Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Un detaliu de care mi-am adus acum aminte.

 

Simbata trecuta, la discutii cu un amic ( propietar de bmw ) despre model, tocmai schimba uleiul pentru cursele de Duminica.

 

Cind, ce sa vezi ? un dinte rupt de pinion in ulei/prins pe magnet ... oops.

 

Lucru care, la recomandarea unor mecanici, l-a facut sa nu intre in pista Duminica deoarece risca sa sparga toata cutia.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recent mi-am reamintit ce-mi spunea Mashinutza acu' vreo 3 ani cind ne-am dat intamplator in vorba despre curse..brother, bate S1000RR la japoneze de nu-i adevarat!

Citind forumul am vazut aceeasi parere impartasita mai peste tot de catre baietii cunoscatori si concluzia era ca visul oricarui impatimit este sa aib rr-ul sau HP4!

Am remarcat surprinzator baieti care venerau japonezele cum tanjesc dupa bavarezul amintit..

Nu sunt cunoscator intr-ale curselor moto, ultimul mare campion pe care-l urmaream cu placere era legenda Mike Doohan, dar este muult de atunci.

Surprinzator perntru mine, deoarece nu-mi amintesc ca nemtalaii sa fi produs ceva 4/linie macar pe-aproape, nu mai spun competitiv cu japonezele si dintr-o data au rupt gura targului cu acest miar!

Desi pare fortata comparatia, in mintea mea este ca si cum Opel ar intra in Formula 1 si ar incepe sa dea clasa marilor de acolo!

Stiu, bavarezii fac cele mai confortabile tourere din lume, sunt tari si pe segmentul enduro/touring/adv, echipeaza la modul spatial mobrele lor cu electronica si optiuni de vis (citind stirea asta m-am prapadit de ras..Suzuki au descoperit in 2014 ABS-ul pe miarul lor :crack:) , dar nu despre asta este vorba aici..vorbesc despre putere si cum o pun pe asfalt..

Imi inchipui ca si in domeniul asta trebuie experienta capatata in ani sa te iei de bracinari cu marii potentati, de unde se nasc intrebarile firesti: de unde/cum au rasarit sasalaii cu bestia asta hodoronc/tronc?

Chiar asa tare este mobra asta sau este doar o moda?

La ce i-au batut pe japonezi?

 

Intai si intai eu nu-mi amintesc cand a intrat BMW in MotoGP si a dat clasa.

In WSBK se poate, dar la MotoGP nu merge asa usor.

 

In al doilea rand, nici nu e de mirare ca BMW au fost atat de "generosi" si au facut din S1000RR un fel de shaorma cu de toate pe care il vand la pret de chifla. BMW are un mare renume pe piata auto, BMW are un mare renume pe piata touringurilor mari, dar pe piata sportivelor erau no-name.

 

Cine isi propune sa cucereasca o piata care e deja saturata trebuie sa pompeze foarte multi bani si sa-si faca un plan de afaceri pe termen foarte lung (pentru ca nu pot spera sa isi recupereze investitia prea curand). Ca sa dau un exemplu usor de inteles - la noi au fost 2 operatori de telefonie mobila (Vodafone si Orange) care au intrat de la inceput pe piata si detineau pozitii foarte solide. Cand a intrat si al 3lea operator (Cosmote) a trebuit sa vina cu superoferte si cu preturi ridicol de mici (comparativ cu ceilalti 2) ca sa-i baga si pe ei cineva in seama. Si chiar si asa i-au trebuit cativa ani de zile lui Cosmote sa isi asigure propria felie de piata.

 

Hai sa va spun o poveste adevarata despre Toyota.

La inceput masinile lor erau asa si asa la calitate si foarte urate ca design. Ca sa intre pe piata americana au vandut ani de zile masini la preturi foarte mici. Dar cu timpul lucrurile s-au schimbat. Masinile japoneze au devenit mult mai fiabile decat cele americane, iar japonezii si-au dat seama ca e nevoie si de design asa ca au angajat case celebre din Europa (gen Pininfarina). Deci oferta lor devenise premium, dar americanii se invatasera ca o Toyota trebuie sa fie ieftina altfel n-o cumpara.

Asa ca Toyota a inventat un alt brand pe care sa-l promoveze ca marca de lux - Lexus. Toata lumea stia ca Lexus e tot o Toyota, dar cu alte sigle asa ca japonezii au apelat la o smecherie de marketing. Pe vremea aia imaginea calitatii supreme era reprezentata de Mercedes. Au luat un Mercedes, l-au studiat cu atentie si au constatat ca la o anumita turatie a motorului vibreaza caroseria. Au luat Lexusul lor, au umblat un pic la motor si l-au facut sa nu vibreze la aceeasi turatie la care vibra Mercedesul. Au chemat toata presa si au zis ca fac o demonstratie live ca sa vada toata lumea ce inseamna calitatea Lexus - au pus un Mercedes si un Lexus unul langa altul, cate un pahar cu apa pe capota fiecarei masini, au pornit motoarele si... surpriza surpriza, paharul de pe Mercedes s-a varsat in timp ce ala de pe Lexus a ramas neatins. Cu chestia asta i-a convins pe americani ca Lexus e o masina de lux si ca merita sa dea o caruta de bani pe ea.

 

Sesizati vre-o similaritate? Pai daca BMW vrea sa intre pe piata sportivelor care ar fi cea mai buna modalitate de a demonstra ce buni sunt ei? Daca bate toate celelalte miare la liniute ar fi o demonstratie destul de buna, nu? Eh, cam asta au si incercat sa faca.

 

Acum, fizica e aceeasi pentru toata lumea si pentru nemti si pentru japonezi. Poti sa scoti performante mai bune din acelasi motor (nah, aceeasi cilindree), dar il fortezi mai mult si ca atare e mai putin fiabil. Cu ocazia asta isi scoate si BMW parleala cu service foarte scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titlurile din 2012 si 2013, cu Sylvain Barrier pilotand BMW-ul in STK nu se pun? :rolleyes: La Stock sunt motocicletele cele mai apropiate de varianta pe care o putem achizitiona noi, oamenii obisnuiti.

 

Si in 2010 (al doilea an de cand au intrat in competitie), tot un BMW a castigat, pilotat de Ayrton Badovini. Si a castigat la modul nesimtit, 9/10 curse, iar in ultima a venit pe 2.

Din 2009-2013, au castigat 3/5 campionate. Dpdv al performantelor, balanta se inclina clar catre BMW. Dpdv al fiabilitatii...

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in discutie si va intreb ce ati auzit/stiti de cazuri reale despre Ducati Panigale dpdv al raportului fiabilitate/pefromanta. pe multe forumuri straine si chiar in filmulete private pe youtube, multi oameni le-au pus cap la cap pe cele doua, S1000RR vs Panigale. si acela e un motor impins, din 2 cilindrii 195hp (din cifrele date de producator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in 2010 (al doilea an de cand au intrat in competitie), tot un BMW a castigat, pilotat de Ayrton Badovini. Si a castigat la modul nesimtit, 9/10 curse, iar in ultima a venit pe 2.

Din 2009-2013, au castigat 3/5 campionate. Dpdv al performantelor, balanta se inclina clar catre BMW. Dpdv al fiabilitatii...

Nicu, stai de vorba cu surzii, ei aud numai ce le place. Nu se uita nimeni la SST, deaici si ignoranta. Insa se uita la SBK sau MotoGP si devin experti.

Cine vrea sa se edifice asupra performantelor motocicletelor de serie, intra pe clasamentele din WSBK la sectiunea Superstock sau chiar la Alpe Adria.

Hai sa o luam punct cu punct:

Daca iei o Honda de 1000 si o tunezi la 180cai la roata, mai mult de 1500km nu merge ever, asta in cazul cel mai fericit. BMW stoc, cu 180cai/roata merge cu mult peste 1500km pina la servisare. In regim de touring merge mult si bine. La fel, orice japoneza de 1000, dusa la minim 180cai/roata, cedeaza extrem de repede. Ce sa mai zicem ca BMW SBK scoate peste 210cai/roata. Daca privim la rece performantele, BMW are un plus de minim 20cai/roata, plus multe electronica pe care japonezele nu o au. Ca sa pui TC, QS, comutator de drive mode, costa inca o caruta de bani, la BMW vine standart. Beleaua mare la BMW este ca e foarte scumpa mentenanta, daca esti sarac, ca si in cazu,in cazul meu, stai departe de BMW. Daca iti permiti financiar s-o intretii, iti iei BMW stoc si bati toate japonezele modificate. Era o gluma, cel mai smecher tuning e sa-ti iei direct BMW S1000RR. La BMW, daca ii pui o limitare la turatia maximaundeva la 12500ture, te tine mult si bine. Cutia de viteze e pacatoasa rau, regula e ca daca ai ratat de 4 ori o schimbare de treapta, cutia s-a stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, acum pe bune, ce inseamna in real world ca o motocicleta / masina o bate pe alta?

 

Vii cu specificatiile tehnice scoase la imprimanta si te lauzi ca ai cifre mai mari ca ceilalti?

Sau te apuci sa si demonstrezi si alergi ca nebunu pe strazi? In cazul asta s-ar putea sa nu mai conteze fiabilitatea motorului pentru ca nu mai apuci sa vezi cat de rezistent e.

 

Acum e discutia despre BMW, dar ma gandesc la toate rachetele astea care ofera super performante - Bugatti Veyron, McLaren SLR etc. Pai unde puii mei prinzi peste 400km/h cu o masina? Exista 2 sau 3 piste in toata lumea unde se poate atinge viteza asta.

 

Cu o motocicleta supersport unde pe strada poti sa atingi macar 80% din ce e in stare sa dea? Conteaza asa de mult 10 cai in plus sau in minus?

 

Chiar sunt curios de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dstar, pui foarte bine problema locului utilizarii unor asemenea rachete. Dar cum stii, realitatea este ca mai toti isi cumpara motoretele in primul rind pt performantelor lor. ASta-i realitatea. Unii care-si permit, se duc la pista si-i dau in goarna, si acolo se vede diferenta, chiar mult, de ordinul zecilor de metri pe fiecare tura.

Si aici discutam care-i mare tare, nu unde am putea sa la testam. Logic e ca si un R6 e deja prea mult pt utilizare stradala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa tare este mobra asta sau este doar o moda?

La ce i-au batut pe japonezi?

 

In forma stoc doar la motorizare si accesorii.

La ce nu i-au batut - sasiul. Lucrul asta e foarte vizibil in WSBK, unde concurezi cu sasiul stoc, aceleasi anvelope si, la echipele de varf, motorizarile sunt cam la egalitate.

Desigur ca, n-o sa se simta ca japonezii fac sasiuri net superioare pentru motociclistii de strada sau cei care merg la track-days si competitii de mica anvergura. Acolo, cel mai important aspect este motorizarea, electronica, accesoriile.

In GP, doua echipe isi impart titlurile pentru ca sunt cele mai avansate din punct de vedere al constructiei cadrului. La Moto2 la fel, castig de cauza il au cei mai buni constructori de sasiuri.

E o "arta intunecata" si cu secrete bine pazite :)

 

Totusi, cum sa nu ne bucure ca, BMW au ridicat stacheta pe segmentul motocicletelor sportive? :)

E de la sine inteles ca yapanezii vor riposta. Au si facut-o deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dstar, pui foarte bine problema locului utilizarii unor asemenea rachete. Dar cum stii, realitatea este ca mai toti isi cumpara motoretele in primul rind pt performantelor lor. ASta-i realitatea. Unii care-si permit, se duc la pista si-i dau in goarna, si acolo se vede diferenta, chiar mult, de ordinul zecilor de metri pe fiecare tura.

Si aici discutam care-i mare tare, nu unde am putea sa la testam. Logic e ca si un R6 e deja prea mult pt utilizare stradala.

 

hai bre, ma lasi? CARE PERFORMANTE? in linie dreapta sau ce?

 

Spune-mi tu mie,cati posesori de ZX10 / R1 / CBR 1000RR / S1000RR / ETC din tara asta, stiu ce-i aia PERFORMANTA si au atins limita acelei PERFORMANTE, ca sa poata zice "ba, imi iau modelul cutare, pt ca modelul asta nu ma mai ajuta pe pista si raman in urma la baietii cu S1000RR/etc).

 

CATI?

 

Majoritatea covarsitoare le folosesc in regim de sport/touring si forje ocazionale, si chiar si acolo, cati crezi ca sunt atat de piloti incat sa sesizeze acele diferente intre diverse modele de miar?

 

Tu crezi ca avem cultura de circuit ca in alte tari, cu nu stiu cate piste, cu nu stiu cate trackdays, cu nu stiu cati piloti?

 

Majoritatea le cumpara pt ca arata intr-un fel sau altul....sau din cu totul alte motive decat ''performanta''... multi nici nu stiu/nu inteleg prin ce sa masoara acea performanta.

 

performanta este un cumul de factori, nu doar un nr de cai pe o hirtie (sau la arbore,sau chiar la roata..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, eu sunt fan choppere. La asa ceva nu o sa renunt cat timp ma voi putea tine pe picioare. Nah, eu sunt dintre aia care si-a luat motor pe criterii de design :) si nu de performanta.

 

Dar din cand in cand ma tenteaza sa imi iau si un SS, just for fun. Acum, daca s-a deschis Adancata parca iar a inceput sa imi bazaie o muscultia prin cap cu SSurile :)

N-am pus intrebarile de mai sus doar de dragul polemicii ci pentru ca chiar vreau sa inteleg anumite lucruri. M-ar tenta sa imi iau o vitezana cu care sa ma duc pe roti pana la circuit, sa ma dau acolo cateva ture (nu sa particip la curse) si sa ma intorc cu ea tot pe roti.

BMW S1000 RR nu o sa imi iau ca m-ar strange portofelul si nici skilluri de mare pilot nu cred ca am. Daca senzatia e asemanatoare si cu un "amarat" de R6 ca si cu BMWul e super, ma doare undeva pe mine de cati metri in spate as ramane eu in urma pe fiecare tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au intrat oameni care v-au spus care sunt diferentele din proprie experienta sau auzite direct de la altii care chiar folosesc aceste motociclete. Nu inteleg de ce trebuie dusa acum discutia spre "la ce-ti trebuie domne', cati poa' sa le foloseasca, bla-bla".

 

Foarte multi pot sa le foloseasca, uitati-va doar la cursa clasei 1000 rookies a lui Denis pe MotorPark si poate o sa intelegeti frustrarea pe care o simti cand cineva castiga zeci de metri din diferenta de motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

J M-ar tenta sa imi iau o vitezana cu care sa ma duc pe roti pana la circuit, sa ma dau acolo cateva ture (nu sa particip la curse) si sa ma intorc cu ea tot pe roti.

BMW S1000 RR nu o sa imi iau ca m-ar strange portofelul si nici skilluri de mare pilot nu cred ca am. Daca senzatia e asemanatoare si cu un "amarat" de R6 ca si cu BMWul e super, ma doare undeva pe mine de cati metri in spate as ramane eu in urma pe fiecare tura.

 

 

Este o idee foarte proasta sa mergi pe roti, la pista cu ea...

 

Ajungi obosit, dai bani aiurea pe benzina, ca sa nu mai zic cel mai important aspect: daca pici cu ea acolo (si sa zicem ca n-o faci dauna totala,dar spargi un radiator, o baie de ulei ceva) va trebui sa dai bani pe o platforma care sa vina sa te ia. Costuri mult mai mari.

 

Toti care se duc, din cate stiu,se unesc mai multi la o duba/platforma. Costuri mai mici,oboseala mai mica (spre zero),riscuri minime...

 

+ ca daca mergi pe roti acolo, nu vei trage de ea, factorul psihologic nu te lasa sa te dai cum te-ai da in mod normal,de frica sa n-o dai de pamant si sa ai cu ce veni inapoi acasa...

 

SI tre sa-ti pui intrebarea: te duci de placere? sau pt performanta.... Cu totii cred ca incep din placere,dar la un moment dat vrei sa evoluezi (dar este pana acolo cand sa zici ca te limiteaza motoreta)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultima intrebare am raspunsul - de placere ca nu mai am varsta la care sa visez performante.

 

Cu restul intrebarilor / problemelor... ma voi baza pe comunitatea moto sa ma adopte si sa ma initieze si pe mine in lumea vitezistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

hai bre, ma lasi? CARE PERFORMANTE? in linie dreapta sau ce?

 

Spune-mi tu mie,cati posesori de ZX10 / R1 / CBR 1000RR / S1000RR / ETC din tara asta, stiu ce-i aia PERFORMANTA si au atins limita acelei PERFORMANTE, ca sa poata zice "ba, imi iau modelul cutare, pt ca modelul asta nu ma mai ajuta pe pista si raman in urma la baietii cu S1000RR/etc).

 

CATI?

 

Majoritatea covarsitoare le folosesc in regim de sport/touring si forje ocazionale, si chiar si acolo, cati crezi ca sunt atat de piloti incat sa sesizeze acele diferente intre diverse modele de miar?

 

Tu crezi ca avem cultura de circuit ca in alte tari, cu nu stiu cate piste, cu nu stiu cate trackdays, cu nu stiu cati piloti?

 

Majoritatea le cumpara pt ca arata intr-un fel sau altul....sau din cu totul alte motive decat ''performanta''... multi nici nu stiu/nu inteleg prin ce sa masoara acea performanta.

 

performanta este un cumul de factori, nu doar un nr de cai pe o hirtie (sau la arbore,sau chiar la roata..)

Pai tu ma intrebi pe mine? Intreaba-i pe ei. Realitatea, chiar daca tie nu-ti place, si nu o sa te asculte nimeni, lumea isi ia motorete cit mai performante. Si tu daca miine ai avea un salariu, venit de 2000euro/lunar, ti-ai lua BMW S1000RR. E treaba fiecaruia ce prefera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ DStar - n-ai sa crezi, dar in situatia ta, spre exemplu, ar fi mult mai bun un S 1000 RR. Sau ceva care dispune de cat mai multa electronica.
Daca skill nu ai(ceva care va veni pe parcurs), zici ca vrei sa mergi safe(sa nu cazi/dai cu ea pe jos), o motocicleta de genul asta te va tine fara cazaturi(cel mai probabil) tocmai pentru care are ABS, traction control, etc. Cu alte cuvine te iarta daca tragi prea mult de gaz, nu derapeaza(sau nu derapeaza asa repede ca un ZX10).

Cu alte cuvinte, "merge singura", asa, spus in cuvinte super mari si generale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian , la capacitatea de peste 900 iti dau dreptate ca sunt putini care le duc pe pista(dar nu la noi in tara) si care sa spunem uitlizeaza fiecare bucatica din motor, dar lumea nu isi cumpara neaparat pentru peformanta, mai este si looku,firma, un sensor in plus, o smecherie nou aparuta.Si cum zice Jagi daca ai banii iti cumperi ce vrei, eu as lua 3 tipuri (naked.touring,ss) decat unu si scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite de ce da clasa bavarezul (ma refer la modelul 2015):

- motor de 146kw (~199 CP) / 113Nm

- 204 kg la plin (cu toate lichidele, inclusiv rezervorul minim 90% plin, baterie, abs, etc)

- dynamic traction control

- dynamic damping control

- racing ABS

- electronica imbunatatita (include launch control cat si limitare de viteza pentru linia boxelor)

- cruise control

- manere incalzite

- quickshifter (inclusiv pe schimbare in treapta inferioara)

- frane Brembo

 

Si toate astea, la un pret de aprox. 17.000 euro.

 

Dintre japonezi, doar Kawasaki se apropie de performantele bmw-ului. Dar BMW n-a dormit... in 2012 au adus imbunatatiri, ca sa nu mai fie amenintati de Kawasaki, iar acum cu noul model 2015, sunt deja departe in fata. Si mi-e greu sa cred ca cei de la Kawasaki vor face ceva in acest sens, avand in vedere ca si-au indreptat atentia catre acel H2/H2R (care oricum e singur pe teritoriul sau, fara niciun rival). Sa vedem cu ce vine Yamaha acum la sfarsit de an, ca se anunta un nou R1. Chiar sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu ma intrebi pe mine? Intreaba-i pe ei. Realitatea, chiar daca tie nu-ti place, si nu o sa te asculte nimeni, lumea isi ia motorete cit mai performante. Si tu daca miine ai avea un salariu, venit de 2000euro/lunar, ti-ai lua BMW S1000RR. E treaba fiecaruia ce prefera.

Depinde ce alte cheltuieli mai ai :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ DStar - n-ai sa crezi, dar in situatia ta, spre exemplu, ar fi mult mai bun un S 1000 RR. Sau ceva care dispune de cat mai multa electronica.

Daca skill nu ai(ceva care va veni pe parcurs), zici ca vrei sa mergi safe(sa nu cazi/dai cu ea pe jos), o motocicleta de genul asta te va tine fara cazaturi(cel mai probabil) tocmai pentru care are ABS, traction control, etc. Cu alte cuvine te iarta daca tragi prea mult de gaz, nu derapeaza(sau nu derapeaza asa repede ca un ZX10).

Cu alte cuvinte, "merge singura", asa, spus in cuvinte super mari si generale.

 

post-23583-0-63900800-1412861854_thumb.jpg

 

Am luat unul mai mic de la benzinarie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite de ce da clasa bavarezul (ma refer la modelul 2015):

- motor de 146kw (~199 CP) / 113Nm

- 204 kg la plin (cu toate lichidele, inclusiv rezervorul minim 90% plin, baterie, abs, etc)

- dynamic traction control

- dynamic damping control

- racing ABS

- electronica imbunatatita (include launch control cat si limitare de viteza pentru linia boxelor)

- cruise control

- manere incalzite

- quickshifter (inclusiv pe schimbare in treapta inferioara)

- frane Brembo

 

Si toate astea, la un pret de aprox. 17.000 euro.

 

Dintre japonezi, doar Kawasaki se apropie de performantele bmw-ului. Dar BMW n-a dormit... in 2012 au adus imbunatatiri, ca sa nu mai fie amenintati de Kawasaki, iar acum cu noul model 2015, sunt deja departe in fata. Si mi-e greu sa cred ca cei de la Kawasaki vor face ceva in acest sens, avand in vedere ca si-au indreptat atentia catre acel H2/H2R (care oricum e singur pe teritoriul sau, fara niciun rival). Sa vedem cu ce vine Yamaha acum la sfarsit de an, ca se anunta un nou R1. Chiar sunt curios.

cei de la Yamaha anunta 2 versiuni separate. Versiunea 'race ready' cica ar avea 230 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea gen H2R, sau race ready nu vor avea garantie 2 ani cu jdemii de km parcursi, eventual garantie la componente, mai putin propulsor si facut service-ul la reprezentanta la 1-2000km. Tot ce e race, e extrem de scump. Si casele de tuning nu o sa dea faliment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea gen H2R, sau race ready nu vor avea garantie 2 ani cu jdemii de km parcursi, eventual garantie la componente, mai putin propulsor si facut service-ul la reprezentanta la 1-2000km. Tot ce e race, e extrem de scump. Si casele de tuning nu o sa dea faliment.

Cu siguranta, dar cine o ia sa se dea cu ea la concurs profi si modifica tot prin motor, schimba evacuarea samd oricum nu mai beneficiaza de garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...