Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, frigider said:

in caz ca renunta ducati la el.

 

La cum merg Bagnaia, Martín și Bastianini va avea viață grea pentru a rămâne la Ducati după 2022.

 

2 hours ago, ioio_viola said:

motogp-entry.big.jpg

 

70% din grilă din Italia și Spania. Nimic nou, doar remarcam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

La cum merg Bagnaia, Martín și Bastianini va avea viață grea pentru a rămâne la Ducati după 2022.

momentan doar Bag l-a batut la consecventa pe final de campionat. restul sclipiri sporadice dar cu siguranta vor creste. sa vedem.

Martin avea ducati spec la zi? Stie cineva ? Mi-e urat sa caut.

Bastianini parac avea vechi de 1-2 gen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, ioio_viola said:

englezii se concentreaza pe BSBK, restul nu prea au campionate puternice de moto. Spaniolii controleaza jocul .... si Italienii au avantajul Ducati si VR46.

 

Sunt probabil mai mulți factori acolo: climă, interes din partea părinților, condiții (sponsori, circuite, etc.). Italienii sunt implicați și domină sportul de mult, dinaintea lui Rossi sau a venirii Ducati. Acum câteva decenii, britanicii și italienii erau cei mai numeroși. Spaniolii au venit relativ recent; au avut primul campion mondial la clasa mare (Àlex Crivillé) abia în '99. Dar de atunci s-au implicat și au investit cel mai mult - de la nivel individual, la nivel regional. Cel mai competitiv campionat de viteză în afară de cel mondial este cel european, care este de facto cel spaniol (FIM CEV).

 

7 minutes ago, frigider said:

momentan doar Bag l-a batut la consecventa pe final de campionat. restul sclipiri sporadice dar cu siguranta vor creste. sa vedem.

 

Miller a încheiat al 6-lea sezon în MotoGP. Martín (care a și absentat 4 etape) și Bastianini sunt începători. Și da, Martín a mers pe GP21 iar Bastianini pe GP19, cu două mențiuni:

  • chiar dacă ai aceeași motocicletă cu cei de la echipa oficială, nu ai aceleași condiții (mecanici, piese, program de dezvoltare, etc.)
  • GP19 nu a fost chiar o motocicletă veche de 2 ani, GP20 și GP21 fiind aproape identice (datorită situației de anul trecut, s-a hotărât înghețarea dezvoltării între 2020 și 2021).

Miller e băiat foarte simpatic, sunt chiar fan. Dar nu a arătat mare lucru anul ăsta.

 

Zarco mi se pare că s-a prezentat onorabil: după doar la al doilea an pe Ducati, a obținut un pole și a terminat campionatul pe locul 5, la doar 8 puncte de locul 4 al lui Miller care merge la echipa oficială. I-a lipsit constanța și o victorie, dar nu mi se pare că a mers slab. E drept că șansele de a ajunge la echipa oficială s-au cam dus acum, dar mai are câțiva ani de MGP în față dacă o ține așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

te pup, pa pa.....

nu mai sta mult in MotoGP

eh, Z are multe vieti. l-au mai dat altii nigropat.

crezi ca toti astia rookie de vin vor rupe norma?

sarakul AM73 - un blestem sa ajunga la 'onda.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Zarco mi se pare că s-a prezentat onorabil: după doar la al doilea an pe Ducati, a obținut un pole și a terminat campionatul pe locul 5, la doar 8 puncte de locul 4 al lui Miller care merge la echipa oficială. I-a lipsit constanța și o victorie, dar nu mi se pare că a mers slab. E drept că șansele de a ajunge la echipa oficială s-au cam dus acum, dar mai are câțiva ani de MGP în față dacă o ține așa.

ah, mereu uit sa arunc un ochi pe puncte si clasament, ma bucur ca a iesit ok pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

mai in gluma mai in serios isi face relatii pt o eventuala intrare :D in caz ca renunta ducati la el.

Nu este obligatoriu sa renunte la el, dar este foarte posibil sa isi piarda locul la echipa de uzina. Martin este prim candidat pe locul ala si nu l-as uita nici pe Bastianini.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

  • GP19 nu a fost chiar o motocicletă veche de 2 ani, GP20 și GP21 fiind aproape identice (datorită situației de anul trecut, s-a hotărât înghețarea dezvoltării între 2020 și 2021).

Miller e băiat foarte simpatic, sunt chiar fan. Dar nu a arătat mare lucru anul ăsta.

 

Cel putin o evolutie a sasiului, multe zeci de ore de tunel aerodinamic, concretizat intr-o noua evolutie aero, electronica la care s-a lucrat din plin, ambele sezoane, o noua evolutie a holeshot-urilor, in rest aproape identice. 

 

Face niste stoppie-uri foarte faine. In rest baiat muncitor si mai ales "de echipa". Si mie imi place, dar ma tem ca daca la anul nu devine mai consistent, isi pierde locul de la echipa de uzina. Sunt oameni care stau la rand.

Acum 19 minute, frigider a spus:

eh, Z are multe vieti. l-au mai dat altii nigropat.

sarakul AM73 - un blestem sa ajunga la 'onda.

Z nu s-a descurcat deloc rau anul asta, problema este ca la Ducati este concurenta mare pentru motoretele existente. Hotarator si pentru el va fi sezonul viitor. Insa daca Miller ar mai avea unde sa se duca, pentru Zarco nu sunt prea multe solutii. 

I-a facut un bine fra-su cand l-a luat pe contractul lui la 'Onda... cateodata facerea de bine e f^^^re de mama. 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

  • chiar dacă ai aceeași motocicletă cu cei de la echipa oficială, nu ai aceleași condiții (mecanici, piese, program de dezvoltare, etc

Pai asta spunea Ciabatti intr-un interviu recent: ca motocicletele sunt absolut identice, ca fluxul de informatie circula intre cele doua echipe, ca suportul pentru pilotii Paramac este similar cu cel de la uzina, ca practic Pramac se bucura de un statut similar cu cel al echipei de uzina. Acu' stii cum este, nu poti avea incredere in ce spun italienii. Mint de ingheata apele.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

Nu este obligatoriu sa renunte la el, dar este foarte posibil sa isi piarda locul la echipa de uzina. Martin este prim candidat pe locul ala si nu l-as uita nici pe Bastianini.

clar, de uzina zieceam si eu in sinea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, danypop a spus:

caz în care Marquez cel mic va fi mutat la Repsol

Ar fi penibil, după ce l-au ejaculat înainte de a apuca să facă vreun tur în cursă acum îl vor înapoi... Pare că intelijența lui mm i-a molipsit și pe ăia din echipă. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, ENEOS a spus:

Ar fi penibil, după ce l-au ejaculat înainte de a apuca să facă vreun tur în cursă acum îl vor înapoi... Pare că intelijența lui mm i-a molipsit și pe ăia din echipă. :moron:

Nu prea au de ales... piata se deschide abia in cursul sezonului viitor, pilotii buni sunt luati, asa ca recicleaza si ei ce au. Probabil, pentru 2023 il vor aduce pe Mir, dar pana atunci solutii de criza. 

In legatura cu MM... din cate intelesesem, problema cu vederea ar putea insemna cateva luni de pauza, ceea ce ar putea duce la inca un start de sezon ratat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interviu cu Dall'Igna: https://www.gpone.com/en/2021/11/17/motogp/dalligna-no-more-mutual-trust-with-dovizioso-the-riders-make-all-the-difference

La un moment dat face referire la pilotii cu care Ducati a castigat curse inainte de actualul sezon. I-a numit pe Lorenzo, Iannone, Petrucci, dar nu si pe Dovi, care a castigat cel mai mult pentru ei.. Ghertoiul tot ghertoi... :( 

 

Si o analiza interesanta: https://www.gpone.com/en/2021/11/17/motogp/valencia-2021-analysis-rossis-last-dance-a-racer-until-the-last-corner.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, danypop a spus:

Am citit pe undeva ca Marquez ar putea rata din nou startul sezonului, caz în care Marquez cel mic va fi mutat la Repsol iar în locul lui va veni Iker Lecuona. Dacă mai găsesc articolul îl postez aici

pai si cand revine MM? AM zboara? sau 3 moto Repsol?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...