Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

N-au spus decat ca noul regulament nu incepe de la zero, ci tine cont si de sezonul precedent. Cum se va intampla in fiecare an. Astfel ca Ducati a strans deja 10 puncte de concesie, conform noului regulament care prevede pierderea concesiilor la 6 puncte.

Daca intre EspA si Vinales strange si Suzuki trei locuri 2, sau sase locuri 3 in 2015... Atunci or sa piarda si ei concesiile pt 2016.

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi dupa voi 2.. doar Lorenzo si Marcel ar fi ok sa stea pe pista. :))))

 

Si Rossi :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost cu Honda (si Yamaha?) care s-au plans ca Ducati sa piarda concesiile si pt 2015, desi regulamentul e pt 2016. Adica sa se schimbe regulile hodoronc tronc la mijlocul sezonului. Aici batea apropouri si Rossi. NO CAN DO.

Dar mai e si alta fateta a noului sistem cu puncte de concesie. Orice constructor care nu obtine nici macar un singur podium intr-un sezon, va beneficia de toate concesiile in urmatorul sezon. E valabil pt Honda sau Yamaha, la fel cum e si pt Ducati sau Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dupa cum probabil stiati, echipa Forward racing are probleme... Contractul dintre ei si Bradl a fost reziliat de comun acord, iar acum germanul a semnat cu Aprilia. Va fi coleg de echipa cu Bautista pentru restul sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare de ordin general si ma gandesc ca poate ma scoate cineva din bezna.

 

Cantitatea de benzina din rezervoare este reglementata si masurata cu mare precizie luindu-se in calcul inclusiv temperatura lichidului.

Intrebarea este: cum se calculeaza cantitatea de benzina in situatiile in care se schimba motocicletele in timpul cursei? Concret in momentul in care se schimba conditiile meteo si toata lumea trece pe la boxe sa ia mobra de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare de ordin general si ma gandesc ca poate ma scoate cineva din bezna.

 

Cantitatea de benzina din rezervoare este reglementata si masurata cu mare precizie luindu-se in calcul inclusiv temperatura lichidului.

Intrebarea este: cum se calculeaza cantitatea de benzina in situatiile in care se schimba motocicletele in timpul cursei? Concret in momentul in care se schimba conditiile meteo si toata lumea trece pe la boxe sa ia mobra de rezerva.

 

Nu stiu daca se masoara, dar n-ar fi greu de masurat. Benzina se pune intr-un fel de canistre mari sub presiune si din alea se toarna in rezervoarele motocicletelor. Canistrele sunt sigilate deci se stie cantitatea de la inceput. Rezervoarele motocicletelor sunt si ele sigilate... deci se poate stii exact cat s-a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partial are sens insa cel putin mobra principala ar trebui sa plece cu rezervorul plin si ma intrebam de unde stiu cat mai pot sa toarne in rezervorul motocicletei de rezerva.

 

Mi se pare destul de mare eroarea de masuratoare daca ar goli la final ambele rezervoare si ar insuma consumurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca oricum nu conteaza.

Chiar daca ar avea benzina la dizcretie, pe ploaie e mai greu sa exploateze motorul la capacitate maxima.

 

Echipele stiu sa isi faca socoteala.

Interesul lor e sa puna doar cantitatea de benzina de care au nveoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se face astfel:

 

Sa zicem ca mai sunt 10 ture si a inceput ploaia, pana vine pilotul, pana se hotareste sigur daca mai sta o tura sau doua pe circuit, mecanicii ii pun deja cantitatea de benzina pentru acele 10 ture, ca o fi mai putin (cateva sute de grame) nu cred ca este asa mare paguba, pentru ca iesirile din viraj nu mai sunt atat de violente, plus ca trebuie sa mai ajunga si la boxa dupa terminarea cursei.

 

Si nu cred ca pe ud mai conteaza atat de mult greutatea motocicletei, deoarece oricum nu sunt folosite la maxim, sau poate or avea plinul facut, o ajuta la aderenta, la schimbarea de directie, sa fie o idee mai grea pentru un plus de stabilitate, Nu stiu ce sa zic, sunt simple teorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da, au scos Indianapolis si au bagat Red Bull Ring :ok:

in Austria a fost si singura victorie la clasa 125cc a lui Ivan Goi, in 1996

in anul in care a castigat si Rossi prima data la Brno

mamaaaa ce a trecut timpul de atunci.....

ca si cartea lui A Dumas -- Dupa 20 de ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...