cu consumul...

Un tip inaintea mea a spus ca lui ii consuma 7l/100 SV-ul, eu am spus ca mie imi ia 5l/100 Er-ul (5.1/5.2) ...de aici calculul simplu 7-5=2l economie la 100km.

Ma intereseaza cat bag eu nu charturile de pe internet. N-am inteles daca era ironie ca nu consuma atat dar nici nu ma intereseaza drept sa spun. In fond nu trebuie sa ma justific in fata nimanui.

 

Ok, SV trage bine, 2V cuplu... foarte bine, nu contesta nimeni

Ducati este cea mai fiabila la nivel intergalactic, iar foarte bine....

 

Sanatate maxima si drumuri bune!

"Baietelu" de 31 de ani.

Edited by BlackLord

Share this post


Link to post
Share on other sites

ER-6 sa consume doar 5 l/100 km in traficul din centrul Bucurestiului la orele de varf? Pai inseamna ca asta merge intr-un piston mereu, nu doar cand ploua :crack:

 

Daca te dai noaptea pe Magheru sau pe stiu eu ce strada pustie care se afla in perimetrul Bucurestiului, poate...

 

Sunt multe mobre lansate dupa aparitia SV-ului in `99 care au incercat sa il concureze, nu stiu cate dintre ele au fost mai reusite.

 

La fel se spune si despre Monster ca a lansat ceea ce azi se numeste naked.

 

Alege ce-ti place cel mai mult, asa vei avea mai multa grija de ea si chiar nu iti va pasa de comparatii, clasamente, fiabilitate, costuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce de orgolii, parca le-ati fi crescut de mici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io zic sa iti iei o masinuta electrica si le inchizi gura tuturor. Word!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...