Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

Sunt de acord cu tine Denis, dar din pacate foarte multi nu gandesc asa.

Aseara eram la o terasa langa mine, si au venit mai multi motociclisti pe care ii cunosc mai mult sau mai putin.

Cand le-am povestit s-au uitat la mine ca la un prost si mi-au zis ca nu am pe ce sa dau banii, cand foarte bine pot sa ma dau pe autostrada sau pe Cheia sau in alte locuri unde nu trebuie sa dau 50-70-100 de euro doar pt acces, nemaivorbind de restul cheltuielilor.


Educatia incepe de mic, dar multi duc lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Aseara eram la o terasa langa mine, si au venit mai multi motociclisti pe care ii cunosc mai mult sau mai putin.
Cand le-am povestit s-au uitat la mine ca la un prost si mi-au zis ca nu am pe ce sa dau banii, cand foarte bine pot sa ma dau pe autostrada sau pe Cheia sau in alte locuri unde nu trebuie sa dau 50-70-100 de euro doar pt acces, nemaivorbind de restul cheltuielilor.

 

Nu pune la suflet.

 

Multi nu cunosc beneficiile mersului pe circuit, sunt ignoranti, refractari sau, in cele mai multe cazuri, si-ar dori insa nu-si permit financiar.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Corect, mersul pe circuit costa, mersul la curse costa si mai mult iar mersul `tare` costa foarte mult.

 

 

Important si imbucurator este ca exista interes.

 

Oricum, o data cu deschiderea acestui circuit, va incepe o noua etapa pentru motorsportul autohton iar de acum inainte, iubitorii vitezei/ dependentii de adrenalina, nu vor mai avea nicio scuza sa mai rupa strazile in doua.

» Post actualizat in 10 Sep 2014 08:10

 

 

Poza si comentariul de mai jos asta e tot ce-am putut gasi pe pagina lor de facebook. https://www.facebook.com/MotorParkRomaniaAdancata?fref=ts

 

Scuze isi vor gasi in continuare cei care nu doresc cu adevarat sa intre pe circuit.noi,cei din ardeal,in mod cert nu vom merge la Adancata in detrimentul Hungaro,Pano,Euroring.cei care nu merg nici acolo,vor spune ca sunt prea departe toate.cei din moldova la fel.dupa ce va fi gata si cel de la mures,tot va fi probabil prea scump pt "doritori".si lista poate continua...eu personal sper sa fie cat mai popuplat noul circuit,si cat de multe track-day-uri,cursuri de pilotaj,etc.poate asa se vor mai trezi unii si altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cele mai multe cazuri, si-ar dori insa nu-si permit financiar.

denis nici eu nu dau afara din casa cu banii pentru circuit si cauciuce dar prefer sa nu fac o plimbare pe cheia si sa merg o zi pe circuit!

Editat de Eusebiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe din regulile de mai sus ar trebui sa fie obligatorii pentru noi nu sa ne fie impuse!cum se face un textil la un lowside de 40km/h?

Pot eu sa-ti spun cum se face un costum textil la un lowside la 100 km/h. Inca il mai port.

 

Asta e si motivul pentru care revin cu rugamintea adresata cuiva mai apropiat circuitului de a posta conditiile minime care trebuie indeplinite pentru accesul la trackdays. Am vazut estimari bazate pe regulamentele altor circuite insa nimic concret pentru Adancata.

 

Deci, exceptand casca, cizme, manusi, costumul trebuie sa fie musai din piele sau merge si textil? Daca e piele trebuie musai dintr-o bucata sau merge si din doua? Casca terbuie sa fie integrala sau e acceptat si flip-up? Mobra trebuie pregatita in vre-un fel special sau merge si street legal? Accesul e permis numai cu SS-uri sau merge orice are 2 roti? (la asta parca s-a raspuns mai devreme).

 

In contextul in care sunt genul care face turing pe un dual sport si sunt echipat pentru asta vreau sa-mi dau seama daca pot accede la circuit sau sunt "impotmolit" la Amckart pana fac rost de cele necesare.

 

Serios, chiar nu pot sa cred ca nu e cineva care sa alcatuiasca un FAQ cu cele de mai sus. In fond e primul circuit cu staif din tara iar regulamentul ar trebui sa fie o prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe din regulile de mai sus ar trebui sa fie obligatorii pentru noi nu sa ne fie impuse!

 

Exact! Adica cine are de gand sa se duca la circuit, ar trebui sa stie ca nu are cum sa intre in blugi si adidasi.

 

Dupa parerea mea:

 

- Ca si echipament, obligatoriu ar fi echipament complet - casca integrala, manusi, cizme, costum (ori combinezon dintr-o bucata, ori pantaloni+geaca) din piele.

- Motocicleta - sa aiba cauciucuri in stare buna (sa nu fie tocite, crapate, foarte vechi), franele sa functioneze corect, sa nu piarda lichide, evident sa nu aiba fisuri in cadru sau alte bombe cu ceas montate pe sub carene. (in mod normal, nici pe strada nu ai voie sa circuli cu un vehicul care nu indeplineste conditiile astea). In rest, faruri acoperite sau alte chestii de genul asta, sunt detalii care nu conteaza daca sunt sau nu obligatorii, avand in vedere ca le rezolvi oricum in cateva minute la fata locului.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca ca ajunsei si eu la pista de la Motor Park, intr-un cuvint, foarte tare.

 

Lume multa pe acolo, muncitori, basculante, se lucra de zor pentru a amenaja donele de degajare. Zona din capatul linii drepte ( cea mai periculoasa portiune de circuit ) fiind aproape gata.

 

Pista in configuratia actuala ( 3200 m ) este dominata de linia dreapta care, la lungimea de 960 m, este gigantica.

 

Partea tehnica este prietenoasa la modul ca este fluida, nu necesita accelerari sau frinari bruste. Citeva curbe de viteza mica ( o bucla si iesirea in linia dreapta ) pot reprezenta un challenge pentru cei mai neatenti deoarece sunt in contra panta.

 

Asfaltul actual pare ca nu ofera o aderenta ridicata. La trackday-ul din 27, in functie si de temperatura de afara, cred ca o alegere buna sunt pneurile medium sau chiar soft.

 

Una peste alta, am ramas foarte placut impresionat de acest proiect. Unul cu un potential enorm care merita sprijinul tuturor iubitorilor de motorsport.

 

Acum ca am vazut si live despre ce este vorba, sunt si mai nerabdator sa mergem acolo :)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .. de ce trebuie scos antigelul?? chiar nu stiu ..de aia intreb...ca sa stiu.....

 

Este alunecos. In caz ca se sparge instalatia de racire si ajunge pe asfalt, e periculos. Se merge doar cu apa distilata in instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii aia chiar sunt pusi pe treaba. Isi doresc ca evenimentele care vor urma ( 26 - auto trackday, 27-28 moto trackday, 2 octombrie moto trackday, 3-5 etapa rosbk ) sa se desfasoare in cele mai bune conditii posibile.

 

Pe pista se pun cauciucuri, se toarna pietris si in general se lucreaza pe toate portiunile de degajare. Se munceste fervent la boxe, se pregateste turnarea asfaltului din fata lor.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zonele de siguranta sunt importante!

 

Corect, siguranta e pe primul loc. Confortul, celelalte facilitati mai pot astepta.

 

putem sta si langa mobre nu neaparat in boxe :))

 

E loc berechet sa montam corturile.

 

deeeeeeeeci ne bagam pe 27?

 

Eu deja exersez trasele :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...